اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

شیشه دودی اتومبیل تهرانپارس هانی

شیشه دودی اتومبیل تهرانپارس هانی عرضه کننده بهترین برندهای باکیفیت می باشد. به تجربه بهترین برندهای آمریکایی را شناسایی کرده و کار مشتری را با عالی ترین کیفیت انجام می دهیم. نصب تخصصی شیشه دودی را بدون هیچ گونه حباب و بلند شدگی در طول زمان برای مشتریان خود تضمینی انجام می دهیم. از آنجا که بهترین متریال استاندارد را انتخاب کرده ایم بهترین گارنتی های معتبر را ارائه می کنیم.

با انتخاب هانی شیشه بهترین کیفیت کاری را به شما تحویل خواهیم داد که دقیقا مطابق تاییدیه های راهنمایی و رانندگی می باشد. در نهایت کاری را تحویل مشتری ها خواهیم داد که دقیقا مطابق نیاز و تصور ذهنی آن ها بوده است.

 

بهترین نصاب شیشه دودی 

برای اینکه بهترین خدمات را برای مشتریان خود انجام بدهیم کلیه کارهای نصب را بهترین متخصصین حرفه ای نصب انجام می دهند. برای اینکه شیشه های دودی در طول زمان بیشترین کارایی را داشته باشند علاوه بر انتخاب بهترین کیفیت، بهتر است کار نصب را خودتان انجام ندهید و آن را به افراد حرفه ای بسپارید.

با پرداخت کمترین هزینه های نصب کار عالی تری خواهید داشت. نصاب های این مجموعه بهترین رخ و ظاهر را به ماشین شما می دهند، با انتخاب این تیم تخصصی به ارزش و قیمت ماشین شما نیز افزوده می شود.

معرفی تیزر کارا سیستم

بزرگترین مجموعه شیشه دودی تهرانپارس

هانی شیشه دودی تمامی مدل های شیشه دودی را از بهترین برندهای مختلف گلچین نموده است، بسته به قیمت انتخابی بهترین برندها را به مشتریان عزیز خود پیشنهاد می دهیم. کارشناسان ما بهترین راهنمایی های تخصصی را به شما ارائه خواهند کرد تا بهترین مدل ها را انتخاب کنید. شیشه دودی های مختلف را در درصدهای 5 تا 95 درصد را برای مشتریان عزیز خود عرضه کرده ایم.

در این قسمت می خواهیم به یک اشتباه رایج در میان اکثر مشتریان اشاره کنیم. درصد شیشه دودی یعنی مقدار نوری که از شیشه عبور کرده و وارد کابین ماشین می شود. یعنی اگر درصد شیشه دودی 10 درصد باشد یعنی فقط 10 درصد نور عبور می کند و اگر 50 درصد باشد یعنی 50 درصد نور از آن عبور می کند. پس برخلاف تصور عموم مردم هر چه درصد دودی شیشه پایین تر باشد رنگ آن تیره تر و هر چه درصد آن بالاتر باشد رنگ آن شفاف تر خواهد بود.

بهترین توصیه های تخصصی را در مورد نصب شیشه دودی بر طبق استاندارد های راهنمایی و رانندگی و معاینه فنی به شما ارائه خواهیم کرد. به طور معمول تا 50 درصد بدون هیچ گونه مشکلی در رابطه با راهنمایی و رانندگی  شیشه های دودی را برای مشتریان خود نصب می کنیم.

مزیت های استفاده از شیشه های دودی

  • تابش کمتر نور به داخل اتاق خودرو
  • حذف اشعه مضر یووی
  • امنیت بیشتر افراد در خودرو
  • کاهش احتمال شکسته شدن شیشه در ضربه ها و تصادفات شدید
  • ضد خش شیشه
  • راحتی بیشتر افراد در خودرو
  • مسافرت راحت تر در جاده های گرم کویری و جنوب کشور

 

فروش انواع شیشه های جلوی دودی UV آمریکایی و اورجینال

به دلایل متعددی مشتری ها علاقه دارند شیشه های خودرو خود را دودی نمایند، یکی از این دلایل تابیدن نور از شیشه جلو به چشم راننده و رانندگی سخت تر می باشد. برای ایمنی بیشتر در رانندگی بهترین کیفیت شیشه های جلو دودی آمریکایی و اورجینال را برای مشتریان خود نصب می کنیم. در انتخاب شیشه های دودی حتما شیشه ای را انتخاب کنید که ضد اشعه ماورابنفش یا همان یو وی باشد.

برای ماندگاری بیشتر می توانید کارهای ضد خش را انتخاب نمایید. شیشه های جلوی خودرو را بسته به نظر مشتری در تناژهای آبی، سبز، دودی و نقره ای کار می کنیم. برای زیبایی بیشتر بهتر است درصد دودی شیشه جلو و عقب خودرو یکسان انتخاب شود، درصد دودی پنجره های عقب باید کمی بیشتر باشد. نصب دودی شیشه عقب به صورت یک تکه و یکپارچه انجام می شود.

 

بهترین نصاب شیشه دودی در تهرانپارس

سال ها است که تنها حرفه تخصصی ما فروش و نصب انواع شیشه های دودی اتومبیل های ایرانی و خارجی می باشد. برای نصب عالی شیشه دودی هر ماشینی به قلق های خاصی نیاز است، مثلا شیشه های محدب تر به نصاب حرفه ای تر نیاز دارند. نصاب های شیشه دودی اتومبیل تهرانپارس هانی به عالی ترین شکل ممکن و بدون کمترین حباب گرفتگی شیشه عقب 206 را دودی می کنند.

با انتخاب مراکز خوش سابقه و معتبر حداقل تا 10 سال از کیفیت شیشه های دودی خود لذت خواهید برد. این کار تخصصی را به حرفه ای ترین تیم سپرده اید، در عمل به شما ثابت خواهیم کرد که بهترین را انتخاب کرده اید. کیفیت بالای کارهای نصب این مجموعه باعث میشود که ما را به عنوان نصاب حرفه ای به سایر دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.

 

چرا زیر چسب شیشه هوا می افته 

اگر بعد نصب شیشه دودی حتی اگر کمی هوا در کار دیده شود برای هیچ کدام از ما حالت خوشی نخواهد داشت. به نظر شما چه کاری باید انجام بدهیم که شاهد این صحنه نباشیم؟ اول از همه مراکز حرفه ای و خوش سابقه را انتخاب کنید، زیرا این مراکز برای کمی سود بیشتر از برندهای بی کیفیت برای مشتری استفاده نمی کنند و کار نصب را به افراد حرفه ای می سپارند.

پس متوجه علت حباب شدید؟ یکی به علت استفاده از برچسب های فیک بی کیفیت می باشد و علت دوم نصب شیشه دودی توسط خود مشتری و یا افراد غیر حرفه ای می باشد. نصب شیشه دودی برای شیشه عقب کاری سخت تر میباشد و نیاز به تخصص بیشتری دارد . اگر دقت کنید بیشتر شیشه هایی که هوا در آن دیده می شود، شیشه های محدب تر می باشد که کار نصب آنها سخت تر می باشد.

 

مزیت های هانی شیشه دودی

  • عرضه بهترین کیفیت شیشه های دودی آمریکایی
  • نصاب های حرفه ای
  • گارانتی های معتبر و خدمات پس از فروش عالی
  • انجام کار با بهترین تعرفه های قیمتی
  • انتخاب بهترین شیشه های دودی ضد خش برای مشتری
  • تحویل کار مطابق با قوانین راهنمایی و رانندگی
  • رضایت تمامی مشتریان
  • انجام کار در سریع ترین زمان ممکن

 

راه های ارتباط با هانی شیشه دودی

مدیریت: جناب آقای ممشلی

تماس:

09361821522

آدرس:

تهران- تهرانپارس- میدان پروین- خیابان 196 شرقی- نبش 133- پلاک 260

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیشه دودی اتومبیل تهرانپارس هانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *