اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2999
اصناف شهر

توضیحات آگهی

عینک فروشی غدیر در شریعتی

عینک فروشی غدیر یکی ازقدیمی ترین فروشگاه های عرضه انواع متنوع عینک در خیابان شریعتی تهران میباشد که بیش از یک دهه بهترین عرضه کننده انواع باکیفیت عینک های طبی و آفتابی میباشد. کلکسیونی از بهترین مدلها و بهترین برندهای عینک را از عینک فروشی غدیر بخواهید.

عینک-فروشی-غدیر-در-شریعتی
عینک-فروشی-غدیر-در-شریعتی

بزرگترین عینک فروشی در شریعتی تهران

عینک فروشی غدیر بزرگترین عینک فروشی در خیابان شریعتی تهران میباشد. هر نوع مدل و هر برندی از عینک که مورد نظر شما عزیزان باشد در عینک فروشی غدیر موجود میباشد.

بزرگترین-عینک-فروشی-در-شریعتی-تهران
بزرگترین-عینک-فروشی-در-شریعتی-تهران

نکات مهم در هنگام خرید عینک طبی

در هنگام خرید عینک های طبی حتما به کیفیت کار دقت کافی داشته باشید و فقط بر اساس قیمت عینک انتخاب نکنید، چون در دراز مدت عینک های سنگین و با عدسی هایی با کیفیت ضعیف چشم شما را خسته و اذیت میکند. بهتر است عدسی های پلاستیکی و پلی کربناتی سبک را با بهترین کیفیت انتخاب کنید. در موقع خرید میتوانید عدسی های ضد خش و ضد آب و ضد گرد و غبار را انتخاب کنید که در طول زمان باعث راحتی و افزایش قدرت دید شما عزیزان میشوند.

نکات-مهم-در-هنگام-خرید-عینک-طبی
نکات-مهم-در-هنگام-خرید-عینک-طبی

فروش عدسی های اورجینال برای عینک های طبی

بعلت پیشرفت های علمی دنیا، عدسی های عینک های طبی نیز نسبت به زمان های گذشته که فقط عدسی های شیشه ای استفاده میشدند تنوع بیشتری دارند. انواع عدسی های متنوع شیشه ای، پلاستیکی، پلی کربناتی عینک های طبی خود را از عینک فروشی غدیر تهیه کنید.

از آنجا که بحث عدسی های چشمی خیلی تخصصی و متنوع میباشد بهتر است از قبل از انتخاب نوع عدسی عینک از راهنمایی های دقیق تیم فروش عینک فروشی غدیر نهایت استفاده را ببرید تا بهترین انتخاب نوع عدسی را داشته باشید. انواع عدسی های با ضریب شکست متفاوت و ویژگی های خاص مانند ضد خش و ضد گرد و غبار و آب گریز بودن عدسی را تماما در عینک فروشی غدیر مشاهده میکنید و میتوانید بسته به نوع سلیقه و نیازتان بهترین عدسی های موجود در بازار را انتخاب کنید.

تشخیص اصل بودن عینک

همانطور که همه ما میدانیم عده ای افراد سودجو بعلت سود فروش عینک های تقلبی به جای عینک های اصل، باعث و ضرر و زیان مادی و همچنین آسیب های جسمی به افراد جامعه میشوند. بنابراین بهتر است در هنگام خرید عینک به اصل بودن آن توجه کنید، گرچه نکاتی که برای تشخیص عینک اصل از تقلبی از قبیل توجه به کیفیت ساخت و نام برند حک شده روی عینک و چک شماره حک شده روی دسته عینک و سایت های عینک های برند و کیفیت جعبه عینک وجود دارد ولی ممکن است نکاتی از چشم شما دیده نشود و متحمل ضرر و زیان مادی و جسمی بشوید.

بنابراین بهترین راه خرید عینک از برند معتبر و مراکز معروف و باسابقه میباشد که هیچ زمانی کمیت سود را فدای کیفیت کار نمیکنند و اصل ترین کارها را به شما تحویل میدهند. فروشگاه غدیر یکی از خوشنام ترین مراکز عرضه انواع عینک های برند در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها میباشد. سابقه بیش از یک دهه فعالیت صادقانه و مشتری مداری، باعث جذب این همه مشتری ثابت و وفادار این مجموعه شده است. بهترین برندها را همیشه از بهترین فروشگاه های معتبر خرید کنید.

تشخیص-اصل-بودن-عینک
تشخیص-اصل-بودن-عینک

تست یو وی عینک

عینک های آفتابی مانع دریافت نور مضر ماورابنفش به چشم میشود و از ایجاد بیماریهای مضر بعدی جلوگیری میکند. راه های مختلفی برای تست قدرت جذب نور ماورابنفش توسط عینک وجود دارد که یکی از بهترین روش ها استفاده از دستگاه تست یووی میباشد که نشان میدهد عینک آفتابی شما تا چه میزانی این نور مضر ماورابنفش را جذب میکند. بهترین عینک های آفتابی نور ماورابنفش را تا طول موج 400 نانومتر جذب میکنند .

تست-یو-وی-عینک
تست-یو-وی-عینک

فروش عینک اورجینال

عینک های اورجینال طبی و آفتابی خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها از عینک فروشی غدیر انتخاب کنید. عینک فروشی غدیر با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه تامین و عرضه انواع متنوع عینک های برند یکی از مهمترین مراکز خرید عینک در خیابان شریعتی میباشد. تیم فروش غدیر با تسلط به بازار عینک در ایران، عرضه کننده انواع اورجینال عینک های طبی و آفتابی در بهترین قیمت ها میباشد.

عینک های اورجینال با ضمانت

عینک فروشی غدیر بعلت اطمینان از کیفیت بالای کارهای خود و اصل بودن آنها ، تمامی کارهای را با ضمانت نامه معتبر بفروش میرساند. بهترین ضمانت نامه های فروش عینک را در تمام تهران از عینک فروشی غدیر دریافت میکنید.

نمایندگی عینک های ریبن، پلیس، دیور، تام فورد، شوپارد، اوکلی در شریعتی

عینک فروشی غدیر بعلت داشتن مشتری های فراوان و برای رضایت خاطر تمامی این مشتریان و احترام به سلیقه های تمامی افراد، نمایندگی بهترین برندهای عینک از قبیل ریبن و پلیس و دیور و تام فورد و شوپارد و اوکلی را دارد و تمامی عینک های جدید و مطرح این برندهای معروف را در مناسب ترین قیمت ها موجود دارد و بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه میکند.

نمایندگی-عینک-های-ریبن،-پلیس،-دیور،-تام-فورد،-شوپارد،-اوکلی-در-شریعتی
نمایندگی-عینک-های-ریبن،-پلیس،-دیور،-تام-فورد،-شوپارد،-اوکلی-در-شریعتی

تعمیرات انواع عینک های اورجینال و طبی در شریعتی

تعمیرات تخصصی انواع عینک های طبی و آفتابی خود را به عینک فروشی غدیر بسپارید، عینک فروشی غدیر با بهره گیری از بهترین متخصصین با تجربه و فنی ارائه دهنده بهترین خدمات تعمیری انواع عینک های طبی و آفتابی به شما عزیزان میباشد. برای تعمیر دسته های عینک و یا تنظیم پیچ های عینک روی خدمات عینک فروشی غدیر حساب کنید.

تعیین نمره چشم توسط متخصص

عینک فروشی غدیر با بهترین دستگاه های پیشرفته و بروز و بهترین متخصصین اپتومتری در خدمت شما عزیزان میباشد که در لحظه شماره عینک شما را مشخص کرده و سفارش ساخت عدسی های مد نظر را بسته به نزدیک بینی و دوربینی و یا آستیگمات بودن چشم شما عزیزان ثبت میکند.

تعیین-نمره-چشم-توسط-متخصص
تعیین-نمره-چشم-توسط-متخصص

 

متخصص عینک تدریجی 

با پیشرفت علم و تکنولوژِی دیگر کمتر کسی را میبینم که از چندین عینک به جهت دیدار دور و نزدیک استفاده کند.
امروزه برای راحتی هرچه بهتر مراجعان، استفاده ازعینک های تدریجی پیشنهاد میشود.
در این نوع از عینک ها شما میتوانید به راحتی هر دو عینک خود را در یک لنز ترکیب کرده و با سرعتی کمتر از چندین صدم ثانیه از نزدیک ترین شیء گرفته تا دورترین اشیاء را مشاهده کنید.
اما لازم است تا ساخت این دسته از عینک ها را به دست متخصصان این حوزه بسپارید.

در مجموعه غدیر، ساخت عینک های تدریجی با استفاده از بهترین متریال، به روز ترین دستگاه ها و ابزارآلات و مهم تر از همه با بالاترین دقت ساخته میشود.
چراکه که متخصصان این مجموعه به خوبی با حساسیت های این دسته از عینک ها آشنایی دارند و همواره به دنبال فراهم کردن آرامش خاطر شما عزیزان می باشند.

عینک کودکان 

تهیه و تدارک عینک برای کودکان یکی از دشوار ترین امور برای والدین میباشد.
اما نه در مجموعه غدیر!

در عینک فروشی غدیر به دلیل تنوع بسیار بالای عینک های کودکان، فرزندتان میتواند به راحتی مورد دلخواه خود را انتخاب کند.
همچنین به علت حضور مشاوران و متخصصان مجموعه غدیر، امکان دادن انواع پیشنهادات از جمله سبک ترین، خوش فرم ترین و زیباترین فریم متناسب با کودک شما همواره فعال است.

مجموعه غددیر تضمین خواهد کرد که خرید از این فروشگاه به یکی از ساده ترین تجربه های خودتان و کودکان دلبندتان تبدیل خواهد شد.

 

فروش انواع عدسی های اصل هویا و زایس در شریعتی

اگر جزو افرادی هستید که از عینک استفاده میکنند و یا یکی از نزدیکان شما مدام با چنین وسیله ای سر و کار دارد، قطعا یک بار اسم عدسی های هویا و زایش به گوشتان خورده است.

هویا و زایس، دو مورد از بهترین و نام آوران حوزه تولید و توزیع انواع عدسی های عینک میباشند که محصولات شرکت ژاپن و |آلمان میباشند
امروزه به دلیل تنوع بسیار بالای اجناس، امکان تشخیص تقلبی و یا اصل بودن کالا ها کمی دشوارتر به نظر میشد.
حال که بحث ما درباره یکی از مهم ترین اعضای بدن است، پس نیاز است تا با بالاترین دقت تصمیم گرفته و از بهترین و با کیفیت ترین عدسی ها استفاده کنیم.

جای هیچ نگرانی ای نیست چرا که در مجموعه قدیر میتوانید به راحتی هر دوی این برند ها را با کیفیت اصلی تهیه کنید و هدیه ای گرانبها به چشمان خود بدهید.
به جهت آسودگی خاطر هرچه بیشتر شما عزیزان، فروشگاه قدیر همچنین ضمانت اصل بودن کالا را نیز به شما مشتریان گرامی ارائه خواهد داد.

 

فروش عینک های اورجینال RayBan در شریعتی

عینک های Ray-Ban از آن دسته از اکسسوری هایی هستند که علاوه بر خاص کردن استایلتان، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. اما خوب میدانیم که خریدن این دسته از عینک ها ریسک بالایی دارد.
چراکه هر مجموعه ای امکان ارئه و تضمین اصالت کالا را ندارد و در این موارد هزینه صرف شده شما عملا بی فایده خواهد بود.

اما به شما خریداران گرامی، به خصوص افرادی که نزدیک به منطقه شریعتی هستند، نوید میدهیم که تمامی عینک های Ray-Ban مجموعه غدیر همگی اصل بوده و با بالاترین کیفیت وتنوعی باور نکردنی به شما عزیزان عرضه خواهد شد.

بنابراین بدون هیچگونه نگرانی، فقط یک بار به این فروشگاه مراجعه کنید و خودتان به صورت ملموسی متوجه تغییرات این مجموعه با سایر و البته اصل بودن اجناس شوید.

کلیه خدمات عینک فروشی غدیر

  • عرضه انواع متنوع عینک های طبی از بهترین برندهای بازار
  • عرضه انواع متنوع عینک های آفتابی از بهترین برندهای معروف دنیا
  • عرضه انواع عدسی های باکیفیت پلاستیکی و پلی کربناتی
  • ارائه انواع متنوع عدسی های چشمی با خصوصیات مهم ضد خش و ضد آب و فتوکروم
  • ارائه باکیفیت ترین خدمات تعمیری انواع عینک از قبیل تعمیر دسته های شکسته و تنظیم پیچ های عینک با ابزارهای خاص
  • تحویل بموقع کارها و مشتری مداری
  • رضایت بالای مشتریان
  • ارائه بهترین خدمات با ضمانت های معتبر
کلیه-خدمات-عینک-فروشی-غدیر
کلیه-خدمات-عینک-فروشی-غدیر

راه های ارتباطی با عینک فروشی غدیر

مدیریت: جناب آقای احمد کاشانی خطیب

تماس: 09202250850
02122715112

آدرس: تهران ، شریعتی، نرسیده به میدان قدس، جنب کوچه ماهرزاده، پلاک 1977

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عینک فروشی غدیر در شریعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *