اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 7723
اصناف شهر

توضیحات آگهی

شرکت مهندسی هفتم و لترا

شرکت مهندسی هفتم و لترا با مهندسین مجرب بهترین طراحی های ساختمانی را اجرایی می‌کند. به دنبال بهترین تیم سازنده با تجربه در کلاردشت هستید؟ با اطمینان صد درصدی می خواهید طراحی و اجرای ویلای کلاردشت خود را صفر تا صد به مهندسین حرفه ای بسپارید؟ تیم مهندسی هفتم ولترا با تجربه کاری فراوان از جمعی از فارغ التحصیل های نمونه دانشگاه های برتر کشور تشکیل شده است.

پرونده کاری این تیم شامل اجرای بیش از صدها پروژه معماری و عمرانی موفق است. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و ساخت ایمن این گروه مهندسی را در کلاردشت به یکی از قابل اعتماد ترین گروه ها تبدیل نموده است.

بزرگترین شرکت مهندسی در کلاردشت

همیشه تیم های بزرگ ساختمان سازی را به علت تعدد مشاورین و مهندسین حرفه ای آن ها برای انتخاب ترجیح می دهید؟ با معرفی یکی از دوستان به تازگی زمینی در یکی از خوش نقطه ترین مناطق کلاردشت خریده اید، زمان کافی برای نظارت بر پروژه ساختمان سازی ویلای خود ندارید؟ یا اینکه در حرفه دیگری مشغول هستید و برای سرمایه گذاری در بازار مسکن قصد دارید ویلای نقلی در کلاردشت بسازید؟ علاقه مندید طراحی و اجرا پروژه ساخت ویلای خود را به بزرگترین شرکت مهندسی کلاردشت واگذار نماید و با خیال راحت به بقیه کارهای خود برسید؟

یک پیشنهاد عالی برای شما داریم، تیم مهندسی هفتم ولترا. این تیم با بهره گیری از دانش فنی مهندسین نمونه و تجربه کاری بالا در کارهای اجرایی بهترین سازنده و طراح برای پروژه های ساخت ویلا و معماری کارهای ساختمانی شما عزیزان است. محال است که بتوانید با تیم حرفه ای تر و با تجربه تر از این تیم مهندسی در کلاردشت آشنا بشوید. تنها با دریافت یکی از خدمات عالی مجموعه مهندسی هفتم ولترا مشتری همیشگی آن ها خواهید شد و با اطمینان صد درصدی اجرای تمامی کارهای ساختمان سازی، طراحی منظر و بنا، نورپردازی و دکوراسیون داخلی را به آن ها خواهید سپرد.

 

بهترین مجموعه مهندسی جهت ساخت و اجرا در کلاردشت 

با تیم های زیادی پروژه های متعددی را اجرایی کرده اید و اکنون به راحتی می توانید یک تیم عالی را از تیم متوسط تشخیص بدهید؟ تجربه های ناموفق قبلی باعث شده است که با توجه به چند نکته کلیدی بتوانید بهترین مجموعه مهندسی را در چند جلسه مشاوره تشخیص بدهید؟ اگر بخواهید به مشخصات ویژه تیم عالی مهندسی ساخت اشاره نمایید کدام موارد در اولویت بالاتری قرار دارند؟ بدون شک اولین عامل مهم تخصص و تجربه مهندسین این گروه می باشد. ساخت پروژه های متعدد و تحصیلات دانشگاهی بدون شک خروجی بهتری از کار را به نمایش خواهد گذاشت.

تیم های عالی و حرفه ای بهترین مشاوره های تخصصی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند تا با کمترین پرداختی بهترین  کیفیت و زیباترین بنا را برای مشتری طراحی و اجرایی نمایند. در انتخاب تیم مهندسی ساختمان سازی حتما به امانت و حس مسئولیت پذیری تیم توجه ویژه ای داشته باشید، این تیم مقاوم ترین بنا ها را با استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه تحویل شما خواهند داد. امروزه بعضی از تیم های مهندسی برای کسب سود بیشتر مواد و مصالح بی کیفیت را در پروژه استفاده می نمایند و به ایمنی و حفظ جان مشتری توجه نمی نمایند. تیم های حرفه ای همواره دانش فنی خود را به روز کرده و با ارتقای علم مهندسی خود زیباترین طراحی ها و اجراهای دکوراسیون را انجام می دهند.

خدمات شرکت مهندسی هفتم و لترا :

  • طراحی و اجرا
  • پیمان کاری
  • ویلاسازی
  • ساختمان سازی
  • طراحی نما
  • عمران
  • معماری
  • طراحی محوطه
  • سقف وافل
  • انواع سقف کاذب
  • نورپردازی

همیشه به دنبال بهترین تیم برای انجام کارهای مد نظرتان هستید؟ تیمی حرفه ای و خلاق که به بهترین نحو ممکن کارها را بر طبق سلیقه و میل شما جلو ببرند. تیم مهندسی هفتم ولترا بهترین انتخاب برای اجرای کلیه کارهای طراحی و اجرای ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی و طراحی منظر خارجی بنا می باشد. برای اطمینان خاطر بیشتر می توانید به پروژه های قبلی ما سری بزنید و از صحبت مدیران آن ها متوجه رضایت صد درصدی آن ها خواهید شد.‌

 

طراحی نما

فکر کنید بنایی را با استفاده از بهترین کیفیت مصالح و پارتیشن بندی عالی داخلی ساخته اید، ولی سبک طراحی خارجی زیبایی را برای آن انتخاب نکرده اید. یا برای طراحی خارجی بنا هزینه و زمان لازم را اختصاص نداده اید، در این صورت افراد کمتری مایل به بازدید و خرید ملک شما خواهند شد. نمای خارجی ساختمان بهترین مشخصه هر بنایی می باشد، با انتخاب تیم مهندسی هفتم ولترا بهترین سبک نما را با استفاده از زیباترین و مقاوم ترین مصالح برای شما طراحی و اجرایی خواهیم کرد.

همانطور که می دانید نمای خارجی بنا تاثیر زیادی بر قیمت نهایی ملک خواهد داشت، در کنار شما هستیم تا با اجرای زیباترین نماهای به روز با ترکیبی از مصالح جدید و قدیم ساختمانتان را بتوانید به بالاترین قیمت روز بفروشید.

 

پیشنهاد سقف های وافل

کارشناسان شرکت مهندسی هفتم و لترا پیشنهادی عالی برای کاهش هزینه های ساختمان سازی شما دارند. در اجرا و نهایی کردن پروژه همیشه متدی را انتخاب می کنیم که در عین استحکام و ایمن بودن کمترین هزینه های ممکن را در بر داشته باشد. اجرای سقف های وافل در عین زیبایی کار نهایی مدت زمان اجرای پروژه را به مقدار چشم گیری کاهش می دهد. با ارتقای دانش فنی خود و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های به روز دنیا کار را با کمترین هزینه های ممکن تحویل مشتری خواهیم داد.

 

انواع سقف های کاذب

  • چوبی
  • گریلیوم
  • ترکیبی
  • آلومینیومی
  • کامپوزیت
  • طلق
  • آهن

سقف های کاذب جاذب خوبی برای صدا بوده و مانع انتقال صدا بین واحدهای یک آپارتمان می شوند. با اجرای سقف های کاذب می‌توان نورپردازی زیبایی را نیز در سقف بنا ایجاد نمود. در ضمن تمامی سیم های به کار رفته را می‌توان در این سقف های کاذب پوشش داد و نمای زیباتری از کار را به نمایش گذاشت. تیم مهندسی هفتم ولترا با بهترین کیفیت مصالح زیباترین سقف های کاذب را طراحی و اجرایی می نمایند.

در طراحی به گونه ای عمل می کنیم که فضای اتاق تاریک و دلگیر نشود. از همه لحاظ کاملا خیالتان راحت و آسوده باشد چون تیمی حرفه ای و خلاق را برای اجرای کارهای ساختمان سازی و دکوراسیون انتخاب نموده اید.

 

نورپردازی عالی ساختمان ها به روش های نوین

نورپردازی بنای خارجی امروزه خیلی مورد تاکید می باشد.‌ خود ما هم وقتی در شب از جلوی ساختمانی با نورپردازی عالی گذر می کنیم،  آن ساختمان چشممان را می گیرد و به آن ساختمان جلب می شویم. حالا که شما بهترین کیفیت بنا را با طراحی عالی داخلی ساخته اید، حیف است که نمای خارجی را به زیبایی هر چه تمام تر دیزاین و طراحی نکنید. دز کنار شما هستیم تا با کمترین بودجه و زمان با استفاده از بهترین تجهیزات به روز زیباترین کارهای نورپردازی خارجی را برای شما عزیزان انجام بدهیم.

تیم خلاق و با تجربه مهندسی هفتم ولترا با اجرای عالی صدها پروژه نورپردازی با توجه به نوع ساختمان مثلا مسکونی و یا اداری و تجاری، کیفیت تجهیزات مورد استفاده، روش طراحی و اجرا و کمترین هزینه کرد بهترین و زیباترین نورپردازی های داینامیک و استاتیک را اجرایی می کند. پس از مشورت با تیم متخصص نورپردازی این مجموعه مهندسی، بهترین طراحی ها برای بنا مد نظر در کمترین زمان ممکن با بهترین تجهیزات انجام می شود‌. لازم به ذکر است که در تمامی کارهای نورپردازی از لامپ های با کمترین مصرف انرژی استفاده می شود.

راه های ارتباط با شرکت مهندسی هفتم و لترا

نام مدیریت:جناب آقای مهندس شاهرخ محمد زاده

شماره تماس:
01152629432
09121067602

آدرس: مازندران، کلاردشت، بلوار امام خمینی، حسنکیف، جنب گرمابه قدیم شهرداری

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. فرخ پاکزاد

    با تشکر از مدیریت لترا، جناب مهندس محمدزاده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *