اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6838
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فروشگاه لوازم خانگی الگار

فروشگاه لوازم خانگی الگار با سال ها کار تخصصی در عرضه انواع لوازم برقی خانگی و تجهیزات آشپزخانه بهترین انتخاب برای خرید با کیفیت تر می باشد. تنوع بالای محصولات صوتی و تصویری این فروشگاه حتما باعث تعجب شما عزیزان خواهد شد، متنوع ترین کالاها را از برندهای مطرح روز عرضه کرده ایم. با انتخاب کالای مورد نیاز خود از این فروشگاه از اصل و اورجینال بودن آن کاملا خیالتان راحت و آسوده خواهد بود و می توانید از بیشترین خدمات پس از فروش در عالی ترین سطح بهره ببرید.

قابل ذکر است که در این فروشگاه تمامی برندهای بوش، ال جی و سامسونگ با بیشترین تنوع موجود می باشد و بهترین برندهای خوش سابقه خارجی را نیز برای مشتری های خاص پسند خود موجود کرده ایم. باعث افتخار است که نمایندگی رسمی بسیاری از برندهای خارجی فعال در حوزه لوازم خانگی می باشیم، بهترین خدمات تعمیراتی و پس از فروش را در تمامی برندهای عرضه شده به مشتریان خود ارائه می کنیم.

 

بهترین فروشگاه لوازم خانگی در امین حضور

به تجربه ثابت کرده ایم که بهترین انتخاب در خیابان امین حضور می باشیم. تنوع بالای کالاها، گارانتی های طلایی و خدمات پس از فروش عالی ما را در میان سایر همکارانمان برجسته و متمایز نموده است. با ارائه مشاوره های تخصصی به خرید عالی مشتریان خود کمک فروانی کرده ایم تا بسته به نوع سبک مورد پسند و میزان توان مالی و نوع نیازشان بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند.

علاوه بر مراجعه حضوری می توانید به صورت آنلاین از طریق سایت نیز مشخصات کالاهای مد نظر را مقایسه کرده و بهترین مدل را سفارش بدهید و در مدت زمان کوتاهی پس از ثبت سفارش، محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

 

بزرگترین فروشگاه لوازم آشپزخانه

خیابان امین حضور نامی آشنا برای تهیه انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد. به علت تنوع بالا و قیمت های مناسب تر بسیاری از عروس خانم ها برای خرید جهیزیه، فروشگاه های امین حضور را انتخاب می کنند. کمتر فروشگاهی را در این خیابان پیدا خواهید کرد که به اندازه الگار با تنوع بالا بیشترین قدرت خرید را به شما بدهد. در لوازم خانگی الگار هر محصولی که مورد نیاز مشتری باشد در چندین برند نمونه عرضه موجود می می باشد و شما به راحتی می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

مثلا اگر قصد خرید تلویزیون داشته باشید بهترین های ال جی، سونی و دوو را در این فروشگاه مشاهده خواهید کرد و مسئولین فروش مدل های مختلف را از لحاظ تمامی ویژگی ها و خصوصیات مثبت مقایسه خواهند کرد تا مشتری به راحتی بتواند تصمیم خرید خود را بگیرد کد. متنوع ترین لوازم برقی خانگی از قبیل اتو بخار، جارو برقی، جارو شارژی و بخار شو را در برندهای بوش، فیلیپس، تفال و کندی عرضه کرده ایم. به جرات می توانیم بگوییم این فروشگاه گلچینی از بهترین برندهای نمونه می باشد.

 

محصولات عرضه موجود در الگار

  • صوتی و تصویری مانند تلویزیون، ساند بار و سینمای خانگی
  • لوازم برقی خانگی مانند اتو مخزن دار و جاروبرقی، جارو شارژی
  • لوازم برقی آشپزخانه مانند مخلوط کن، غذاساز، پلوپز
  • تجهیزات آشپزخانه مانند اجاق گاز، گاز صفحه ای و هود

 

فروش انواع گازهای ایرانی و خارجی 

با تجربه دوستان و آشنایان خود متوجه شده اید که اجاق گازهای دوو بهترین انتخاب هستند، متنوع ترین محصولات اجاق گازهای دوو را برای خرید عالی تر مشتریان خود موجود کرده ایم. با تجربه چندین ساله ای که در عرضه انواع گازهای ایرانی و خارجی داریم، پیشنهاد ما به شما خرید گاز صفحه ای آریستون می باشد. آریستون برند ایتالیایی خوش نام در عرضه کلیه لوازم خانگی می باشد.

الگار نمایندگی اصلی برند آریستون با بهترین گارانتی های طلایی می باشد. در کنارمشتریان عزیز خود هستیم تا بهترین کیفیت را با بهترین شرایط اقساطی خرید نمایند. همکاران با تجربه ما کارهای نصب انواع اجاق گاز را با بهترین کیفیت برای مشتریان عزیز انجام می دهند.

 

فروش انواع لوازم صوتی و تصویری اورجینال در امین حضور

متنوع ترین مدل های تلویزیون را در برندهای دوو، اچ دی و ال جی را برای انتخاب بهتر و راحت تر مشتریانمان عرضه کرده ایم تا هر مشتری بسته به نوع نظر خود بهترین انتخاب را از فروشگاه داشته باشد. شاید اغراق نباشد که بگوییم هیچ فروشگاه همکاری در امین حضور این قدر تنوع تلویزیون را موجود نداشته باشد. از سایز 32 تا 55 اینچ مدل های مختلف تلویزیون را عرضه کرده ایم. بهترین مشاوره های رایگان را به مشتری های خود ارائه می کنیم تا با اطمینان کامل و صد درصدی محصول مورد نیاز خود را انتخاب نمایند و از خریدهای هیجانی مشتریان خود جلوگیری می نماییم.

به دنبال خرید بهترین مدل و برند ساند بار و سینما خانواده برای جهیزیه خود می باشید، بهترین مدل های جدید را به شما معرفی خواهیم کرد تا با قیمت های مناسب بهترین مدل ها را انتخاب نمایید. انتخابی که حداقل تا چندین سال آینده بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد و مجبور به تعویض و یا تعمیر آن نشوید.

 

فروشگاه معتبر لوازم خانگی در امین حضور

حتما همه ما شنیده ایم که بعضی فروشنده های بی انصاف برای کسب مقداری سود بیشتر، کالاهای دست دوم را با تعمیرات حرفه ای به جای کالای نو به مشتری عرضه می کنند و یا کالای تقلبی را به جای کالای اصل شرکتی با قیمت های بالاتر به مشتری معرفی می کنند. به نظر شما برای اینکه در خرید لوازم خانگی چنین اتفاق های ناگواری برای ما رخ ندهد چاره کار چیست؟ مطمئن ترین راه خرید از فروشگاه های معتبر و خوش نام می باشد. این فروشگاه ها برای کمی سود بیشتر نام برند خود را خراب نمی کنند.

برند الگار با بیش از دو دهه حضور در عرضه انواع لوازم خانگی نامی قابل اطمینان برای تمامی مشتری ها می باشد. با تجربه سال ها کار حرفه ای برندهای با کیفیت را شناخته و فقط همان برندها را به مشتریان خود معرفی می کنیم. در ارائه مشاوره های خرید به مشتریان تنها خیر و صلاح مشتری را در نظر می گیریم. زیرا به قدری مشتری ثابت و وفادار داریم که نیازی به فروش متقلبانه نداریم.

 

راه های ارتباط با فروشگاه لوازم خانگی الگار

تماس: 02133511590

همراه: 09122081625

آدرس: تهران، امین حضور، نبش چهارراه سرچشمه، پلاک 249

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه لوازم خانگی الگار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *