اصناف شهر
اصناف شهر
شرکت وطن شمش ایرانیان شهرک صنعتی عباس آباد

توضیحات آگهی

شرکت وطن شمش ایرانیان شهرک صنعتی عباس آباد

شرکت وطن شمش ایرانیان شهرک صنعتی عباس آباد یکی از بزرگ ترین و بهترین ها در زمینه تولید انواع میله های برنجی در تهران می باشد. همچنین در زمینه تولید لوله های مسی بسیار موفق عمل کرده است و رضایت و خوشنودی مشتریان خود را جلب کرده است.

شرکت وطن شمش ایرانیان شهرک صنعتی عباس آباد به مدیریت ابوالفضل رضایی یکی از بهترین خریدان تفاله های برنجی و همچنین تفاله ها و خرده هاس مس  با قیمت عالی و مناسب می باشد. در ادامه این مطلب تولیدات و خدمات این شرکت را به شما می گوییم.

تولیدات و خدمات شرکت وطن شمش ایرانیان

در شرکت وطن شمش ایرانیان شهرک صنعتی عباس آباد تولیدات و خدمات زیادی به مشتریان ارائه می شود. از جمله تولیدات این شرکت تولید انواع میله های برنجی، کلکتور، پروفیل، تسمه و همچنین انواع مقاطع تو پر و تو خالی برنجی فورج می باشد و قابلیت تراش محصولات و قطعات برنجی و مسی به روش continious casting می باشد.

بزرگ ترین تولید کننده انواع میله های برنجی در تهران

می توان گفت که یکی از بزرگ ترین تولید کننده انواع میله های برنجی در تهران شرکت وطن شمش ایرانیان شهرک صنعتی عباس آباد می باشد که بهترین و با کیفیت ترین میله های برنجی مورد نیاز شما را تولید می کند و در دسترس شما قرار می دهد.

میله های برنجی به دلیل مقاوت و استحکام بالایی که دارد در بسیاری از مشاغل به کار می آید و کاربرد های بسیاری دارد. در ادامه این مطلب برخی از ویژگی ها و کاربرد میله های برنجی را برای شما بر می شماریم.

ویژگی های میلگرد های برنجی

میلگرد های برنجی ویژگی های زیادی دارند که ما در ادامه این مقاله برخی از ویژگی های آن ها را برای شما ذکر می کنیم:

  • میلگرد های برنجی استحکام بسیار بالایی دارد
  • دارای رسانایی بسیار زیادی می باشد
  • میلگرد های برنجی دارای خاصیت میکروب کشی می باشد
  • دارای سختی بسیار بالایی می باشد

همه این موارد باعث شده است که میلگرد های برنجی محبوبیت بالایی داشته باشند. همچنین میلگرد های برنجی دارند رنگ طلایی جذابی می باشند و از نظر ظاهری بسیار زیبا می باشد به همین علت در دکوراسیون ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کاربردهای میلگرد برنجی چیست؟

  1. یکی ازمهم ترین کاربرد های میلگرد های مسی این است که به دلیل رسانایی بسیار بالایی که دارند به عنوان مبدل های حرارتی از آن ها استفاده می شود.
  2. در ساخت چرخ دنده ها از میلگرد های برنجی استفاده می شود. چرخ دنده ها از مهم ترین وسایل برای ساخت انواع ماشین آلات می باشد.
  3. به دلیل استحکام بالایی که دارد در ساخت بست ها کاربرد دارد.
  4. در بسیاری از بخش های مهندسی خودرو کاربرد دارد.
  5. برنج دارای استحکام بالایی می باشد و همچنین رنگ طلایی و ظاهر زیبایی دارد. به همین دلیل در صنایع و ساخت لوستر بسیار پر کاربرد می باشد.
  6. از میلگرد های برنجی در صنایع جوشکاری با استفاده از اشعه Oxy Acetylene کاربرد دارد.
  7. در ساخت مغزی قفل ها کاربرد دارد.
  8. از میلگرد های برنجی در تهیه و ساخت ساز های موسیقی استفاده می شود دلیل این استفاده این است که به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارد به راحتی کدر نمی شوند و شفافیت خود را حفظ می کنند.

بزرگ ترین تولید کننده لوله های مسی

شرکت وطن شمش ایرانیان شهرک صنعتی عباس آباد یکی از بهترین و بزرگ ترین تولید کننده لوله های مسی می باشد. فلز مس به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد بسیار پر کاربرد می باشد. از جمله ویژگی های مهم این فلز را در ادامه برای شما ذکر می کنیم

ویژگی های فلز مس

  • دارای قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد
  • رسانایی گرمایی بسیار بالایی دارد
  • دارای رسانایی الکتریکی بالایی می باشد

همه این ویژگی های منحصر به فرد فلز مس سبب شده است که در بسیاری از صنایع کاربرد زیادی داشته باشد. یکی از پرکاربرد ترین فرم های فلز مس ، به شکل و فرم لوله می باشد. لوله های مسی در سایز ها و انواع مختلفی تولید می شوند و به دو دست کلی تقسیم می شوند. دسته اول لوله های مسی هستند که در انواع لوله کشی مانند لوله کشی گاز و آب مورد استفاده قرار می گیرند و دسته دوم لوله های مسی می باشند که در دستگاه های تهویه مطبوع کاربرد دارند. در ادامه برخی از مهم ترین کاربرد های لوله های مسی را برای شما بر می شماریم.

لوله های مسی چه کاربردی دارند؟

  • به دلیل نفوذ ناپذیری بالای لوله های مسی، تجمع میکروب ها در درون لوله ها ناممکن است به همین دلیل در سیستم های گاز پزشکی و خلا در بیمارستان ها دندانپزشکی ها کاربرد دارد
  • داشتن خاصیت ضد باکتری در مس مسبب آن شده است که برای لوله کشی آب آشامیدنی و سیستم های شبکه توزیع آب استفاده شود
  • به دلیل دارا بودن رسانایی گرمایی بالا در سیستم های گرمایشی، سرمایشی و تهویه هوای مطبوع کاربرد دارد
  • لوله های مسی دارای انعطاف پذیری بالایی می باشند که این ویژگی سبب آن شده است که در لوله کشی گاز و سیستم توزیع گاز کاربرد زیادی داشته باشد
  • از لوله های مسی در سیستم اطفا حریق استفاده می شود. زیرا این لوله ها بسیار با دوام بوده و در طی زمان طولانی زنگ نمی زند و به آب رنگ نمی دهد.

 

بهترین خریدار تفاله مس و خرده مس در تهران

شرکت وطن شمش ایرانیان شهرک صنعتی عباس آباد از بهترین خریداران تفاله مس و خرده مس در تهران می باشد و شما به راحتی می توانید با شرکت وطن شمش ایرانیان تماس بگیرید و تفاله مس و خرده مس هایی که در نزد خود دارید و هیچ کاربردی برایتان ندارد با بهترین قیمت به فروش برسانید.

شرکت وطن شمش ایرانیان تاکنون تمام تلاش خود را کرده است که بهترین لوله های مسی و برنجی را تولید کند تا شما بتوانید با خیال راحت از آن ها در صنایع و بسیاری از موارد دیگر استفاده کنید. همچنین جلب رضایت و خوشنودی شما جزو اهداف اصلی و مهم شرکت وطن شمش ایرانیان می باشد.

 

 

راه های ارتباط با شرکت وطن شمش ایرانیان شهرک صنعتی عباس آباد

مدیریت: جناب آقای ابوالفضل رضایی

تماس:

09121963877

02133285804

02133285805

02133285806

آدرس:

شهرک صنعتی عباس آباد- انتهای بلوار خیام- پلاک 139

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت وطن شمش ایرانیان شهرک صنعتی عباس آباد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *