اصناف شهر
اصناف شهر
فروشگاه لوازم یدکی یار محمدی خیابان امیر کبیر

توضیحات آگهی

درباره فروشگاه لوازم یدکی یار محمدی خیابان امیر کبیر

بیایید از همین ابتدای مقاله با یکدیگر صادق باشیم.
تا به حال چند بار شده است که به دنبال انواع لوازم یدکی خودروی خود بوده اید و جنس های تقلبی و کیفیت پایین را خریداری کرده اید و پشیمان شده اید؟ لطفا دیگر آزرده خاطر نباشد.
این یک اتفاق رایج است اما تا قبل از اینکه با یکی از بهترین های این حوزه آشنا شوید.
فروشگاه لوازم یدکی یار محمدی خیابان امیر کبیر واقع در خیابان امیر کبیر، اولین و آخرین انتخاب کسی است که به دنبال قطعات با کیفیت میگردد.

این مجموعه با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه تامین و توزیع قطعات یدکی شرکت هایی مانند کروز توانسته است به خوبی زضایت مشتریان خود را جلب کند.

اما چرا تا این حد خرید قطعات یدکی خودرو از یک فروشگاه معتبر حائز اهمیت میباشد؟
پاسخ واضح است. به جهت اینکه استاندارد بودن قطعات خودرو از هر جهت سود و تقلبی بودن آنها هزاران ضرر را به خودرو خواهد زد. فروشگاه یار محمدی یکی از معتبرترین نمایندگی های قطعات یدکی خودرو میباشد که با رعایت بالاترین استاندارد ها آماده هرگونه خدمات رسانی به تمامی مشتریان و همچنین مجموعه های خودرو سازی میباشد.

لازم به ذکر است که این فروشگاه کلکسیون کاملی از قطعات یدکی خودروی کروز را در مجوعه خود عرضه میکند که آن را به یکی از بهترین نمایندگی های موجود در خیابان امیر کبیر تبدیل کرده است.

فروش عمده تجهیزات لوازم یدکی در امیرکبیر تهران

اگر شما یک ماشین باز حرفه ای باشید، نیاز به قطعات یدکی پیدا کرده باشید و همچنین به دنبال مکانی گشته اید که تمامی محصولات مورد نیاز شما را عرضه کنید، به خوبی با خیابان امیر کبیر آشنایی دارید.
اما پیدا کردن فروشگاهی که تمامی نیاز های شما را برآورده سازد کمی مشکل به نظر میرسد. اینطور نیست؟

اما هم اکنون که در حال خواندن این مطلب میباشید، نشان میدهد که این دوران به سر رسیده است.

چرا که با یکی از بهترین فروشگاه های ممکن آشنا شده اید. فروشگاهی که از سیر تا پیاز قطعات یدکی خودرو را با ضمانت اصیل بودن کالا و قیمتی مناسب عرضه میکند و به فروش میرساند فروشگاه لوازم یدکی یار محمدی خیابان امیر کبیر را با خیال راحت انتخاب نمایید.
با اطمینان میتوانیم فروشگاه یار محمدی را به عنوان یکی از کامل ترین فروشگاه های لوازم یدکی خیابان امیر کبیر معرفی کنیم و شما را دعوت به بازدید و خرید از این مکان کنیم.

نیاز میبینیم تا در این بخش برخی از محصولاتی را که فروشگاه یار محمدی خدمت شما عزیزان عرضه میکند، معرفی کنیم.

  • قطعات بدنه
  • گیربکس
  • موتور
  • سپر
  • تسمه تایم
  • انواع آینه
  • جعبه فیوز
  • مغزی و صافی بنزین
  • قطعات مربوط به سیستم ماشین
  • چراغ های سقف، خودرو و سایر
  • لوازم برق خودرو
  • سیستم تعلیق، فرمان و جلوبندی
  • سایر قطعات یدکی کروز، سایپا، رنوپارس، گروه بهمن و سایر

ارزان ترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو

از هزینه کردن برای قطعات یدکی خودروی خود و تحویل گرفتن اجناس نامرغوب و همچنین فاقد ضمانت خسته شده اید؟ فکر میکنید که دیگر فروشگاهی در تهران وجود ندارد که شما از آن خرید نکرده باشید؟
سخت در اشتباهید. فروشگاه یار محمدی آماده عرضه این دسته از خدمات به شما دوست عزیزی میباشد که از خرید قطعات اصلی ناامید شده اید.
اما این یک خرید ساده نیست. در این فروشگاه شما میتوانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را با بهترین قیمت پیدا کنید. در واقع تهیه لوازم یدکی خودرویتان یکی از مقرون به صرفه ترین خرید های عمرتان خواهد شد.
چراکه همین عمل که مشتریان گذری این فروشگاه به خریداران دائمی مجموعه تبدیل شوند، برای ما یک معامله دو سر سود خواهد بود.

به همین علت است که مدیریت مجموعه، جناب آقای یار محمدی، با خیالی آسوده اجناس خود را در کنار قیمتی کاملا منصفانه و همچنین ضمانت اصیل بودن کالا، خدمت شما عزیزان عرضه میکنند.

نمایندگی لوازم یدکی خودرو

کافی است یک سری به بازارایی که به جهت فروش و عرضه قطعات اصلی پدید آمده اند، بزنید تا متوجه شوید بسیاری از آنها حتی حداقل استانداردهای مورد نیاز یک مصرف کننده ی عادی را هم رعایت نمیکنند چه برسد به آنکه بخواهند قطعات اصلی خودروسازی ها را به فروش برساند.

در این میان فروشگاه یار محمدی مفتخر است تا سالها توزیع و فروش قطعات کاملا اصلی شرکت کروز و همچنین سایرکارخانه جات خودرو را در کارنامه بسیار درخشان خود ثبت کند.

به زبان دیگر فروشگاه لوازم یدکی یار محمدی، یکی از بازوهای جانبی این شرکت به جهت فروش قطعات یدکی میباشد. خرید از این فروشگاه نه تنها خیال شما را از هر بابت راحت میکند، بلکه میتواند مناسب ترین انتخابی باشد که تا به الان داشته اید.

لوازم یدکی به قیمت کارخانه 

اگر سری به فروشگاه یار محمدی بزنید، به خوبی خواهید دید که انواع تجهیزات داخلی، خارجی و بدنه و همچنین اوازم جانبی و مصرفی انواع مختلفی از خوردرو ها موجود و آماده فروش هستند.
اما به چه صورت؟ قطعات این مجموعه به علت حذف انواع واسطه ها با قیمتی که با قیمت درب کارخانه برابری میکند به فروش میرسد.
اما نگران نباشید. شعار هر ارزانی ای بی دلیل نیست برای این مجموعه صدق نمیکند. چرا که به هنگام خرید، لوگو و لیبل هولوگرامی محصول به شما نشان داده خواهد شد، ضمانت اصیل بودن کالا به صورت صد در صد به شما داده خواهد شد و همچنین خدمات پس از فروش نیز برای شما امکان پذیر خوهد بود.
دیگر از یک فروشگاه لوازم یدکی چه چیزی انتظار دارید؟

مزیت های فروشگاه لوازم یدکی یارمحمدی

برای تجربه یک خرید دلنشین تر نیاز تا در کنار اصل بودن کالا و قیمت مناسب ویژگی های دیگری نیز لحاظ شوند تا بتوان با خیال راحت آن را یکی از بهترین نمایندگی های فروش و عرضه قطعات یدکی خودرو نامید.

این ویژگی های عبارتند از:

  • ضمانت اصل بودن کالا
  • تنوع بی نظیر در حوزه قطعات یدکی
  • امکان مشاوره تخصصی در حوزه محصولات
  • تجربه و سابقه ی قابل توجه و مسئولیت پذیری بالا
  • رعایت انصاف و وجدان به هنگام فروش
  • عرضه قطعات به همراه هولوگرام اصلی کارخانه جلوی چشم مشتری
  • خدمات پس از فروش
  • مشتریان دائمی

راه های ارتباط با فروشگاه لوازم یدکی یار محمدی

تماس:

09123858674

02136616604

آدرس:

تهران- خیابان امیرکبیر- کوچه سراج- نبش تیپاکس- پلاک 1/3

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه لوازم یدکی یار محمدی خیابان امیر کبیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *