اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6193
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فروشگاه طلا سازان پاسداران

فروشگاه طلاسازان پاسداران زیباترین و ظریف ترین انواع جواهرات و ظروف تزیینی و پذیرایی را با فلز نقره طراحی می کنند. اگر به دنبال تزییات دکوراتیو و آنتیک قدیمی می باشید، حتما طرح مورد نظر خود را در فروشگاه طلاسازان پیدا خواهید کرد. با انتخاب طلاسازان از اصالت و عیار نقره خریداری شده کاملا خیالتان راحت و آسوده خواهد بود. از خاص ترین خدمات این گالری، طراحی ساخت مجمسه شما و یا عزیزانتان با ظرافت تمام و از نقره با عیار بالا می باشد، همیشه در هدیه دادن خاص باشید.

مجموعه-بزرگ-فروش-انواع-ظروف-چینی-های-قدیمی-و-با-ارزش
مجموعه-بزرگ-فروش-انواع-ظروف-چینی-های-قدیمی-و-با-ارزش

گالری طلا سازان

فروشگاه طلاسازان پاسداران بهترین گزینه برای انتخاب علاقه مندان به وسایل تزیینی نقره می باشد. با انتخاب فروشگاه ما می توانید زیباترین تابلوهای دکوراتیو مدرن را با بالاترین عیار نقره به دوستانتان هدیه بدهید. هدیه ای که برای همیشه در خاطر دوستتان باقی خواهند ماند و هر بار که به این تابلوی زیبا در دیوار منزلشان نگاه  کند به یاد شما خواهند افتاد. برای قاب گرفتن عکس های زیبایی که در آن بهترین لحظات را داشته اید، شیک ترین قاب عکس های نقره را طراحی کرده ایم.

راستی روی میز شما جای ساعت های نقره ای رومیزی ما خالی است، با نگاه به ساعت های نقره ای به گذر زمان اهمیت بیشتری داده و بهترین استفاده های ممکن را از تک تک لحظه های عمرتان داشته باشید.

لوازم-تزئینات-خاص-در-پاسداران
لوازم-تزئینات-خاص-در-پاسداران

ساخت آینه و شعمدان نقره در پاسداران 

یکی از زیباترین طرح های آینه و شمعدان این گالری، آینه و شمعدان طرح فرشته می باشد، که در این طرح تلفیق هنرمندانه ای از نقره و کریستال در کنار یکدیگر دیده می شود. هنرمندان این گالری با ساعت ها کار هنری و از روی عشق این طرح زیبای فرشته آینه و شمعدان را برای مشتری های خوش سلیقه طراحی کرده اند. از دیگر طرح های پرفروش آینه و شمعدان گالری طلاسازان، طرح نقش مینیاتوری می باشد، در این نمونه کار با استفاده از زیباترین طراحی های اصیل ایرانی مانند نقش های مرغ مینا خارق العاده ترین کارها تولید شده است.

تلفیق هنر و اصالت ایرانی در تمامی نمونه کارهای آینه و شمعدان به وضوح دیده می شود. در مراجعه حضوری تان به فروشگاه حتما از شمعدان های شش شاخه زیبای ما دیدن بفرمایید، شکیل تر از این کار در هیچ فروشگاهی پیدا نخواهید کرد.

گالری-طلاسازان
گالری-طلاسازان

فروش آینه و شمعدان نقره در پاسداران

متنوع ترین و زیباترین طح های آینه و شمعدان های شیک را برای مشتریان عزیز خود طراحی کرده ایم. با توجه به تجربه کاری بالایی که در تولید انواع آینه و شمعدان های نقره داریم، خاص ترین طرح ها را عرضه می کنیم. بیش از دو دهه است که بهترین طرح های آینه و شمعدان نقره ای را از بهترین تولید کننده های نمونه گلچین کرده و با بهترین قیمت ها عرضه می کنیم. خوش نقش و نگارترین شمعدان های هنر دست استادان اصفهانی را برای مشتریان خوش ذوق و هنر دوست خود موجود کرده ایم، تا زندگی خود را زیباتر شروع نمایند.

فروش-شمعدانی-های-پایه-بلند-در-پاسداران
فروش-شمعدانی-های-پایه-بلند-در-پاسداران

آینه و شمعدان طلا 

زیباترین و متنوع ترین طرح های آینه و شمعدان طلا را درفروشگاه طلاسازان پاسداران خواهید دید. با هر سلیقه ای که به دنبال خرید زیباترین طرح های آینه و شمعدان طلا باشید، خرید خود را از گالری ما انجام خواهید داد. متنوع ترین مدل های آینه و شمعدان طلا را در زیباترین طرح ها عرضه کرده ایم. مطمئن هستیم تنها انتخابتان برای خرید آینه و شمعدان عروسی تان ما خواهیم بود. در فروشگاه طلاسازان می توانید زیباترین طرح های نقره و طلا را با هم مقایسه کرده و بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

فروش-زیباترین-کریستالهای-کلاسیک-در-پاسداران
فروش-زیباترین-کریستالهای-کلاسیک-در-پاسداران

فروش ظروف نقره در پاسداران

متنوع ترین ظروف زیبای نقره را برای مشتریان عزیز خود موجود کرده ایم. اگر دوست دارید از مهمان های خود در زیباترین ظروف نقره پذیرایی کنید، خاص ترین سرویس چایی خوری، قهوه خوری و قندان های شیک را از میان مدل های متنوع ما انتخاب کنید. از بهترین و بالاترین عیار نقره در طراحی ظروف نقره ای استفاده می کنیم. با انتخاب ظروف آجیل خورین نقره، سفره هفت سین خود را اصیل و شیک بچینید. میوه خوری های تمام نقره را در ظریف ترین طرح های اصیل ایرانی برایتان تولید کرده ایم.

زیباترین ظروف میوه خوری با پایه های کریستالی و برنجی را از ما بخرید. با خرید پیاله های  نقره در گل های زیبای برجسته به شیک ترین حالت ممکن از مهمان های خود پذیرایی کنید. شکلات خوری های کریستال اتریشی و کریستال سوارسکی که با زیباترین سنگ های زینتی تزیین شده اند، از پرفروش ترین طرح های شکلات خوری ما می باشند. حتما زمانی که به گالری طلاسازان سر زدید این شکلات خوری های شیک را ببینید، مطمئن هستیم نمونه ای از آنها را خواهید خرید.

فروش-انواع-نقره-جات-آینه-و-شمعدان
فروش-انواع-نقره-جات-آینه-و-شمعدان

اجناس آنتیک و طلا در پاسداران

در ورودی فروشگاه طلاسازان پاسداران زیباترین چراغ های لامپا نوستالژیک خود نمایی میکنند. اگر اهل خاطره بازی و خرید چراغ های طرح قدیمی برای دکور منزلتان هستید، ما بهترین انتخاب برای افراد اهل دلی مانند شما هستیم. متنوع ترین چراغ های قدیمی را در سایزهای بندی ها و رنگ بندی های متنوع برای شما موجود کرده ایم. این چراغ ها را  می توانید در پایه های برنجی و یا کریستالی اصل انتخاب کنید. طرح ها و رنگ بندی های اصیل ایرانی این چراغ ها، چشم شما را خواهد گرفت و حتما یک مدل آن را خواهید خرید.

زیباترین آباژور ترکیبی از طرح سنگ و نقره را با طرح خاص فرشته تنها در فروشگاه طلاسازان خواهید دید. هر خانه ای حداقل به یک عدد از گلدان های نقره کوبی ما نیاز دارد، باعث افتخار ما خواهد بود که گلدان مورد نظر خود را از میان مدل های ما انتخاب کنید.

فروش-انواع-ملزومات-نقره-در-پاسدران-در-مجموعه-طلاسازان
فروش-انواع-ملزومات-نقره-در-پاسدران-در-مجموعه-طلاسازان

صنایع دستی از طلا

شیک ترین جا جواهری های طلا و نقره را در طرح های زیبا و دلنواز عرضه کرده ایم. با انتخاب جواهرات اصیل نقره، انگشترهای اصیل و گوشواره های با طرح های خاص، همیشه در مهمانی ها تک خواهید بود. جدیدترین جواهرات طلا کاری شده ی زیبا را عرضه می کنیم. دستبند و انگشتر و پلاک های زیبا با طرح ماه تولدتان را با بالاترین عیار ورق طلا تولید کرده ایم. طرح های زیبا تابلو های طلاکوب با عیار بالا را برای هدیه از میان مدل های متنوع فروشگاه ما انتخاب خواهید کرد.

فروش-انواع-گوشواره-نقره
فروش-انواع-گوشواره-نقره

راه های ارتباط با فروشگاه طلاسازان پاسداران

مدیریت: جناب آقای آلن طلاسازان

تماس:

09121191561

02126253382

02126253381

آدرس:

تهران- پاسداران شمالی- پایین تر از چهارراه فرمانیه- مجتمع تجاری آرتمیس- طبقه مثبت 1- پلاک 57

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه طلاسازان پاسداران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *