اصناف شهر
اصناف شهر
فروشگاه چراغهای خطی ملزومات نورپردازی فرانور

توضیحات آگهی

فروشگاه چراغهای خطی ملزومات نورپردازی فرانور

فروشگاه ملزومات نورپردازی فرانور عرضه کننده بهترین کیفیت تجهیزات نورپردازی مدرن در خیابان لاله زار می باشد. اجرای کلیه کارهای نورپردازی محیط های اداری و منازل خود را به تیم حرفه ای فرانور بسپارید.
با خرید عمده انواع سیم کابل، فیبر اپتیک، ریسه های SM و کریستال های چک بهترین کیفیت را با ارزان ترین قیمت ها خرید خواهید کرد.
با انتخاب تیم فرانور بهترین طراح، عامل فروش و اجرایی پروژه های نورپردازی را انتخاب کرده اید. زیباترین طرح های آسمان شب یا کهکشان را برای شما طراحی خواهیم نمود، به گونه ای که از نگاه کردن به آن ها لذت فراوانی خواهید برد.
چراغ های خطی یکی دیگر از خدماتی میباشد که فروشگاه فرانور روی آن و تولید این سبک از چراغ ها فوکوس بسیار زیادی انجام داده است،
این چراغها کاربردهای بسیار زیادی دارند که برای همه بخش ها مورد استفاده قرار میگیرند و میتوانند بسیار کاربردی برای تمامی مصارف
قلمداد گردند.

بزرگترین فروشگاه تجهیزات نورپردازی در لاله زار

اگر بازار لاله زار را که معدن اصلی و بورس عرضه انواع تجهیزات نورپردازی است را بگردید فروشگاهی به کاملی فرانور پیدا نخواهید کرد. سال ها در زمینه عرضه و پخش انواع تجهیزات نورپردازی فعال هستیم و بهترین کییفت را از عالی ترین برندهای شناخته شده برای مشتریان گلچین نموده ایم. تنها با یک بار خرید از این فروشگاه مشتری همیشگی آن ها خواهید شد.

با خرید تجهیزات مورد نیاز خود از فرانور تا سال ها از خرید تجهیزات جدید و یا صرف هزینه برای تعمیرات تجهیزات بی کیفیت قبلی خود بی نیاز خواهید بود. هر آنچه که برای اجرای عالی پروژه نورپردازی خود نیاز دارید در بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها از این فروشگاه خرید خواهید کرد.

 

ارائه انواع سیم کابل به صورت تک و عمده

به دنبال خرید بهترین کیفیت کابل های فیبر نوری با آخرین مدل های تکنولوژی فیبر اپتیک با سرعت انتقال بسیار بالا و بدون هیچ گونه نوسان و افت سیگنال در طول مسیر انتقال هستید؟ کارشناسان فروش نورپردازی فرانور بهترین مشاوره های تخصصی خرید را به شما عزیزان ارائه می کنند تا بهترین کیفیت سیم کابل را با ارزان ترین قیمت ها تهیه نمایید.

بهترین کیفیت سیم کابل را در طول های 50 متر به بالا الی 300 متر عرضه می کنیم. با خرید عمده از بیشترین تخفیف های قیمتی برخوردار خواهید شد. بهترین کیفیت کابل های مسی، دراپ، کواکسیال، شبکه و فیبر نوری را در تنوع بالا عرضه نموده ایم تا هر مشتری بسته به نوع نیاز و کاربری خود بهترین انتخاب ممکن را داشته باشد.

 

بهترین فروشگاه فیبر اپتیک در سایز و مدل‌های مختلف

فیبر نوری یا همان اپتیک در لغت به معنای رشته بلند و باریکی از جنس پلاستیک یا شیشه مانند است که نور را در طول خود انتقال می دهد. با انتخاب هر کدام از مدل های فیبر نوری می توانید داده های صوتی و یا تصویری را با با پهنای باند بیشتری انتقال بدهید. بهترین کیفیت فیبرهای نوری تک حالته، چند حالته را از فروشگاه فرانور انتخاب خواهید کرد. همانطور که می دانید فیبرهای نوری از لحاظ جنس به فیبرهای نوری شیشه ای، پلیمری و غلاف پلیمری تقسیم بندی می شوند.

با تجربه کاری بالایی که در زمینه عرضه انواع فیبرهای نوری پیدا نموده ایم بهترین کیفیت را برای مشتری های خود در بیشترین تنوع موجود نموده ایم. با انتخاب هر کدام از تجهیزات فیبر نوری در مقایسه با سایر موارد مشابه همچون فیبرهای مسی، با هزینه کمتر و انعطاف پذیری بیشتر و سرعت انتقال بالاتر می توانید کارهای نورپردازی خود را طراحی و اجرایی نمایید.

کاربرد دوم فیبرهای نوری، استفاده از آن ها در طراحی نورپردازی های مختلف مانند کهکشان شب می باشد. با استفاده از فیبرهای نوری می توانید با کمترین مصرف انرژی زیباترین نورپردازی ها را طراحی نمایید. این تارها با انتقال نور باعث ایجاد زیباترین طراحی های دکوراتیو می شوند. اگر اسم آسمان پر ستاره را جایی شنیدید، منظور همین تارهای فیبرنوری می باشند. مهمترین مزیت این تکنولوژی بی خطر بودن و ایمن بودن آن ها از نظر الکنریسیته می باشد.

 

فروش انواع ریسه SMD، شیلنگی و نواری 220 و 12 ولت

متنوع ترین ریسه های SMD، شیلنگی و نواری را در متنوع ترین نورپردازی های زیبا با ولتاژهای متنوع را در فروشگاه فرانور موجود نموده ایم. از آن جا که این ریسه ها کاربری ساده و آسانی دارند یکی از پر فروش ترین تجهیزات موجود در فروشگاه های نورپردازی می باشند. این ریسه ها در طراحی دکوراسیون داخلی سقف ها، دیوار ها و راه پله ها و در المان های شهری پر کاربرد می باشند. بهترین راهنمایی های تخصصی را به مشتریان خود ارائه می کنیم تا بسته به نوع نیاز و کاربری خود بهترین مدل ریسه را با ارزان ترین قیمت ها خرید نمایند.

 

کریستال چک طرح سواروفسکی در افکت‌های مختلف در لاله زار

برای طراحی فیبرهای نوری دیوار و سقف منزل خود به فکر خرید بهترین کریستال های نوری می باشید؟ پیشنهاد کارشناسان فروش فروشگاه فرانور انتخاب کریستال های چک طرح سواروفسکی می باشد. با این انتخاب زیبایی نور خیره کننده ای را شاهد خواهید بود و یک اثر رنگین کمانی را برای شما طراحی می کند.

کریستا های سواروفسکی بهترین انتخاب برای بازتاب و تابش عالی نور می باشند. بسیاری از نورپردازهای حرفه ای برای انتخاب کریستال تنها این برند شناخته شده را انتخاب می نمایند. متنوع ترین طرح های اصلی این کریستال را در فروشگاه فرانور مشاهده خواهید نمود.

 

دستگاه فیبر نوری 6، 18، 16، 27، 30، 32، 45، 60 و 75  وات در انواع مدل‌های تک‌رنگ و RGB

روشنایی فیبر نوری در عین روشنایی، زیبایی بی نظیری در طراحی دکورسیون منازل، اتومبیل و محیط های اداری و سالن های همایش ایجاد می کند. طراحی سقف کهکشانی یا  آسمان پر ستاره شب زیبایی خیره کننده ای به محیط شما می بخشد. اگر بخواهید طراحی محیط خود را با فیبر نوری انجام بدهید اولین کار خرید دستگاه فیبر نوری می باشد.

در این قسمت ابندا تفاوت های میان دستگاه های فیبر نور را کمی تشریح می کنیم تا با دید بهتری یکی از مدل های این دستگاه ها را خرید نمایید. این دستگاه ها از سه نظر با یکدیگر تفاوت دارد. اولین عامل مقدار توان قابل پشتیبانی توسط این دستگاه ها می باشد. شاید برای شما نیز جالب باشد که افزایش توان ارتباطی با شدت نور خروجی ندارد. بلکه این افزایش مربوط به پشتیبانی از تعداد رشته های بیشتر فیبر نوری می باشد.

بر اساس طیف خروجی دستگاه های نیز مدل های مختلفی در فروشگاه فرانور عرضه می شود. بعضی مدل ها نور تگ رنگ ایجاد می کنند. مدل های RGB تمامی طیف های رنگی را تولید می نمایند. مدل هایی نیز وجود دارد که رنگ سفید را خیلی طبیعی تر به نمایبش می گذارند. اگر دوست داشته باشید فیر نوری شما با افکت های بیشتری نورپردازی نماید، می توانید مدل های چشمک زن یا سوسو را از فروشگاه فرانور تهیه نمایید.

 

راه های ارتباط با فروشگاه ملزومات نورپردازی فرانور

مدیریت: جناب آقای نوید فتحی
تماس:
0922127854
02133917663
آدرس:
تهران- لاله زار جنوبی- بالاتر از کوچه بوشهری- مجتمع بوشهری- طبقه دوم- پلاک 45

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه چراغهای خطی ملزومات نورپردازی فرانور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *