اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فروشگاه مهتاب نور در میدان امام خمینی

فروشگاه مهتاب نور در میدان امام خمینی عرضه کننده انواع متنوع لامپ های داخل آبی مانند چراغ های استخر و آبنماها و جکوزی میباشد.

 

آقای افشین اوجانی

آقای افشین اوجانی مدیریت فروشگاه مهتاب نور در میدان امام خمینی را به عهده دارند. آقای اوجانی با توجه به تجربه بالا در زمینه تولید لامپ های آبی، بهترین تولید کننده نمونه شناخته شده اند و با رعایت انصاف و مشتری مداری با کمترین سود منطقی، عرضه کننده این لامپ ها میباشند.

 

بهترین عرضه کننده سیستم های نورپردازی داخل آب در خیابان امام خمینی

فروشگاه مهتاب نور در میدان امام خمینی از بهترین تولید کننده های سیستم های نوری داخل آب میباشد. تنوع بالای چراغ های ما در بالاترین کیفیت باعث راحتی انتخاب شما عزیزان میباشد. از هر مدل لامپ درون استخری و جکوزی و آب نما مد نظر شما باشد در بهترین کیفیت در فروشگاه مهتاب نور موجود میباشد.

فروش -لامپ-های-جکوزی
فروش -لامپ-های-جکوزی

خدمات فروشگاه مهتاب نور

فروش چراغ های استخر

اگر به تازگی استخری در باغچه خود ساخته اید و برای نورپردازی عالی استخر در شب، بفکر خرید چراغ های استخری میباشد روی خدمات و عرضه انواع لامپ های فروشگاه مهتاب نور در میدان امام خمینی حساب ویژه ای باز کنید. متنوع ترین لامپ های با کیفیت استخری را در رنگبندی ها و نورپردازی های عالی را در فروشگاه مهتاب نور انتخاب خواهید کرد.

 

فروش چراغ های آب نما در میدان امام خمینی

اگر بفکر طراحی و دیزاین عالی آب نما میباشید حتما برای خرید بهترین لامپ های آب نما به فروشگاه مهتاب نور در خیابان امام خمینی مراجعه کنید. با استفاده از زیباترین لامپ های فروشگاه مهتاب نور بهترین نورپردازی را برای آب نماها طراحی کنید و باعث زیبایی خیره کننده آنها بشوید.

عرضه-لامپ-های-کم-مصرف
عرضه-لامپ-های-کم-مصرف

فروش  لامپ های جکوزی

فروشگاه مهتاب نور اجرای پروژه های متعددی برای جکوزی های شخصی و عمومی انجام داده است که بیشترین رضایت کارفرما را کسب کرده است. تنوع بالای لامپ ها  جکوزی فروشگاه مهتاب نور در کنار خدمات نصب عالی و حرفه ای و خدمات پس از فروش بی نظیر ما باعث رضایت مشتریان ما شده است.

 

انواع لامپ های آبی، استخری موجود در فروشگاه مهتاب نور

  • چراغ توکار استخری
  • جراغ های روکار پایه دار آبنما
  • چراغ سونا و جکوزی سقفی واترپروف
  • چراغ های فواره ای
  • چراغ های دفنی و چمنی
  • چراغ های روکار استخری فلت
  • انواع چراغ های لاینر و ریسه
  • وال واشرهای استخری

تیم فروش ما با توجه به نوع نیاز شما بهترین مدلهای موجود را معرفی کرده و در انتخاب بهترین مدل راهنمایی لازم را به شما میدهند تا بهترین انتخاب را بسته به نوع نیاز و بودجه مالی تان داشته باشید.

خدمات-نصب-و-نگه-داری-لامپ-های-آبی
خدمات-نصب-و-نگه-داری-لامپ-های-آبی

چرا فروشگاه مهتاب نور

برای خرید هر کالایی باید از تولید کننده معتبر خرید داشته باشید که از اصالت کالای خود مطمعن باشید و از بهترین خدمات پس از فروش و مشاوره های رایگان نیز برخوردار باشید. فروشگاه مهتاب نور بهترین مرکز پیشنهادی برای خرید انواع لامپ های استخر و آبنما در خیابان امام خمینی میباشد. در ادامه مطلب به معرفی تعدادی از دلایل برتری فروشگاه مهتاب نور میپردازیم.

بهترین تولید کننده انواع لامپ های داخل آبی

با توجه به سابقه و تجربه بالای تیم تولیدی مهتاب نور، بالاترین کیفیت لامپ های مورد استفاده در محیط های آبی مانند استخرها و آب نماها و جکوزی را از ما تهیه کنید.

تنوع بالا

فروشگاه مهتاب نور با عرضه بیش از 180 مدل چراغ متنوع از بیش از 14 برند داخلی و خارجی در خدمت شما عزیزان میباشد. بعلت تجربه بالای تیم فروش ما و شناخت کامل اطلاعات همه مدل لامپ ها بهترین مشاوره های قبل خرید را به شما عزیزان میدهند تا بهترین انتخاب را بسته به نوع نیازتان داشته باشید.

خدمات-برتر-فروشگاه-مهتاب-نور-در-میدان-امام-خمینی
خدمات-برتر-فروشگاه-مهتاب-نور-در-میدان-امام-خمینی

ساخت انواع لامپ بصورت سفارشی

فروشگاه مهتاب نور در خیابان امام خمینی بعلت تجربه و تخصص بالا، کلیه سفارشات تولید لامپ های مد نظر شما را در رنگبندی های نوری مختلف در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها انجام میدهد

عرضه لامپ های کم مصرف

کلیه لامپ های موجود در فروشگاه مهتاب نور کمترین مصرف انرژی را داشته و از این طریق باعث صرفه جویی در مصرف سرانه برقی شما میشود. در کنار توان کم مصرفی، لامپ های فروشگاه مهتاب نور بیشترین طول عمر را نیز دارند.

چراغ هایی با بیشترین رنگبندی

تنوع بالای رنگی لامپ های فروشگاه مهتاب نور در میدان امام خمینی یکی از امتیازات اصلی این فروشگاه میباشد، که با استفاده از ترکیب های رنگی خاص باعث زیبایی بیشتر محیط های آبی شما میشود. قابلیت تعویض رنگی این لامپ نیز نکته ای مهم میباشد که باعث تنوع دکوراسیونی شما در طول زمان میشود.

خدمات پس از فروش

کلیه محصولات فروشگاه مهتاب نور در میدان امام خمینی دارای یک سال ضمانت تعمیر میباشد. خدمات پس از فروش عالی فروشگاه ما باعث رضایت اکثریت مشتریان ما شده است.

خدمات نصب و نگه داری لامپ های آبی

فروشگاه مهتاب نور با متخصصین با تجربه و حرفه ای خود کلیه کارهای راه اندازی و نصب انواع متنوع لامپ های آبی را در استخرها و آب نماهای شما انجام میدهد. از آنجا که این لامپ های آبی بصورت روکار و یا توکار نصب میشوند و بخاطر تماس مداوم آنها با آب، باید نکات ویژه ای را در نصب آنها حتما رعایت کرد و از ولتاژهای کمتر از ولتاژ معمولی برای روشنایی آنها استفاده کرد. کلیه خدمات مربوط به نگه داری این سیستم های نوری که باعث افزایش طول عمر مفید آنها میشود در بالاترین کیفیت توسط نیروهای متخصص فروشگاه مهتاب نور برای شما عزیزان انجام میشود.

چرا-فروشگاه-مهتاب-نور
چرا-فروشگاه-مهتاب-نور

نکات مهم برای نگه داری لامپ های آبی

  • بهتر است این لامپ های آبی در تماس با آب کار کنند چون آب تنها عامل کاهش حرارت تولیدی آنها میباشد
  • حتما کابل ها را با نوار آپارات آب بندی کنید
  • در مواقع خالی بودن استخر از آب، از لامپ ها در مقابل سرما و گرما مراقبت کنید
  • از ولتاژهای 12 ولت برای کارکرد این لامپ ها استفاده میشود و در صورت کار کردن با ولتاژ خانگی این لامپ ها سوخته و از گارانتی خارج میشود، خیلی به این مطلب مهم دقت کنید
  • و در نهایت اینکه کلیه کارهای نصب را با دقت انجام بدهید و ترجیحا انجام این کار تخصصی را به نیروهای با تجربه شرکت مهتاب نور بسپارید.
بهترین-عرضه-کننده-سیستم-های-نورپردازی-داخل-آب-در-خیابان-امام-خمینی
بهترین-عرضه-کننده-سیستم-های-نورپردازی-داخل-آب-در-خیابان-امام-خمینی

خدمات برتر فروشگاه مهتاب نور در میدان امام خمینی

  • تنوع بالای بیش از 180 مدل چراغ
  • عرضه انواع برندهای داخلی و خارجی
  • گارانتی و پشتیبانی عالی
  • سفارش اینترنتی
  • بیشترین رضایت مشتریان
  • ساخت سفارشی لامپ های مد نظر شما
  • انجام کلیه کارهای نصب و نگهداری لامپ های آبی
  • قیمت های مناسب
  • کیفیت بالای لامپ های تولیدی
بهترین-تولید-کننده-انواع-لامپ-های-داخل-آبی
بهترین-تولید-کننده-انواع-لامپ-های-داخل-آبی

تماس با فروشگاه مهتاب نور در میدان امام خمینی

مدیریت: جناب آقای افشین اوجانی

شماره تماس:

02189773312

02133929308

09351194020

آدرس:

تهران ، خیابان امیرکبیر ، خیابان پامنار ، پاساژ صفی یاری ، پالک 9

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه مهتاب نور در میدان امام خمینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *