اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5272
اصناف شهر
فروشگاه ایساکو کد 4182775

توضیحات آگهی

فروشگاه ایساکو کد 4182775

فروشگاه ایساکو کد 4182775 بهترین نمایندگی ایساکو در خیابان شریعتی تهران میباشد. در موقع خرید لوازم یدکی و قطعات خودرو بهتر است از نمایندگی های معتبر خرید خود را انجام بدهید تا از کیفیت کار خیالتان کاملا راحت باشد. بهترین خدمات سرویس های دوره ای را از کارشناسان متخصص این نمایندگی معتبر ایساکو دریافت خواهید کرد. نمایندگی های مجاز بهترین تعمیرگاه های قابل اعتماد برای ماشین شما میباشند، تا بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ها در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

 

خدمات نمایندگی لوازم یدکی ایساکو

شرکت بزرگ ایساکو تامین قطعات کلیه خودروهای شرکت ایران خودرو را تضمین نموده است . برای دسترسی راحت تر تمامی مردم تهران، ایساکو با نمایندگی های متعددی قرارداد همکاری منعقد کرده است. در منطقه 3 تهران نیز جناب آقای موحد نیا با کسب شرایط مورد نیاز توانسته است نمایندگی ایساکو را در این منطقه کسب نماید و بهترین خدمات فروش و پس از فروش را به مشتریان ایران خودرو ارائه کند.

به علت رضایت مشتریان و کسب حداکثر نظرات مثبت در نظر سنجی های دوره ای شرکت ایساکو، این نمایندگی به عنوان بهترین نمایندگی این منطقه تهران شناخته شده است.

 

 تعمیرات و سرویس خودرو در شریعتی

هر خودرویی برای عملکرد بهتر نیاز به انجام سرویس های دوره ای خاصی دارد. با انجام این سرویس های دوره ای میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. علت این امر حتما برای شما مشخص و واضح میبباشد؟ زیرا اگر قطعه ای در ابتدای مراحل خرابی باشد با کمترین هزینه های منطقی میتوانید آن قطعه را تعمیر نمایید. اگر مدت زمان بیشتری بگذرد احتمال دارد آن قطعه دیگر قابل تعمیر نباشد، مجبور شویم قطعه را به طور کامل تعویض نمایید و مسلما باید هزینه های بیشتری را بپردازید.

بهتر است برای انجام سرویس های دوره ای نمایندگی های معتبر شرکت های خودروسازی را انتخاب نمایید، تا بتوانید از شرایط گارانتی ها بهترین استفاده ممکن را داشته باشید. اگر به هر علتی ماشین توسط نمایندگی های غیرمجاز بررسی شود، احتمال دارد که دیگر نتوانید از کلیه شرایط گارانتی های خودرو خود استفاده نمایید.

فروشگاه ایساکو کد 4182775 با مجهزترین دستگاه های پیشرفته به روز بهترین سرویس های دوره ای را برای شما انجام میدهند. پرسنل مجرب و متخصص این مجموعه بهترین خدمات چکاپ های دوره ای را با بهترین کیفیت انجام میدهند. در حین کار اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد، از بهترین قطعات اورجینال برای تعمیر استفاده میشود.

 

سرویس های دوره ای انجام شده در نمایندگی ها

  • سرویس های سیستم خنک کننده ماشین مانند روغن موتور و فیلتر روغن
  • سیستم ترمز و دینام و روغن ترمز
  • چکاپ فرمان وسیستم تعلیق ماشین
  • سرویس های دوره ای جلوبندی و کمک فنر ها و چرخ ها
  • بررسی گیربکس و روغن گیربکس
  • بررسی عملکرد صحیح آینه ها و چراغ ها
  • سرویس های موتور و قطعات آن

 

فروش لوازم یدکی در منطقه 3

هر قطعه الکتریکی ویا برقی و یا به طور کلی هر قطعه مصرفی در اثر گذشت زمان دچار خرابی میشود و نیاز به تعمیرات پیدا میکند. گاهی اوقات شدت خرابی قطعه به حدی زیاد میباشد که دیگر قابل تعمیر نمیباشد و باید آن را تعویض نمایید. در همچین مواقعی آشنایی با نمایندگی های معتبر و قابل اعتماد حسن بزرگی دارد، زیرا میتوانید قطعه مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت ها خرید کنید. از هر بابت نیز بابت اصالت و ضمانت قطعه خیالتان راحت خواهد بود که بهترین کیفیت قطعه را انتخاب کرده اید.

نمایندگی ایساکو با کد 4182775، بهترین تامین کننده کلیه قطعات یدکی اتومبیل در منطقه 3 تهران شناخته شده است. به علت عرضه قطعات اورجینال با مناسب ترین قیمت ها توانسته ایم رضایت اکثر مشتریان خود را جلب نموده و آنها را به مشتریان دائمی و همیشگی خود تبدیل نماییم.

 

خدمات سیار

کارشناسان این نمایندگی پس از تماس شما با این مرکز، در محل مد نظر حاضر شده و بهترین خدمات تعمیرگاهی را برای شما انجام میدهند. این خدمات یکی از خاص ترین خدمات هر نمایندگی میباشد. فکر کنید در داخل شهر و یا جاده های بین شهری ماشین تان بدون هیچ علتی روشن نمیشود، در این مواقع ما همراه و یاور شما هستیم .

بهترین کارشناسانمان را در اسرع وقت نزد شما میفرستیم تا به سرعت مشکل ماشین شما را حل نمایند. در صورت وقوع مشکل حاد و جدی، ماشین را به نمایندگی میفرستیم تا کارهای تعمیرات در اسرع وقت برای شما انجام شود.

 

خدمات پس از فروش

هر شرکت خودروسازی برای رضایت بیشتر مشتریان خود، امتیازاتی را در قالب خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه میکنند. مشتریان نیز با مقایسه این خدمات پس از فروش شرکت های خودروسازی مختلف، خرید خود را انجام میدهند. برای دسترسی و راحتی بیشتر مشتریان، شرکت های خودروسازی این خدمات پس از فروش را در نمایندگی های مجاز خود انجام میدهند. برای دریافت بهترین خدمات میتوانید نمایندگی مجاز کد 4182775 را انتخاب نمایید. تمام تلاش ما در این مجموعه در ارائه بهترین خمات پس از فروش به مشتریان عزیزمان میباشد.

 

فروشگاه اینترنتی

آیا مدت ها است از کار خودتان عقب افتاده اید وهمه نمایندگی های ایساکو را به دنبال قطعه خاص ماشین تان گشته اید ولی هنوز موفق نشده اید قطعه مورد نظرتان را پیدا کنید. با مراجعه به سایت فروشگاه ایساکو کد 4182775 میتوانید از موجودی فروشگاه استعلام گرفته و به محض موجود شدن کالا، آن را ثبت سفارش نمایید. در این روش با صرف کمترین زمان ممکن و با سهولت بیشتری میتوانید قطعه مورد نیاز خود را سفارش بدهید. این نمایندگی کلیه قطعات مورد نیاز را در کمترین زمان ممکن موجود کرده و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میکنند.

 

خدمات برتر فروشگاه ایساکو کد 4182775

  • عرضه قطعات اصل و اورجینال
  • ارائه بهترین سرویس های دوره ای
  • خرید قطعات با بهترین خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبر
  • عرضه مناسب ترین قیمت های قطعات
  • بیشترین رضایت مراجعین
  • امکان خرید اینترنتی
  • استعلام قطعات به صورت اینترنتی و ثبت سفارش اینترنتی قطعات
  • بهترین توصیه ها و مشاوره های حین خرید
  • پرسنل مسئولیت پذیر و کوشا
  • تحویل قطعات در کمترین زمان ممکن

 

راه های ارتباطی با فروشگاه ایساکو کد 4182775

مدیریت: جناب آقای ماشاالله موحد نیا

تماس :

02122897949

09121442647

آدرس : تهران خیابان شریعتی ، اول پاسداران، انتهای سروستان یکم ، نبش ابوذر غفاری شمالی، پلاک 106

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه ایساکو کد 4182775”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *