اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6604
اصناف شهر

توضیحات آگهی

طلا فروشی سعید شرق

طلا فروشی سعید شرق بهترین طلافروشی برای خرید طلا بدون مالیات و تنها با 7 درصد سود می باشد. اگر به دید سرمایه گذاری به فکر خرید طلا هستید بهترین نمونه های طلای کم اجرت و دست دوم را به شما معرفی خواهیم کرد. طلافروشی سعید بهترین عرضه کننده معتبر و قابل اعتماد برای خرید طلای شمش و انواع سکه در وزن های نیم و ربع و تمام می باشد.

طلای-کم-اجرت-در-شرق-تهران
طلای-کم-اجرت-در-شرق-تهران

خدمات طلا فروشی سعید شرق

طلای کم اجرت در شرق تهران

طلا یکی از کالاهای سرمایه ای در دوران تورمی می باشد. با خرید طلا می توانید سرمایه خود را در مقابل تورم حفظ نمایید. در موقع خرید طلا به دید سرمایه ای هرگز خرید جواهر و طلای با اجرت بالا پیشنهاد نمیشود، زیرا خریدار در دراز مدت سود کمتری را می برد. طلا فروشی سعید از قدیمی ترین طلافروشان محله انقلاب می باشد که با کمترین اجرت انواع طلاها را عرضه می کند.

بهترین-فروشگاه-طلا-سفید-و-گردنبند-در-انقلاب-تهران
بهترین-فروشگاه-طلا-سفید-و-گردنبند-در-انقلاب-تهران

طلای سفید در گرگان

طلا فروشی سعید در خیابان گرگان یا همان نامجو فعلی قرار دارد. در این طلا فروشی انواع متنوعی از طلاها برای سلایق مختلف عرضه می شود. از انواع دستبند تا گردنبد و گوشواره. بسیاری از خانم ها ترجیح می دهد که طلایی سفید را بخرند، طلای زرد رنگ مقبولیت کمتری در بین خریداران طلا دارد. متنوع ترین طلاهای کم اجرت سفید را برای مشتریان عزیز خود گلچین کرده ایم.

فروش-سکه-های-نیم،-ربع-و-تمام
فروش-سکه-های-نیم،-ربع-و-تمام

طلای خام

اگر قصد سرمایه گذاری در بازار طلا را داشته باشید و برای خرید به مغازه های طلا فروشی مراجعه کنید حتما اصطلاح های طلای خام و طلای آب شده و شمش طلا را خواهید شنید. حالا به نظر شما بهترین گزینه برای بیشترین سود اقتصادی از خرید طلا کدام مورد است؟

ابتدا به طور مختصر هر کدام از این سه مدل طلا را به شما معرفی می کنیم. طلای خام همان طلای استخراج شده از معادن طلا و یا طلای کشف شده در طبیعت می باشد. طلای خام همراه با ناخالصی های بسیاری می باشد و با عملیات های تخصصی به طلای آب شده و سپس شمش تبدیل می شود. از آنجا که طلای خام ناخالصی های بسیاری دارد و مراحل تبدیل آن به طلای آب شده و شمش و سایر جواهرات کاری تخصصی و نیاز به ابزارهای خاصی دارد، بهتر است مردم عادی از خرید این مدل طلا صرفنظر نمایند.

نظر شما در مورد طلای آب شده چیست؟ طلای آب شده از آنجا که اجرت کمتری دارد به دید سرمایه گذاری خوب و قابل قبول است. طلای شمش نیز در طی عملیات پرداخت خاصی از طلای خالص ساخته شده و با اعداد کد گذاری شده و در بازار عرضه می شود. تریدرهای حرفه ای وقتی صحبت از خرید طلا به دید سرمایه گذاری میکنند، منظورشان همان خرید شمش طلا می باشد.

فروش-انواع-گردنبند-های-خاص-در-خیابان-انقلاب-تهران
فروش-انواع-گردنبند-های-خاص-در-خیابان-انقلاب-تهران

فروش طلای شمش

شمش یکی از بهترین کالاهای سرمایه ای میباشد. با خرید شمش می توانید تورم را کاور کرده و در صورت خرید در زمان مناسب حتی سود بیشتری از تورم هم داشته باشید. در هنگام خرید شمش حتما به طلافروشی های قابل اعتماد و امین مراجعه کنید تا خدای نکرده شمش با اجرت کمتر و یا قیمت ها بالاتر را به شما نفروشند. طلا فروشی سعید یکی از قدیمی ترین طلافروشی های قابل اعتماد در خیابان انقلاب می باشد، سال ها است که مردم این منطقه طلای مصرفی و سرمایه ای مورد نیاز خود را از این طلا فروشی تهیه می کنند.

فروش-انواع-دستبند-های-طلا-در-خیابان-انقلاب-تهران
فروش-انواع-دستبند-های-طلا-در-خیابان-انقلاب-تهران

فروش سکه های نیم، ربع و تمام

سکه های تمام، نیم و ربع نیز در بازار ایران طرفدارن زیادی دارد، خواه به قصد کادو و هدیه و خواه به نیت سرمایه گذاری. از آنجا که سکه نیز انواع متنوعی دارد، مانند سکه ها ضرب قبل از سال 86 و یا سکه طرح امامی و سکه جدید، بهتر است خرید خود را از طلافروشی های مورد اعتماد انجام بدهید. کارشناسان طلا فروشی سعید در موقع خرید و یا فروش بهترین راهنمایی های تخصصی را به شما عزیزان ارائه میکنند تا بیشترین سود اقتصادی ممکن را در خرید و یا فروش داشته باشید.

در موقع خرید سکه بهتر است سکه های وکیوم شده را خرید نمایید، زیرا قابل اعتماد تر بوده و در آینده سود بیشتری خواهید کرد. سکه های بدون وکیوم ممکن است عیار و یا وزن کمتری داشته باشند. در موقع خرید سکه حتما به حباب سکه توجه کنید و زمانی که قیمت سکه خیلی بالاتر از ارزش واقعی طلای سکه است خرید خود را به تعویق بیاندازید. اگر اطلاعات کافی در مورد حباب سکه و ارزش ذاتی و واقعی سکه ندارید، کارشناسان طلا فروشی سعید بهترین راهنمایی های تخصصی را به شما ارائه می کنند تا خرید خود را با بیشترین سود ممکن انجام بدهید.

فروش-انواع-جواهر-در-خیابان-انقلاب-تهران
فروش-انواع-جواهر-در-خیابان-انقلاب-تهران

طلای بدون مالیات و تنها 7% سود

سود واقعی ما مشتری های ثابت و فادار ما هستند، برای جلب رضایت مشتری های قدیمی و خوش سابقه خود طلا را بدون مالیات و تنها با 7 درصد سود عرضه می کنیم. اگر یک بار طلای خریداری شده ازطلا فروشی سعید را با قیمت سایر همکارانمان مقایسه کنید؛ مشتری همیشگی ما خواهید شد. ما به حفظ سود کم و دائمی قانع هستیم و شما را در سود خود شریک می کنیم. اگر در دراز مدت مشتری این طلا فروشی باشید سود چشمگیری خواهید داشت.

کمتر طلا فروشی در تهران پیدا خواهید کرد که ترجیح بدهد از سود خود کم کرده و طلای خود را با کمترین اجرت و دستمزد ساخت و تنها با 7 درصد سود بفروشد. از این موقعیت جذاب سرمایه گذاری استفاده کرده و بیشترین سود ممکن را از این موقعیت ببرید.

گاهی اوقات برای خرید طلای عروسی به دنبال طلا فروشی منصف هستید که هزینه های ازدواج خود را با کمترین مقدار ممکن جمع کنید، در چنین مواقعی حتما طلا فروشی سعید در خیابان انقلاب را به یاد داشته باشید. علاوه بر منصف بودن، متنوع ترین مدل های سرویس را موجود داشته و با کمترین هزینه ها میتوانید زیباترین طلای مصرفی خود را انتخاب نمایید.

فروش-انواع-انگشترهای-خاص
فروش-انواع-انگشترهای-خاص

مزایای خرید از طلا فروشی سعید

  • تنوع مدل ها
  • عرضه انواع سرویس های کم اجرت
  • خرید قابل اعتماد طلا به دید سرمایه گذاری
  • راهنمایی های تخصصی
  • اجرت پایین خرید طلا
  • خرید طلا بدون مالیات
  • تنوع مدل های دستبند، گردنبند، گوشواره و پابند
طلا-فروشی-با-انصاف-در-خیابان-انقلاب-تهران
طلا-فروشی-با-انصاف-در-خیابان-انقلاب-تهران

راه های ارتباط با طلا فروشی سعید شرق

مدیریت: جناب آقای رحیمی

تماس:

09127274562

آدرس:

تهران- خیابان انقلاب- خیابان شهید نامجو- چهارراه عظیم پور- پلاک 389

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طلا فروشی سعید شرق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *