اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1935
اصناف شهر
فروشگاه جزیره کتاب

توضیحات آگهی

معرفی این قسمت مخصوص عاشقای کتابه و می خوام فروشگاه جزیره کتاب رو بهتون معرفی کنم. جایی که وقتی میری توش حالا حالا ها بیرون نمیای و کلی حق انتخاب برای خرید کتاب، از انواع مختلف کتاب های کودک و نوجوان تا رمان و کتاب های روانشناسی، فلسفی و کتاب های آموزشی داری.

تنوع محصولات در فروشگاه جزیره کتاب

یعنی وقتی با خانواده ت میری به فروشگاه جزیره کتاب، برای خودت و بچه هات و حتی و دوستان و آشناهات با هر سلیقه ای که هستن، کلی حق انتخاب برای خرید کتاب داری. به غیر از انواع کتاب، فروش انواع نوشت افزارهای ایرانی و خارجی هم دارن و می تونین کلی مدل های مختلف پازل و لوازم تحریر رو که دلتون می خواد از اینجا بخرین. علاوه بر همه این ها که گفتم فروش انواع لوازم نقاشی، طراحی و خطاطی هم دارن و از مدل های مختلف با کیفیت می تونین اونجا پیدا کنین.

لوازم-تحریر-و-تجهیزات-دانشگاهی-کمیاب
لوازم-تحریر-و-تجهیزات-دانشگاهی-کمیاب

فروش انواع لوازم تحریر

فروش انواع لوازم تحریر از دفتر و مداد گرفته تا خودنویس، روان نویس، انواع ماژیک، انواع مختلف خودکار رو می تونین تو فروشگاه جزیره کتاب پیدا کنین. همه مدل لوازم تحریر ایرانی و خارجی داره و شما هر برندی که دوست دارین رو می تونین اونجا پیدا کنین. اینقدر تنوع بالا هست که نیاز همه رو بخوان برآورده کنن.

کلی کاغذ های رنگی، کاغذ کادو انواع مختلف فوم کاردستی، چسب ماتیکی، نواری، چسب های مخصوص ماکت سازی و هرچی که دلتون بخواد اینجا پیدا می شه. به غیر از اینا شما مدل های مختلف مداد نوکی، مدادهای رنگی، قلم های طراحی، زغال مخصوص طراحی، انواع کن و قلم خوشنوسی، دوات و دفتر خطاطی هم می تونین بخرین.

تنوع-محصولات-در-فروشگاه-جزیره-کتاب
تنوع-محصولات-در-فروشگاه-جزیره-کتاب

لوازم تحریر و تجهیزات دانشگاهی کمیاب

فروشگاه جزیره کتاب علاوه بر فروش کتاب، انوع مختلف لوازم تحریر برای بچه های مدرسه ای و دانشجو، کارمند، هنرجوهای نقاشی، خطاطی، دانشجوهای معماری، گرافیک و بقیه داره و هروقت چیز خاصی لازم داشتین که نتونستین تو فروشگاههای دیگه پیدا کنین میتونین به جزیره کتاب سر بزنین و مطمئناً دست خالی بر نمی گردین.

برای بچه های کوچیک انواع دفترهای نقاشی طرح دار، مداد شمعی، ماژیک های رنگی، مدادرنگی و خیلی چیزهای دیگه هم داره. فروش انواع پازل برای خردسال تا بزرگسال هم دارن و پازل های بچه گانه تا پازل های هزار تکه و سه هزار تکه رو می تونین در تنوع طرح های مختلف پیدا کنین.

کتاب-دروس-دبیرستان-و-دانشگاه
کتاب-دروس-دبیرستان-و-دانشگاه

فروش انواع کتاب کودک

قفسه های فروش انواع کتاب کودک در فروشگاه جزیره کتاب بسیار متنوع بوده و می تونین از موضوعات مختلف برای رده های سنی زیر دوسال، خردسال، کودک و نوجوان پیدا کنین و بخرین. انواع کتاب های شعر، داستان، کتاب های آموزشی با زبان بچه گانه که حق انتخاب های زیادی برای خرید به شما می ده.

انواع پازل و بازی فکری

کتاب های پازلی که هم داستان دارن و هم بچه ها به عنوان بازی می تونن پازل های اونو درست کنن. کتاب های تصویری برای بچه های کوچیک که می تونین با نشون دادن تصاویر رنگی به اون ها اسامی مختلف رو بهشون آموزش بدین.

علاوه بر این، انواع کتاب آموزشی کودک برای آموزش الفبای فارسی، زبان انگلیسی و اعداد هم توی قفسه کتاب کودک پیدا می شه که شما با توجه به رده سنی می تونین بهترین انتخاب رو داشته باشین.

رمان-های-نوجوان-و-بزرگسال
رمان-های-نوجوان-و-بزرگسال

انواع رمان های ایرانی و خارجی

قفسه کتاب نوجوان هم انواع کتاب های داستان و رمان های علمی تخیلی از بهترین نویسنده های ایرانی و خارجی داشته و در کنار این ها شما انواع کتاب های آموزشی درسی برای نوجوانان هم می تونین پیدا کنین. کتاب های انگلیسی برای آموزش زبان، کتاب های آموزش دروس مدارس برای رشته های مختلف انسانی، ریاضی و فیزیک هم تو فروشگاه جزیره کتاب برای فروش قرار داره. در کنار کتاب، شما می تونین مدل های مختلف دفترهای سیمی، دفتر کلاسوری و ساده رو که مناسب برای جزوه نویسی هستن رو خریداری کنین.

فروش-انواع-لوازم-تحریر
فروش-انواع-لوازم-تحریر

فروش انواع رمان و کتاب های روانشناسی

در فروشگاه جزیره کتاب فروش انواع رمان و کتاب های روانشناسی که معمولاً جزو پرفروش ترین کتاب ها هستن و تنوع خیلی زیادی دارن هم انجام میشه. رمان های بلند و کوتاه از نویسنده های ایرانی و خارجی با تنوع بالا برای فروش تو فروشگاه جزیره پیدا می شه. از رمان های چند جلدی نویسنده های معروف تا رمان های تخیلی، جنایی و عاشقانه که می تونین بخرین.

رمان های نوجوان و بزرگسال

در کنار رمان های بزرگسال، تنوع بالایی از فروش رمان نوجوان هم دارن که برای طرفدارای این سبک از کتابا بهترین محل برای خرید کتاب طبق سلیقه شون هست. در کنار رمان، کتاب های داستان کوتاه هم دارن که هم می تونین کتاب مطرح قدیمی و هم کتاب های محبوب جدید و توشون پیدا کنین.

فروش کتاب های روانشناسی، فلسفه و دینی هم در کنار رمان برای بزرگسالان دارن که اگه علاقه مند به مطالعه تو این دسته از کتابا باشین گزینه های مطرح و به روز زیادی براتون فراهم کردن. تنوع فروش کتاب خیلی زیاده و اگه کتاب برای آموزش هنرهای تجسمی هم می خواین می تونین راحت توی قفسه های فروش کتاب پیدا کنین، وقتی میگم آموزش هنری یعنی از کتاب آموزش نقاشی گرفته تا آموزش گرافیک، عکاسی، خطاطی، آموزش خیاطی و باقی هنرها که از این نظر دستتون برای انتخاب کاملاً بازه.

فروش-انواع-کتاب-های-آموزشی
فروش-انواع-کتاب-های-آموزشی

فروش انواع کتاب های آموزشی

در فروشگاه جزیره کتاب یه بخش مخصوص برای فروش انواع کتاب های آموزشی در نظر گرفته شده، انواع کتاب آموزشی زبان انگلیسی، آلمانی و غیره که هم برای آموزشگاه های مختلف زبان و هم برای کنکور و دانشگاه هستن تو جزیره کتاب پیدا می شه. انواع کتاب های تست زبان برای امتحان های آیلتس، کنکور و مدارس هم برای فروش دارن و شما می تونین هرچی که می خواین پیدا کنین و بخرین.

فروش-انواع-کتاب-کودک
فروش-انواع-کتاب-کودک

کتاب دروس دبیرستان و دانشگاه

در کنار این های فروش انواع کتاب آموزشی برای دروس مدارس و دانشگاه هم وجود داره می تونین خرید کنین. کتاب های کنکور دبیرستان و کتاب های تست دانشگاه از انتشارات مختلف که همگی در فروشگاه جزیره کتاب پیدا می شه. می تونین آدرسو شماره تماسی که تو این صفحه گذاشتیم و یادداشت کنین و هر زمان لازم داشتین یه سر به فروشگاه جزیره کتاب بزنین و از خریدهای خودتون لذت ببرین.

فروش-انواع-رمان-و-کتاب-های-روانشناسی
فروش-انواع-رمان-و-کتاب-های-روانشناسی

 

آدرس و اطلاعات فروشگاه جزیره کتاب

مدیریت : جناب اقای عباس نگینی

تماس :

09126057993 

02188235701 

02188235700

آدرس : تهران ، بلوار مرزداران شرق . ما بین خیابان سرسبز و اطلاعتی جنوبی بر مرزداران پلاک 18

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه جزیره کتاب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *