اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1933
اصناف شهر

توضیحات آگهی

فروشگاه آقای دخان

فروشگاه آقای دخان تو منطقه دو سعادت آباد تهران شعبه فروش انواع سیگار، قلیان، ملزومات قلیان و تنباکوهای اصل داره. انواع سیگار های ایرانی و خارجی، توتون های های اصل برای پیپ و انواع قلیان و تجهیزات لازم برای مصرف دخانیات رو برای فروش داره.

فروشگاه آقای دکان یکی از بزرگترین مغازه های دخانیات در سعادت آباد هست که با مجوز رسمی مشغول به کاره. انواع مختلف فندک و گاز فندک هم برای فروش داره و مدل های مختلف سیگار از ایرانی تا خارجی رو می تونین اونجا پیدا کنین.

فروش انواع سیگار خارجی

فروش انواع سیگار خارجی از وینستون که محبوب ترین برند سیگاره، تا نام های شناخته شده ی دیگه ای مثل ماربرو، سیگار آمریکایی پال مال، سیگار مگنا، سیگار اسه و سناتور رو تو فروشگاه آقای دخان می تونین پیدا کنین.
سیگار وینستون نام شناخته شده سیگار آمریکایی تولید شرکت رینولدز هستش که تو ایران هم نمونه ایرانی اون تولید می شه و معمولا تو هر سیگار فروشی که برین بیشترین تقاضا برای سیگار رو همین برند داره.

فروش-انواع-سیگار-خارجی
فروش-انواع-سیگار-خارجی

سیگار با برند های امریکایی

سیگار پال مال هم نام شناخته شده دیگه ایه که اون هم یه برند معروف آمریکایی سیگار هست و تو فروشگار دخان برای فروش وجود  داره. سیگار پال مال هم جزو سیگارای پر طرفداره که اونم دو مدل داره، یکی نانو و اون یکی مدل کینگ.

سیگار پال مال رو می شه یکی از نمونه های ارزان قیمت سیگار های خارجی معرفی کرد که به نسبت بقیه سیگارهای خارجی قیمت پایین تری داره و به خاطر همینم طرفدار کم نداره.

انواع پال مال

پال مال از نوع سیگارهای دیسوز هستش و نیکوتین اون تو مدل های مختلفش از 0.3 تا 1 متغییر هست. از مدل های مختلف سیگار پال مال، سیگار نارنجی، قرمز، آبی، کلیک، منتول، نانو کینگ، نانوکینگ آبی و نقره ای تو بازار پیدا می شه.

سیگار های خارجی پر طرفدار

سیگار خارجی بعدی برند آمریکایی کمل هستش که تولید آمریکا هست اما پخش کننده ی اون کشور ژاپن هست. از نظر قیمت هم جزو سیگارهای خارجی گران قیمت هست که مدل های کمل مشکی، سفید، نقره ای، آبی و زرد اون تو بازار برای فروش وجود داره.

سیگار ماربرو هم که به عنوان یک سیگار سبک و ملایم بین سیگارهای خارجی از طرفدارهای زیادی برخورداره. از مدل های دیگه سیگار خارجی تو فروشگاه دخان اسم های مگنا، سناتور و اسی به چشم می خوره.

سیگار-های-خارجی-پر-طرفدار
سیگار-های-خارجی-پر-طرفدار

فروش انواع سیگار ایرانی در فروشگاه آقای دخان

در کنار فروش انواع سیگار خارجی، فروش انواع سیگار ایرانی در فروشگاه دخان رو هم داریم. سیگار های بهمن، وینستون ایرانی، سیگار کنت، اونیکس، سیگار G1 و سیگار ساتر تو فروشگاه دخان برای فروش موجود هستن.
اگه بخوام به طور خلاصه یه توضیحی در مورد این سیگارها و تاریخچه شون بگم، می شه سیگار بهمن رو یکی از قدیمی ترین نام های سیگار ایرانی معرفی کرد
که بیشتر از پنجاه هست تو ایران تولید می شه.

فروش-انواع-سیگار-ایرانی-در-فروشگاه-آقای-دخان
فروش-انواع-سیگار-ایرانی-در-فروشگاه-آقای-دخان

انواع سیگار بهمن

مدل های مختلفی هم داره که اسماشونم به ترتیب، سیگار بهمن نانو مشکی، سوپر اسلیم، بهمن سوپر اسلیم مشکی، سیگار فول فلیور بهمن مدل سافت، فول فلیور مدل هارد، بهمن متوسط، کوچک، لایت، اولترا لایت و سیگار بهمن کتابی هستن.

سیگار کنت از سری سیگارهای فیلتر دار حساب می شه که مدل های پرطرفدارش مثل کنت پلاس، کنت سوئیچ، سیگار کنت کور، کنت HDT، نانو و کنت سری S تو ایران تولید می شه.

سیگار اونیکس از مدل های سیگار باریک هست و تو ساختش فیلتر نانو به کار رفته. سیگار اونیکس در عین باریک بودن کیفیت خیلی خوبی داره و میتونیم اونو جزو سیگارهای پرفروش دسته بندی کنیم.

سیگار وینستون هم یکی از نام های معروف سیگار آمریکایی هست که سال های طولانیه که تو ایران هم تولید می شه و مدل های مختلفی برای فروش داره.

انواع سیگار وینستون

فروش سیگار وینستون در فروشگاه آقای دخان مدل های مختلفی داره که شامل وینستون  XS، اسلیم، لایت، سبگار وینستون میکس، وینستون ایکس استایل، پلاتینیوم، وینستون قرمز و اولترا لایت هست.
سیگار G1 هم یک برند ایرانی سیگار هست که تو دو مدل نانو و معمولی برای فروش وجود داره. اسم های مدل های تو بازارش هم سیگار جی وان قرمز، سیاه، طلایی، نقره ای و جی وان سولو نقره ای هست. شما برای خرید سیگار ایرانی و خارجی از هر نوع و مدلی که دوست دارین می تونین به فروشگاه آقای دخان سر بزنین.

فروش انواع توتون و تجهیزات قلیان

در کنار فروش سیگار فروش انواع توتون و تجهیزات قلیان در فروشگاه آقای دخان رو هم داریم که توتون با اسانس های مختلف هلو، پرتقال، نعناع، خیار، گلابی، موز، لیمو و طالبی از سری تنباکوهای سبک به حساب میان که برای فروش موجودن و مدل های توتون سیب ترش، آلبالو، دو سیب، هندوانه، کاپوچینو و انگور سیاه از نوع توتون های سنگین قلیان هستن که برای فروش تو فروشگاه آقای دخان داریم.

فروش-انواع-توتون-و-تجهیزات-قلیان
فروش-انواع-توتون-و-تجهیزات-قلیان

انواع طعم های توتون

در کنار انواع توتون قلیان و توتون پیپ زغال های مخصوص قلیان هم می تونین از آقای دخان بخرین. غیر از این طعم های شناخته شده توتون که بهشون اشاره کردیم که کلا تو دو دسته سبک و سنگین قرار می گیرن، از طعم های جدید توتون هم یک سری به بازار اومده که اسماشون بر اساس طعم به دسته های توتون با طعم های یخی، توتون با طعم شیری، آدامس و خیلی مدل های متنوع دیگه نام گذاری شده.

انواع ذغال در فروشگاه اقای دخان

شما در کنار خرید انواع توتون می تونین انواع زغال فشرده مخصوص قلیان هم از فروشگاه آقای دخان بخرین. در کنار این ها اگه شیلنگ، سری قلیان و یا هر قسمت دیگه ای قلیانتون مشکل داشته باشه، فروشگاه آقای دخان فروش انواع تجهیزات قلیان رو هم داره و در اختیارتون میذاره.

پس اگه دنبال یکی از بهترین فروشگاه های سیگار و قلیان در سعادت آباد تهران هستین فروشگاه آقای دخان یکی از بهترین مغازه های سیگار فروشی منطقه دو تهران هست که همه مدل سیگار ایرانی، خارجی، طعم های مختلف توتون و خیلی چیزهای دیگه برای فروش داره.

انواع-ذغال-در-فروشگاه-اقای-دخان
انواع-ذغال-در-فروشگاه-اقای-دخان

آدرس و اطلاعات فروشگاه آقای دخان

مدیریت : جناب اقای علیرضا محمودی

تماس : 

09122234456

09353024089

آدرس : تهران ، سعادت اباد ، سرو غربی ، خیابان بخشایش ، سیزدهم غربی ، پلاک 39

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. asnafshahr

    با سلام دوست گرامی
    باید لطف کنید با مجموعه تماس حاصل کنید تا موجودی را چک کنیم، اما معمولا موجود هستش و میتوانید برای خرید تشریف بیاورید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *