اصناف شهر
اصناف شهر
طراحی معماری و سازه غرب تهران

توضیحات آگهی

طراحی معماری و سازه غرب تهران

طراحی معماری و سازه غرب تهران با تیمی متخصص و ماهر با سابقه کاری بالا، کلیه طرح های ساختمانی، اداری و تجاری  را با بهترین کیفیت اجرایی می کند. در طراحی نهایی پروژه به زیبایی ظاهری و استفاده از نماهای مطابق آخرین سبک روز در کنار ساخت ایمن و مقاوم بنا اهمیت زیادی داده می شود.

تیم مهندس سالاری با بهترین متخصص ها و استفاده از به روزترین نرم افزارهای طراحی، با  استفاده از بهترین کیفیت مصالح، پروژه ساختمان سازی را در زمان مقرر تحویل می دهند. در تمامی مراحل کار مهندسین این مجموعه با نظارت دقیق بر اجرای درست، پروژه ای را تحویل شما خواهند داد که تمامی استاندردهای لازم را کسب کرده است.

 

بهترین طراح و معمار در غرب تهران

منزل و محل سکونت مهمترین مکان برای ایجاد آرامش و ادامه زندگی پر تلاش می باشد. با انتخاب  تیم مهندس سالاری در غرب تهران، با بودجه کاملا اقتصادی زیباترین و مقاوم ترین سازه ها را خواهید داشت. مهندسین با تجربه این مجموعه با استفاده از فرمول های ریاضی و کار با نرم افزارهای تخصصی، ابعاد و اندازه های ستون ها و محل قرارگیری آنها را با دقت بالا مشخص می کنند تا سازه با بیشترین توان برای تحمل وزن کلی طراحی شود.

در انجام کلیه مراحل سازه در تلاش هستیم زیباترین و مقاوم ترین کارها ها را با مناسب ترین قیمت ها تحویل مشتری بدهیم. با انتخاب طراحی معماری و سازه در غرب تهران سازه ای را خواهید ساخت که از همه نظر در منطقه غرب تهران تک و بی نظیر خواهد بود.

 

خدمات طراحی معمار

اگر به طراحی معمار برای تکمیل پروژه خود نیاز دارید، می توانید روی خدمات تخصصی تیم حرفه ای ما حساب ویژه ای باز کنید. در صورت تماس با شماره های شرکت که در انتهای متن قرار داده شده است، کارشناسان ما بهترین مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی را به صورت رایگان به شما ارائه می کنند. در صورت تمایل شما همکاران از محل پروژه بازدید کرده و نظرات تخصصی خود را همراه با قیمت های کارشناسی اعلام می کنند.

 

آشنایی با مفهوم طراحی سازه

در طراحی سازه ابتدا طرح اولیه و مقدماتی طراحی و ساخت ساختمان بسته به شرایط محیطی و موارد اقتصادی گرفته می شود. در جلسات هم اندیشی میان مهندسین معمار و طراح این طرح های اولیه به بهترین طرح قابل اجرا تبدیل می شود. برای اینکه بهترین سازه طراحی شود، مهندسین باید با آیین نامه های تخصصی آشنایی کافی داشته باشد و بنابر این اطلاعات اولیه و استفاده از نرم افزارهای تخصصی بهترین طراحی را انجام بدهند. به بیان ساده تر وظیفه طراحی سازه تبدیل نقشه های معماری به نقشه های کاربردی و اجرایی برای شروع ساخت و ساز می باشد.

طراح سازه همان فارغ التحصیل رشته عمران است که تعیین می کند که ستون و پایه های بنا به چه طریقی روی کار سوار شوند تا ساختمان از بیشترین مقاومت ممکن در برابر کلیه فشارهای داخلی و خارجی برخوردار باشد و در طول زمان با حفظ زیبایی ظاهری بیشترین مقاومت را حفظ کند.

 

مهمترین مراحل در طراحی یک سازه

  • طراحی سازه اولیه پروژه توسط مهندسین معمار
  • تایید سازه توسط مهندسین شهرداری
  • شروع کار طراحی با استفاده از نرم افزارهای تخصصی
  • خروجی از نرم افزار
  • تعیین محل دقیق محل تیرها و ستون ها و تعیین میزان فشار تحمل شده توسط سازه
  • تاییدیه های شروع ساخت و ساز

 

خدمات طراح سازه

از وظایف کلی طراح سازه میتوان به برنامه ریزی کلی و طراحی روش ساخت مثلا انتخاب پایه های فولادی و یا بتنی و در مرحله نهایی ساخت و تحویل پروژه می باشد. طراح سازه در مرحله برنامه ریزی با توجه به شرایط محیطی و اقتصادی و نظر کارفرما طرح اولیه نقشه کشی ساختمان را انجام می دهد. در طراحی روش ساخت، پلن کلی ساختمان توسط نرم افزارها نهایی می شود و در مرحله آخر با استفاده از بهترین کیفیت مصالح اولیه و نظارت کارشناسان کار ساخت عملیاتی و نهایی سازی می شود.

در صورت درخواست مشاوره می توانید با شماره های موجود در انتهای متن ارتباط برقرار کرده و کلیه سوال های خود را از همکاران ما بپرسید. برآورد تقریبی هزینه طراحی سازه نیز بسته به عوامل موثر در پروژه  قبل از شروع کار اعلام می شود. کلیه محاسبات فنی کار طراحی توسط بهترین مهندسین حرفه ای انجام میشود، از نظر مقاومت و استحکام بنا بیشترین تضمین های عملی را به کارفرما می دهیم. در زمان پرداخت هزینه های طراحی توجه داشته باشید که بنای با کیفیت و مقاومی را با زیباترین طراحی های داخلی و خارجی انتخاب کرده اید.

 

بهترین طراح سازه در غرب تهران

تیم مهندس سالاری با توجه به تجربه کاری بالا و بهره مندی از علم و دانش کافی، زیباترین طراحی های سازه را با تلفیق علم و هنر برای شما انجام خواهند داد. در انجام پروژه از جدیدترین نرم افزارهای تخصصی برای پیشرفت عالی کار و تحویل پروژه بر طبق نظر کارفرما استفاده می شود. طراحی کار را به نحوی انجام می دهیم که ساکنین در عین آرامش و امنیت از بیشترین امکانات مدرن شهری نیز بهره ببرند.

کیفیت و برند بودن تیم مهندس سالاری در غرب تهران به علت تخصص و وجدان کاری می باشد، این تیم همیشه خاص ترین سازه ها را برای مشتری های خود طراحی میکنند.

 

 

مزایای استفاده از سازه های وافل در طراحی

  • افزایش ایمنی ساختمان
  • سازه ای سبک و مقاوم
  • جایگزینی عالی برای سازه های بتنی بی کیفیت
  • استفاده در قسمت سقف، حائل و فونداسیون کار
  • کاهش چشمگیر هزینه های ساخت
  • راحتی و سرعت در انجام کارها

 

مزیت های استفاده از خدمات طراحی سازه تیم مهندس سالاری

  • تحویل پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن
  • اجرای کار با استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه
  • اتمام کار با حداقل هزینه منطقی اقتصادی
  • مقاومت بالای سازه در مقابل عوامل طبیعی و غیرطبیعی
  • بیشترین طول عمر مفید در طول زمان
  • همکاری با مهندسین با تجربه و ماهر
  • ساخت بر طبق آخرین استاندارد های مورد تایید ساختمان سازی و شهرداری
  • زیبایی ظاهری بنا بر طبق آخرین مدل های به روز 

 

راه های ارتباط با طراحی معماری و سازه غرب تهران

مدیریت: جناب آقای مهندس سالاری

تماس:

09122156788

آدرس:

غرب تهران

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طراحی معماری و سازه غرب تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *