اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فروشگاه دکومان بلوار کوهسار

فروشگاه دکومان بلوار کوهسار با جمعی از بهترین طراحان حرفه ای کارهای طراحی و دکوراسیون منزل و محیط های کاری شما را به صورت صفر تا صد انجام می دهد.
در صورت درخواست مشتری کارشناسان از محل بازدید نموده و بهترین طراحی های حرفه ای و تخصصی را به شما عزیزان پیشنهاد می دهند.

بهترین کابینت سازی در کوهسار

به تازگی منزل جدیدی را خریده اید؟ به سلامتی و شادی. از طرح کابینت های آن خوشتان نمی آید و فکر می کنید کمی قدیمی هستند؟
تیم متخصص و خلاق ما رایگان از محل بازدید نموده و متناسب با سبک دکوراسیون منزل شما بهترین کارهای کلاسیک و مدرن را پیشنهاد می دهند.

پس از تایید نظر مشتری و انتخاب طرح مورد نظر کارهای طراحی و اجرا در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.
در تولید کابینت از انواع متریال نمونه و درجه یک استفاده می شود، برای زیبایی نهایی کار از زیباترین و شیک ترین یراق آلات استفاده می کنیم.

ساخت انواع کمد دیواری

بر اساس نظر مشتری از نظر اندازه و جنس کار سفارشی مشتری انجام می شود. کارشناسان تولید بهترین مشاوره ها را برای اجرای بهتر کار به صورت رایگان به مشتریان ارائه می کنند.
اجرای کار با استفاده از بروز ترین مواد با کیفیت انجام می شود. تکنسین های با تجربه کارهای نصب انواع کمدهای دیواری را به صورت عالی و با سرعت انجام می دهند.
با انتخاب دکومان شیک ترین طرح های به روز کمد دیواری را با ماندگارزی بالا انتخاب خواهید کرد.

 

معرفی تیزر دکومان دیزاین

 

تولید کننده انواع پی وی سی

از طرح های تایل پی وی سی خیلی خوشتان آمده است؟ به دنبال بهترین تیم برای اجرا و نصب آن در منزل تان هستید؟ گروه دکومان با تجربه کاری بالا از متنوع ترین طرح های زیبا برای اجرای کارهای مشتریان استفاده می نمایند.
متنوع ترین طرح های تایل سقف کاذب را در زیباترین طرح ها موجود نموده ایم. طرح های متنوع تایل های بین کابینتی نیز انتخابی عالی و کم هزینه برای شما عزیزان می باشد. زیباترین طرح های تایل پشت تلویزیونی را در ابعاد متنوع تولید نموده ایم.

بهترین سازنده انواع دکوراسیون و دیزاین کوهسار

دوست دارید فضای منزل تان در عین شیک بودن حس آرامش را به شما منتقل کند؟ علاقه مندید که از لوازم دکوراسیونی شیک و خاصی برای تزیین منزلتان استفاده نمایید؟
کارشناسان فروشگاه دکومان شما را راهنمایی خواهند کرد که کلیه لوازم منزل را با بیشترین تناسب و هماهنگی با یکدیگر انتخاب نمایید.

دکوراتورهای حرفه ای ما بهترین فضای کاری و اداری را برای دفتر شما طراحی خواهند نمود تا در نظر مشتریان خود حرفه ای تر دیده شوید.
از انتخاب طرح کاغذ دیواری، پارکت، لوستر و تمامی لوازم روشنایی، مبلمان و فرش بهترین نظرهای تخصصی را به شما عزیزان ارائه می کنیم تا متمایز ترین طرح ها را در فضای اداری و محل زندگی تان داشته باشید.

ارائه انواع خدمات cnc

به لطف نیروهای ماهر و دستگاه های پیشرفته برش تمامی کارها دقیقا بر طبق نظر اولیه مشتری اجرایی می شود. برش انواع ورق های فلزی و پلکسی در طراحی داخلی بهتر است با دستگاه های CNC انجام شود
تا کیفیت بالاتری از کار ارائه شود. فروشگاه دکومان با مجهزترین دستگاه های برش CNC ظریف ترین کارها و طرح های دارای برش های پیچیده را با بهترین کیفیت و دقت انجام می دهد.
علاقه مندید کارهای دکوراتیو شما با بهترین کیفیت و عالی ترین شکل ممکن تولید شود، فروشگاه دکومان این کار را به صورت عالی و با قیمت های مناسب برای شما انجام خواهد داد. طرح های خاص کابینت
و کمدهای دیورای را با پیشرفته ترین دستگاه های فرز CNC اجرایی خواهیم کرد. طرح اولیه کار از شما، طراحی دقیق و ظریف آن با تیم حرفه ای و با تجربه دکومان .

بهترین ارائه کننده رزین و اپوکسی در کوهسار تهران

رزین و آپوکسی جزو جدیدترین کارهای مورد استفاده در طراحی داخلی و دکوراسیون می باشد. تیم با تجربه و خلاق دکومان از بهترین متخصصین حرفه ای استفاده نموده تا زیباترین کارهای دکوراتیو رزینی را طراحی نمایند.
زیباترین و شیک ترین کارهای دکوراتیو، میز و کفپوش های رزینی را در این فروشگاه مشاهده خواهید کرد.
فقط کافی است از بخش میزهای رزینی این فروشگاه دیدن بفرمایید، عاشق هنرهای خاص و شیک آن خواهید شد و حتما یک مدل از آن را سفارش خواهید داد.

از خلاقیت ترکیب رزین با چوب زیبانرین و ماندگارتین کارهای دکوراتیو را خواهید داشت. برای محیط بیمارستانی و آزمایشگاهی خود به دنبال بهترین کفپوش هستید؟
تیم تولید و طراحی ما زیباترین کارهای رزینی را به شما عزیزان پیشنهاد خواهند داد. با اجرای کف پوش های رزینی بهترین کیفیت و ماندگاری با قابلیت شستشوی عالی را در طول زمان انتخاب کرده اید.

انجام کلیه امور دکوراسیون داخلی

کارشناسان خلاق و با تجربه دکومان بلوار کوهسار بهترین پیشنهادهای طراحی دکوراسیون منازل و محیط های اداری را به شما پیشنهاد خواهند داد. از بهترین متریال و مواد برای اجرای عالی کار استفاده می نمایند.
طرح نهایی کار بر اساس نظر و سلیقه مشتری اجرایی می شود. برای بازسازی منزل تان به دنبال تیمی خلاق و حرفه ای هستید؟
برای مشاوره رایگان با همکاران دکومان بلوار کوهسار ارتباط برقرار نمایید. با انتخاب این مجموعه با تجربه و متخصص بالاترین استانداردهای طراحی و دکوراسیون منازل و محیط های اداری برای شما عزیزان انجام می شود.

  • برتری فروشگاه دکومان نسبت به سایر همکاران
  • تجربه کاری بالا
  • تخصص همکاران
  • تیم خلاق و هنرمند
  • تنوع بالای کارهای دکوراتیو
  • پروژه های موفق بیشمار
  • رضایت مشتریان متعدد
  • قیمت های مناسب
  • مشاوره های رایگان و تخصصی
  • نصب توسط تکنسین
  • بازدید از مکان و پیشنهاد طرح های متنوع
  • اجرای کار با کمترین زمان
  • تحویل نهایی کار دقیقا بر طبق نظر و سلیقه مشتری
  • استفاده از جدیدترین طرح ها و روش های به روز
  • مجهزترین دستگاه های مورد نیاز
  • بهترین تیم طراحی و دکوراسیون داخلی در کوهسار
  • اجرای زیباترین کارهای رزین دکوراتیو
  • طراحی حرفه ای انواع کمدهای دیواری کم جا
  • زیباترین طرح های کابینت
  • بهترین طرح های پی وی سی

 

راه های ارتباط با فروشگاه دکومان بلوار کوهسار

مدیریت: جناب آقای محمد حیدری
تماس:
09197969616
آدرس:
تهران- بلوار کوهسار- میدان بهاران- خیابان حاج شعبانعلی- خیابان دوازده امام- کوچه یکه باغ- پلاک3- درب آبی رنگ

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه دکومان بلوار کوهسار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *