اصناف شهر
اصناف شهر
صنایع چوبی آبلوم 1 چهاردانگه

توضیحات آگهی

 صنایع چوبی آبلوم 1 چهاردانگه

صنایع چوبی آبلوم 1 چهاردانگه  نامی آشنا و مطمئن در زمینه تولید و عرضه انواع محصولات چوبی مورد نیاز مشتریان عزیز می باشد. تجربه و قدمت این برند در تولید مصنوعات چوبی و استفاده از مواد اولیه با کیفیت رضایت تمامی مشتریان را به همراه داشته است. تیم حرفه ای و متخصص آبلوم همیشه بهترین کیفیت کار را با ارزان ترین قیمت ها به مشتری عرضه کرده است. ساخت سفارشی انواع دراور، کمد ریلی، جاکفشی و سرویس خواب از جنس های چوب و ام دی اف بر طبق سلیقه و نظر مشتری انجام می شود.

تولیدات مصنوعات چوبی 

کارگاه صنایع چوبی آبلوم 1 چهاردانگه بهترین تولید کننده نمونه انواع مصنوعات چوبی از قبیل کمد و جاکفشی می باشد. متنوع ترین مدل های سرویس خواب را در جدیدترین طرح ها و رنگ ها را در این فروشگاه مشاهده خواهید کرد. برای هر سلیقه ای طرحی از سرویس خواب تولید کرده ایم تا رضایت تمامی مشتریان خود را جلب نماییم.

استفاده از بهترین کیفیت مواد چوبی از جنس های چوب گردو و راش محصولات تولیدی این کارگاه را بدون رقیب کرده است. بهترین کیفیت مواد ام دی اف را در تولید متنوع ترین کارها استفاده کرده ایم تا بهترین ها را به مشتریان خود ارائه کنیم. با یک بار خرید از آبلوم مشتری همیشگی آنها خواهید شد.

 

بهترین تولید کننده کمد ریلی چهاردانگه

فضای اتاق خواب شما کوچک است؟ دوست دارید با خرید زیباترین طرح کمدهای ریلی بهترین دکوراسیون را برای اتاق خود انتخاب نمایید؟ طراحان و تیم تولیدی صنایع چوبی آبلوم 1 چهاردانگه با استفاده از بهترین کیفیت متریال ریل و بدنه های چوبی و ام دی اف زیباترین و ماندگارترین کمدهای ریلی را برای شما عزیزان می سازند. با انتخاب طرح کمد خود از این کارگاه تولیدی می توانید سال ها با بالاترین کیفیت از آن ها استفاده نمایید.

متنوع ترین طرح های کمد ریلی شیشه ای و آینه ای را با مناسب ترین قیمت ها از این فروشگاه تهیه خواهید کرد. انتخاب مدل های شیشه ای و آینه ای باعث زیبایی بیشتر اتاق خواب شما می شود، فقط باید دقت داشته باشید که چینش داخل کمد از بیرون قابل مشاهده می باشد و همیشه باید مرتب و منظم چیده بشود. همین عامل باعث می شود بعضی از مشتریان ترجیح بدهد کمد ریلی مورد نیاز خود را در طرح های چوبی و ام دی اف و یا هایگلاس براق سفارش بدهند.

 

تولید کننده انواع ام دی اف 

یکی از پر کاربردترین متریال مورد استفاده در تولید محصولات چوبی انواع طرح های ام دی اف می باشد. به علت قیمت های بالای چوب بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند محصولات مورد نیاز خود را از بهترین کیفیت ام دی اف تهیه نمایند. آشنایی صنایع چوبی آبلوم 1 چهاردانگه با عرضه کننده های دست اول انواع ام دی اف باعث شده است بهترین کیفیت ام دی اف را با ارزان ترین قیمت ها تهیه نمایند.

کارشناسان فروش آبلوم 1 تمامی مدل های ام دی اف را از لحاظ شرایط کلی و میزان مقاومت در قابل شرایط نامساعد محیطی را به مشتریان عزیز توضیح می دهند تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند.

 

فروش انواع جاکفشی کشویی

به فکر خرید جاکفشی جدیدی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها می باشید؟ با مراجعه حضوری به صنایع چوبی آبلوم 1 مدل و طرح مورد پسند خود را در میان طرح های متنوع این تولیدی پیدا خواهید نمود. متنوع ترین جا کفشی های کشویی را از 3 کشو به بالا از بهترین کیفیت مواد اولیه تولید کرده ایم. تمامی مدل های جا کفشی به صورت تضمین کیفیت عرضه می شوند.

 

بهترین تولید کننده دراور در چهاردانگه

بسیاری از ما برای مرتب بودن لباس ها و چیدمان مناسب آن ها در منزل خود حداقل یک دراور لباس داریم. شیک ترین داورهای طرح جدید را در زیباترین رنگبندی های خاص از صنایع چوبی آبلوم 1 تهیه کنید. علاوه بر شیک بودن کلیه کارها و تناسب با دکوراسیون منزل شما مطمئن باشید که از بهترین کیفیت چوب و یا ام دی اف  در تهیه کارها استفاده شده است. دراورهای طوسی رنگ از پر فروش ترین طرح های این فروشگاه می باشد. امکان ندارد کیفیت کارهای چوبی این فروشگاه را بتوانید با قیمت های ارزان تر از سایر همکاران ما در چهاردانگه تهیه نمایید.

 

کارگاه تولید انواع سرویس خواب دونفره و تک نفره

زیباترین سرویس خواب های دو نفره و تک نفره را برای مشتریان خاص پسند خود تولید کرده ایم. سرویس خواب های طرح کلاسیک، سلطنتی و اسپرت را در زیباترین طرح ها و رنگبندی ها با مناسب ترین قیمت ها از این فروشگاه خرید خواهید کرد. تمامی کارها از بهترین کیفیت مواد چوبی و انواع یراق آلات و جک ها تولید شده اند. تمامی سرویس خواب ها با خدمات پس از فروش و تضمین در کیفیت ارائه می شوند.

شیک ترین و به روز ترین سرویس خواب عروس را در زیباترین طرح و مدل عرضه می کنیم. بسیاری از نو عروسان عزیز با انتخاب سرویس خواب خود از این مجموعه بهترین کیفیت کار را برای یک عمر استفاده انتخاب می کنند. زیباترین سرویس خواب کودک و نوجوان در طرح ها و رنگ بندی های فانتزی در آلبوم موجود می باشد.

 

بزرگترین تولید کننده تخت کم جا در چهاردانه

بسیاری از مشتریان ما علاقه مند هستند سرویس خواب خود را از مدل های کم جا انتخاب نمایند. خرید این تخت های کم جا باعث می شود بیشترین بهره وری را از اتاق خواب های کوچک داشته باشید. تخت های کم جا این مجموعه به همراه میز تحریر، کتابخوانه و سایر موارد مورد نیاز مشتری به صورت سفارشی ساخته می شود. در انتخاب مدل و سفارش تخت های کم جا حتما به ابعاد و فضای اتاق خواب دقت کافی داشته باشید، تا کار به صورت دقیق با ابعاد مورد نظر شما ساخته بشود.

اگر ابعاد مورد نیاز شما از قبل موجود باشد می توانید با پرداخت هزینه های کمتر سفارش خود را تحویل بگیرید. بهترین تخت های کم جا باید از زیره فلزی قوی و محکمی ساخته شود تا توان مقاومت در مقابل باز و بسته شدن مداوم را داشته باشد. در تولیدی آبلوم از بهترین کیفیت مواد زیره و چوبی و جک برای ساخت انواع سفارش های مشتریان عزیز استفاده می شود. زیبایی و کیفیت بالا را به صورت توام به مشتریان عزیز خود هدیه می دهیم.

 

راه های ارتباط با صنایع چوبی آبلوم 1 چهاردانگه

مدیریت: جناب آقای رضا یعقوبی
تماس:
09013872736
09123872736
آدرس: تهران- چهاردانگه- خیابان فارسیان- خیابان زارع- خیابان حمزه سید الشهدا- زارع پنجم جنوبی- خیابان سهند- سمت چپ- جنب مبلمان ماهرو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صنایع چوبی آبلوم 1 چهاردانگه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *