اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4496
اصناف شهر
طباخی شبانه روزی کاج در ونک

توضیحات آگهی

طباخی شبانه روزی کاج در ونک

طباخی شبانه روزی کاج در ونک بهترین کیفیت کله پاچه های خوشمزه را به مشتریان خود ارائه میکند. اگر علاقه زیادی به خوردن کله پاچه دارید میتوانید در 24 ساعت شبانه روزی از بهترین طباخی منطقه ملاصدرا لذیذترین کله پاچه را میل کنید.

 

طباخی شبانه روزی کاج در ملاصدرا

طباخی شبانه روزی کاج در ملاصدرا از قدیمی های این  منطقه میباشد که به خاطر کیفیت بالای کله پاچه های آن بین مردم منطقه و کسبه مشهور شده است. این طباخی از قدیم بهترین و خوشمزه ترین کیفیت کله پاچه ها را برای مشتریان خود میپزد و این طباخی  انتخاب اول مردم منطقه میباشد.

 

بهترین طباخی شبانه روزی در ملاصدرا

یکی از بهترین مزیت های این طباخی خدمت رسانی شبانه روزی به مشتریان خود میباشد. هر ساعتی از شبانه روز که شما هوس کله پاچه کنید میتوانید از سرویس های ویژه طباخی شبانه کاج استفاده نمایید و خوشمزه ترین کله پاچه را میل نمایید.

 

بهترین طباخی در ونک کدام است

از نظر شما بهترین طباخی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ طباخی ملاصدرا به نظرات مشتریان خود اهمیت زیادی قائل شده و در تمام این سال ها  بر طبق نظرسنجی های دریافتی از مشتریان خود خدمات خود را ارتقا داده و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کرده است. در ادامه مطلب به پاره ای از خصوصیات طباخی کاج میپردازیم که باعث برتری این طباخی نسبت به سایر همکاران خود  در ملاصدرا شده است :

  • محیطی شاد و صمیمی
  • رعایت موارد بهداشتی
  • عرضه کلیه قسمت های کله پاچه
  • مناسب ترین قیمت ها
  • حجم غذایی کافی و مناسب در هر پرس
  • بهترین کیفیت و خوشمزه ترین کله پاچه های محل
  • رضایت بالای مشتریان
  • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و 24 ساعته
  • خوشنامی در محل و قدیمی ترین طباخی محل

 

خدمات طباخی کاج

  • عرضه کله پاچه کامل
  • بهترین سیرابی و شیردان
  • آب گوشت و مغز
  • چشم
  • زبان و بناگوش
  • پاچه
  • گوشت لخم

 

فرق بین اجزای مختلف کله پاچه

سلایق غذایی افراد باعث میشود هر فردی قسمت خاصی از کله پاچه را بیشتر دوست داشته باشد و خوردن آن را به سایر بخش های آن ترجیح بدهد. پس اولین نکته در انتخاب اجزای مختلف کله پاچه امری سلیقه ای و انتخابی میباشد. دومین عامل مهم در انتخاب میان اجزای مختلف کله پاچه به خاطر خواص غذایی متفاوت آنها میباشد.

مثلا از قدیم بین مردم جا افتاده است که مغز کله پاچه خواص زیادی دارد، ولی آیا میدانستید که مغز کله پاچه خیلی چرب هست و برای بدن مضر میباشد. مضرترین قسمت کله پاچه مغز آن میباشد و پرخاصیت ترین قسمت آن پاچه میباشد که برای استحکام استخوان های فرد مفید میباشد. همچنین سیرابی برای بیماران گوارشی و کلیه ای و دیابتی خواص غذایی عالی دارد و به این افراد توصیه میشود که سیرابی را در وعده های غذایی خود بگنجانند.

 

چرا باید طباخی کارج را انتخاب نماییم

کیفیت بسیار مطلوب در طباخی

سرآشپزان ما با تجربه کاری بالا بهترین کیفیت کله پاچه های طبخ شده را به مشتریان خود ارائه میکنند. کیفیت بالای کله پاچه های طباخی شبانه روزی کاج به دلایل مختلفی از جمله تمیزی فضای داخلی طباخی و تمیزی فوق العاده کله پاچه های سرو شده و اندازه و مقدار مناسب هر منوی غذایی سفارشی میباشد. کلیه قسمت های کله پاچه از جمله پاچه و زبان و بنا گوش از آنجا که به صورت حرفه ای طبخ میشود هیچ بوی زننده و نامناسب ندارد.

به خاطر پخت حرفه ای و اصولی سرآشپزان ما، حتی کسانی که از کمی از خوردن کله پاچه حس خوبی ندارند، با یک بار خوردن کله پاچه های بدون بو و خوشمزه ما مشتری آن میشوند.

 

حجم غذای بالا موقع سرو در طباخی کاج

در طباخی کاج  هر مشتری نسبت به هزینه ای که پرداخت مینماید بیشترین مقدار وعده غذایی را دریافت میکند و قیمت های ما نسبت به حجم کله پاچه عرضه شده کاملا منطقی و مقرون به صرفه میباشد. همین رعایت انصاف و مشتری مداری باعث جذب مشتری های ثابت و وفادار عاشق کله پاچه برای طباخی کاج شده است.

 

کیفیت و تازگی مواد اولیه

در هر ساعتی از شبانه روز که از مقابل طباخی شبانه روزی کاج بگذرید با خیلی از مردم در جلوی طباخی مواجه میشوید که در صف انتظار این طباخی میباشند. کیفیت و تازگی کله پاچه های این طباخی باعث رضایت بالای مشتریان آن شده است و مردم این منطقه به خاطر کیفیت بالا و  خوشمزه و خاص بودن طعم کله پاچه ها آن را انتخاب مینمایند.

مسئول خرید این طباخی به صورت  روزانه به  مراکز عرضه و پخش مراجعه کرده و از کشتار روز کله های مورد نیاز خود را تهیه مینمایند و از تازه ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود استفاده مینمایند.

 

خوردن بهترین سیرابی در ملاصدرا

سیرابی یکی از وعده های غذایی خوشمزه میباشد که سرشار از مواد غذایی مفید برای بدن میباشد. سیرابی منبع تغذیه ای خوبی برای تامین ویتامین های مورد نیاز بدن از جمله ویتامین های گروه A, B میباشد. از دیگر خواص غذایی سیرابی میتوان به تامین روی و پروتئین های مورد نیاز بدن اشاره نمود.

اگر با این مطالبی که خواندید دوست دارید بهترین کیفیت سیرابی را بخورید میتوانید به طباخی شبانه روزی کاج در ملاصدرا مراجعه نمایید و  سیرابی خوشمزه را نوش جان کنید. ما از تازه ترین سیرابی های روز برای مشتریان خود استفاده نموده و با روش های عالی به خوبی آن را تمیز کرده و سرآشپزان ما با بهترین روش های حرفه ای آنها را به شیوه ای خوشمزه میپزند.

 

بهترین زمان برای صرف وعده غذایی کله پاچه

درست است که طباخی کاج به صورت شبانه روزی بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میکند. ولی بهترین زمان برای صرف وعده غذایی کله پاچه وعده غذایی صبحانه میباشد. از آنجا که کله پاچه وعده غذایی سنگین و چربی میباشد بهتر است از مصرف آن در وعده غذایی ناهار و شام خوداری بفرمایید. بهتر است بعد از  صرف کله پاچه پیاده روی کوتاهی داشته باشید و وعده های غذایی بعدی ناهار و شام را مختصر میل بفرمایید.

 

راه های ارتباطی با طباخی شبانه روزی کاج در ونک

مدیریت: جناب آقای کیوان کشمیری

تماس:

09190095083

02188870317

آدرس:

تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- قبل از پل کردستان- پلاک 50

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طباخی شبانه روزی کاج در ونک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *