اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2543
اصناف شهر

توضیحات آگهی

صنعت چوب غلامی در دلاوران

صنعت چوب غلامی در دلاوران یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده انواع متنوع میز و صندلی های ناهارخوری با بالاترین کیفیت میباشد. ما انواع متنوع میز و صندلی های ناهار خوری را در جنس های مختلف چوبی و شیشه ای و فلزی و سنگی برای راحتی شما عزیزان در یک فروشگاه عرضه میکنیم و ما بفکر افزایش دامنه انتخاب شما برای خرید بهترین محصولات چوبی میباشیم.

تولید و پخش انواع میز و صندلی ناهارخوری در دلاوران، منطقه 4

صنعت چوب غلامی در دلاوران یکی از بهترین تولید کنندگان انواع متنوع صنایع چوبی در دلاوران در منطقه 4 تهران میباشد. صنعت چوب غلامی علاوه بر تولید کننده برتر، عرضه مستقیم و بی واسطه صنایع چوبی را برای شما عزیزان دارد و با حذف واسطه های ما بین تولید و فروش باعث رسیدن کالاهای صنایع چوبی با قیمت مناسب تری به دست شما عزیزان میشود. صنعت چوب غلامی یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین فروشگاه های تولیدی و عرضه کننده محصولات چوبی با بالاترین کیفیت میباشند.

بعلت کیفیت بالای کارهای تولیدی کارگاه صنعت چوب غلامی و اعتماد ما به بالا بودن کیفیت کارمان، بیشترین و بالاترین خدمات پس از فروش و گارانتی ها را برای محصولاتمان داریم و با خرید از ما برای چندین سال خیالتان از کیفیت محصولات چوبی منزلتان راحت باشد.

مدیریت غلامی

آقای غلامی مدیریت صنعت چوب را بعهده دارند. آقای غلامی یکی از قدیمی های فعال در حوزه تولیدی صنایع چوبی میباشد و با تجربه فراوان و مهارت در زمینه تولید محصولات صنایع چوبی با هدف فعال بودن تعداد زیادی جوان با استعداد در این حرفه، اقدام به ایجاد کارگاه تولیدی صنایع چوبی کردند وبا استفاده از بهترین متریال موجود در بازار و بکارگیری جوانان با استعداد به تولید بهترین کیفیت محصولات چوبی مشغول میباشد.

کارگاه تولیدی صنعت چوب غلامی در دلاوران

آقای غلامی بهترین کارگاه تولیدی محصولات چوبی با کیفیت را دارند که با تهیه مواد اولیه با کیفیت، بهترین محصولات چوبی را تهیه میکنند. انواع مواد اولیه چوبی با کیفیت در جنس های مختلف مانند چوب گردو و راش و سایر تهیه شده و با استفاده از بهترین طراحان ماهر، بهترین و جدیدترین مدل ها را با مناسب ترین قیمت ها تولید میکنند. انواع با کیفیت شیشه ها نیز برای تهیه بهترین مدل های میز های شیشه ای تهیه شده و توسط نیروهای ماهر و کارازموده کارگاه صنعت چوب غلامی بهترین میزهای شیشه ای جدید ساخته میشود. انواع بروز واخرین مدلهای سنگ ها نیز برای تولید مدرن ترین میزهای سنگی نیز در کارگاه صنعت چوب غلامی موجود میباشد.

بهترین الیاژهای فلز های مختلف مانند انواع با کیفیت برنج و فولاد ضد زنگ نیز در تهیه مدل های متنوع میزهای فلزی بکار میرود. در کارگاه صنعت چوب غلامی از بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود استفاده میشود و با خرید این متریال از نمایندگی های اصل ، بهترین میز و صندلی ها با مناسب ترین قیمتها تولید میشود. اقای غلامی با تجربه فراوان کار در حوزه صنایع چوب و تولید میز و صندلی ها، بهترین نیروهای متخصص و خوش ذوق را برای تولید جدیدترین مدل های روز صنعت چوب گلچین کرده اند.

پخش مستقیم محصولات چوبی در دلاوران

اقای غلامی در کنار کار تولیدی بفکر فروش مستقیم و بی واسطه این محصولات چوبی به دست مصرف کنندگان اصلی میباشند و با حذف واسطه ها و دلالان باعث رسیدن بهترین کالاهای با کیفیت با مناسب ترین قیمت ها به دست شما عزیزان میباشند. در فروشگاه صنایع چوبی اقای غلامی انواع متنوع میزهای چوبی و شیشه ای و سنگی و فلزی در طرح ها و رنگبندی های مختلف موجود میباشد . بعلت تنوع بالای کارهای ما با هر سلیقه ای، دست خالی از فروشگاه ما خارج نمیشوید و بهترین انتخاب را خواهید داشت.

میز و صندلی های ناهارخوری

امروزه میز و صندلی ناهارخوری جزیی ضروری از هر خانه ای میباشد و مانند سالیان قبل، میز و صندلی ناهارخوری کالایی لوکس و تجملی نمیباشد و در هر خانه ای حداقل یک دست از ان موجود میباشد. استفاده از میز و صندلی در هنگام غذا خوردن باعث راحتی بیشتر شده و باعث فشار کمتری به پاها و زانوها در افراد مسن میشود.

نکات مهم در انتخاب میز و صندلی ناهارخوری

در انتخاب میز و صندلی ناهارخوری نکات مهمی موثر میباشند که از انها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس چوب مصرف شده در آن
  • نوع پارچه های مورد استفاده قرار گرفته شده
  • رنگ آمیزی
  • منبت کاری روی چوب و بخش های مختلف از نظر ظرافت
  • جنس ابر یا فیبری که زیر پارچه مورد استفاده قرار گرفته میشه
  • دوربافت پارچه نشیمنگاه
  • دوربافت پشتی مبل و صندلی
  • نوع سمباده خورده شده در مبل و عدم زبری در آن
  • اتصالات مبل و استفده از یراق عالی
  • پوشش کیلر و محافظ رنگ کار شده روی آن
  • روکش یک دست و استفاده از کمترین تکه ها برای میز ناهارخوری
  • گرفتن گارانتی از فروشنده جهت ابرهای استفاده شده
  • پایه های مستحکم و عدم شیب گرفتگی و شکم در وسط میزناهارخوری
  • استفاده از روکش های حرفه ای و جنس اعلا بر روی میز ناهارخوری
  • مقاومت لایه رویی میزناهارخوری در برابر حرارت و گرما

 

جنس میز و صندلی

مهم ترین عامل در انتخاب میز و صندلی ها، جنس انها میباشد. در فروشگاه اقای غلامی انواع میزها و صندلی های چوبی در طرح ها و رنگ های متنوع موجود میباشد. این میزها در چوب های راش و گردو و تولید میشود و در رنگ های قهوه ای سوخته و قهوه ای روشن با طرح های زیبا موجود میباشد که شما عزیزان بسته به نوع سلیقه و بودجه مالی تان میتوانید از بین این طرح های متنوع چوبی انتخاب کنید لازم به ذکر است که میز و صندلی های چوبی بهترین مدل های میزو صندلی در بازار میباشند که دوام و ماندگاری بیشتری از بقیه جنس های میز و صندلی در بازار داشته و اگر شما بدنبال بهترین جنس میباشید پیشنهاد ما به شما میزو صندلی های چوبی میباشد که علاوه بر کیفیت بالا، با بیشتر دکوراسیون های منازل همخوانی دارد.

میز و صندلی های سنگی نیز در انواع متنوع سنگ های مرمری با بالاترین کیفیت موجود میباشد. این میزهای سنگی برای دکوراسیون های شیک و مدرن کاری زیبا و شیک بوده و باعث زیبایی بیشتر منازل شما میشود و تنها ایراد انها قیمت بالای انها میباشد. میزهای فلزی نیز در انواع مدلهای متنوع در فروشگاه اقای غلامی موجود میباشد از مزیت این میزهای فلزی میتوان به قیمت مناسب انها اشاره کرد. در انتها نیز به میزهای شیشه ای اشاره میکنیم که لوکس و زیبا بوده و ولی بعلت شکننده بودن به احتیاط بیشتری برای نگه داری نیاز داردند. اقای غلامی با توجه به سابقه فراوان در این حوزه ارائه دهنده بهترین مشاوره ها به شما عزیزان میباشید که بهترین انتخاب را از فروشگاه اقای غلامی داشته باشید.

شکل های ظاهری میز و صندلی ها

میز و صندلی های در مدلهای مربع و مستطیل و دایره ای و بیضی در ابعاد مختلف در فروشگاه اقای غلامی موجود میباشد. بهتر است مدلهای گرد برای محیط های کوچک استفاده شود و از مدلهای مستطیلی برای خانه های با متراژ بیشتر استفاده شد تا در دکوراسیون منزل شما خوش نقش تر به چشم بیایند.

 

راه های ارتباطی با صنعت چوب غلامی

مدیریت: جناب آقای احمد غلامی

تماس:

09127228188

02177211764

02177440663

آدرس: تهران- بازار مبل دلاوران- بین چهارراه تکاوران و آزادگان- ضلع جنوبی- پلاک 348

کارخانه : جاده دماوند -جاجرود – سعید آباد  – خیابان گلستان – خیابان البرز – بن بست نجفی – پلاک 39

متن ها قدرت گرفته شده از اطلاعات میز و صندلی

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صنعت چوب غلامی در دلاوران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *