اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فروشگاه زیورآلات مانی در ستارخان

فروشگاه زیورآلات مانی در ستارخان با بیش از ده سال سابقه کلکسیونی از جدیدترین و متنوع ترین زیورآلات نقره ، استیل و بهترین برندها میباشد. با زیورآلات مانی در مهمانی ها میدرخشید.

زیورآلات نقره و استیل
زیورآلات نقره و استیل

بهترین فروشگاه زیورآلات در ستارخان

شما به زیورآلات نقره و استیل علاقه زیادی دارید و بارها برای شما اتفاق افتاده که فروشنده مدعی ارائه بهترین کیفیت زیورآلات بوده و مدت زمان کوتاهی نگذشته و همگی آنها سیاه شده و یا زنگ زده اند. در این مطلب قصد داریم بهترین گالری  نقره و استیل ستارخان را به شما عزیزان معرفی کنیم. با خرید از این فروشگاه زیورآلات کاملا از کیفیت و ماندگاری بالابرخوردارند که میتوانید با خیال راحت و آسوده خزید خود را انجام دهید.

بهترین-فروشگاه-زیورآلات-در-ستارخان

زیور آلات خاص و تک در منطقه 2 تهران

این فروشگاه با داشتن بهترین زیورآلات خاص و تک که به صورت حرفه ای ساخته شده اند توانسته است مشتریان ویژه خود را که به دنبال طرح های خاص و جدید هستند دارا باشد. هر کس که بدنبال زیور آلات خاصی برای خود میباشد که بتواند  در منطقه 2 تهران پیدا کند. زیورآلات مانی واقع در ستارخان را میتواند به دوستداران این سبک معرفی نماید.

انواع سرویس ژوپینگ و سواروسکی در منطقه 2
انواع سرویس ژوپینگ و سواروسکی در منطقه 2

تنوع بالای محصولات گالری مانی در ستارخان

  • انواع سرویس (گردنبند ، دستبند ،انگشتر )

  • برند های پرطرفدار (ژوپینگ ، سواروسکی و …)

در فروشگاه زیورآلات مانی در ستارخان کلیه زیورآلات زینتی در جدیدترین و شیک ترین مدلهای روز شارژ میشود. اگر بدنبال مرکزی میباشید که کلیه مدل های مختلف مورد نیاز شما را به صورت یکجا داشته باشد تا بتوانید زیباترین سرویس های مورد نیاز خود را ست کنید، پیشنهاد ما فروشگاه زیورآلات مانی در ستارخان میباشد.شیک ترین برند های ژوپینگ و سواروسکی و … با متنوع ترین مدل هارا از گالری مانی انتخاب میکنید. متنوع ترین مدلهای گوشواره آویز و حلقه ای را در ویترین مانی خواهید دید.

بعلت تنوع بالا، سلایق کلیه مشتریان در نظر گرفته شده است و محال است مدل مورد نظر شما در میان گوشواره های خاص مانی موجود نباشد.آیا شما نیز علاقه زیادی به خرید گردنبندهای متنوع دارید و کلکسیونی از زیباترین مدلهای گردنبند جمع آوری کرده اید. با مراجعه به فروشگاه زیورآلات مانی چندین گردنبند زیبا به مجموعه کلکسیونی خود اضافه میکنید. پاهای زیبای خود را با شیک ترین مدلهای پابند گالری مانی زیباتر کنید و با پابندهای زیبای گالری ما نگاه ها به پاهای شما خیره خواهد ماند.

بهترین-فروشگاه-زیورآلات-در-ستارخان
بهترین-فروشگاه-زیورآلات-در-ستارخان

چرا باید گالری مانی را برای خرید زیورآلات انتخاب کنیم

  • ظریف ترین تراش ها
  • زیورآلات نگین کاری شده
  • کیفیت بالای کارو ماندگاری طولانی
  • مناسب ترین قیمت های خرید
  • تنوع بالای کارهای زیورآلات
  • اطمینان از اصل بودن کارهای نقره و استیل
  • شیک ترین کارهای نقره
  • ظریف ترین کارهای استیل

 

شیک ترین و بروز ترین اکسسوری خود را از گالری مانی انتخاب کنید

اگر قصد خرید اکسسوری شیک و با کیفیتی دارید ولی برای انتخاب آن مردد میباشید، اصلا جای تعلل نیست. همین امروز مدل های مورد نیاز خود را از شیک ترین گالری بدلیجات مانی خرید کنید. بجای سر زدن به چندین گالری که از کیفیت و ماندگاری کارهای آنها مطمئن نیستید از میان تنوع بالای کارهای فروشگاه زیورآلات مانی کار مورد نظر خود را انتخاب کنید.

گالری مانی با بهترین تولید کننده های زیورآلات نقره و استیل همکاری داشته و زیباترین نمونه های بازار را در تنوع بالا موجود داشته و با مناسب ترین قیمت ها عرضه میکنند. از فروشگاه زیورآلات مانی شیک ترین و بروزترین کارها را با مناسب ترین قیمت ها انتخاب میکنید.

 

خاص ترین خرید هدیه از فروشگاه مانی

به زودی تولد همسرتان هست و دوست دارید با خرید یک ست زیبا ایشان را سوپرایز کنید. جدیدترین ست ها در گالری مانی را برای این هدیه به شما معرفی میکنیم.برندهای معروف باکیفیت که زیبایی خاص خود را دارند میتواند بهترین انتخاب برای هدیه به همسر شما  باشد. مطمئن باشید با انتخاب این هدیه، خوشحالی را در همسر خود خواهید دید و برای انتخاب این هدیه از شما تشکر و قدردانی خواهد کرد.

خاص-ترین-خرید-هدیه-از-فروشگاه-مانی
خاص-ترین-خرید-هدیه-از-فروشگاه-مانی

خرید شیک ترین زیورآلات نگین دار از گالری مانی در ستارخان

 

  • نگین های درخشان

  • سنگ آمیتیس

  • توپاژ

  • مروارید

همیشه انتخاب یک گردنبند یا دستبند که بتواند مارا در یک شب درخشان کند برای ما کار ساده ای نیست، ما در این مجموعه سعی کرده ایم تا با انتخاب بهترین و جدید ترین برندها و مدل های روز در کنار شما عزیزان باشیم و به شما دوستان کمک کنیم تا همیشه جزو بهترین های باشید. ما خلاصه معرفی در زیر از زیور آلات مانی خواهیم داشت که مارا در طی یک دهه معرفی میکند.

زیورآلات مانی متنوع ترین فروشگاه تخصصی زیورآلات و بدلیجات طرح طلا، جواهر و مدلیها اسپرت از جنس نقره، استیل و بهترین برندها از قبیل ژوپینگ، سوواروسکی، وای اس ایکس و انواع سرویس های گردنبند، گوشواره، دستبند زنانه، دستبند مردانه، دستبند النگویی، دستبند چرم، انگشتر زنانه و مردانه و فروش انواع پابند و انواع حلقه ست نقره با 10 سال سابقه معتر فروش به صورت حضوری و آنلاین Zivaralatmani

اطمینان-از-اصل-بودن-کارهای-نقره-و-استیل
اطمینان-از-اصل-بودن-کارهای-نقره-و-استیل

بهترین فروشگاه زیورآلات برای انتخاب حلقه و پشت حلق های شیک و امروزی

خاص ترین خرید زیورآلات برای هر خانم و آقای خرید انگشتر میباشد شیک ترین و بروز ترین مدلهای حلقه های ست را در فروشگاه زیورآلات مانی خواهید دید. بعلت تنوع بالای حلقه های گالری مانی به جای یک کار شما از چندین کار خوشتان خواهد آمد و فقط باید بهترین کار را با راهنمایی های تیم فروش ما انتخاب کنید همه ما دوست داریم خریدی که در زندگی مشترکمان انجام میدهیم با کیفیت و ماندگار باشد، از کیفیت کارهای گالری مانی خیالتان راحت باشد که سالیان سال با همان براقی برای شما کار خواهد کرد و به هیچ عنوان رنگ خود را از دست نمیدهد.

 

خدمات برتر فروشگاه زیورآلات مانی

  • تنوع بالای نمونه کارها
  • کیفیت بالای کارها
  • استفاده از باکیفیت ترین نقره در حین تولید
  • ثابت بودن رنگ کارها در طول زمان
  • مناسب بودن قیمت ها
  • شیک ترین حلقه های بازار
  • گردنبندهای مجلسی و کار شده
  • ظریف ترین پابندهای شیک

فروشگاه زیورآلات در غرب تهران

اگر در غرب تهران زندگی می کنید به راحتی می توانید فروشگاه های مناسب و معتبری یافت کنید . فروشگاه زیورآلات مانی یک فروشگاه زیورآلات در غرب تهران می باشد که شما می توانید انواع زیورآلات از جمله گردنبند، گوشواره، دستبند، پا بند و سایر زیورآلات و اکسسوری های موردنیاز خود را از آنجا تهیه کنید. اگر وارد این فروشگاه زیورآلات در غرب تهران شوید دست خالی از آنجا بیرون نخواهید آمد و بسیار مجذوب زیورآلات و اکسسوری های جذاب موجود در فروشگاه خواهید شد.

از گذشته های دور تا کنون مردم علاقه زیادی به اکسسوری و زیورآلات داشته اند ولی برای خرید و استفاده از زیورآلات به نکاتی باید توجه داشته باشید تا بتوانید انتخاب مناسبی مطابق با سلیقه خود داشته باشید. از جمله این نکات این است که زیورآلات مناسب رنگ پوست خود انتخاب کنید. در ادامه این مقاله چند نکته درباره انتخاب زیورآلات ذکر می کنیم.

نکات مهم در انتخاب زیورآلات

  • اگر رنگ پوستتان سفید یخی است از زیورآلات رنگ سفیا یا همان نقره ای استفاده کنید و از زیورآلات رنگ طلایی استفاده نکنید زیرا با استفاده از زیورآلات رنگ نقره ای درخشندگی و زیبایی پوستتان بیشتر نمایان می شود.
  • برای پوست های گندم گون بهتر است از زیورآلات رنگ طلایی استفاده کنید که با رنگ رزگلد ترکیب شده است.
  • اگر رنگ پوسستان تیره یا برنزه است ، بهتر است از زیورآلاتی استفاده کنید که ترکیبی از رنگ سفید و طلایی می باشد.
  • کسانی که گوش های کوچکی دارند بهتر است از گوشواره های چسبان استفاده کنند.
  • اگر از گوشواره ای با آویز بلند استفاده می کنید بهتر است که از گردنبند استفاده نکنید تا گوشواره و گوشتان جلوه بیشتری داشته باشد.
  • بهتر است کسانی که گردنی بلند و کشیده دارند یا موهایشان کوتاه است و یا موهایشان را جمع می کنند ، از گوشواره های بزرگ بلند استفاده کنند.
  • هنگامی که از گردنبند های بزرگ و پهن استفاده می کنید بهتر است از گوشواره استفاده نکنید.
  • اگر از زیورآلاتی استفاده می کنید که در ساخت آن سنگ به کار رفته است ، توجه داشته باشید که رنگ سنگ ها با پوستتان هماهنگی داشته باشد.
  • برای خرید دستبند توجه داشته باشید که سایز مناسبی انتخاب کنید که نه زیادی تنگ باشد و نه زیادی بزرگ باشند تا بتوانید با تغییر وزنتان هم از آن ها استفاده کنید.
  • به این نکته توجه داشته باشید که اگر دستتات تپل و چاق است از دستبند تنگ استفاده نکنید ، زیرا دستتان را چاق تر نشان می دهد.
  • توجه داشته باشید که زیورآلاتی انتخاب کنید که به جنس آن ها حساسیت پوستی نداشته باشید.

در انتها باید به شما بگوییم که در انتخاب زیورآلات و اکسسوری ها فقط سلیقه و معیار های شخصی خود را ملاک قرار دهید تا بتوانید از خرید خود رضایت داشته باشید و بعد از مدت کوتاهی از آن ها دلزده نشوید. با انتخاب فروشگاه زیورآلات مانی که یک فروشگاه زیورآلات در غرب تهران می باشد به راحتی می توانید زیورآلاتی متناسب با سلیقه و معیار های خود تهیه کنید.

 

تماس با گالری زیورآلات و نقره جات مانی در ستارخان:

مدیریت: جناب آقای چگینی

شماره تماس:

09370259639

02144245207

آدرس: 

تهران- ستارخان – بازار سنتی- فاز 4 – نبش چهارسوق 2 – پلاک 326 – زیورآلات مانی

آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/Zivaralatmani

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه زیورآلات مانی در ستارخان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *