اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6183
اصناف شهر
فروشگاه لوازم بهداشتی دورنیکا

توضیحات آگهی

فروشگاه تجهیزات ساختمانی دورنیکا به مدیریت آقای شهرابادی عرضه کننده کلیه محصولات با کیفیت ساختمانی از جمله کاشی و سرامیک و روشویی و شیرآلات و توالت ایرانی و فرنگی میباشد.

لوازم بهداشتی و دکوراسیون منزل

پس از تکمیل ساخت یک واحد اپارتمانی، مهمترین کار طراحی داخلی و دکوراسیون منزل میباشد. یکی از بخش های مهم هر واحد اپارتمانی، چه این واحد مسکونی باشد و یا اداری، سرویس بهداشتی آن واحد میباشد. یکی از نکات مهم در مورد سرویس بهداشتی، قرار گرفتن اولیه آن در مکان مناسبی از واحد میباشد. خرید وسایل لازم برای تکمیل طراحی سرویس بهداشتی یکی از مراحل مهم در زیباسازی منزل میباشد، تا با طراحی مناسب و نورپردازی خوب، ساکنان درآن احساس راحتی داشته باشند.

یکی ازاولین نکات مهم در طراحی سرویس های بهداشتی استفاده از کاشی ها و سرامیک های با کیفیت میباشد. بنظر شما برایاین انتخاب توجه به کیفیت مهم تر است یا زیبایی آن؟

در جواب این سوال شاید عده ای در نظر اول فقط به زیبایی طرح های کاشی و سرامیک توجه کنند و بعد به کیفیت آن. عده ای دیگر ممکن است ابتدا کیفیت آن را در نظر بگیرند و بعد زیبایی. بنظر من بهتر است به هر دو مورد توجه کنید که هم سرویس بهداشتی زیبایی داشته باشید چون طرح کاشی وسرامیک خیلی در زیبایی موثر است و هم به کیفیت جنس کاشی و سرامیک توجه داشته باشید که پس از مدت کوتاهی از خرید، بعلت کیفیت پایین آنها از خرید خودتان پشیمان نشوید. امروزه بعلت تنوع بالای طرح های کاشی ها و سرامیک موجود در بازار، دست مردم برای خرید خیلی باز است و تولید کننده های داخلی در زمینه طرح های کاشی و سرامیک خیلی پیشرفت چشم گیری داشته اند.

کاشی و سرامیک

یکی ازنکات مهم در انتخاب کاشی و سرامیک انتخاب رنگ میباشد. در سرویس بهداشتی های کوچک بهتر از رنگ های سفید و روشن استفاده شود که فضا بزرگتر دیده شود و در سرویس بهداشتی های بزرگ بهترازرنگ های تیره استفاده شود که بهتر به چشم بیاید. بسته به سلیقه شما می‌توانید از رنگ های متنوع مانند صورتی و سبز و آبی و قهوه ای نیز برای کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی خودتون استفاده کنید. از نکات مهم در انتخاب کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی، توجه به این نکته است که چون سرویس بهداشتی خیلی در تماس با آب میباشد باید از جنسی خرید کنید که در مقابل آب مقاوم باشد و همچنین براحتی قابل شستشو باشد و لکه و جرم بخود نگیرد و راحت پاک شود.

پس از خرید کاشی با کیفیت، بحث نگه داری و مراقبت های بیشتر برای عمر بیشتر کاشی ها مطرح میباشد. یکی از این موارد استفاده نکردن زیاد ازاسیدها و جرم گیرهای مختلف برای شستشو میباشد که باعث آسیب به کاشی و سرامیک میشود‌. می‌توان بجای مواد مضرازسرکه برای شستشوی سرویس های بهداشتی استفاده کرد. فروشگاه کاشی و سرامیک درنیکا عرضه کننده متنوع ترین و با کیفیت ترین کاشی ها و سرامیک های موجود در بازار میباشد، مطمعن باشید طرح کاشی و سرامیک مورد نظر خودتون را در فروشگاه ما پیدا می‌کنید.

بهترین فروشگاه شیرآلات در مجیدیه شمالی

از آنجا که شیرآلات بطور مداوم در تماس با آب می‌باشند باید ازجنس های باکیفیت تهیه شود که عمر مفیدی داشته باشند. بهتر است شیرآلات از جنس برنج تهیه شوند که مقاومت و عمر زیادی داشته باشند و زود زنگ نزنند. برای مقاومت بیشترشیرالات، پس از ساخت آنها را آبکاری می‌کنند. برای کارکرد بیشتر شیرآلات و صرفه اقتصادی خودتون، بهتر است اجناس باکیفیت را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید که مجبور به تعویض یا تعمیر آنها پس از مدت کوتاهی از خرید نشوید. امروزه بیشتر شیرآلات دیگر اهرمی شده اند و از شیرآلات قدیمی خیلی کمتر استفاده می‌شود.

شیر آلات اهرمی علاوه بر زیبایی، کاربری راحتی دارند و چون دیگر واشر ندارند کمتر باعث هدر رفت آب و چکه کردن آب می‌شوند. می‌توان در کلیه سرویس های بهداشتی اعم از مسکونی و اداری و عمومی از شیرهای خودکار استفاده کرد که در مصرف آب هم صرفه جویی بیشتری شود. جدیدترین و باکیفیت ترین شیرآلات بازار در فروشگاه کاشی و سرامیک درنیکا عرضه می‌شود.

 

فروشگاه روشویی دورنیکا

یکی از نکات مهم که در زیبایی سرویس بهداشتی شما موثر است و خیلی به چشم می آید روشویی است. امروزه برخلاف قدیم که فقط طرح های چینی برای روشویی موجود بود، انواع مدل های مختلف روشویی در جنس های مختلف موجود است. ازجنس های شیشه ای تا طرح های زیبایی چوبی یا طرح واره های سنگی. طرح های زیبای کابینتی سرامیکی نیز از دیگر طرح های موجود میباشد که امروزه خیلی مورد استقبال مردم قرار گرفته است. طرح های کابینتی بعلت اینکه می‌توان مواد شوینده و حوله را داخل آن قرار داد برتری نسبی دارد. فروشگاه درنیکا عرضه کننده جدیدترین و با کیفیت ترین روشویی موجود در بازار میباشد.

  • کالاهای ارائه شده در فروشگاه کاشی و سرامیک درنیکا
  • ارائه انواع کاشی های متنوع در بهترین و جدیدترین طرح های روز با مناسب ترین قیمت
  • ارائه انواع سرامیک با کیفیت در متنوع ترین مدل های موجود
  • ارائه انواع روشویی های جدید در طرح های سنگی و چوبی و کابینتی
  • ارائه کننده با کیفیت ترین و متنوع ترین شیرآلات
  • ارائه انواع توالت های فرنگی و ایرانی
  • مزیت گالری کاشی و سرامیک درنیکا
  • تنوع بالای کالاهای ساختمانی بهداشتی
  • ارائه با کیفیت ترین کالاهای ساختمانی
  • صداقت و انصاف کاری در برخورد با مشتری

بعنوان کلام آخر گالری کاشی و سرامیک درنیکا یکی از بهترین عرضه کننده های محصولات بهداشتی ساختمانی میباشد. با کیفیت ترین محصولات با قیمت مناسب در این فروشگاه به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. بعلت تنوع بالای محصولات ساختمانی بهداشتی در فروشگاه ما و رعایت انصاف آقای شهرابادی، غیرممکن است دست خالی از فروشگاه ما خارج شوید.

بهترین خرید را با رضایت کامل از ما انجام می‌دهید و بعلت کیفیت بالا فروشگاه تجهیزات ساختمانی دورنیکا را به سایر دوستان و آشنایان خودتان نیز معرفی میکنید.

راه های ارتباط با فروشگاه تجهیزات ساختمانی دورنیکا

مدیریت: جناب آقای علی شهرآبادی

تماس:

09128393345

02126323612

آدرس:
تهران – مجیدیه شمالی – خیابان بنی هاشم – کوچه نصیبی – پلاک 75

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه لوازم بهداشتی دورنیکا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *