اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فروشگاه تجهیزات شبکه لاین نت ولیعصر

فروشگاه تجهیزات شبکه لاین نت ولیعصر تمامی کارهای اجرا، مشاوره و خرید تمامی تجهیزات شبکه، سخت افزار و نرم افزار را با بهترین کیفیت انجام می دهد. در زمینه راه اندازی و ارتقای سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری خود به تیمی قوی و حرفه ای نیاز دارید؟ تیم کار درست و با تجربه لاین نت در کنار شما هستند تا بهترین سیستم های جدید و حرفه ای را طراحی و اجرا نمایند.
بهترین مشاوره های تخصصی را درباره استفاده بهینه از سیستم های اداری به شرکت ها و موسسات ارائه می دهیم تا با کمترین بودجه مالی از بهترین و قویترین شبکه در سیستم اداری خود بهره مند شوند. با انتخاب تجهیزات شبکه لاین نت ولیعصر با کمترین سرویس های نگه داری، بیشترین استفاده ممکن و بهره وری مفید را خواهید داشت.

بزرگترین فروشگاه تجهیزات شبکه بازار کامپیوتر تهران

با انتخاب فروشگاه تجهیزات شبکه لاین نت، با پرداخت کمترین هزینه های مالی بهترین کیفیت تجهیزات شبکه را خرید خواهید نمود. کارشناسان ما در ابتدا نوع نیاز کاری شرکت و موسسه شما را از نظر سیستم های شبکه ای جویا شده و بر اساس تجربه بهترین مدل را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

بهترین کیفیت تجهیزات اکتیو را از بهترین برندهای معتبر گلچین نموده ایم تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنیم. انواع تجهیزات پسیو را برای سازمان ها و اداره های مختلف پیشنهاد می دهیم، تا بهترین کیفیت را با قیمت های مناسب به همراه گارانتی های عالی دریافت نمایند.

 

فروش تجهیزات پسیو در خیابان ولیعصر

فرق تجهیزات پسیو و اکتیو را می دانید؟ تجهیزات پسیو اولین مرحله برای ایجاد سیستم های شبکه ای می باشد. این تجهیزات پسیو مستقیما باعث انتقال داده نمی شوند وتاثیر مستقیمی در این امر ندارد. ولی بدون وجود تجهیزات پسیو کار انتقال انجام نمی شود، به عبارتی دیگر ابتدا باید تجهیزات پسیو را کار گذاشته باشید تا بتوانید در مراحل بعدی با استفاده از تجهیزات اکتیو کار انتقال داده را به سرانجام برسانید.

متنوع ترین و بهترین کیفیت کابل های شبکه، کانکتورها، پچ کورد، رک، داکت و ترانک را از لاین نت انتخاب خواهید کرد. بهترین راهنمایی تخصصی را در حین خرید به شما ارائه می کنیم تا بهترین محصول مطابق با نوع نیازتان را خرید نمایید.

 

بهترین فروشگاه خرید مودم فیبر نوری به صورت تک و عمده

متنوع ترین مدل های به روز فیبر نوری را در فروشگاه تجهیزات شبکه لاین نت مشاهده خواهید کرد. گلچینی از بهترین برندهای نمونه فیبر نوری را گلچین کرده ایم تا با انتخاب هر مدل مشتری بیشترین سود اقتصادی را ببرد. برای راحتی مشتریان، امکان خرید تک و عمده وجود دارد، همکاران محترم در ضورت خرید عمده از تخفیف های بیشتری برخوردار خواهد بود.

مودم های مختلف را از نظر بهترین ویژگی های اختصاصی از قبیل نوع برند، پهنای باند و مصرف برق مقایسه می کنیم تا مشتری بر اساس اولویت بندی خود بهترین مدل را انتخاب نماید. از پرمتقاضی ترین مدل ها می توان به مدل های فایبرهوم، هواووی و GPON اشاره نمود.

فروش عمده انواع مودم های adsl

بهترین مدل های مودم adsl  را بر اساس تعداد پورت، تعداد آنتن، سرعت اینترنت و فرکانس های قابل پشتیبانی موجود نموده ایم. لاین نت مرکز ارائه بهترین برندها و بهترین مدل های مودم adsl در خیابان ولیعصر تهران می باشد. با خرید مودم های مورد نیاز خود از این فروشگاه به صورت عمده، بهترین کیفیت ها را با عالی ترین قیمت ها خرید خواهید نمود.

کارشناسان فروش با تجربه این مرکز تمامی مدل های مودم های adsl  موجود را با ریز جزئیات به شما معرفی خواهند کرد تا در نهایت بهترین مدل را بسته به ویژگی های مد نطرتان انتخاب نمایید. اگر ویژگی خاص بیشتر برای شما مهم است در ابتدا آن را عنوان کنید تا مودم هایی با همان خصوصیت عالی به شما پیشنهاد داده بشود.

 

تفاوت کدم های adsl و vdsl

هر دو این مودم ها بر اساس قابلیت DSL کار انتقال داده را انجام می دهند. مهمترین تفاوت این دو مدل مودم در سرعت آپلود و دانلود داده های مختلف صوتی و تصویری می باشد. مودم های vdsl  آپلود و دانلود را با سرعت بیشتری در مقایسه با adsl انجام می دهند. پس با انتخاب بهترین مدل های مودم های vdsl  از اینترنت پرسرعت تری استفاده خواهید نمود.

این دو مدل مودم از لحاظ ظاهری شاید مشابه یکدیگر باشند ولی vdsl قابلیت پشتیبانی از امکانات مودم های adsl را دارا می باشد ولی مودم های adsl  نمی توانند مانند مودم های vdsl ارائه خدمات نمایند. مدل های تی پی لینک برند عالی در زمینه مودم های adsl و vdsl  می باشد. با انتخاب این مدل حتما از سرعت و کیفیت اینترنت راضی خواهید بود.

بهترین فروشگاه مودم های vdsl تک و عمده در بازار کامپیوتر

دوست دارید در هنگام اتصال به اینترنت از داشتن اینترنت پایدار و پر سرعت لذت ببرید؟ اگر مدل های vdsl را انتخاب نمایید به بهترین کیفیت اینترنت پایدار و بدون هیچ گونه قطعی دست خواهید یافت. کارشناسان لاین نت در کنار شما هستند تا بهترین مدل های این مودم را به شما عزیزان معرفی نمایند. اطلاعات کمی در مورد انتخاب بهترین مدل های مودم vdsl دارید؟ جای هیچ نگرانی نیست.

همکاران ما در لاین نت به شما کمک خواهند کرد که بهترین کیفیت مودم استاندارد را  با عالی ترین ویژگی های جدید انتخاب نمایید. مودم های vdsl انتقال داده را با سرعت های بالاتر امکان پذیر نموده اند. پس با سرعت بیشتری می توانید فیلم خود را در تلویزیون خانگی مشاهده نموده و یا بازی آنلاین خود را با سرعت بالا و بدون کوچکترین قطعی انجام بدهید.

 

نکات مهم در انتخاب بهترین مدل های مودم vdsl

  • به سرعت و برد مودم دقت ویژه ای داشته باشید
  • اگر مودم های چند پورتی را انتخاب نمایید در موقع استفاده راحت تر خواهید بود
  • مدل های با قابلیت اتصال بی سیم امتیازهای بهتری به مشتری می دهند.
  • متناسب با نوع نیاز خود مودم انتخاب نمایید، نیاز بازی و یا کارهای معمول اداری

 

راه های ارتباط با فروشگاه تجهیزات شبکه لاین نت ولیعصر

مدیریت: جناب آقای امید زمانپور
تماس:
02188808013
09124018413
آدرس:
تهران- خیابان ولیعصر- بالاتر از چهار راه طالقانی- کوچه گیلان- پلاک 5- واحد 1

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه تجهیزات شبکه لاین نت ولیعصر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *