اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6839
اصناف شهر

توضیحات آگهی

عینک کارن خیابان مدنی

عینک کارن خیابان مدنی بهترین انتخاب برای خرید انواع عینک های طبی و آفتابی می باشد. انواع متنوع فریم های فلزی، پلاستیکی و کائوچویی را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها عرضه کرده ایم. شیک ترین عینک های آفتابی اورجینال را از بهترین برندهای معتبر گلچین کرده ایم تا مثل همیشه خوش تیپ باشید.

از مزیت های برتری عینک کارن نسبت به سایر همکاران ارائه بهترین خدمات اپتومتری در محل می باشد. اپتومتریست های حرفه ای و متخصص ما به سرعت و با دقت بالا نمره چشم شما را تعیین می کنند، به این صورت می توانید با اطمینان خاطر بیشتری عینک طبی و آفتابی خود را انتخاب نمایید.

 

شناخت کلی از عینک کارن خیابان مدنی:

عینک کارن با جدیدترین و به روز ترین عینک های طبی، آفتابی با کادری مجرب و با داشتن مطب چشم پزشکی مجهز و همراهی فوق تخصصی قرنیه و اپتومتریست فوق تخصص آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم میباشد. در هر ساعتی از روز که به عینک کارن مراجعه نمایید بدون کمترین معطلی نمره چشم شما توسط پزشکان با تجربه تعیین می شود و از میان مدل های متنوع عینک های طبی می توانید مدل مورد پسند خود را انتخاب نمایید.

اگر به علت مشغله های کاری وقت کافی برای مراجعه به چشم پزشک  را ندارید بهترین پزشکان متخصص در مجموعه کارن در کنار شما هستند تا بهترین خدمات حرفه ای را به شما عزیزان ارائه نمایند.

 

فروش انواع عینک های اورجینال در خیابان مدنی

چیزی که در تمامی مناطق تهران به تعداد زیاد عرضه می شود فروش انواع عینک های آفتابی و طبی می باشد. در مورد خرید انواع عینک های طبی کیفیت عدسی و فریم و زیبایی کار مهم می باشد. در مورد عینک های آفتابی نیز اصل بودن عینک تضمین کننده سلامتی چشم هایمان می باشد.

با انتخاب عینک کارن مطمئن خواهید بود که بهترین کیفیت عینک های اورجینال و اصل را خرید می کنید، وجود مشتریان ثابت و وفادار این مجموعه نشان دهنده کیفیت بالای کارهای ارائه شده می باشد. از برندهای پرفروش عرضه شده عینک آفتابی در این فروشگاه می توان به مارک پلیس و ریبن اشاره نمود که همیشه مشتری های خاص خود را دارد.

 

بهترین فروشگاه عینک های طبی

کمتر فروشگاهی را در خیابان مدنی پیدا خواهید کرد که عینک های طبی را با این تنوع عرضه کرده باشد. از فریم های پلاستیکی تا چوبی، کائوچویی، فلزی بهترین ها را برای مشتری های خود گلچین کرده ایم. از مدل های پرفروش عینک های طبی، مدل های بدون فریم و یا فریم لس می باشد. سبک ترین مدل های عینک طبی بدون فریم را با بیشترین انعطاف پذیری از کارن تهیه خواهید کرد.

برای افزایش قدرت دید و کمتر خش دار شدن، بهترین کیفیت عدسی ها را موجود کرده ایم. تعمیرات حرفه ای عینک های طبی را با ارزان ترین قیمت ها انجام خواهیم داد.

 

فروش حرفه ای انواع عینک های فشن در خیابان مدنی

بهترین کیفیت عینک های فشن را می توانید با ارزان ترین قیمت ها از خیابان مدنی تهیه نمایید. شاید برای شما نیز قابل تامل باشد که با بانک های تجارت، سپه و صادرات و نیروهای مسلح قرارداد همکاری داشته و با تخفیف های عالی می توانید عینک مورد نیاز خود را با بهترین تسهیلات قیمتی تهیه نمایید.

 

ارائه انواع عینک های آفتابی

چشم ها عضوی مهم از بدن می باشند، بهتر است با انجام روتین های مناسب که یکی از آنها استفاده از عینک های آفتابی می باشد بیشتر مراقب سلامتی این نعمت خدادادیمان باشیم. شما نیز موافق هستید که خرید عینک های آفتابی از فروشنده های دوره گرد نه تنها مفید نمیباشد و ممکن است اثرات مخربی در سلامتی چشم هایتان داشته باشد؟ عینک کارن سال ها است که به صورت تخصصی عرضه کننده بهترین کیفیت عینک های آفتابی اورجینال و های کپی می باشد.

بهترین کیفیت عینک های آفتابی را از لحاظ سبکی و جنس عالی و شیک بودن با تزیین های دسته و کیفیت UV400 را برای مشتریان عزیز خود گلچین کرده ایم.

 

عینک آفتابی اپتومتری

عینک های آفتابی برای اینکه بیشترین اثرات مفید را در پیشگیری از بیمارهای چشمی داشته باشند باید یک حداقل شرایطی را از نظر دفع نور مضر فرابنفش و یووی داشته باشند. همان طور که می دانید نورهای مضر یووی باعث آسیب های زیادی به چشم ها از قبیل آب مروارید زود رس می شوند.

با انتخاب عینک از کارن، عینکی را خرید کرده اید که در کنار شیک و مجلسی بودن بهترین کیفیت را دارا می باشد. اگر قصد دارید عینک آفتابی را با نمره چشم خودتان تهیه کنید بهترین عینک های آفتابی فتوکرومی را برای شما به صورت سفارشی خواهیم ساخت.

 

ارائه انواع خدمات اپتومتریست

مجهزترین و پیشرفته ترین ابزارها و دستگاه های اپتومتری را جمع آوری کرده ایم تا با بهترین کیفیت در خدمت شما عزیزان باشیم. اپتومتریست های با تجربه بهترین راهنمایی ها و مشاوره های خرید انواع عینک را به شما به صورت رایگان ارائه می کنند تا بهترین عینک های طبی و آفتابی و لنز را انتخاب نمایید.

با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های افتالموسکوپ و تونومتر سلامت کلی چشم مراجعین را بررسی کرده و بهترین راهکارهای علمی را برای اصلاح عیوب انکساری چشم به آنها پیشنهاد می دهیم. در صورت وجود مشکل جدی در معاینات اولیه، مراجعه کننده را به چشم پزشک ارجاع می دهیم.

 

تعیین نمره چشم در خیابان مدنی

به دنبال عینک فروشی هستید که دستگاه های تعیین نمره چشم را نیز داشته باشد، تا به طور همزمان و در یک روز تعیین نمره چشم و سفارش عینک را انجام بدهید. در عینک فروشی کارن بهترین اپتومتریست های با تجربه وضعیت چشمی شما را از لحاظ فشار چشم و آسیب به عصب های چشمی بررسی می کنند. در ادامه نیز با تعیین دقیق نمره چشم و ساخت بهترین کیفیت عدسی ها، عیوب انکساری چشم را از قبیل دوربینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم اصلاح می نمایند.

برای خرید لنزهای طبی و لنزهای زیبایی طبی باید نمره دقیق چشم تعیین شود. از آخرین باری که شماره چشم تان مشخص شده است مدت زمان زیادی گذشته است. و احتمال می دهید شماره چشم تان تغییر کرده باشد، در کسری از زمان نمره دقیق چشم تان را تعیین می کنیم.

راه های ارتباط با عینک کارن خیابان مدنی

مدیریت: جناب آقای مسعود زارع

تماس:

02177036418

09123587331

آدرس:

تهران- خیابان مدنی- نبش وحیدیه ( داودی )-  پلاک 925

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عینک کارن خیابان مدنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *