اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4753
اصناف شهر
طب سنتی کاووسی در ونک

توضیحات آگهی

  طب سنتی کاووسی در ونک

طب سنتی کاووسی در ونک با مدیریت سرکار خانم کاووسی واقع در میدان ونک یکی از بهترین مراکز طب سنتی در تهران میباشد.  این مرکز با کادری مجرب و با سابقه خدمات زالو درمانی، حجامت، طب سوزنی، و بادکش را به شما ارائه میدهد .

 

  • بهترین طب سنتی در میدان ونک

طب سنتی در گذشته طرفداران زیادی داشته و امروز بدلیل نتایج فوق العاده آن دوباره در بین عموم مردم محبوب شده است . خیلی از افراد از روش های زالو درمانی و حجامت ، بادکش و سم زدایی نتیجه خوبی گرفتند . نکته قابل توجه این است که نتایج مطلوب در هر مرکزی بدست نمیاید و افراد همیشه به دنبال بهترین مرکز طب سنتی در نزدیکی محل سکونت خود هستند .

اگر شما ساکن ونک هستید و به دنبال بهترین کلینیک طب سنتی هستید، پیشنهاد ما به شما طب سنتی کاووسی در میدان ونک است. از ویژگی های این مرکز دسترسی راحت ، وقت دهی دقیق، کادر با تجریه و متخصص و جوابدهی سریع می باشد که آن را به بهترین طب سنتی در منطقه تبدیل میکند.

 

  • خدمات طب سنتی

در مرکز طب سنتی خدماتی مثل اصلاح برنامه غذایی، تجویز داروهای گیاهی، حجامت، زالو درمانی، بادکش، انواع ماساژ، طب سنتی و غیره انجام میشود . یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین این خدمات حجامت است. در مرکز طب سنتی کاووسی تمامی خدمات با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه داده میشود . جهت دریافت اطلاعات بیشتر و تعیین وقت و اطلاع از قیمت های دقیق میتوانید با شماره تماس هایی که در پایین صفحه قرار گرفته تماس حاصل فرمایید.

 

  • حجامت چیست و چه فوایدی دارد

محبوب ترین خدمات طب سنتی، حجامت می باشد و قدمت هفت هزار ساله دارد. حجامت نوعی خون گیری است که جهت درمان برخی از بیماری ها از آن استفاده میشود.  برای انجام حجامت ،مکانی مناسب انتخاب میشود و محیط را ضد عفونی می کنند که زخم های ایجاد شده عفونت نکنند و سپس محل مورد نظر را با لیوان های حجامت بادکش میکنند و پس از آن چند خراش بر روی محل حجامت ایجاد می کنند . بسته به وضعیت بیمار 3 الی 5 بار این عمل انجام میشود . نکته مهم این است که خراش های ایجاد شده نباید به حدی باشد که به بافت های زیرین آسیب وارد شود .

 

مزایا و کاربرد حجامت در ادامه مطلب بیان شده است:

  • -تحریک سیستم ایمنی
  • -از بین رفتن لک و جوش صورت
  • -تصفیه خون
  • -بهبود عملکرد قلب و ریه
  • -بهبود فشار خون ، چربی، قند خون و اوره
  • -کاهش افسردگی
  • -بهبود عملکرد هوش و حافظه
  • -وغیره

حجامت با وجود فواید بسیار زیادی که دارد اما برخی افراد نمی توانند از آن استفاده کنند. کودکان زیر دوسال، خانم های باردار، خانم هایی که در دوره عادت ماهیانه هستند ، افراد مسن ، افراد کم خون نباید از حجامت استفاده کنند.

 

  • حجامت در چه ماهی از سال از همه بهتر است

مناسب ترین فصل برای حجامت فصل بهار است به طوری که ماه فروردین بهترین ماه برای حجامت میباشد . در مقابل دی ماه اصلا زمان مناسبی برای حجامت نیست، مگر اینکه فرد برای درمان بیماری مجبور به انجام این کار شود.

 

  • بهترین پایگاه حجامت در ونک

مهم ترین مسئله در حجامت، با تجربه بودن شخصی است که حجامت را انجام میدهد. در مرکز طب سنتی کاووسی ، سرکار خانم کاووسی بهترین و متخصص ترین افراد در حوزه درمان را گلچین کردند، که تمام استانداردهای حجامت را رعایت و نکات قبل و بعد از حجامت را به شما توصیه میکنند. در طب سنتی کاووسی، کارشناسان با تجربه ما بدون ایجاد هیچ گونه زخمی کار حجامت را انجام میدهند. زیرا کادر مجرب این مرکز خراش های سطحی ایجاد میکنند، طوری که به بافت های زیرین صدمه نمیرساند و ترمیم پوست سریعتر و بهتر صورت میگیرد.

 

  • زالودرمانی

زالودرمانی از جدیدترین روش های طب سنتی است که در جهان امروز بسیار طرفدار دارد.  زالو در بزاق خود مواد ضد انعقادی ترشح میکند که گردش خود را بهبود میبخشد و مانع از لخته شدن خون میشود. از بین گونه های شناخته شده زالو فقط 15 مورد آن مصرف پزشکی دارد و باقی سمی میباشند که سلامت انسان را تهدید میکند. پس انتخاب یک مرکز خوب بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد. تصور اکثر افراد از زالو درمانی فرایندی درآور است، در صورتی که اینگونه نیست و یکی از موادی که در بزاق زالو وجود دارد موجب بی حسی موضعی میشود و شما دردی را احساس نمی کنید.

 

  • چه کسانی باید زالو در مانی کنند

زالو درمانی برای اکثر افراد در هر سنی میتوانید مفید باشد، حتی در نوزادان نیز کاربرد های قابل توجه ای دارد. اما اگر مبتلا به بیماری های خونی مثل کم خونی و تالاسمی هستید حتما قبل از درمان پزشک خود را مطلع کنید. ثابت شده است که زالو درمانی در درمان حدود صد بیماری موثر است. برای درمان واریس ، گرفتگی قلب، سیاتیک، سرگیجه و سردرهای میگرنی، خار پاشنه، وسواس، اگزما، فشار خون از زالو درمانی استفاده میشود . اگر دچار دیابت، مشکلات قلبی و یا واریس هستید بهترین نتیجه را از زالودرمانی دریافت میکنید.

 

  • بهترین زالو درمانی در منطقه ونک

اگر از افراد در مورد نگرانی هایشان در رابطه با زالو درمانی بپرسید، بیشترین جوابی که دریافت میکنید نگرانی آنها از آلودگی زالو ها و انتقال بیماری توسط آنهاست که البته نگرانی آنها نیز درست است. زالو به تنهایی بیماری ایجاد نمیکند و خطری ندارد، اما اگر در مرکز طب سنتی گونه درست زالو انتخاب نشود و زالو سمی باشد و یا یک زالو برای افراد مختلف استفاده شود، میتواند باعث انتقال بیماری مثل هپاتیت به فرد شود. زالو های مورد استفاده در مرکز ایشان یکبار مصرف و استریل میباشد، پس بدون نگرانی از فواید زالو درمانی در این مرکز لذت ببرید.

 

راه های ارتباطی با طب سنتی کاووسی در ونک

مدیریت: سرکار خانم کاووسی

تماس:

09120160814

آدرس:

تهران- میدان ونک- توانیر- نرسیده به اورژانس بیمارستان دی- گالری کاووسی

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طب سنتی کاووسی در ونک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *