اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6641
اصناف شهر
فروشگاه اتصالات بارکو تهران

توضیحات آگهی

فروشگاه اتصالات بارکو تهران

فروشگاه اتصالات بارکو تهران بهترین تولید کننده نمونه انواع شیلنگ های هیدرولیک، پنوماتیک، بخار و کولر در تهران می باشد. از بهترین تولیدات این مجموعه تولیدی می توان به کیفیت بالای اتصالات فشار قوی و فرمان هیدرولیک و شیلنگ های حصیری و استیل اشاره نمود. تجربه کاری و استفاده از بهترین تجهیزات و ابزارهای به روز پیشرفته باعث تولید بهترین کیفیت انواع شیلنگ در این مجموعه تولیدی شده است.

در کنار کار تولید با بهترین شرایط همکاری و قیمت های عالی عرضه و پخش تمامی انواع شیلنگ های صنعتی برند را به عهده داریم.

 

فروشگاه اتصالات هیدرولیک و پنوماتیک

فروشگاه اتصالات بارکو تهران بهترین عرضه کننده نمونه انواع اتصالات مورد نیاز مجموعه های نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع ذوب و فولاد و سایر صنایع وابسته می باشد. از آنجا که تمامی تولیدات این مجموعه با بهترین مواد اولیه با کیفیت تولید می شود، قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی می باشد. با خرید شیلنگ های مورد نیاز خود از بارکو تهران بهترین کیفیت را با ارزان ترین قیمت ها خرید خواهید کرد.

از مهمترین نکاتی که در خرید انواع شیلنگ های هیدرولیک باید به آن دقت ویژه ای داشته باشیم، میزان فشار و دمای کاری مورد نیاز و میزان خمش و انعطاف پذیری مورد نیاز در مراحل کاری می باشد. بسته به نوع نیاز کاری، همکاران ما بهترین پوشش های شیلنگ های هیدرولیک را به شما عزیزان معرفی می نمایند.

 

تولید کننده شیلنگ های هیدرولیک

باعث افتخار است که گروه تولیدی بارکو تولید کننده متنوع ترین انواع شیلنگ های هیدرولیک می باشد. برای اطلاع از انواع این شیلنگ ها به همراه لیست قیمتی می توانید با شماره های دفتر بارکو ارتباط برقرار کرده و بهترین مشاوره های تخصصی را در مورد انتخاب بهترین مدل ها بسته به نوع نیازتان دریافت نمایید.

از بهترین جنس نخ ها در تولید انواع شیلنگ های هیدرولیک استفاده می کنیم تا مشتریانمان تا سال ها از این محصول استفاده نمایند. کلیه شیلنگ های تولیدی این مجموعه با ضمانت به فروش می رسند، ما به کیفیت شیلنگ های تولیدی خود اطمینان کامل داریم.

 

انواع شیلنگ های هیدرولیک عرضه شده

  • شیلنگ های اتصال فشاری
  • فشار ضعیف
  • متوسط
  • بالا

 

پخش و فروش عمده شیلنگ های فشار قوی در تهران

شیلنگ های تحت فشار به علت کاربری های زیادی که در صنایع مختلف دارد کالایی پر مصرف و کاربردی در تمامی صنایع گاز و نفت و صنعت کشور می باشند. برای دسترسی راحت تمامی مشاغل به بهترین کیفیت انواع شیلنگ های تحت فشار در اندازه ها و جنس های متنوع، سال ها است که در زمینه پخش و عرضه آنها فعال هستیم. بهترین برندهای داخلی و خارجی با کیفیت و با طول عمر بالا را شناسایی کرده و با ارزان ترین قیمت ها در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهیم.

تعمیر شیلنگ کولر خودرو

به نظر شما وظیفه انتقال گازهای مبرد در سیستم خنک کننده و یا کولر خودرو بر عهده کدام قطعه می باشد؟ بله درست حدس زدید، شیلنگ کولر خودرو این وظیفه مهم را به عهده دارد. از آنجا که خرابی و خمیدگی و یا نشی این شیلنگ باعث کاهش چشمگیری در خنک سازی خودرو می شود، چکاپ و بررسی حرفه ای آن را به تعمیرکاران با تجربه با فروشگاه اتصالات بارکو تهران بسپارید.

تعمیرکاران ما با بررسی تمامی قسمت های داخلی و خارجی و اتصالات شیلنگ به سرعت و با دقت کامل عیب یابی و تعمیرات اساسی را انجام می دهند.

 

بهترین تعمیرکننده شیلنگ هیدرولیک فرمان تهران

شیلنگ هیدرولیک خودرو یکی از قسمت های مهم در روانی حرکت فرمان خودرو می باشد. با انتقال روغن در این شیلنگ های هیدرولیک، فرمان نرمش و انعطاف بیشتری در حرکت دارد. اگر با حرکت فرمان خودرو، چرخ ها به درستی نمی چرخند و یا در جهت مخالف حرکت مینمایند احتمال دارد شیلنگ هیدرولیک فرمان خودروی شما پاره و یا نشتی داشته باشد. تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه مجموعه بارکو تهران در کمترین زمان ممکن کارهای عیب یابی و تعمیر را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها برای شما انجام خواهند داد.

 

فروش شیلنگ بخار استیل

شیلنگ های بخار استیل یا همان شیلنگ های مفتولی یکی از پر کاربردترین شیلنگ ها در صنایع مختلف برای انتقال گازها و مواد شیمیایی پر خطر می باشند. روکش استیلی این شیلنگ ها باعث افزایش مقاومت آنها در مقابل فشارهای حرارتی می شود. حداقل فشاری که این شیلنگ ها می توانند تحمل کنند در حدود 200 درجه سانتی گراد می باشد.

قطر داخلی این شیلنگ های بخار استیل بسته به نوع نیاز کاری شما به صورت دلخواه و سفارشی قابل تولید می باشد. با خرید بهترین کیفیت شیلنگ های بخار استیل با اطمینان خاطر کار انتقال مواد شیمیایی پر خطر را انجام بدهید.

 

تولید کننده لوله ترمز خودرو در تهران

شاید اغراق نباشد که بیان کنیم که فروشگاه اتصالات بارکو تهران جزو معدود تولید کننده های لوله ترمز خودرو در کشور می باشد. با تولید بهترین کیفیت لوله ترمز خودرو جلوی خروج ارز از کشور را گرفته و بهترین کیفیت را با نازل ترین قیمت ها به دست مصرف کننده اصلی می رسانیم.

 

تراش و ساخت قطعات صنعتی

در کارهای صنعتی و تولیدی قطعات صنعتی زیادی برای عملکرد عالی تولیدات در گیر می باشند. کاهش کیفیت هر کدام از این قطعات باعث نقص در پروژه های بزرگ صنعتی می شود. بسیاری از صنایع بزرگ کشور و کارگاه های صنعتی بزرگ تهران ساخت سفارشی قطعات خود را به اتصالات بارکو تهران می سپارند، زیرا از کیفیت بالای تراش و ساخت قطعات صنعتی این کارگاه تولیدی آگاه می باشند و با اطمینان صد در صدی قطعات کلیدی پروژه های خود را از ما خرید می کنند.

 

تراش قطعات برنجی در تهران 

فروشگاه اتصالات بارکو تهران به علت مجهز بودن و داشتن دستگاه های برش و تراش و خم کاری مجهز بهترین کیفیت تولید قطعات صنعتی را برای واحدهای تولیدی و صنعتی انجام می دهد. تراش قطعات فلزی، استیل، آلومینیوم و برنج با نهایت ظرافت و دقت تمام در این مجموعه انجام می شود.

 

راه های ارتباط با فروشگاه اتصالات بارکو تهران

مدیریت: جناب آقای امیر صالح پور

تماس:

09121191812

02155414657

آدرس:

تهران- میدان قزوین- ابتدای خیابان قزوین- مجتمع صنعتی مشهد- پلاک 2

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه اتصالات بارکو تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *