اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 3109
اصناف شهر
صرافی نادر در ولیعصر تهران

توضیحات آگهی

صرافی نادر شماره ثبت  529507
در این مطلب قصد داریم بمعرفی یکی از بهترین صرافی های تهران بپردازیم. صرافی نادر به شماره ثبت 529507  معتبرترین صرافی خیابان ولیعصر تهران میباشد. این صرافی بعلت قدمت از شناخته شده ترین و قابل اعتماد ترین صرافی های خیابان ولیعصر تهران میباشد. صرافی نادر از زمانی که هیچ معامله ای اینترنتی ثبت نمیشد و تمام معاملات به صورت دستی ثبت میشد در خیابان ولیعصر اماده بهترین ارائه خدمات رسانی به شما عزیزان بوده است تا زمان عصر معاملات اینترنتی امروزی. بهترین نرخ های ارزی روز را از صرافی نادر بخواهید.

صرافی اقای قویدل در خیابان ولیعصر

اقای قویدل مدیریت صرافی نادر را به عهده دارند. اقای قویدل با قدمت چندین ساله در کار صرافی با تمام جوانب این شغل اشنایی کامل داشته و با تجربه فراوان خود در حوزه های ارزی و بازار دیجیتال و خرید و فروش سکه راهنما و مشاور شما در این بازار پیچیده برای کسب حداکثر سود و کمترین میزان زیان میباشد. مشتریان صرافی اقای قویدل همگی متفق القول هستند که مشاوره های اقای قویدل در هنگام خرید و فروش باعث افزایش سود اوریشان شده است.

فعالیت های صرافی نادر

صرافی نادر در ولیعصر تهران اماده ارائه  انواع خدمات عالی برای معاملات خرید و فروش سکه شما میباشد. تمام انواع سکه از سکه تمام طرح قدیم تا سکه های طرح جدید یا سکه امامی در اندازه های سکه تمام و نیم سکه و ربع سکه و انواع متنوع سکه های گرمی پارسیان و پاسارگارد در صرافی نادر موجود میباشد. اقای قویدل با توجه به تجربه فراوان در خرید و فروش انواع سکه اماده ارائه انواع خدمات مشاوره ای در برهه های تاریخی مختلف به شما عزیزان میباشد و با راهنمایی شما برای خرید و فروش سکه در زمان های خاص باعث افزایش سوداوری شما از این بازار پرسود پر نوسان میشوند.

اگر قصد خرید یک سکه برای سرمایه گذاری یا کادو دادن یا خرید تعداد زیادی سکه برای سرمایه گذاری دارید صرافی نادر بهترین صرافی قابل اعتماد میباشد. صرافی نادر با داشتن کارشناسان اقصادی با تجربه راهنمای شما عزیزان برای بهترین خرید و فروش میباشند. اقای نادری در ادامه مطلب توضیحاتی در مورد خرید انواع سکه در مصاحبه با ما اعلام کردند که خدمت شما عزیزان بیان میکنیم.

خرید مطمئن از صرافی امن در ولیعصر تهران

اولین نکته برای خرید هر کالایی مراجعه به افراد مطمعن و قابل اعتماد در ان صنف میباشد. اگر قصد خرید انواع سکه را دارید به صرافی های قابل اعتماد و دارای مجوز کسب و کار از طرف بانک مرکزی مراجعه کنید که خریدی مطمعن داشته باشید. صرافی نادر دارای مجوز قانونی فعالیت از طرف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایاران میباشد.

صرافی نادر دارای شماره ثبت 529507 نیز میباشد. از انجا که اکثر ما در مورد خرید طلا و سکه اطلاعات کمی داریم. برای اینکه خدای نکرده توسط عده ای سود جو دلال دچار ضرر و زیان نشویم حتما از صرافی های دارای نشان تایید از بانک مرکزی جمهوری اسلامی خرید کنیم چون امکان دارد عده ای افراد سودجو سکه های تقلبی را بجای سکه های ضرب شده توسط بانک مرکزی و یا سکه های تقلبی یا عیار و وزن کمتر را به شما بجای سکه های اصلی بفروشند و شما متوجه نشده و چند سال بعد موقع فروش ان سکه ها به مشکل بخورید.

از انجا که موقع خرید سکه فاکتوری بین خریدار و فروشنده رد و بدل نمیشود حتما  سعی کنید سکه های  پلمپ شده ای که روی کاغذ پلمپ انها ادرس و نام و شماره تماس فروشنده قید شده است خرید کنید. پس مطمعن ترین راه برای خرید بی دردسر و مطمعن انواع سکه خرید از صرافی های مطمعن و خوش نام میباشد. صرافی نادر یکی از خوشنام ترین و قدیمی ترین صرافی های خیابان ولیعصر میباشد که معروف به عرضه انواع مختلف سکه های بهار ازادی میباشد.

انواع سکه

اگر در بازار سکه دقت کرده باشید از اصلاح سکه های طرح قدیم و جدید یاد میشود. به سکه هایی که در دوره قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ضرب شده است سکه های پهلوی میگویند که در بازار این روزها خیلی طرفدار ندارد و بیشتر کلکسیون بازها بدنبال خرید و وفروش این مدل سکه ها میباشند. پس بهتر است بدنبال خرید این سکه های پهلوی برای سرمایه گذاری نباشید چون در موقع فروش شاید به مشکل بربخورید، فقط در صورت علاقه به جمع اوری کلکسیون و عجله نداشتن در موقع فروش بدنبال این سکه ها برای خرید باشید.

سکه های طرح قدیم

به کلیه سکه هایی که از سال 1358 پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا سال 1370 ضرب شده اند سکه های طرح قدیم میگویند. انواع مختلف سکه ها مانند سکه تمام و سکه ربع و نیم سکه از لحاظ شکل ظاهری و خط و نقش ضرب شده روی سکه یکی هستند و فقط از لحاظ وزن و عیار با همدیگر فرق دارند. در یک طرف سکه ها نام امام علی و در طرف دیگر سکه عکس ضریح امام رضا علیه السلام ضرب شده است..

سکه های طرح جدید

صرافی نادر در ولیعصر تهران سکه هایی که پس از سال ۱۳۷۰توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی درج شده اند سکه های طرح جدید میگویند . تمام سکه های طرح جدید نیز مانند سکه های طرح قدیم از لحاظ شکل ظاهری یکی بوده و فقط از لحاظ اندازه و وزن و عیار با همدیگر فرق دارند. همانطور که میدانید وزن سکه تمام از همه بیشتر است و پس از ان سکه نیم و پس از ان سکه ربع  از لحاظ وزنی قرار میگیرند.

روی سکه های طرح جدید در یک طرف سکه حرم امام رضا و در طرف دیگر عکس امام خمینی قرار دارد. به همین خاطر به سکه های طرح جدید سکه امامی نیز میگویند. ذکر نکته ای خالی از لطف نیست که بدانید بعلت اینکه سکه های قدیمی تر ارزان تر معامله میشدند و سکه های همان سال گران تر معامله میشدند و زمینه دلالی عده ای سود جو این وسط فراهم شده بود.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی  تصمیم گرفت که از سال 1386 سال ضرب سکه را روی ان درج نکرده و در کلیه سکه ها سال تصویب این قانون یعنی همان 1386 درج شود. مثلا اگر در سال 1401 سکه ای توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ضرب شود بجای عدد 1401، عدد 1386 روی ان درج میشود

سکه گرمی

بعلت افزایش قیمت سکه و کاهش خرید سکه توسط مردم برای عنوان های سرمایه گذاری و هدیه، دولت اقدام به ضرب سکه های گرمی با وزن کمتر کرده است. ابتدا سکه های گرمی نیز در قالب گرد ضرب میشدند ولی بعدا برای تشخیص بهتر سکه های گرمی از مابقی سکه ها، سکه های گرمی در قالب چند ضلعی ضرب شده. سکه های گرمی پارسیان و پاسارگارد در وزن ها و عیارهای مختلف در بازار موجود میباشد.

راهنمای انتخاب سکه

طبق توصیه اقای قویدل، مدیریت صرافی نادر، بهترین سکه ها برای خرید سکه های با طرح جدید میباشند چون سکه های طرح قدیم ، ارزان تر بوده و مشتری خاصی هم ندارند. در بین سکه های تمام و ربع و نیم و گرمی نیز توصیه به خرید سکه تمام یا همان سکه امامی میباشد چون اجرت فروش ان در موقع فروش از مابقی سکه ها کمتر میباشد و در موقع فروش درصد افت کمتری نسبت به مابقی سکه ها دارد و به اصلاح موقع خرید حباب کمتری نسبت به بقیه بازارها در بازار سکه دارد.

خرید و فروش سکه در ولیعصر

با توجه به توصیه های بالا در مورد خرید سکه از صرافی های با مجوز از بانک مرکزی و قدمت صرافی برای راهنمایی های بهتر و بیشتر در مورد خرید انوع سکه به شما، صرافی نادر بهترین صرافی خیابان ولیعصر میباشد. که هم مجوزهای قانونی لازم را دارد و هم از قدمت و تجربه بالایی در این بازار برخوردار است و هم امانت و ضمانت اصل بودن سکه های خریداری شده را ضمانت میکند .

 

راه های ارتباطی با صرافی نادر در ولیعصر تهران

مدیریت: جناب آقای قویدل

تلفن:

02188927468

02188928251

آدرس:

تهران ، خیابان ولیعصر ، نرسیده به مطهری ، نبش کوچه حسینی راد

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صرافی نادر در ولیعصر تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *