اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1931
اصناف شهر

توضیحات آگهی

 فروشگاه عینک پونک

فروشگاه عینک پونک با سابقه طولانی در فروش انواع عینک های اورجینال طبی و آفتابی یکی از شناخته شده ترین فروشگاه های عینک در تهران هست. شما برای مشاوره رایگان برای خرید عینک می تونین به اینجا سری بزنین. به شما راهنمایی می شه که چه مدل عینکی براتون مناسب هست و حتی با اپتومتریست براتون مشخص می کنن نمره چشماتون چنده و چه لنزی براتون مناسبه.

 فروشگاه-عینک-پونک
فروشگاه-عینک-پونک

انواع عدسی اورجینال

در فروشگاه عینک پونک تراش عدسی فوری دارن و فروش انواع عدسی های اورجینال آلمانی، کره ای و ژاپنی در پونک رو انجام می دن. بیش از هزار مدل عینک آفتابی و طبی تو ویترین این فروشگاه هست که می تونین انواع مختلف عینک مطالعه، نزدیک بین، دوربین و آستیگمات رو از اینجا تهیه کنین.

انواع-عدسی-اورجینال
انواع-عدسی-اورجینال

بزرگترین فروشگاه عینک های اصل طبی و آفتاب در تهران

فروشگاه عینک پونک بزرگترین فروشگاه عینک های اصل طبی و آفتابی در تهران هست که بالغ بر هزار مدل عینک برای فروش داره. فروش انواع عینک های آفتابی و طبی که تو کمتر عینک فروشی می تونین این تعداد تنوع رو ببینین. تنوع عینک طبی هایی دارن برای چشم های نزدیک بین، دوربین و آستیگمات مناسبه و انواع عینک طبی مخصوص مطالعه و استفاده روزانه رو اینجا می تونین بخرین. انواع مدل های عینک های طبی رو برای فروش دارن که شامل مدل های زیر هستن:

بزرگترین-فروشگاه-عینک-های-اصل-طبی-و-آفتاب-در-تهران
بزرگترین-فروشگاه-عینک-های-اصل-طبی-و-آفتاب-در-تهران

عینک فروشی در پونک

عینک فروشی در پونک فضایی با دسترسی راحت برای مشتریانی است که بدنبال کیفیت خوب و اورجینال بودن عینک هستند این فضا با داشتن بهترین مشاوران با تخصص بالا توانسته است به مشتریان راهنمایی های لازم را بکنند تا مشتریان بتوانند انتخابی عالی نسبت به بودجه خود داشته باشند.

فروش عینک طبی در پونک

  • عینک طبی تمام فریم:

همونجور که از اسمش پیداست این مدل از عینک ها یک قاب سر تاسری اطراف شیشه عینک داره که باعث میشه تا مقاومت و دوام بالایی تو استفاده طولانی مدت داشته باشن. این عینک ها برای استفاده طولانی مدت در سرکار، مدرسه و محیط بیرون خیلی مناسب هستن و عمر و دوام طولانی دارن.

  • عینک طبی بدون فریم:

در این نوع از عینک های طبی هیچ قابی رو اطراف لنز عینک نمی بینین که ظاهر جذاب و زیبایی بهش می ده و معمولا خیلی سبک هستن و برای مطالعه روزانه در منزل و استفاده از گوشی و تماشای تلویزیون خیلی گزینه مناسبی هستن.

  • عینک نیمه فریم طبی:

این مدل از عینک های طبی ترکیبی از دو مدل بالا هستن که هم مقاومت عینک های تمام فریم رو تا حدودی دارن و تا حدی مثل عینک های بدون فریم سبک هستن. در کنار مدل های مختلف از نظر ظاهر، فروش عینک های طبی با عدسی های اصل خارجی رو هم دارن که با مشاوره رایگان توسط افراد متخصص عینک پونک  می تونین بهترین نوع عینک رو برای خودتون بخرین.

انواع-عینک-های-طبی
انواع-عینک-های-طبی

فروش انواع عینک آفتابی اورجینال در پونک

در کنار فروش عینک های اورجینال طبی در فروشگاه عینک پونک، فروش انواع عینک آفتابی اصل از برندهای خارجی رو هم اونجا دارن که می تونین از بین تنوع بالای محصولات هر مدل عینیک که به سلیقتون نزدیکتره رو بخرین. انواع عینک های آفتابی اصل با طرح های به روز دنیا رو می تونین اینجا پیدا کنین.

فروش-انواع-عینک-آفتابی-اصل-و-ویژگی-آن
فروش-انواع-عینک-آفتابی-اصل-و-ویژگی-آن

تنوع بالای عینک ها

تنوع مختلف طرح های عینک آفتابی تو این فروشگاه برای سنین مختلف، زن و مرد، کودک و نوجوان انقد بالا هست که حق انتخاب های زیادی رو برای هر سلیقه ای شامل میشه .عینک های آفتابی از نظر ظاهری مدل های مختلفی دارن، از عینک های خلبانی بگیر تا عینک های گرد، مربعی،مستطیلی، عینک های آفتابی مدل پروانه ای و گربه ای و خیلی مدل های فانتزی دیگه. کمپانی های معروف مد و فشن تو دنیا هر ساله مدل های جدیدی رو به بازار عرضه می کنن.

تنوع-بالای-عینک-ها
تنوع-بالای-عینک-ها

عینک های ضد یووی uv

شما تو انتخاب و خرید عیک آفتابی باید خیلی دقت کنین چون یکی از مهم ترین ابزار محافظت از چشم، همین عینک های آفتابی هستن. عینک های آفتابی در عین زیبایی باید طوری طراحی شده باشن که بتونن از تابش مستقیم آفتاب به چشم جلوگیری کنن. خیلی مهمه که شیشه های عینک آفتابی بتونن نور خطرناک UV رو جذب کنن تا به چشم آسیب نزن. بخاطر همینه که برای خرید عینک آفتابی مثل خرید عینک طبی خیلی باید دقت کنین که یه جنس اصل و اورجینال رو بخرین.

عینک-های-ضد-یووی-uv
عینک-های-ضد-یووی-uv

کیفیت و زیبایی در کنار هم

اما علاوه بر ظاهرعینک که خیلی مهمه، برای راحتی و سلامت چشماتون، تو انتخاب عینک در کنار خاصیت ضد یو وی شیشه باید به مدل فریم هم دقت کنین. اینکه چه مدل از فریم عینک به چه صورت هایی میان خیلی مهمه و یه مشاوره خوب تو این زمینه خیلی می تونه بهتون کمک نه. اگه نمی دونین چه مدل عینک آفتابی به صورتتون میاد و تا الان نتونستین یه مدل مناسب برای صورت خودتون پیدا کنین با مشاوره رایگان در فروشگاه عینک پونک از بین بیش از هزار مدل عینک می تونین بهترین مدل عینک آفتابی رو برای خودتون بخرین.

برندهای معروف عینک های آفتابی

از برندهای معروف عینک های آفتابی که تو فروشگاه عینک پونک برای فروش دارن می تونیم به عینک ری بن، برند ایتالیای تد بیکر، عینک پلیس، برند آلمانی پورشه دیزاین، عینک دیور از یک برند فرانسوی، عینک محبوب تام فورد، شوپارد، عینک اوکلی و بسیاری از برندهای معروف دنیا اشاره کنیم.

برندهای-معروف-عینک-های-آفتابی
برندهای-معروف-عینک-های-آفتابی

رنج قیمت متنوع عینک ها

انواع عینک آفتابی از برندهای معروف دنیا مناسب آقایان و بانوان هم برای فروش هست و رنج قیمت عینک ها با توجه به اصل بودنشون از کم به زیاد متغیر هست و می تونین یه عینک خارجی خوب با قیمت متوسط تا خیلی گرون و شیک رو ازشون بخرین. همه عینک ها با ضمانت نامه پس از فروش فروخته می شن و جنس و کیفیت همشون تضمین شده هست.

پس اگه دنبال خرید عینک طبی اصل و عینک آفتاب اورجینال از بهترین برندهای دنیا هستین، بهترین انتخابتون فروشگاه عینک پونک هست که بزرگترین فروشگاه عینک های طبی و آفتابی در تهران به حساب میاد. آدرس و شماره های تماس فروشگاه رو تو این صفحه براتون گذاشتیم. اگه سوالی دارین می تونین باهاشون تماس بگیرین و راهنمایی های لازم رو دریافت کنین. برای نمره چشم و سفارش عدسی عینک هم می تونین حضوری به آدرسی که گذاشتیم مراجعه کنین.

رنج-قیمت-متنوع-عینک-ها
رنج-قیمت-متنوع-عینک-ها

راهنمایی و مشاوره اپتومتریست

با کمک اپتومتریست شماره نمره چشمتون مشخص می شه و عدسی مناسب براتون همون لحظه تراش داده می شه. همه مدل عینک طبی از فریم کائوچویی، فلزی تا بدون فریم برای خرید دارن و می تونین هر مدلی که به چشماتون میاد رو بخرین.

مشاوره-و-راهنمایی-از-اپتومتریست
مشاوره-و-راهنمایی-از-اپتومتریست

تماس با  فروشگاه عینک پونک

مدیریت : جناب اقای قیطرانی

تماس :

44498150

44498151

آدرس : میدان پونک ، مجتمع بوستان ، بالای پله برقی ، سمت راست ، بازاچه شبنم ، پلاک 272 و پلاک 275 A ، پلاک 275 B

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ فروشگاه عینک پونک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *