اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6539
اصناف شهر
فروشگاه صنعت تاسیسات ستارخان

توضیحات آگهی

فروشگاه صنعت تاسیسات ستارخان

فروشگاه صنعت تاسیسات ستارخان بهترین فروشگاه مرجع برای خرید انواع پکیچ و رادیاتور از بهترین برندهای بازار می باشد. در کنار عرضه بهترین مدل ها، تمامی خدمات تعمیری را به مشتریان خود با بهترین کیفیت ارائه می کنیم.

کارشناسان فروش ما با تجربه کاری عالی که دارند، بهترین برندهای با کیفیت و با بیشترین طول عمر مفید را گلچین کرده و با بیشترین خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه میکنند. بهترین توصیه های تخصصی خرید را از همکاران ما خواهید شنید، تا بهترین کیفیت محصول مورد نظر را با ارزان ترین قیمت ها خرید نمایید.

 

بهترین فروشگاه صنعت و تاسیسات در ستارخان

بسیاری از سازندگان منطقه ستارخان تمامی تاسیسات ساختمانی مورد نیاز خود را از قبیل انواع پکیچ و رادیاتور از فروشگاه آقای محمد زارع بیدکی تهیه می کنند. تنوع و کیفیت بالای مدل های عرضه شده در این فروشگاه باعث رضایت تمامی مشتریان مان شده است. در هنگام خرید، بهترین محصولات با گارانتی های عالی را به شما پیشنهاد می دهیم تا کارهای تعمیرات و تعویضی شما با کمترین هزینه های ممکن انجام شود.

از آنجا که همیشه بهترین کیفیت محصول را به مشتریان خود عرضه کرده ایم، در منطقه ستارخان به عنوان خوش سابقه ترین فروشگاه قدیمی عرضه کننده کلیه تاسیسات صنعتی در میان مردم منطقه شناخته شده ایم. اولین فروشگاهی که تمامی مردم ستارخان برای خرید انواع پکیچ و رادیاتور به ذهنشان خطور می کند، فروشگاه صنعت و تاسیسات ستارخان می باشد.

 

بزرگترین مجموعه صنعت تاسیسات در ستارخان

کمتر مجموعه فروشگاهی را پیدا خواهید کرد که  مانند فروشگاه صنعت تاسیسات ستارخان تمامی تاسیسات حرارتی و برودتی را با این کیفیت عرضه کند. تمامی لوازم پکیچ و کولرهای گازی را از بهترین برندهای بازار گلچین کرده ایم تا مشتریانمان بیشترین منفعت و سود اقتصادی را ببرند. به علت کیفیت و طول عمر مفید دو برند ایران رادیاتور و بوتان بیشتری محصولات آنها را عرضه می کنیم.

با تجربه تعمیراتی که از برندهای مختلف داشته ایم ، متوجه شده ایم این دو برند کمتر نیاز به تعمیرات اساسی پیدا می کنند و در صورت نیاز به تعمیر با هزینه های کمتر این کار قابل انجام می باشد.

 

خرید و تعمیرات پکیچ و رادیاتور قیمت مناسب در ستارخان

خرید بعضی از کالاها به علت تنوع مدل ها و تخصصی بودن نیاز به اطلاعات تخصصی دارد. در صورت نداشتن اطلاعات اولیه از ویژگی های تخصصی آن محصول، ممکن است کالای بی کیفیتی را به قیمت های بالاتری خرید نمایید. با انتخاب فروشگاه صنعت تاسیسات ستارخان، تمامی خریدهای شما را به سراسر ایران ارسال می کنیم. ب

رای راحتی بیشتر، مشتریان عزیز می توانند پس از مشاهده محصول مورد تایید، هزینه را درب منزل پرداخت نمایند. متنوع ترین مدل های پکیچ و رادیاتور را با ارزان ترین قیمت های همکاری برای مشتریان عزیز خود موجود کرده ایم. کلیه خدمات نصب انواع پکیچ و رادیاتور را به صورت رایگان از همکاران با تجربه ما بخواهید. همکاران متخصص این مجموعه فروشگاهی با شناخت کاملی که از کلیه برندهای پکیچ های موجود در ایران دارند،

بهترین خدمات تعمیرگاهی را با قطعات اصل و اورجینال برای مشتریان عزیز انجام می دهند. اگر به دنبال خرید بهترین کیفیت انواع رادیاتورهای پره ای و پانلی هستید، بهترین مدل ها را از فروشگاه ما انتخاب خواهید کرد. مدل های آلومینیومی، فولادی و مدل های حوله خشک کن از پر فروش ترین مدل های رادیاتور می باشند.

 

خرید و تعمیرات داکت و اسپیلت ایران رادیاتور در ستارخان

پس از تحقیق در مورد برندهای مختلف عرضه کننده انواع اسپیلت، تصمیم گرفته اید از برند کولر گازی ایران رادیاتورخرید کنید. فروشگاه صنعت تاسیسات ستارخان بهترین مدل های اسپیلت برند ایران رادیاتور را موجود کرده اند. در هنگام خرید بهترین مشاوره ها و  توصیه های تخصصی را برای یک انتخاب عالی به مشتریان خود ارائه خواهیم کرد.

از مشتریان خود چند سوال در مورد فضای محیطی که قرار است اسپیلت در آن نصب شود می پرسیم و بر اساس همین جواب ها بهترین مدل ها را به آنها پیشنهاد خواهیم داد. مثلا هر چه فضای مورد نظر بزرگتر باشد، اسپیلتی با ظرفیت بیشتر و یا چند اسپیلت با ظرفیت کوچک تر پیشنهاد داده می شود. برای طول عمر بیشتر کولر گازی و کاهش هزینه های نگه داری، بهتر است کار نصب آن را به افراد متخصص بسپارید تا در بهترین مکان اتاق اسپیلت را نصب نمایند.

برای کاهش هزینه های تعمیر و نگه داری بهتر است هر چند وقت یک بار سرویس های دوره ای و میزان گاز کولر و باز بودن لوله های آن را چک نمایید. همکاران ما بهترین خدمات سرویس ها و چکاپ های دوره ای کولر های گازی را انجام می دهند.

 

تعمیرات تخصصی کولر گازی

آیا به طور یک دفعه ای از اسپیلت شما آب چکه میکند و در هنگام روشن بودن سرمایش لازم را ندارد؟ در صورت تماس با شماره های فروشگاه صنعت و تاسیسات ساختمان، بهترین تعمیرکاران حرفه ای ما به محل شما می آیند و کارهای لازم را برای سرمایش بهتر و بیشتر اسپیلت برایتان انجام میدهند. اگر در جریان تعمیر نیاز به تعویض قطعه ای باشد از بهترین کیفیت قطعات برای کارهای شما استفاده خواهیم کرد. کلیه کارهای تعمیرات را به صورت تضمینی و با گارانتی های یک ساله انجام می دهیم.

نکته مهم در خرید اسپیلت

  • توجه به میزان صدای اسپیلت
  • انتخاب اسپیلت بر اساس فضای لازم برای نصب
  • طراحی زیبای پنل کولر گازی
  • قابلیت اینورتر در اسپیلت
  • ظرفیت اسپیلت در خنک کردن محیط یا قدرت آن
  • توجه به میزان مصرف انرژی
  • انتخاب بر اساس شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر
  • دقت به توان و ظرفیت کمپرسور
  • خرید نمونه های با گارانتی های معتبر

 

خرید و تعمیرات پمپ تحت فشار و بوستر پمپ در ستارخان

به دنبال فروشگاهی قابل اعتماد و امین برای خرید پمپ تحت فشار و انواع بوستر می باشید. سال ها است که به صورت تخصصصی در زمینه عرضه انواع پمپ ها فعالیت داریم و بهترین مدل ها را با مناسب ترین قیمت ها عرضه می کنیم. کلیه کارهای چکاپ و تعمیرات را از تیم حرفه ای ما بخواهید.

 

امتیازات خرید از فروشگاه صنعت تاسیسات ستارخان

  • عرضه متنوع ترین مدل های پکیچ و رادیاتور
  • بیشترین خدمات پس از فروش
  • بهترین مرکز تعمیرات حرفه ای
  • کلیه قطعات تعویضی اصل و اورجینال
  • گارانتی های معتبر
  • گلچین کردن بهترین برندهای بازار در کلیه لوازم صنعتی تاسیساتی
  • عرضه با مناسب ترین قیمت های بازار
  • خوش قولی و تحویل کارهای تعمیرات در زمان مقرر

 

راه های ارتباط با فروشگاه صنعت تاسیسات ستارخان

مدیریت: جناب آقای محمد زارع بیدکی

تماس:

09128303023

09122758522

02166555047

02166555048

آدرس:

تهران، ستارخان، سه راه تهران ویلا، بین دوم و چهارم، پلاک 53

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه صنعت تاسیسات ستارخان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *