اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 2033
اصناف شهر
صرافی اردلان در جنت آباد

توضیحات آگهی

خوب یکی از بهترین صرافی هایی که قراره در موردش توضیح بدیم صرافی اردلان در جنت آباد میباشد که امروز قراره باهاشون آشنا بشیم.

این صرافی یکی از قدیمی ترین صرافی در تهران در بخش جنت اباد میباشد که با مدیریت اقای اردلان قیامی پور به یکی از صرافی های معتبر در سطح شهر
تبدیل شده است.

صرافی در جنت اباد

خوب این امر بسیار مهم میباشد که شما قرار است برای سرمایه ای که برای آن روزها و ساعت ها زحمات بسیاری کشیده اید را برای تبدیل و یا ارسال به کشور و یا جای دیگر اعتماد کنید و این مبلغ را به دست یک صرافی بدهید.

خوب ما در این فضا یک صرافی مطمئن را به شما معرفی میکنیم که با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فعالیت های صرافی در کنار شما عزیزان میباشد.

این صرافی یکی از بزرگترین صرافی ها در سطح شهر نیز مبیباشد که با داران بودن کارمندان و مشاورین در کنار شما عزیزان برای ارائه خدمات میباشد.

 

به یک صرافی چطور اعتماد کنیم

خوب وقتی شما قرار است یکی از مهمترین بخش زندگی و یا درآمد به دست آورده خود را به جایی برای تبدیل و یا ارسال کنید میبایست از همه نظر اهمیت و موقعیت مکان مورد نظر خود به خصوص صرافی را بررسی نمایید که خدای ناکرده متضرر نشوید.

خوب در حال حاضر باید بررسی هایی را قبل از خرید و فروش انجام دهید تا مطمئن شوید که سرمایه ی خود را به جای درستی آورده اید. خوب اولین مورد برای اینکه شما بتوانید اعتماد بکنید دیدن مجوز بانک مرکزی به این صرافی ها میباشد که اجازه تبدیل و یا ارسال ارز را به آنان میدهد.

صرافی هم همانند بانک باید دارای اعتماد و رقابت باشند تا بتوان به آنها اطمینان کرد و خطراتی که ممکن است یک صرفای غیر مجاز برای شما پیش بیارد شامل مواردی چون:

  • ارائه پول های تقلبی
  • گرفتن پول نقد از شما و عدم ارسال به مقصد
  • ارائه سکه های تقلبی طلا به شما
  • خدمات دروغین
  • جلب توجه شما برای چند جلسه اول و پس از اعتماد کلاه شمارا بر میدارند.

پس قبل از اینکه از جایی و کسی سوالی بپرسید بهتر است همیشه خودتان بررسی هارا انجام دهید تا خودتان قبل از هر چیزی مطمئن گردید که کارتان را به درستی انجام میدهید و برایتان مشکلی پیش نمیاید زیرا قرار است تا شما سرمایه تان را به صرافی بدهید.

مدیریت:

جناب اقای اردلان قیامی پور

نام فروشگاه: صرافی اردلان

تماس:

0214633860

02146130075

09121124714

آدرس:

تهران- جنت آباد شمالی- بالاتر از همت- نبش دانش- پاساژ طوبی- طبقه اول- پلاک 43

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صرافی اردلان در جنت آباد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *