اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1936
اصناف شهر

توضیحات آگهی

تو این بخش می خوام فروشگاه مه پاک رو بهتون معرفی کنم که کار اصلیش تو زمینه فروش انواع شوینده های ایرانی و خارجی اصل هست. برای همه ما نظافت بخش مهمی از زندگیمونه و هر روز که از خواب بیدار می شیم تا شب که به رختخواب می ریم با ما هست.

حالا همه اینا به کنار مهم تر از خود نظافت اینه که بدونیم که از کجا می تونیم بهترین شوینده ها و مواد بهداشتی و آرایشی رو بخریم. از نظافت شخصی تا نظافت محیط ما به کلی شوینده و مواد بهداشتی نیاز داریم که فروشگاه مه پاک یکی از بهترین ها تو فروش مواد بهداشتی به حساب میاد.

فروش انواع شوینده های ایرانی و خارجی در شهرک غرب

فروشگاه مه پاک کار فروش انواع شوینده های ایرانی و خارجی اورجینال رو انجام می ده و از مواد شوینده برای نظافت محیط تا نظافت شخصی رو می تونین ازشون خرید کنین. تو محصولاتشون هم انواع مختلف مواد شوینده با محدوده قیمتی باز، که انواع شوینده های ارزان تا شوینده های گرون قیمت خارجی رو شامل می شه برای فروش دارن.

تمام شوینده هایی که برای فروش دارن از برندهای معروف بوده و دارای تاریخ تولید و انقضای معتبر و درست هستن. مه پاک فروشگاه تخصصی مواد شوینده و بهداشتی هست که همه محصولاتش دارای مهر وزارت بهداشت هستن. فروشگاه مه پاک فروش انواع شامپو ایرانی و خارجی، فروش صابون، فروش انواع خمیردندان و پاک کننده های صورت و سرم های محافظت پوست و مو رو هم داره و در کنار همه این ها فروش انواع شوینده سطوح، مایع  ظرفشویی، لباسشویی و صابون ظرفشویی هم داره.

فروش-انواع-شوینده-های-ایرانی-و-خارجی-در-شهرک-غرب
فروش-انواع-شوینده-های-ایرانی-و-خارجی-در-شهرک-غرب

محصولات بهداشتی و مراقبتی در فروشگاه مه پاک

فروشگاه مه پاک انواع محصول برای مراقبت پوست و مو، محصولات مخصوص بهداشت آقایون، بهداشت بانوان، نوزاد و کودک و بهداشت دهان و دندان برای فروش داره. شما از خمیردندان، مسواک، نخ دندان و دهان شویه که مربوط به بهداشت دهان  و دندان هست بگیر، تا فروش کرم مرطوب کننده، سرم پوست، روغن صورت، ماسک صورت و انواع صابون و شامپو بدن رو در قسمت بهداشت پوست رو می تونین پیدا کنین. تنوع محصولات اینقدر زیاد هست که بتونین هم از برندهای ایرانی و هم خارجی بهترین ها رو انتخاب کنین.

محصولات-بهداشتی-و-مراقبتی-در-فروشگاه-مه-پاک
محصولات-بهداشتی-و-مراقبتی-در-فروشگاه-مه-پاک

فروش انواع محصولات بهداشتی بانوان

تو فروشگاه مه پاک یه بخش مهمش مربوط به فروش انواع محصولات بهداشتی بانوان هست که می شه به فروش انواع مام، اسپری بدن، فروش ژل بهداشتی، شوینده های صورت، کرم های مرطوب کننده و آبرسان، انواع نوار بهداشتی و پد بهداشتی اشاره کرد.

یعنی اینجوری که براتون گفتم فک کنم دیگه فهمیدین که می تونین از فروشگاه مه پاک همه محصولات بهداشتی رو برای مصرف یک سالتون بخرین. از انواع شامپو مو تا انواع محصولات اصلاح صورت و بدن مخصوص بانوان رو برای فروش تو سبد محصولاتشون دارن.

فروش انواع شامپو ایرانی و خارجی از برندهای معروف هم انجام می دن که اگه بخوام جزئی تر بگم، انواع شامپو برای مو های خشک، چرب و معمولی و شامپوهای مناسب برای موهای رنگ شده و شامپو مخصوص موهای آسیب دیده رو برای فروش دارن. در کنار این ها فروش ماسک مو داخل حمام و پس از حمام، اسپری دو فاز مو، روغن ارگان هم به عنوان محصولات بهداشت مو بانوان بین محصولات پر طرفدارشونه.

فروش-انواع-محصولات-بهداشتی-بانوان
فروش-انواع-محصولات-بهداشتی-بانوان

اهمیت با کیفیت بودن پد های بهداشتی

یکی از موارد مهم و پرمصرف برای بانوان خرید نوار بهداشتی و پدهای بهداشتی هست که سالانه به تعداد زیاد مورد استفاده قرار می گیرن. در کنار مصرف بالا، اینکه برای بهداشت و سلامت بانوان حتما از بهترین مارک ها استفاده کنند هم نکته ی خیلی مهمی هست. شما می تونین تو تعداد بالا از بهترین مارک های نوار بهداشتی رو از فروشگاه مه پاک خرید کنین.

فروش انواع مام و رول بعد از حمام با رایحه های خوشبو هم برای فروش توی سبد خرید لوازم بهداشتی بانوان به چشم می خوره که دستتون رو برای انتخاب کاملاً باز می ذاره.

فروش انواع محصولات بهداشتی آقایان

فروش انواع محصولات بهداشتی آقایان از انواع مختلف شامپو، کف اصلاح، ژیلت مخصوص اصلاح صورت و بدن، تا مام و اسپری بدن، افتر شیو و صابون هم تو فروشگاه مه پاک می تونین پیدا کنین. از انواع مختلف مارک های معروف بازار تو قسمت محصولات آقایان وجود داره و می تونین از برندهای خارجی و ایرانی، بهترین ها و معروف ترین هاشو تو این فروشگاه پیدا کنین.

همه این محصولات بهداشتی دارای تاریخ مصرف هستن و مجوز وزارت بهداشت براشون به ثبت رسیده. فروش انواع شامپو مو مخصوص آقایان برای موهای خشک، چرب و معمولی و شامپو های ضد شوره و شامپو بدن رو هم دارن و می تونین انواع اسپری خوشبو کننده مخصوص آقان و مام و رول بدن رو ازشون بخرین.
تنوع رایحه های اسپری هاشون انقد زیاده که با هر سیلیقه ای که برین اونجا امکان نداره دست خالی برگردین و حتماً می تونین چیزی که به دلتون بشینه رو پیدا کنین.

فروش انواع شوینده های بهداشتی

مطمئناً می دونین که اهمیت لوازم بهداشتی با توجه به اینکه تاثیر مستقیم تو سلامتی و نظافت دارن، چقد زیاده، پس در کنار فروش محصولات بهداشتی بانوان و آقایان فروشگاه مه پاک فروش انواع شوینده های بهداشتی مثل انواع مایع ظرف شویی، مایع لباسشویی، پودر رخت شویی، شوینده های سطوح، اسپری های ضد عفونی کننده و شیشه شور رو هم برای فروش داره.

از مایع ضد عفونی کننده سرویس های بهداشتی گرفته تا دستمال های پاک کننده سطوح آشپزخانه رو می تونین تو فروشگاه بهداشتی مه پاک پیدا کنین. فروش انواع دستمال کاغذی، دستمال توالت و دستمال رول آشپزخانه هم دارن و شما می تونین خرید ماهانه مواد بهداشتی خونتون رو ازشون داشته باشین. تنوع محصولات از نظر برند و شرکت سازنده و قیمت های مختلف محصولاتشون باعث می شه تا کلی حق انتخاب داشته باشین.

فروش-انواع-شوینده-های-بهداشتی
فروش-انواع-شوینده-های-بهداشتی

محصولات مورد نیاز نوزاد و کودک

تازه اگه تازگی بچه دار شدین و نوزاد تو خونه دارین، در کنار همه محصولاتی که بهش اشاره کردیم تو فروشگاه مه پاک می تونین انواع شیشه شیر، پستانک، پوشک و شامپو سر و بدن کودک، کرم و لوسیون بدن و مایع شوینده مخصوص لباس کودک رو هم بخرین.

محصولات بهداشتی

در کنار این ها فروش انواع مسواک، برندهای مختلف خمیردندان و نخ دندان هم تو قسمت بهداشت دهان و دندان دارن که می تونین از اون ها هم خرید کنین.

خرید حضوری و خرید آنلاین از سایت

آخرین و مهمترین نکته ای نباید فراموش کنین اینه که در کنار خرید حضوری امکان خرید اینترنتی از سایت مه پاک هم براتون هست و هر زمان خواستین می تونین از خونه سفارش هاتونو بخرین.

خرید-حضوری-و-خرید-انلاین-از-سایت
خرید-حضوری-و-خرید-انلاین-از-سایت

آدرس و اطلاعات

مدیریت : سرکار خانم لیلا خالقی

تماس:

09197226402

09382580018

02188583119

آدرس : تهران ، شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، بعد از خیابان سپهر ، نبش گوچه گلرخ ، پلاک 76

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه مه پاک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *