اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

شرکت فنی مهندسی نور اندیشان افلاک در غرب تهران

شرکت فنی مهندسی نور اندیشان افلاک در غرب تهران  با سابقه کاری 20 سال در زمینه ساخت و تولید انواع تابلوهای صنعتی و کشاورزی و ساختمانی و کارخانجات برنامه نویسی و راه اندازی اتوماسیون صنعتی و سایر خدمات در کنار شما عزیزان میباشیم

 

علت انتخاب تابلوسازی افلاک

 

تابلوسازی افلاک: ساخت تابلوهای برق صنعتی

همه کارگاه ها و کارخانه های برق صنعتی برای حفظ توان تولیدی برق و نگه داری آسان و ایمن نیاز به چندین تابلوی برق صنعتی دارند که با حفظ عملکرد الکتروموتور ها باعث افزایش کارای تولید در این کارگاه های صنعتی بشود.

اتوماسیون-و-به-روز-رسانی-کارخانه-های-قدیمی
اتوماسیون-و-به-روز-رسانی-کارخانه-های-قدیمی

ساخت تابلوهای اتوماسیون صنعتی

بدون شک هر کارخانه یا کارگاه تولیدی باید تابلوهای اتوماسیون صنعتی داشته باشد که کلیه شرایط اثر گذار بر تولید را مانند دما و رطوبت را بطور مداوم چک کرده و در نمایشگرهایی نمایش میدهد که اپراتورهای فنی با رصد و تغییر این عوامل بصورت دستی و یا اتوماتیک، بهترین شرایط را برای تولید کالیبره میکنند. شرکت فنی مهندسی نور اندیشان افلاک با توجه به سابقه کاری بالا در زمینه طراحی و تولید انواع تابلوهای اتوماسیون صنعتی یکی از بهترین سازنده های انواع تابلوهای صنعتی برای کارگاه شما میباشد که بالاترین کیفیت استاندارهای جهانی را در حین مونتاژ و نصب رعایت کرده و بهترین خدمات پس از فروش را به شما عزیزان ارائه میکند.

 

ساخت تابلوهای راه اندازی درایو

برای حفظ کارکرد صحیح تابلوهای برق صنعتی و الکتروموتور نیاز به تجهیزات جانبی مانند درایو میباشد. شرکت فنی مهندسی نور اندیشان افلاک با مجهزترین دستگاه های مورد نیاز و نیروهای باتجربه و متخصص طراحی و ساخت تابلوهای راه اندازی درایو را با کیفیت بالا انجام داده و با ساخت ایمن ترین تابلوهای راه اندازی درایو، شرایط نگه داری درایو را در بهترین شرایط محیطی بدور از سرما و گرما و رطوبت و گرد و غبار ممکن میسازد.

تابلوسازی-افلاک-ساخت-تابلوهای-برق-صنعتی
تابلوسازی-افلاک-ساخت-تابلوهای-برق-صنعتی

اتوماسیون تابلوهای رله کنتاکتوری

تابلوهای رله کنتاکتوری از انواع تابلوهای برق کنترلی میباشند که بسته به نوع محیط کارگاهی نوع خاصی از عملکرد مورد نیاز آن کارگاه را کنترل کرده و در صورت وقوع خطا درصدد رفع آن برآمده تا عملکرد کارگاه به بهترین نحو ممکن انجام شود. شرکت فنی مهندسی نور اندیشان افلاک پس از بازدید از کارگاه شما بهترین مشاوره های تخصصی را برای تولید انواع رله های کنتاکتوری به مدیریت کارگاه داده و بسته به نظر شما بهترین تابلوهای رله کنتاکتوری را با ضمانت تولید کرده و پس از آن تابلوی تولیدی رادر بهترین مکان کارگاه نصب و راه اندازی میکنند.

 

اتوماسیون و به روز رسانی کارخانه های قدیمی

یکی از بهترین خدمات ارائه شده توسط شرکت فنی مهندسی نور اندیشان افلاک انجام کلیه خدمات مربوط به اتوماسیون و بروز رسانی کارخانه ها و کارگاه ای قدیمی میباشد. انجام پروژه های موفق متعدد انجام شده توسط شرکت نوراندیشان افلاک نشان دهنده کارنامه موفق این شرکت در زمینه بروزرسانی اتوماسیون صنعتی میباشد. رضایت خاطر مشتریان ما نشان دهنده کیفیت بالای کارهای مجموعه نوراندیشان افلاک میباشد.

 

تابلوسازی افلاک: طراحی و مجری برق صنعتی

شرکت فنی مهندسی نور اندیشان افلاک با توجه به تجربه بالای کاری طراح و مجری برق صنعتی میباشد

تابلو-کنترل-دیزل-دستی
تابلو-کنترل-دیزل-دستی

تابلو دیزل

تابلو دیزل: تابلو دیزل شامل دو دسته بندی کلی میباشند:

 

تابلو برق دیزل

تابلو برق دیزل باعث حفظ و بهبود کارایی مفید دیزل ژنراتورها میشود، در تابلوهای برق دیزل از ریزپردازنده های تخصصی استفاده میشود که هر گونه تغییر دما و رطوبت و سرعت را در حین کار گزارش داده و با رفع ایرادهای مربوطه باعث افزایش تولید میشود. شرکت فنی مهندسی نور اندیشان افلاک با استفاده از بهترین قطعات اورجینال طراح و سازنده بهترین تابلوهای برق میباشد که عملکرد فوق العاده این تابلوهای برق باعث افزایش راندمان تولید کارگاه های صنعتی و حفظ ایمنی نیروهای آن کارگاه میشود.

 

تابلو کنترل دیزل :

تابلو کنترل دیزل دستی
تابلو کنرل دیزل اتوماتیک

 

تابلو کنترل دیزل شامل جعبه سیم ها و برد و کنداکتور و رله میباشد که برای کنترل پارامترهای مهم مانند آمپر و میزان ولتاژ کاربری میباشد و میزان دقیق آنها را روی نمایشگرهای مخصوصی به نمایش میگذارد. انواع تابلو کنترل دیزل شما دو دسته کلی زیر میباشد:

خدمات-برتر-تابلوسازی-صنعتی-افلاک-در-غرب-تهران
خدمات-برتر-تابلوسازی-صنعتی-افلاک-در-غرب-تهران

ساخت فریم تابلوهای صنعتی در غرب تهران

شرکت مهندسی نوراندیشان افلاک با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه موجود سازنده بهترین فریم تابلوهای صنعتی درغرب تهران میباشد. بهترین خدمات پس از فروش و پشتیبانی را از مجموعه مهندسی نوراندیشان افلاک دریافت کنید، ارائه بهترین خدمات پس از فروش نشان دهنده اطمینان تولید کننده از کیفیت بالای کارهای تولیدی خود میباشد. در ساخت فریم های تابلوهای صنعتی کلیه نکات ایمنی برای سلامت کاربران و افزایش طول عمر مفید این تابلوها توسط بهترین تکنسین های متخصص انجام میشود.

 

طرح ریتال

تابلوهای برق طرح ریتال در طرح های تابلوبرق دیواری و ایستاده و اپراتوری موجود میباشد. شرکت فنی مهندسی نور اندیشان افلاک با رعایت کلیه استانداردهای جهانی و بین المللی سازنده بهترین تابلوهای برق ریتال بسته به نوع نیاز و ابعاد مورد نظر مشتریان عزیز میباشد. در طراحی و ساخت این تابلوهای برق ریتال در شرکت فنی مهندسی نور اندیشان افلاک بهترین مواد اولیه توسط نیروهای متخصص مونتاژ شده و تابلوهای برق ایمن و متنوع  ساخته میشود.

 

بطور معمول ساخت بدنه های خارجی تابلوهای برق به دو روش معمول تابلوهای جوشی و پیچ و مهره ای میباشد. در ادامه مطلب بطور خلاصه به معرفی این دو روش میپردازیم :

 

تابلوهای جوشی

در این روش کلیه قطعات خارجی بدنه تابلو برق پس از برش و خم کاری در ابعاد مورد نظر توسط جوشکاری به هم متصل شده و کار ساخت تابلو به اتمام میرسد. از این تابلوهای جوشی برق بعلت استحکام و مقاومت بیشتر در فضاهای آزاد استفاده میشود .

 

پیچ و مهره

در روش ساخت تابلوهای برق به روش پیچ و مهره ای، پس از ساخت قطعات خارجی توسط پیچ و مهره به همدیگر متصل میشوند، با اینکه در این روش تابلوها از مقاومت کمتری در مقایسه با تابلوهای جوشی برخوردار هستند ولی بعلت سبکی و قابلیت جابجایی بهتر، مشتری پسند میباشند.

 

خدمات برتر تابلوسازی صنعتی افلاک در غرب تهران

  • عرضه کلیه ملزومات برق صنعتی شامل انواع کلید و کنتاکتور
  • ساخت انواع متنوع تابلو برق های استاندارد
  • ارائه بهترین خدمات مشاوه ای
  • کیفیت بالای تابلوهای برق تولیدی
  • دارا بودن گواهینامه ها و استاندارد های بین المللی
  • انجام کلیه سرویس های دوره ای مورد نیاز
  • تحویل سریع و بموقع تابلوهای برق

 

راه های تماس با تابلوسازی صنعتی افلاک در غرب تهران

مدیریت: جناب آقای جعفر نوری

تماس:

02166098041

09125318288

آدرس: کیلومتر 9 جاده فتح- انتهای خیابان بافری- پلاک 1 – مجتمع پتروپالایش هدف 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت فنی مهندسی نور اندیشان افلاک در غرب تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *