اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1943
اصناف شهر
فروشگاه اخوان محمدی

توضیحات آگهی

فروشگاه اخوان محمدی به مدیریت آقای مصطفی محمدی تو زمینه فروش نایلون و نایلکس در تهران فعالیت داره و سالهاست که انحصاری تو این کار هستن. مثل چی؟

انواع محصولات فروشگاه اخوان محمدی

مثل تولید و فروش انواع گونی، طناب پلاستیکی، فروش انواع لمینت روی میز، انواع شلنگ و نایلون. یعنی فروش خیلی از لوازم نایلونی و پلاستیکی مرسوم رو در بازار پونزده خرداد به عهده داره. همونجور که گفتم اخوان محمدی تو راسته بازار تهران خیلی شناخته شده هستن و معمولا کسایی به دنبال خرید کلی نایلون و پلاستیک، طناب پلاستیک و شلنگ هستن از این فروشگاه خرید می کنن.

می تونین برای خرید انواع لمینت میز و انواع مختلف گونی هم به این فروشگاه برین و محصولاتشو با قیمت های ارزان و باور نکردنی خریداری کنین.

بهترین فروشگاه محصولات پلاستیکی در 15 خرداد تهران

تو راسته بازار تهران خیابان پونزده خرداد شما خیلی مغازه های بزرگ و شناخته شده ای رو می بینین که با سابقه درخشان، سال های طولانی تو یه زمینه خاص فعالیت می کنن و هنوزم که هنوزه کارشون رونق داره و سرپا و فعال هستن. فروشگاه اخوان محمدی هم از همون دست مغازه هاست که سال های طولانی به عنوان بهترین فروشگاه محصولات پلاستیک در تهران شناخته میشن.

خرید عمده از فروشگاه اخوان محمدی

یعنی اگه مغازه دار باشین و به این مغازه برین، می تونین انواع مختلف نایلون در اندازه های مختلف و رنگ های متنوع و همینطور تو تعداد بسیار بالا سفارش بدین و خریداری کنین. در کنار نایلون، اخوان محمدی یکی از بزرگترین تولید کننده های طناب های پلاستیکی تو تهران هستن که در تعداد بالا و رنگ ها و اندازه های مختلف طناب و پلاستیک تولید می کنن و برای فروش دارن.

فروشگاه اخوان محمدی در کنار فروش نایلون و پلاستیک، فروش گونی های پلاستیکی در اندازه های مختلف پنج کیلویی، ده کیلویی، پنجاه و صد کیلویی هم دارن که این کیسه ها معروفن به اینکه مقاومت بالایی دارن و برای انتقال برنج، گندم، آرد و خشکبار بسیار مناسب هستن.

در کنار این، انواع مختلف سلفون و شلنگ های پلاستیک هم برای فروش دارن. شلنگ ها با ضخامت های مختلف و عرض های کم تا زیاد که برای استفاده تو پارک ها، فضاهای عمومی، آپارتمان و ویلاهای شخصی مناسب هستن.

تولید انواع طناب پلاستیکی و نایلون

فروشگاه اخوان محمدی یکی از مهم ترین محصولاتش برای فروش تولید انواع طناب پلاستیکی و نایلون هستش. طناب های پلاستیک پرکاربرد برای مصارف مختلف که بسته به ضخامت های متنوعی که دارن،
مصارف مختلفی هم دارن.

تنوع محصولات مختلف

این طناب های پلاستیکی رنگ های مختلفی هم دارن و بسیار مقاوم هستن. انواع طناب تابیده شده پلاستیکی تو قطرهای مختلف که در متراژهای صد تا پونصد متر به فروش می رسن. نایلون پلاستیکی هم تو هر بازاری مثل تره بار، فروشگاه ها و مغازه ها برین هست و اخوان محمدی یکی از مهم ترین تولید کننده های نایلون پلاستیک تو تهران به حساب میاد.

این نایلون های پلاستیکی بر اساس وزن باری که می تونن تحمل کنن اندازه های مختلف دارن و معمولا تو رنگ های شفاف تولید و فروخته میشن. اگه شما هم دنبال خرید نایلون ارزان تو تعداد بالا هستین که توی مغازه تون استفاده کنین، می تونین در راسته بازار تهران به فروشگاه اخوان محمدی مراجعه کنین.

هم آدرس و هم شماره تلفن فروشگاه اخوان محمدی رو اینجا تو این صفحه براتون گذاشتیم برای وقتی که نیاز به خرید انواع طناب، گونی، سلفون و نایلون داشتین به اون ها مراجعه کنین.

قیمت مناسب و کیفیت عالی

یه نکته ای که باید بهش دقت کنین اینه که با وجود قیمت مناسب، مواد پلاستیکی و نایلونی که برای فروش دارن جنس خیلی خوبی داره و از مواد بازیافتی بی کیفیت تهیه نشده و اینجوری نیست که وقتی پلاستیک رو دستتون بگیرین بوی بدش به دماغتون بخوره. حتی برای وسیله ای مثل کیسه نایلونی هم کیفیتشون بهتر از بقیه تولید کننده هاست.

بزرگترین فروشگاه نایلون و پلاستیک در تهران

فروشگاه اخوان محمدی به شکل تخصصی تو زمینه فروش نایلون، سلفون، طناب، گونی و شیلنگ فعالیت می کنه، بخاطر همینه که همه اونو به اسم بزرگترین فروشگاه نایلون و پلاستیک در تهران میشناسن.

سابقه ی طولانی و تجربه کاری

سابقه طولانی در تولید انواع نایلون و کیسه پلاستیکی دارن که برای سراسر ایران تولیدات خودشونو می فرستن. خرید انواع گونی آرد، برنج، گندم و خشکبار برای کارخانه ها و کشاورزها تو اندازه های مختلف، از کوچیک تا بزرگ
رو می تونین از اخوان محمدی انجام بدین.

جنس مقاوم محصولات

جنس گونی ها بسیار مقاوم هست و معمولا در برابر فشاری که توی انبارها روشون وارد میشه، دچار آسیب نمیشن. نایلون های دسته دار پلاستیکی شفاف تو اندازه های مختلف که مناسب برای خرید میوه و تره بار هست هم تو محصولاشون پیدا میشه و اگه شما مغازه میوه فروشی یا سوپر مارکت دارین که می خواین نایلون های پلاستیک دسته دار با کیفیت و مقاوم با قیمت ارزان تهیه کنین می تونین به فروشگاه اخوان محمدی در خیابان پونزده خرداد تهران برین.

آدرس دقیق فروشگاه با شماره تلفن های مغازه رو براتون اینجا گذاشتیم حتما یجا یادداشت کنین تا وقتی جایی بهش نیاز شد بتونین ازش استفاده کنین.

برای خرید انواع:

  • نایلون های پلاستیکی
  • سلفون
  • طناب های پلاستیکی
  • شلنگ
  • و گونی

قیمت ارزان برای خرید عمده

می تونین بهشون سر بزنین. سفارش هاتون و در تعداد بالا و قیمت ارزان می تونین تهیه کنین و مطمئنا هر بار دیگه ای که دنبال خرید این محصولات باشین حتما دوباره بهشون مراجعه می کنین. هر زمان که بخواین می تونین باهاشون تماس بگیرین و سفارش هاتونو تلفنی به ثبت برسونین.

از هرجا ایران که باشین هم خرید و فروش محصلاتشونو انجام میدن. اینجا ما به شما بهترین فروشگاه محصولات پلاستیکی و معرفی کردیم که بهترین محصولات رو با قیمت ارزان تولید و برای فروش در اختیارتون میذارن.

آدرس و اطلاعات فروشگاه اخوان محمدی

مدیریت : جناب اقای اخوان محمدی

تماس :

09122728906

02155158466

02155634045

آدرس : تهران ، خیابان 15 خرداد ، جنب کوچه سرپولک ، پلاک 352

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه اخوان محمدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *