اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2519
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فروشگاه مهدی چوب در دلاوران

فروشگاه مهدی چوب در دلاوران یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده انواع متنوع و با کیفیت میز تلویزیون واینه و کنسول میباشد. فروشگاه مهدی چوب با تهیه بهترین مواد اولیه مورد نیاز با بالاترین کیفیت، اماده ارائه بهترین خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد. متنوع ترین مدل های تلویزیون و زیباترین مدلهای کنسول را در فروشگاه مهدی چوب میبینید و برای هر سلیقه ای مدلی زیبا در مهدی چوب برای شما طراحی شده است.

درباره مدیریت مجموعه

آقای مهدی نصیری مدیریت فروشگاه مهدی چوب در دلاوران را بعهده دارند. آقای نصیری یکی از قدیمی های بازار تولید صنایع چوب میباشند که تجربه فراوانی در این حوزه دارند. بعلت علاقه فراوان به کارهای تولیدی، آقای نصیری کارگاه تولیدی صنایع چوب را راه اندازی کرده و با تجربه فراوان خود و استفاده از نیروهای ماهر و خلاق اقدام به تولید متنوع ترین و با کیفیت ترین انواع میز تلویزیون و کنسول کرده اند.

تولیدکننده لوازم چوبی در دلاوران

آقای مهدی نصیری برترین تولید کننده لوازم چوبی در منطقه دلاوران میباشد و از قدیمی ها و خوش نام ترین افراد در بازار دلاوران میباشند که شعار همیشگی آقای نصیری تولید با کیفیت ترین اجناس صنایع چوبی و عرضه ان با مناسب ترین قیمت ها به دست خریداران میباشد.

تولیدکننده میز تلویزیون و ledدر دلاوران

فروشگاه مهدی چوب در دلاوران عرضه کننده انواع متنوع میزهای تلویزیون وledدر جنس ها و رنگ بندی های مختلف میباشد. در ادامه مطلب به معرفی کوتاه و مقایسه انواع میز تلویزیون وled های فروشگاه مهدی چوب میپردازیم. ابتدا تقسیم بندی انواع میز تلویزیون وled های این فروشگاه را براساس جنس تقسیم بندی میکنیم .

میز تلویزیون های شیشه ای

ابتدایی ترین میز تلویزیون های بازارانواع متنوع میزهای شیشه ای بوده اند ولی در ادامه  در رقابت با میزهای تلویزیون چوبی  شکست خورده و توسط مشتری ها کمتر انتخاب شدند ولی بعلت قیمت های مناسب تر هنوزهم طرفدارانی دارند. در فروشگاه مهدی چوب برای احترام به سلیقه شما عزیزان انواع متنوع میزهای تلویزیون و led در طرح های زیبا موجود میباشد

میزهای تلویزیون چوبی

بعلت استحکام و دوام میزهای چوبی ، این میزها طرفدارن بیشتری دارند. میزهای چوبی بعلت طرح ها و رنگ های زیبایی ان قابلیت ست شدن با اکثر دکوراسیون های منازل را دارند. از انواع با کیفیت چوب های گردو و راش میتوان در تهیه این میزها استفاده کرد. میزهای نئوپان و ام دی اف با روکش چوب نیز دردرجه بعدی استفاده قرار دارند و بعلت ارزان تر بودن مشتری های خاص خودشان را دارند ولی بعلت کفیت بالای میزهای چوبی توصیه ما خرید میزهای چوبی برای شما عزیزان میباشد که با یک با هزینه کردن تا چندین سال از خرید خود رضایت کامل داشته باشید. با کیفیت ترین میزهای چوبی بازار را در طرح ها و رنگ های متنوع از ما بخواهید.

میزهای تلویزیون فلزی

میز تلویزیون وledفلزی بعلت داشتن طرح های ساده تر کمتر مورد اقبال قرار گرفته و مشتریان کمتری دارد. انواع متنوع میزهای تلویزیون وled فلزی با طرح های زیبا کلاسیک و سنتی در فروشگاه مهدی چوب برای شما عزیزان موجود میباشد

در نگاه دوم میتوان میزهای تلویزون را بر اساس رنگ تقسیم بندی نمود:

در فروشگاه مهدی چوب انواع میزهای تلویزیون در طرح های مختلف چوبی و رنگ های سفید و سیاه موجود میباشد که شما بسته به سلیقه و نوع دکوراسیون منازل خود میتوانید انتخاب کنید. درانتخاب رنگ میز تلویزیون به وسایلی که در نزدیکی تلویزیون قرار دارند دقت کنید مثلا اگر پرده نزدیک ان میباشد، رنگ های پرده و میز تلیوزیون باید هماهنگ یا کانتراست داشته باشد. ست کردن رنگ میز تلویزیونبا رنگ مبلمان نیز اهمیت دارد که این امر کاملا سلیقه ای میباشد و تیم فروش ما نیز برای بهترین انتخاب در کنار شما عزیزان میباشد.

تولیدکننده آینه کنسول فروشگاه مهدی چوب در دلاوران در منطقه 4

فروشگاه مهدی چوب در دلاوران یکی ازبهترین تولید کننده های اینه کنسول در منطقه دلاوران میباشد. انواع متنوع کنسول در طرح های کلاسیک چوبی و انواع مدرن و جدید در فروشگاه مهدی چوب موجود میباشد. انواع متنوع کنسول های چوبی در جنس های مختلف چوب راش و گردو و انوع ام دی اف و نئوپان و رنگبندی های مختلف موجود میباشد که بسته به سلیقه و نوع سبک دکوراسیون منزلتان میتوانید انتخاب کنید. تیم فروش مهدی چوب با داشتن سابقه چندین ساله در فروش انواع متنوع کنسول ها ارئه دهنده بهترین مشاوره ها به شما عزیزان میباشد که بسته به نیازتان بهترین انتخاب را از فروشگاه ما داشته باشید.

طبقه بندی کنسول ها برا اساس جنس ساخت :

فروشگاه مهدی چوب در دلاوران کنسول های چوبی

فروشگاه مهدی چوب در دلاوران در دلاوران متنوع ترین کنسول های چوبی با بالاترین کیفیت چوب تهیه شده و با مناسب ترین قیمت ها به شما عزیزان ارائه میشود.

کنسول های سنگی

زیباترین مدلهای کنسولهای سنگی را با طرح های مدرن و امروزی را از فروشگاه مهدی چوب بخواهید.

کنسول های فلزی

انواع متنوع کنسول های فلزی با زیباترین طرح ها را در فروشگاه مهدی چوب خواهید دید

فروشگاه مهدی چوب در دلاوران تقسیم بندی کنسولها بر اساس نوع رنگ

کنسول ها در رنگ بندی های مختلف چوبی با تناژهای مختلف چوبی و در رنگ های نقره ای و طلایی در کنسلوهای  فلزی در فروشگاه مهدی چوب موجود میباشد. کنسلوهای رنگ سفید و مشکی نیز گزینه های زیبایی برای ست کردن با دکوراسیون منازل شما عزیزان میباشد. برای انتخاب رنگ کنسول مدنظرتان به رنگ دیوار پشت کنسول و کفپوش یا فرش زیر کنسول دقت داشته باشید تا بهترین هماهنگی را داشته باشند.

نقش آینه کنسول در منازل

امروزه دراکثر خانه ها ازاینه و کنسول استفاده میشود و در کنار کاربردهای زینتی و تزیینی ان، برای نگه داری ظروف پذیرایی استفاده میشود و باعث زیبایی دکوراسیون منازل شما میشود. بهتر است قبل از خرید کنسول، فضای قرار گیری ان را درمنزل مشخص کنید تا ابعاد طول و عرض کنسول مد نظرتان مشخص باشد و براساس ان اقدام به خرید از میان نمونه های فروشگاه مهدی چوب بکنید. بهتر است از نمونه های عریض تر انتخاب کنید که فضای قشنگ تری در منزل شما داشته باشد. در اصول زیبایی شناسی بهتر است کنسول را در جلوی در ورودی یا در راهروی منزل قرار بدهیدو در هنگام خرید کنسول به تعداد  کشوها و طبقات کنسول توجه داشته باشید و بسته به نوع کاربریتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه مهدی چوب در دلاوران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *