اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6243
اصناف شهر

توضیحات آگهی

شیشه و آینه سپهر غرب

شیشه و آینه سپهر غرب بهترین انتخاب برای شما عزیزان می باشد تا جدیدترین طرح های شیشه ای را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها خرید کنید. بهترین خدمات نصب تخصصی را از همکاران ما دریافت خواهید کرد. متنوع ترین شیشه های دکوراتیو را از میان مدل های این فروشگاه انتخاب خواهید کرد.

فروشگاه سپهر عرضه کننده زیباترین و شیک ترین آینه های تزئینی در غرب تهران می باشد. دوست دارید با داشتن آکواریومی زیبا حس و حال بهتری در منزل داشته باشید؟ باعث افتخار است که بهترین تولید کننده انواع آکواریوم های مدرن و جدید در شهرک غرب می باشیم.

 

خدمات شیشه بری سپهر غرب تهران

  • عرضه انواع شیشه های دکوراتیو
  • شیشه های میز عسلی، ناهارخوری و اداری
  • ساخت تخصصی انواع آکواریوم
  • تعویض شیشه های قدیمی
  • ساخت شیشه برای پنجره یو پی وی سی
  • طراحی انواع آینه های شیک در سرویس بهداشتی و حمام و سالن پذیرایی
  • بهترین عرضه کننده شیشه های سکوریت
  • تولید کننده نمونه شیشه لمینت
  • برش شیشه در ابعاد و طرح های مورد نیاز مشتری
  • طراحی درب ها و پارتیشن های شیشه ای
  • تعویض شیشه های شکسته اجاق گاز
  • دیزاین بالکن با شیشه آرایی
  • نصب عالی تمامی مدل های شیشه و آینه در کمترین زمان
قاب-های-حرفه-ای-و-گران-قیمت
قاب-های-حرفه-ای-و-گران-قیمت

فروش و نصب شیشه و آینه در غرب تهران

هر مدل شیشه دکوراتیوی که برای طراحی فضای منزل و محیط اداری مد نظر شما عزیزان باشد در بهترین کیفیت در شیشه و آینه سپهر موجود می باشد. بر طبق سلیقه خود می توانید کار خود را با شیشه های مات، رنگی و رفلکس سفارش بدهید. متنوع ترین شیشه های سند بلاست، لمینت، چاپی، لاکوبل، شیشه شکسته و طرح سنگ را با مناسب ترین قیمت ها از فروشگاه ما انتخاب کنید.

اگر به دنبال بهترین کیفیت شیشه های سکوریت برای دکور آشپزخانه خود می باشید، حتما به فروشگاه ما سر بزنید. کارشناسان ما با ارائه بهترین مشاوره ها و توضیه های تخصصی، باعث بهترین انتخاب شما عزیزان خواهند شد. همکاران با تجربه ما با رعایت تمامی نکات ایمنی لازم، نصب  انواع شیشه و آینه را انجام خواهند داد.

 

بزرگترین مجموعه آینه های تزئینی در غرب تهران

در شیشه و آینه سپهر غرب سفارش ساخت و نصب آینه کاری در تمامی رنگ ها انجام می شود. در ساخت سفارش ها همیشه از آخرین تکنیک های به روز طراحی استفاده می کنیم تا زیباترین و جدیدترین کارها را برای مشتریان خود تولید نماییم. آینه های برنز یکی از جدیترین کارهای دکوراتیو منازل می باشند که جدیدا برای بسیاری از مشتریان خود تولید کرده ایم.

نمونه کارهای آینه نقره کلاسیک را می توانید در فروشگاه مشاهده کرده و در صورت تمایل سفارش بدهید. این مدل شیک و جدید، طرح و دکور منزل شما را به طرز چشمگیری تغییر خواهد داد. پس از انتخاب طرح آینه مورد نظر، ساخت بر طبق اندازه ها و سایز مورد نیاز مشتری انجام می شود.

فروش-انواع-قاب-و-آینه-در-شهرک-غرب
فروش-انواع-قاب-و-آینه-در-شهرک-غرب

بهترین نصاب شیشه پنجره در غرب

پنجره های قدیمی خود را با مدل های جدید یو پی وی سی تغییر داده اید، به دنبال بهترین نصاب شیشه در شهرک غرب می باشید؟ اگر کمی در اینترنت بررسی کنید، نظرات مثبت کاربران را در مورد کیفیت نصب تیم سپهر غرب خواهید دید. تیم حرفه ای ما با بهترین رگلاژ پنجره ها بعد از نصب، باعث طول عمر بیشتر پنجره های شما عزیزان می شوند.

پس از تماس با شماره های دفتر، همکاران ما در کمترین زمان ممکن پیش شما خواهند بود و کارهای نصب را به صورت تخصصی برای شما عزیزان انجام خواهند داد. پس از آشنایی با مجموعه سپهر و دریافت خدمات عالی، برای همیشه تنها به ما اعتماد خواهید کرد و کارهای نصب خود را به ما خواهید سپرد.

 

نصب شیشه های درب و پنجره های یو پی وی سی در غرب

شیشه و آینه سپهر غرب بهترین تیم متخصص خود را برای نصب حرفه ای انواع شیشه های درب و پنجره های یو پی وی سی به محل مورد نظر شما می فرستد. از زمان درخواست ارسال کارشناس تا اتمام کارهای شما کمتر از یک روز کاری زمان خواهد برد. کارشناسان ما در زمان نصب از بهترین کیفیت تاکوز یا همان قطعات پلاستیکی که ما بین پروفیل و شیشه قرار می گیرند استفاه می کنند، تا بهترین کیفیت کار را به مشتری تحویل بدهند. تیم حرفه ای این مجموعه کلیه کارهای خدماتی مربوط به تعویض شیشه های شکسته و خش دار و تغییر شیشه ها برای تنوع در دکوراسیون منزل را انجام می دهد.

 

نصب شیشه های رومیزی

اگر قصد دارید برای میزهای ناهارخوری، عسلی و اداری خود بهترین انتخاب مطابق با مد روز را داشته باشید، پیشنهاد ما استفاده از رومیزی های شیشه ای می باشد. متنوع ترین مدل های شیشه های رومیزی را با بهترین دستگاه های برش صنعتی تولید می کنیم. هر اندازه شیشه ای که در ابعاد مختلف برای رومیزی خود نیاز دارید، از ما تهیه کنید. در کار برش از ابزرهای دقیق و اتوماتیک استفاده می کنیم تا تمیزترین برش ها را برای مشتری انجام بدهیم.

کمتر فروشگاهی را پیدا خواهید کرد که این قدر تنوع در ضخامت شیشه های رومیزی در رنگ بندی های متنوع سفید، دودی، آبی و کریستالی داشته باشد. شیشه های رومیزی لمینت و سکوریت را با ارزان ترین قیمت ها از فروشگاه ما انتخاب کنید. کلیه شیشه های رومیزی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها عرضه می کنیم. همکاران ما در اولین فرصت زمانی کار نصب شیشه ها را به صورت رایگان برای شما انجام خواهند داد.

شیشه-سپهر
شیشه-سپهر

ساخت انواع آکواریوم

یکی از کارهای تخصصی شیشه و آینه سپهر، ساخت سفارشی انواع آکواریوم های شیشه ای میباشد. از بهترین کیفیت شیشه و پلکسی گلاس در ساخت استفاده می کنیم. انتخاب طرح و حجم آکواریوم با شما، استفاده از بهترین کیفیت و ضخامت  عالی شیشه ها با همکاران ما. آب بندی و عایق کار را با بهترین چسب های استاندارد انجام می دهیم. برای اینکه آکواریوم های تولیدی از بهترین کیفیت در مقابل نوسانات دمایی برخوردار باشند از شیشه های سکوریتی استفاده می کنیم.

راه های ارتباط با شیشه و آینه سپهر غرب

مدیریت: جناب آقای اکبر محمدی راد

تماس:

09121692273

09125305176

02188368641

آدرس:

تهران- شهرک غرب- بلوار دادمان- بلوار درختی- بعد از چهارراه سپهر- نبش کوچه شهید رضایی- پلاک 2

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیشه و آینه سپهر غرب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *