اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6795
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فروشگاه بزرگ دریا سرا

فروشگاه بزرگ دریا سرا عرضه کننده انواع متنوع ماهی های دریاهای شمال و جنوب کشور می باشد. از مصرف کننده گان دائمی انواع محصولات آبزی وارداتی مانند انواع لابستر و کالاماری می باشید، بهترین فروشگاه را برای خرید بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت ها انتخاب کرده اید. برای خرید سالمون اصلی نروژی بهتر است حتما خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام بدهید، تا به جای خرید سالمون به شما قزل آلا را عرضه نکنند.

میگو از پر خاصیت ترین غذاهای دریایی می باشید، هر زمان که به فروشگاه ما مراجعه نمایید بهترین کیفیت میگو را به شما عرضه خواهیم کرد. امکان ندارد فروشگاهی خاویار را به تنوع فروشگاه دریا سرا عرضه کرده باشد. بهترین کیفیت بلوگا و غذاهای دریایی را برای مشتریان خاص پسند خود موجود کرده ایم. تنها با خرید یک محصول دریایی از دریا سرا مشتری همیشگی کلیه محصولات آبزی عرضه شده ما خواهید بود. امکان ندارد فروشگاهی با این اندازه تنوع در عرضه غذاهای دریایی را با کیفیت بالا در تهران پیدا کنید.

 

بزرگترین فروشگاه خاویار در تهران

اگر بگوییم که فروشگاه دریا سرا بزرگترین عرضه کننده انواع خاویار در تهران می باشد اغراق نکرده ایم. اگر به صورت حضوری به فروشگاه ما در میدان جمهوری سر بزنید، متوجه این موضوع خواهید شد. در هر فصلی از سال که به این فروشگاه مراجعه نمایید بهترین کیفیت خاویار را در بیشترین تنوع و بهترین کیفیت خرید خواهید کرد. بهترین کیفیت خاویارهای بری میراث، بلوگا و بری کلاسیک را با ارزان ترین قیمت ها از فروشگاه ما انتخاب خواهید کرد.

با خرید از فروشگاه های معتبر با چندین سال حضور فعال در عرضه انواع خاویار، مطمئن خواهید بود که بهترین کیفیت را خرید کرده اید و از بابت خیالتان کاملا راحت و آسوده خواهد بود. مسئولین فروش ما بهترین راهنمایی های لازم را در مورد انتخاب بهترین کیفیت به شما ارائه میکنند تا از انتخاب خود راضی بوده و برای خریدهای بعدی نیز دریا سرا را انتخاب نمایید.

عرضه-کننده-خاویار-اصل-درتهران
عرضه-کننده-خاویار-اصل-درتهران

خاویار

از قدیم الایام خاویار غذایی اشرافی به حساب می آمده است. خاویار همان تخم تقریبا نارس ماهی های استروژنی می باشد. بهترین کیفیت خاویارهای طبیعی در دریای خزر و یا همان کاسپین تولید می شود. از پر فروش ترین خاویارهای مورد تقاضا می توان به مدل های بلوگا، آسترا و سوروگا اشاره نمود. با سال ها تجربه حرفه ای که در این حوزه تخصصی گذرانده ایم، بهترین کیفیت سه مدل پرطرفدار را عرضه می کنیم. با انتخاب دریا سرا بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها خرید می نمایید. طعم و مزه عالی خاویارهای عرضه شده در این فروشگاه، از شما یک مشتری همیشگی و دائمی خواهد ساخت.

 

فروش انواع خاویار

آیا از ارزش غذایی خاویار اطلاعاتی دارید؟ خاویار الماس دریا می باشد. به علت داشتن بالاترین مقدار امگا 3 و سرشار از پروتئین بودن در رژیم غذایی افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی و همچنین افراد دیابتی به شدت توصیه می شود. برای کمک به افزیش سلامتی و تندرستی در میان مردم عزیز کشورمان، تمامی مدل های خاویار را با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت ها عرضه کرده ایم.

گران ترین نوع خاویار کدام مدل است؟ بلوگا. علت این گرانی را می دانید، هر ماهی به زمانی دست کم پانزده سال برای تولید تخم های خاویاری نیاز دارد. پس با این اوصاف متوجه مقدار تولید و عرضه آن در جهان هستیم و در مقایسه با میزان تقاضا در کل جهان، بنابر اصل اقتصادی عرضه و تقاضا در قیمت گذاری، خاویار با قیمت های بالا به فروش می رسد. با توجه به سود سرشاری که در این کالای اقتصادی وجود دارد برای خرید بهترین کیفیت بهتر است فروشگاه های خوش سابقه را انتخاب نمایید تا خدای نکرده به جای خاوریار، اشپل ماهی را به شما نفروشند.

برای خرید بهترین کیفیت خاویار حتما توجه داشته باشید که دانه های آن قابلیت ارتجاعی داشته باشند و خیلی نرم و یا خیلی سفت نباشد. از لحاظ ظاهری نیز خاویارهای با کیفیت براق و درخشان هستند.

خرید-خاویار-اصل-در-تهران
خرید-خاویار-اصل-در-تهران

بهترین خاویارهای عرضه شده در دریا سرا

  1. ایران
  2. بلوگا
  3. اصل
  4. دریائی
  5. بلوگا

برای تامین نظر مثبت مشتریانمان بهترین کیفیت درجه یک خاویار را در وزن های متنوع از 30 گرم به بالا عرضه کرده ایم. خرید خاویار محصولی گران قیمت و لاکچری در تمام دنیا می باشد، برای اطمینان از خرید فروشگاه های خوش سابقه را انتخاب نمایید. خاویار اصل و بلوگا را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها از دریا سرا خرید نمایید.

در صورت درخواست بهترین کیفیت خاویار را به سراسر کشور ارسال می کنیم. کلیه سفارش ها در تمامی مناطق تهران به صورت رایگان ارسال می شود. می ترسید که خاویار پرورشی را به جای خاویار اصل به شما بفروشند، با انتخاب دریا سرا از کیفیت و اصل بودن کاملا خیالتان راحت و آسوده خواهد بود.

 

انواع خاویار ایرانی

خاویار در تمامی نقاط جهان تولید و عرضه می شود. در این میان خاویارهای تولید شده در ایران مقبولیت بیشتری در جهان دارند. انواع خاویار از لحاظ رنگ، اندازه و طعم با یکدیگر تفاوت های جزئی دارند. از مشهورترین خاویارهای ایرانی می توان به انواع   بلوگا، آسترا و سوروگای اشاره نمود. بهترین ماهی های خاویاری ایران در دریای خزر تکثیر می شوند، به علت مساعد بودن شرایط محیطی دریای خزر نسبت به سایر محیط های آبزی در کل جهان، کیفیت و طعم خاویارهای ایرانی در دنیا بی نظیر می باشد.

همین خاص بودن مزه و طعم، کل دنیا را مشتری خاویار ایرانی نموده است و با فروش آن ها می توان ارز آوری مناسبی برای کشور داشت. سال ها است که علاوه بر تامین بازار داخلی، در کار صادرات بهترین کیفیت خاویار ایرانی به نقاط مختلف جهان می باشیم و با ارائه بهترین کیفیت بار نام ایران را در تمام جهان خوش آوازه کرده ایم.

بهترین-فروشگاه-خاویار-در-تهران
بهترین-فروشگاه-خاویار-در-تهران

بلوگا

بلوگا بهترین کیفیت خاویار در جهان می باشد. مشخصات ظاهری این مدل را می شناسید که در موقع خرید بلوگای اصل را تهیه نمایید. بلوگا درشت ترین اندازه را در میان تمامی خاویارهای عرضه شده دارد و از لحاظ رنگ نیز ظاهری تیره رنگ دارد. به همین خاطر به الماس در میان انواع خاویار مشهور می باشد و با بالاترین قیمت ها در بازار عرضه می شود.

با انتخاب و مزه این طعم دیگر هیچ طعمی از خاویار را نخواهید پسندید. با خیال راحت می توانید بهترین کیفیت بلوگا را با منطقی ترین قیمت های بازار از ما خرید نمایید. بهترین کیفیت بلوگا را از فروشنده های دست اول تهیه می کنیم تا در نهایت مشتری هایمان با قیمت های مناسب تر بتوانند خرید خود را انجام بدهند.

 

فروش انواع ماهی

با انتخاب دریا سرا می توانید بهترین کیفیت ماهی های تازه را با عالی ترین قیمت ها خرید نمایید. به علت تنوع بالای مدل های ماهی عرضه شده و فروش بالا کلیه ماهی ها به صورت صید روز ارائه می شوند. تنها با یک بار خرید ماهی از این فروشگاه مشتری همیشگی طعم های عالی انواع ماهی های آن خواهید شد. هر ماهی که مد نظر شما عزیزان باشد در این فروشگاه موجود می باشد از جمله ماهی های شمال، جنوب و وارداتی.

برای تامین نظر مشتریانمان ماهی را به صورت کامل، فیله ای و دودی و سوخاری عرضه می کنیم. از پر فروش ترین ماهی های این فروشگاه میتوان به ماهی مرینت شده با بهترین طعم ها اشاره نمود. با یک بار تست این ماهی های معطر مشتری همیشگی آنها خواهید شد.

 

ماهی های عرضه شده در فروشگاه دریا سرا

  • قزل آلا
  • سالمون اصل
  • حلوا سیاه
  • شیر
  • سرخو
  • سنگسر
  • شوریده
  • هامور

 

ماهی سالمون

ماهی سالمون از لحاظ مواد غذایی جزو بهترین وعده های غذایی مغذی دسته بندی می شود. این ماهی در میان آبزی های مختلف از لحاظ میزان پروتئین و ویتامین ها بیشترین مقدار را دارا می باشد. به تجربه ثابت کرده ایم که بهترین کفیت ماهی های سالمون را برای مشتری های خود عرضه کرده ایم. توجه به چند نکته مهم در خرید ماهی سالمون باعث می شود بهترین کیفیت ماهی تازه را خرید کنید.

اول از همه ماهی باید بوی تازگی داشته باشد و وقتی با انگشتان دست به بافت ماهی فشار وارد می کنید گوشت به حالت اولیه خود برگردد و به قول معروف بافت گوشت ماهی نرم و از هم گسیخته نباشد.

بهترین-فروشگاه-ماهی-در-جمهوری
بهترین-فروشگاه-ماهی-در-جمهوری

سالمون نروژی

فروشگاه بزرگ دریا سرا بهترین وارد کننده و توزیع کننده نمونه سالمون نروژی در تهران می باشد. طعم و مزه عالی ماهی سالمو سالار را دوست دارید و به خاطر خواص غذایی  آن مشتاق هستید به عنوان وعده غذایی اصلی در سبد غذایی خانوار خود آن را قرار بدهید؟ می دانید که ماهی سالمون نروژی بالاترین درصد امگا 3 را در میان آبزی های مختلف دارد. به خاطر ارزش غذایی بالای پروتئینی، مصرف این غذا به تمامی رده های سنی توصیه می شود.

همانطور که می دانید این ماهی در ایران قابل پرورش نمیباشد و بیشتر در آب های اقیانوس آرام و اطلس قابل زیست می باشد. فروشگاه بزرگ دریا سرا بنا به درخواست مشتریان عزیز ماهی سالمون نروژی را با بهترین کیفیت  به دو نوع ماهی کامل و فیله وارد می کند. در موقع خرید دقت داشته باشید که گوشت این ماهی صورتی متمایل به نارنجی و بدون تیغ باشد.

 

ماهی سالمون اصل

شاید برا شما نیز جالب باشد که ماهی های سالمونی که در بازار به قیمت های خیلی پایین تر عرضه میشوند ماهی سالمون اصل نیست، بلکه همان ماهی قزل آلا است که رنگ گوشت آن با مصرف برخی کارتنوئیدها در رژیم غذایی به رنگ قرمز تغییر رنگ داده است. به همین خاطر برای خرید مطمئن ماهی سالمون اصل حتما خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام بدهید که از کیفیت و اصل بودن ماهی خریداری شده مطمئن باشید.

در فروشگاه دریاسرا مطمئن خواهید بود که ماهی اصل سالمون را با بهترین قیمت ها خرید خواهید کرد و از طعم عالی و کیفیت غذایی بالای آن لذت خواهید برد. با خرید از این فروشگاه بهترین کیفیت ماهی سالمون را در بسته بندی های بهداشتی و شیک انتخاب خواهید کرد.

برای تشخیص ماهی سالمون اصل با نوع ایرانی می توان از مشخصات ظاهری این دو نوع ماهی بهره برد. به عنوان نمونه ماهی سالمون در قسمت بالایی بدن خود خال دار می باشد و ماهی سالمون غیر اصل ایرانی در قسمت های پایینی بدن. از لحاظ فرم دهانی نیز این دو مدل ماهی تفات های ظاهری چشم گیری با یکدیگر دارند. در موقع خرید از فروشگاه دریا سرا تمامی این تفاوت ها را به شما نشان خواهیم داد که مطمئن باشید ماهی سالمون اصل را خریداری کرده اید.

بزرگترین-فروشگاه-ماهی-در-جمهوری
بزرگترین-فروشگاه-ماهی-در-جمهوری

اسموک سالمون

ماهی اسلمون اسموک  یا همان ماهی دودی پس از یک سری فرایندهای فرآوری شده تولید می شود. در جریان هستید که از زمان های قدیم دودی کردن برای افزایش ماندگاری مواد غذایی مورد استفاده قرار می گرفت. گذشته از افزایش ماندگاری ماهی با روش های دودی کردن، طعم لذیذتری نیز به این خوراکی مفید می دهد. خوشمزه ترین ماهی های اسموک سالمون را با بهترین قیمت ها از فروشگاه دریا سرا تهیه نمایید.

برای نگه داری بهتر ماهی های دودی به نوشته های روی برچسب آنها دقت کافی داشته باشید. برای تنوع محصولات، بیشترین مقدار بسته بندی را در وزن های 100 تا 700 گرمی عرضه کرده ایم.

 

مدل های سالمون دودی عرضه شد در فروشگاه
  • نوا
  • لوکس
  • گراولکس

 

بهترین فروشگاه ماهی در جمهوری

کمتر فروشگاه پروتئینی در جمهوری پیدا خواهید کرد که این حجم از تنوع ماهی ها و موجودات خوارکی آبزی را عرضه کند. علاوه بر تنوع بالا، کیفیت عالی نیز باعث رضایت مشتریان و فروش فوق العاده این فروشگاه شده است. در این فروشگاه سعی شده است هر مدل ماهی که مشتری بخواهد در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها عرضه شود.

اگر ماهی خاصی در سبد غذایی شما وجود دارد و احیانا در میان مدل های متنوع این فروشگاه دیده نشده است، با درخواست شما عزیزان در کمترین زمان ممکن حتما این مدل ها را موجود خواهیم کرد. دریا سرا بزرگترین عرضه کننده انواع ماهی تازه و یخ زده با مناسب ترین قیمت ها می باشد.

 

فروش انواع کالاماری

کالاماری یا اسکویید یکی از پر طرفدارترین نرم تنان در میان مردم جنوب کشور می باشد. بقیه مردم سایر مناطق کشور نیز اگر یک بار این وعده غذایی را تست کنند به خاطر طعم خاص این آبزی مشتری همیشگی آن خواهند شد. در موقع خرید کالاماری حتما توجه داشته باشید که رنگ آن سفید باشد. این وعده غذایی با طبع گرم سرشار از فسفر می باشد که برای تقویت حافظه خیلی موثر و پر کاربرد می باشد. تجربه کاری و آشنایی با وارد کننده های دسته اول باعث شده است بهترین کیفیت کالاماری های تازه را برای مشتریان عزیز خود عرضه کنیم.

اگر به فکر خرید بهترین کیفیت کالاماری های پاک شده در بسته بندی های بهداشتی می باشید روی خدمات تخصصی دریا سرا حساب ویژه ای باز کنید. در کمترین زمان کالاماری های خریداری شده را برایتان پاک و بسته بندی می کنیم. با مشاهده بسته بندی های این محصول در فروشگاه متوجه خواهید شد که کلیه محصولات با درج نمادهای بهداشتی و مجوزهای قانونی عرضه می شوند و کلیه شریط بهداشتی در نگه داری و بسته بندی لحاظ شده است.

پخش عمده میگو در جمهوری

بهترین کیفیت میگوی بدون پوست و رگ را از فروشگاه پروتئینی دریا سرا تهیه خواهید کرد. به علت کیفیت بالای عرضه میگو، مشتریان چندین ساله ای داریم که خرید خود را به صورت عمده تنها از فروشگاه ما خرید می کنند. در صورت خرید عمده با بیشترین تخفیف ها می توانید بالاترین کیفیت میگو را در شهر تهران خرید نمایید. هر مدل میگویی که مد نظر شما عزیزان باشد با بهترین قیمت ها تقدیم شما می گردد. از انواع پر فروش میگو می توان به میگوهای دریایی، خشک، وانامی، پرورشی، منجمد و تازه اشاره نمود.

برای خرید میگوی منجمد حتما دقت کنید که رنگ بافت میکو صورتی رنگ باشد، از لحاظ بافتی نیز میگوی با کیفیت بافتی منسجم و یک دست تر دارد. شاید برای شما نیز جالب باشد که میگوی یخ زده از لحاظ ارزش غذایی تفاوت خیلی کم و ناچیزی با میگوی تازه دارد. البته در نظر داشته باشید ممکن است بعضی از فروشنده های بی انصاف  یخ میگو را باز کرده و با قیمت های بالاتر به عنوان میگوی تازه عرضه کنند. به همین خاطر برای خرید میگوی طبیعی حتما فروشگاه های بزرگ و معتبر را انتخاب نمایید.

بزرگترین پخش کننده لابستر دریائی

شاید با شنیدن نام لابستر از خود بپرسید که ارزش امتحان کردن دارید یا خیر؟ لابستر یا همان شاه میگو یکی از لاکچری ترین غذاهای دریایی می باشد. درست است که این موجود زنده از رده سخت پوستان میباشد و به اشتباه بعضی ها آن را در دسته خرچنگ ها قرار می دهند ولی از لحاظ ظاهری و طعم غذایی تفاوت های فاحشی با خرچنگ ها دارد. بیشترین قسمت خوارکی لابستر در دم یا قسمت انتهایی بدن قرار داد و بیشترین قسمت آن را پروتئین بدون چربی تشکیل داده است. لابستر گران ترین صید دریایی به شمار می رود ، با سال ها تجربه در عرضه انواع موجودات دریایی کم یاب و نایاب بهترین کیفیت انواع لابستر را در فروشگاه دریا سرا عرضه کرده ایم.

بسیاری از رستوران های لاکچری تهران لابستر مورد نیاز خود را از فروشگاه دریا سرا تهیه می کنند. اگر تمایل دارید که به منوی غذایی دریایی رستوران خود انواع لابستر را اضافه نمایید، بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها برای شما تهیه و ارسال خواهیم کرد. با خرید عمده و دائمی می توانید بهترین ها را با تخفیف های عالی خرید نمایید. ارائه لابستر با کیفیت و خوشمزه حتما مشتری های زیادی را به رستوران شما اضافه خواهد کرد.

بهترین-فروشگاه-میگو-در-جمهوری
بهترین-فروشگاه-میگو-در-جمهوری

بهترین خریدار ماهی سالمون

وارد کننده اصلی ماهی سالمون با کیفیت از نروژ هستید؟ به عنوان پخش کننده نمونه انواع ماهی های سالمون فعال هستید؟ فروشگاه دریا سرا به راحتی می تواند مقادیر زیادی از موجودی شما را با بالاترین قیمت ها خرید نماید. به علت فروش گسترده و اعتماد زیادی که در بین مشتری های خود کسب کرده ایم می توانیم بیشترین مقادیر سفارش ماهی سالمون را از شما به خود اختصاص بدهیم.

در صورت ارائه کیفیت عالی و قیمت های مناسب می توانیم به صورت طولانی مدت بهترین قراردادهای همکاری را با یکدیگر داشته باشیم و بیشترین مقدار بار را به صورت ثابت به شما سفارش بدهیم.

 

بزرگترین خریدار خاویار در تهران

به علت مشتری مداری و ارائه بهترین کیفیت خدمات به مشتریان خود در تمامی طول سال های فعالیت، بیشترین فروش خاویار را در تهران داشته ایم. اگر با فروشنده های دست اول خاویار ارتباط دارید و یا خودتان بهترین کیفیت خاویار پرورشی را تولید می کنند، به بالاترین قیمت روز کل بار خاویار شما را می خریم.

در صورت رضایت از کیفیت بار خاویارتان در ادامه مطمئن خواهید بود که بیشترین بار سفارشی را از شما در طول روز ثبت خواهیم کرد و همکاری با ما به نفع شما خواهد بود. به علت داشتن مشتری می توانیم یک بار شما را به صورت کلی و عمده از شما خرید نماییم و بیشترین سود اقتصادی را به شما برسانیم. خوش قولی و پرداخت نقدی و به صورت یک جا از ما بهترین مشتری را برای مجموعه شما خواهد ساخت.

 

خریدار حرفه ای انواع ماهی

فروشگاه دریا سرا به عنوان بورس عرضه انواع ماهی های خوارکی در میدان جمهوری شناخته شده است. باعث افتخار است که بسیاری از مردم این منطقه تهران بخش زیادی از مصرف پروتئینی خود را که به صورت  انواع محصولات آبزی می باشد از ما تهیه می کنند.

اگر به صورت حرفه ای در تولید انواع ماهی های پرورشی فعال میباشید، دریا سرا خریدار کلیه محصولات تولیدی شما به بالاترین قیمت های روز می باشد. پخش کننده های انواع ماهی های شمال و جنوب تهران که به صورت روزانه ماهی های صید شده خود را عرضه میکنند با ارتباط با مسئولین فروش ما می توانند بیشترین قرارداد همکاری را با دریا سرا داشته باشند.

 

امتیازات فروشگاه دریا سرا نسبت به سایر همکاران

  • تنوع بالای محصولات 
  • ارائه بهترین کیفیت
  • عرضه انواع محصولات اصل
  • قیمت های مناسب
  • رضایت تمامی مشتریان
  • بزرگترین واحد فروش انواع محصولات دریایی
  • بهترین کیفیت میگو
  • عرضه انواع ماهی های پرورشی و دریایی
  • بهترین کیفیت لابستر و کالاماری
  • بیشترین تنوع از ماهی های شمال و جنوب
  • ارائه بهترین راهنمایی های خرید
  • پاک کردن کلیه محصولات دریایی
  • رعایت کلیه موارد بهداشتی
  • بهترین کیفیت ماهای سالمون اصل نروژی
  • پاک کردن کلیه محصولات آبزی

 

راه های ارتباطی با فروشگاه دریا سرا

مدیریت: جناب آقای محمد علی ملک پور

شماره های تماس:

02133936044

09125105131

آدرس:

تهران- خیابان جمهوری- چهاراه استانبول- نرسیده به تقاطع لاله زار- پاساژ بازار نو- پلاک 44

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه بزرگ دریا سرا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *