اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فروشگاه برتر آبان، تعمیرات لوازم خانگی و لوازم برقی در کرج

فروشگاه برتر آبان، تعمیرات لوازم خانگی و لوازم برقی در کرج، اگر قصد تعمیر لوازم برقی و خانگی خود را دارد حتما به فروشگاه آبان در کرج مراجعه کنید، بهترین خدمات تخصصی تعمیری انواع مایکروویو و ماکروفر و جاروبرقی و ماشین لباسشویی و یخچال وفریزر را در برندهای متنوع بازار از ما بخواهید. خدمات تعمیری شما با استفاده از قططعات اورجینال با مناسب ترین قیمت ها در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میشود.

 

بهترین تعمیرات لوازم خانگی در کرج کجا میباشد

اگر در شهر کرج بدنبال بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی و برقی میباشید، بهترین گزینه پیشنهادی ما فروشگاه آبان میباشد. بعلت تخصص و تجربه بالای تکنسین های فروشگاه آبان و داشتن کلیه قطعات مورد نیاز برای کارهای تعمیرات، بهترین تعمیرات تخصصی وسایل برقی خود را از ما بخواهید. در کنار کیفیت بالای کارها بعلت استفاده از قطعات اورجینال، مناسب ترین قیمت ها را از ما بخواهید.

بهترین-تعمیر-لوازم-خانگی-انواع-جاروبرقی-در-کرج
بهترین-تعمیر-لوازم-خانگی-انواع-جاروبرقی-در-کرج

خدمات برتر فروشگاه آبان

 تعمیرات لوازم کوچک آشپزخانه در کرج

در آشپزخانه بسیاری از لوازم کوچک هستند که بسیار پراستفاده اند و در صورت خراب شدن آن ممکن است باعث استیصال افراد خانه شود که با مراجعه به فروشگاه آبان میتوانید با خیال راحت لوازم خود را به ما بسپارید تا در اسرع وقت تعمیر شوند و به شما مشتریان عزیز تقدیم شود.

رفع اشکال انواع بردهای سوخته کم یاب و نایاب

در فروشگاه آبان توسط بهترین متخصصین حرفه ای و با تجربه کارهای تعمیرات انواع بردهای سوخته شما با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت انجام میشود. از آنجا که فروشگاه آبان کلیه تجهیزات و ابزار آلات مورد نیاز تعمیرات را در بالاترین کیفیت در اختیار داشته، با مهارت تکنسین های حرفه ای و با تجربه براحتی کارهای تعمیرات بوردهای شما را که در اکثر فروشگاه ها انجام نمیشود را با مناسب ترین قیمت ها برای شما عزیزان انجام میدهد.

شاید بارها برای هر کدام از ما پیش آمده است که تنها ایراد وسیله برقی ما سوختن برد آن میباشد و بعلت کمیباب یا نایاب بودن برد نو مجبور به خرید دستگاه جدیدی شده ایم، پیشنهاد ما در این مواقع مراجعه به فروشگاه آبان در کرج میباشد که با بهترین کیفیت برد سوخته شما را تعمیر کرده و تا چندین سال مثل روز اول برای شما کار میکند.

بهترین-تعمیرات-لوازم-خانگی-در-کرج-کجا-میباشد
بهترین-تعمیرات-لوازم-خانگی-در-کرج-کجا-میباشد

تعمیرات انواع جاروبرقی در کرج

فروشگاه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات تعمیری انواع متنوع برندهای جاروبرقی موجود در بازار میباشد. بعلت شناخت تکنسین های فروشگاه آبان از قطعات داخلی و سیستم کلی کارکرد جاروبرقی، سریعترین خدمات تعمیری را با بالاترین کیفیت برای شما عزیزان انجام میشود.

خدمات-برتر-فروشگاه-آبان
تعمیرات جارو برقی در فروشگاه آبان

بهترین تعمیرگاه انواع ماکروفر در خیابان آبان

اگر ماکروفر منزل شما مدت کوتاهی خراب بشود بیش از گذشته به اهمیت این وسیله برقی پی میبرید. حال اگر علت خرابی هر موضوعی باشد مانند ایرادات مکانیکی قطعات و یا ایراد بورد و مدارات ماکروفر ، بهترین خدمات تعمیری را در کوتاه ترین زمان ممکن از فروشگاه آبان دریافت میکنید.

بهترین-تعمیرگاه-انواع-ماکروفر-در-خیابان-آبان
بهترین-تعمیرگاه-ماکروفر-در-خیابان-آبان

نمایندگی تعمیرات برندهای سامسونگ، ال جی،بوش، ناسیونال و پارس خزر

از آنجایی که فروشگاه آبان به قابلیت های خود در تعمیر انواع لوازم برقی خانگی اطمینان کامل داشته ، اقدام به اخذ نمایندگی از برندهای مختلف لوازم برقی خانگی از جمله سامسونگ، ال جی،بوش، ناسیونال و پارس خزر کرده و با تجربه و تخصص بالای کارشناسان واحد تعمیر فروشگاه آبان بهترین خدمات تعمیری را در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین قیمت ها به شما عزیزان ارائه میکند. اگر هر وسیله برقی منزلتان خراب شد با خیالی آسوده خدمات تعمیری آن را در اسرع وقت از فروشگاه آبان بخواهید.

روش-های-صحیح-برای-نگهداری-انواع-مایکروویو
روش-های-صحیح-برای-نگهداری-انواع-مایکروویو

بزرگترین نمایندگی تعمیرات انواع آبمیوه گیری و چرخ گوشت

بعلت تجربه و تخصص بالای فروشگاه آبان در تعمیرات انواع آبمیوه گیری و چرخ گوشت، ما موفق به گرفتن نمایندگی تعمیرات آن شده ایم و با استفاده از قطعات اورجینال و بهترین تجهیزات پیشرفته مورد نیاز، انواع کارهای تعمیری شما را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما عزیزان انجام میدهیم.

تجهیزات-لوازم-خانگی-در-کرج
تجهیزات-لوازم-خانگی-در-کرج

نمایندگی تعمیرات بخارشو در کرج

بخارشو یکی از مهمترین وسایل برقی هر منزلی میباشد که مورد نیاز افراد خانه است چرا که برای تمیز کردن خانه و از بین بردن لکه های چربی در آشپزخانه و همچنین تمیز کردمن کف خانه با استفاده از بخارشو بسیار راحت تر از قبل میتوانید منزل خود را تمیز و درخشان نمایید به علت قیمت های بالا بخارشو در بازار، اهمیت تعمیرات آن برای همه ما مشخص میباشد. اگر بخارشو شما خراب شده است بدون هیچ نگرانی در اسرع وقت آن را تعمیر کرده و به شما تحویل میدهیم. روی تخصص ما در تعمیرات انواع بخارشو حساب باز کنید.

فروشگاه-برتر-آبان
فروشگاه-برتر-آبان

روش های صحیح برای نگهداری انواع مایکروویو

در صورت نگه داری صحیح و اصولی از مایکروویو باعث افزایش طول عمر مفید این دستگاه میشوید و علاوه بر افزایش سال های کارایی این دستگاه، همچنین باعث کاهش هزینه های تعمیرات نیز میشود. برای نگه داری صحیح از مایکروویو بهتر است به نکات زیر توجه کافی داشته باشید:

  • همیشه مایکروویو را تمیز نگه دارید و بعد از گرم کردن غذا آن را با دستمال تمیز کنید
  • مایکروویو را خالی روشن نکنید
  • برای امنیت بیشتر دستگاه حتما از محافظ استفاده کنید که جلوی نوسانات برق را بگیرد
  • درب مایکروویو خیلی حساس و مهم میباشد و با احتیاط آن را باز و بسته کنید
  • از ظروف مناسب برای گرم کردن غذا در مایکروویو استفاده کنید.
  • از برنامه های هوشمند و زمان بندی های خاص خود مایکروویو استفاده کنید.
در-تعمیرات-لوازم-خانگی-آبان-چه-خدماتی-ارائه-میگردد2
در-تعمیرات-لوازم-خانگی-آبان-چه-خدماتی-ارائه-میگردد2

تامین قطعات و تجهیزات تمامی برندها در کرج خیابان آبان

گاهی اوقات در جریان تعمیرات لوازم خانگی، مشکل لوازم برقی شما فقط قطعه ای خراب یا سوخته میباشد. ولی مشکل بزرگ از آنجایی آغاز میشود که این قطعه اصلا در بازار موجود نمیباشد و شما مجبور به خرید لوازم برقی جدیدی میشوید. در فروشگاه آبان تمامی قطعات و تجهیزات از تمامی برندهای لوازم برقی موجود میباشد و کلیه کارهای تعمیرات شما با بالاترین کیفیت انجام میشود.

تعمیرات در خیابان آبان کرج، تعمیرات انواع اتو و سشوار

اگر اتو و سشوار شما خراب شده است برای تعمیرات تخصصی آن به خیابان آبان مراجعه کنید. کلیه قطعات مورد نیاز تعمیر انواع سشوار مانند و تعمیر انواع اتو  را در بالاترین کیفیت از فروشگاه آبان بخواهید.

 

تعمیرات انواع قهوه ساز خیابان آبان 

 

قطعا برای شما نیز تا به حال پیش آمده است که قهوه سازتان دچار مشکلات متفاوتی شده باشد و به دلایل مختلفی از جمله شامل نشدن آن مورد خاص در برگه گارانتی، به پایان رسیدن تاریخ گارانتی،
نبود قطعات ‌و سایر، مجبور شده باشید که دستگاهتان را به جای دیگری ببرید و یا حتی زمان زیادی برای تعمیر آن منتظر بمانید.

اما بهتر است همین حالا به این روند پایان دهید.

فاکتور های بسیار زیادی برای انتخاب تعمیرکار مناسب وجود دارد که یکی از آنها عیب یابی با بالاترین دقت و تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن میباشد.
در مجموعه برتر شما عزیزان میتوانید با خیالی آسوده و با رعایت تمامی این نکات، دستگاه خود را به یکی از مجرب ترین تعمیرکاران خیابان آبان بسپارید.
مشکلاتی از قبیل خرابی ترموستات، لامپ خبر، المنت ها، دوشاخه و سیم و سایر، همگی در مجموعه برتر قابل تعمیر میباشند.

 

فروش و تعمیر تمامی قطعات جاروبرقی 

از آنجایی که جاروبرقی ها یکی از وسایلی هستند که بسیار کاربرد دارند نیاز دارند تا از برندهای بسیار معتبر تهیه شده و یا در صورت خرابی از قطعات اصلی به جهت تعمیر استقاده شود‌.

به فروشگاه برتر با یک تیر دو نشان خواهید زد.

هم میتوانید جاروبرقی خود را توسط مجرب ترین و کارآزموده ترین تعمیرکاران و با استفاده از قطعات ۱۰۰ در ۱۰۰ اصلی تعمیر کرده و هم میتوانید.
انواع جاروبرقی های این مجموعه دیدن کنید و حتی در صورت نیاز با بهترین قیمت ممکن آن را خریداری فرمایید.

از آنجایی که تمامی اجناس فروشگاه برتر همگی از اصالت کالا برخوردار هستند، بنابراین با اطمینان به شما میگوییم که قطعات مورد استفاده در بخش خدمات این مجموعه نیز از این قائده مستثنی نخواهند بود.

 

بهترین فروشگاه قطعات لوازم خانگی در کرج

بنابراین باعث افتخار مجموعه برتر خواهد بود که انتخاب شما عزیزان باشد.

همانطور که میدانید خیابان آبان مرکز تعمیرات لوازم خانگی است. اما اگر بخواهیم واقعیت را بگوییم چند درصد از آنها کاملا از قطعات درجه یک استفاده میکنند؟
چند درصد از آنها از کامل ترین و به روز ترین تجهیزات و ابزارآلات تعمیرات بهره مند هستند؟
و کدام یک از آنها دقیقا به سراغ مشکل دستگاه های شما میروند و از هزینه های جانبی و اضافی جلوگیری میکنند؟

به جرئت میتوانیم بگوییم که مرکز تعمیرات برتر دقیقا یکی از همان مراکزی است که به دنبال آن میگردید.
این فروشگاه علاوه بر رعایت موارد بالا و داشتن وجدان کاری، انصاف را نیز در خصوص هزینه ها رعایت میکند و توانسته است تا درصد بالایی از رضایت مشتریان خود را کسب کند‌.

مجموعه برتر همچنین مفتخر است تا با ارائه دادن با کیفیت ترین خدمات، شما عزیزان را تا سالهای سال از دریافت خدماتی از این قبیل بی نیاز سازد.

این مجموعه که هم اکنون به عنوان یکی از بهترین فروشگاه قطعات لوازم خانگی در کرج تبدیل شده است،
میتواند شما را کاملا از مراجعه به سایر فروشگاه ها بی نیاز سازد. چرا که تنوع و گستردگی اجناس به قدری در این فروشگاه زیاد است که حتی گاهی تصمیم گیری برای مشتریان این مجموعه نیز سخت میشود.

 

چرا لوازم برقی میسوزد و نوسانات برق چقدر تاثیر گذار میباشد

عوامل متعددی باعث سوختن لوازم برقی میباشد که از آن موارد میتوان به مشکلات مکانیکی و الکتریکی در آن وسایل برقی اشاره کرد که بعلت افزایش استفاده از این وسایل در طول زمان و کارکرد زیاد و خرابی بخش هایی از مدارات آنها میباشد و یا بعلت استفاده از فیوز و سیم و دو شاخه های بی کیفیت در ساخت وسایل برقی بوده ولی درصد بیشتری از سوختگی وسایل برقی خانه بعلت نوسانات برق میباشد.

بعلت افت یا کاهش ولتاژ برق ورودی به لوازم برقی خانگی میباشد که عمده این دلایل بعلت مشکلات شرکت های برق میباشد که در بعضی موارد باعث خسارت جبران ناپذیری به وسایل برقی خانه و سوختن کامل آنها میباشد. برای جلوگیری از این خسارات زیاد میتوان از دستگاه های محافظ با کیفیت استفاده کنید.

تامین-قطعات-و-تجهیزات-تمامی-برندها-در-کرج-خیابان-آبان
تامین-قطعات-و-تجهیزات-تمامی-برندها-در-کرج-خیابان-آبان

در تعمیرات لوازم خانگی آبان چه خدماتی ارائه میگردد:

تعمیرات حرفه ای تمامی لوازم خانگی شامل:

  • ماشین لباسشویی
  • اتو
  • جاروبرقی
  • یخچال و بخچال فریزر
  • مایکروویو
  • غذاساز
  • مایکروفر
  • پلوپزهای برقی
  • مخلوط کن
  • آبمیوه گیری
  • خردکن
  • چرخ گوشت
  • اسنک ساز
  • گریل های برقی
  • سرخ کن
  • ساندویج ساز
  • گوشت کوب برقی
  • ماشین ظرفشویی
  • توستر
  • بخارپز
  • آرام پز
  • زودپز
  • هم زن برقی
  • چای ساز
  • سبزی خورد کن

اطلاعات تماس با فروشگاه تعمیرات لوازم خانگی آبان

مدیریت: جناب آقای علیرضا ابراهیمی

تماس:

02632401198

09124053470

آدرس:

کرج- خیابان مظاهری- میدان شهدا- خیابان آبان روبه روی بن بست حسام- پلاک 22

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. مهسا نعلبندیان

    برخوردشون با مشتری عالیه
    تعمیر کارای حرفه ای دارن
    خوش قول هستن

    • asnafshahr

      واقعا ما سعی میکنیم همیشه جزو برترین ها باشیم برای مشتریانمان

  2. تارا آسمانی

    سلام من کلی لوازم برقی بردم در اسرع وقت بدونه معطلی انجام دادن و کارشون عالیه وخوش برخورد وبا ادب ومحترم هستن

    • asnafshahr

      ممنون از نظر مثبت شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *