اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

شرکت فرش الماس کویر (قالی کرمان) شریعتی

شرکت فرش الماس کویر (قالی کرمان) شریعتی بهترین عرضه کننده انواع فرش های نفیس دستبافت و فرش های ماشینی و زیباترین تابلو فرش ها میباشد. اگر قصد دارید فرشی شیک با طرح های زیبا انتخاب کنید مطمئنا فرش مورد نظرتان را از  شرکت فرش الماس کویر خواهید خرید .

 

بهترین فروشگاه فرش در خیابان شریعتی تهران 

شرکت فرش الماس کویر (قالی کرمان) بهترین فروشگاه فرش در خیابان شریعتی تهران میباشد. اگر تمایل دارید کلکسیونی از جدیدترین و زیباترین طرح های فرش بازار را به صورت یک جا ببنید و بهترین فرش را انتخاب کنید حتما به فروشگاه فرش الماس کویر سر بزنید. با گشت و گذار در بزرگترین فروشگاه فرش شریعتی بهترین فرش را با مناسب ترین قیمت ها انتخاب خواهید کرد.

چطور-میتوان-ارزش-یک-تابلو-فرش-را-تشخیص-داد 
چطور-میتوان-ارزش-یک-تابلو-فرش-را-تشخیص-داد

بهترین فروشگاه تابلو فرش در شریعتی تهران 

اگر برای هدیه دادن به دنبال کادویی اصیل ایرانی میباشید، پیشنهاد ما انتخاب انواع تابلو فرش های نفیس و اصیل ایرانی میباشد. اگر هزینه بیشتری برای هدیه در نظر گرفته اید میتوانید زیباترین تابلو فرش های دستبافت ایرانی را از فرش الماس کویر (قالی کرمان) شریعتی تهیه کنید. متنوع ترین تابلو فرش های ماشینی نیز با قیمت های مناسب تر در این فروشگاه موجود میباشد. با راهنمایی های تیم فروش فروشگاه فرش الماس کویر بهترین هدیه را انتخاب کنید.

 

ارزان ترین مرکز خرید فرش در شریعتی

دوست دارید مناسب ترین قیمت فرش ها را با کیفیت بالا تهیه کنید؟ بعضی فروشگاه های فرش، فرش های با کیفیت پایین را با قیمت های ارزان تر عرضه میکنند. در شرکت فرش الماس کویر (قالی کرمان) شریعتی میتوانید بهترین کیفیت فرش های جدید را با کمترین قیمت بازار تهیه کنید، سود اصلی ما مشتری های ثابت و وفادار ما میباشد.

بهترین-فروشگاه-فرش-در-خیابان-شریعتی-تهران
بهترین-فروشگاه-فرش-در-خیابان-شریعتی-تهران

نکات مهم در هنگام خرید فرش 

  • توجه به جنس فرش که از جنس نایلون و پلی استر و یا پشم و نخ میباشد
  • توجه به شانه فرش که تعداد گره در هر متر مربع فرش میباشد
  • انتخاب فرش با تراکم بالاتر، تراکم یعنی در هر متر مربع از طول فرش چه تعداد گره وجود دارد
  • توجه به رنگ فرش برای هماهنگی میان دکوراسیون منزل
  • در نظر داشتن قیمت فرش و مقایسه میان قیمت و کیفیت فرش
ارزان-ترین-مرکز-خرید-فرش-در-شریعتی
ارزان-ترین-مرکز-خرید-فرش-در-شریعتی

فرش دستبافت بهتر است یا ماشینی 

برای پاسخ به این سوال بهتر است مزایا  و معایب هر دو نوع فرش دستی و ماشینی را مقایسه کنیم تا شما با توجه به نظرتان بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. اگر از لحاظ هزینه ای مشکلی ندارید انتخاب فرش دستبافت گزینه بهتری میباشید چون با گذشت زمان و پاخوری فرش به قیمت و ارزش فرش اضافه میشود و همچنین به علت کیفیت بهتر نخ ها و ابریشم های به کار رفته در فرش دستبافت از ماندگاری و طول عمر بیشتری نیز برخوردار میباشد.یکی از خواص جالب فرش های دست بافت گرم بودن این فرش ها در زمستان و خنک بودن آنها در تابستان میباشد که این نیز به خاطر مواد با کیفیت طبیعی مورد استفاده در این فرش ها میباشد.

در مقابل فرش های ماشینی از قیمت های پایین تری برخوردار بوده و در نتیجه طول عمر کمتری نیز دارند. به خاطر استفاده از مواد پلاستیکی  در تهیه فرش های ماشینی بعضی افراد به این فرش ها حساسیت و آلرژی دارند. یکی از برتری های استفاده از فرش های ماشینی به خاطر تنوع طرح های آنها میباشد که به همین خاطر هماهنگی بیشتری با دکوراسیون مدرن و جدید دارند، چون اکثر فرش های دستبافت طرح های شلوغی دارند که با هر نوع دکوراسیونی همخوانی و تناسب ندارد.

بهترین-فروشگاه-فرش-دستبافت-در-خیابان-شریعتی-تهران
بهترین-فروشگاه-فرش-دستبافت-در-خیابان-شریعتی-تهران

چطور میتوان ارزش یک تابلو فرش را تشخیص داد 

برای تشخیص ارزش یک تابلو فرش ابتدا باید متوجه شوید تابلو فرش دستی و یا ماشینی هست. یکی از بهترین روش های ممکن برای تشخیص تابلو فرش دستبافت از ماشینی، توجه به پشت فرش میباشد. رنگ پشت تابلو فرش های دستبافت مانند روی فرش پر رنگ میباشد ولی در تابلو فرش های ماشینی رنگ پشت فرش کم رنگ تر میباشد. کلا  با بررسی پشت تابلو فرش میتوانید از جنس چله های فرش آگاه تر شوید، چون هر چه پشم و ابریشم بیشتری در تابلو فرش بکار رفته باشد آن تابلو فرش نفیس تر میباشد.

 

رج در فرش به چه معنایی میباشد

تعداد گره های فرش میزان تراکم فرش را مشخص میکند. میزان تراکم فرش نشان دهنده کیفیت و قیمت فرش میباشد. تعداد گره های فرش در هر هفت سانتی متر مربع فرش را رج میگویند. به کسی که تعداد رج را می شمارد رج شمار میگویند. برای شمارش آسان تر تعداد گره های فرش و تعیین میزان نفیس بودن فرش، میتوان از پشت فرش با خط کش تعداد گره های فرش را در هفت سانتی متر مربع فرش شمرد .

بهترین-فروشگاه-فرش-در-خیابان-شریعتی-تهران 
بهترین-فروشگاه-فرش-در-خیابان-شریعتی-تهران

چطور از ریشه های فرش محافظت کنیم 

اگر ریشه های فرش دچار خرابی و پوسیدگی بشوند خود فرش نیز دچار خسارت میشود. بنابراین برای افزایش ماندگاری فرش بهتر است از ریشه های فرش مراقبت داشته باشیم. استفاده از کاور فرش یکی از ساده ترین روش های نگه داری ریشه های فرش میباشد.

انواع گره زدن مانند دو گره و گره نخودی نیز از دیگر روش های ساده نگه داری ریشه های فرش میباشد. استفاده از روش لفاف دوزی نیز یکی از بهترین روش های موثر در افزایش طول عمر مفید ریشه های فرش میباشد. در ضمن بهتر است از چسب پهن برای نگه داری ریشه های فرش استفاده نکنید چون باعث آسیب به بافت فرش میشود.

 

بهترین راه حل برای از بین بردن جای لک فرش

برای پاک شدن سریع انواع لکه های فرش هر چه سریع تر اقدام کنید چون در صورت خشک شدن لکه سخت تر پاک میشود. برای امتحان هر ماده پاک کننده ای روش فرش، ابتدا آن محلول را با پارچه نخی بی رنگ روی قسمت کوچکی از فرش امتحان کنید تا متوجه پس دادن رنگ فرش  بشوید. بهترین ماده طبیعی برای پاک کردن انواع لکه های آب و چای و آبمیوه محلول ماده های شوینده و یا سرکه میباشد. پاک کردن سایر لکه ها بهتر است فرش را  به قالیشویی های با تجربه بسپارید که کیفیت فرش شما حفظ شود.

بهترین-فروشگاه-تابلو-فرش-در-شریعتی-تهران 
بهترین-فروشگاه-تابلو-فرش-در-شریعتی-تهران

خدمات برتر شرکت فرش الماس کویر

  • تنوع بالای فرش های فروشگاه
  • عرضه با کیفیت ترین فرش های ماشینی
  • انتخاب بهترین فرش های دستبافت
  • زیباترین تابلو فرش های شیک و جدید
  • بهترین شرایط خرید اقساطی
  • مناسب ترین قیمت های خرید
  • رضایت بالای مشتریان
بزرگترین-مجموعه-فرش-در-خیابان-شریعتی-تهران
بزرگترین-مجموعه-فرش-در-خیابان-شریعتی-تهران

راه های ارتباط با شرکت فرش الماس کویر

تماس:

02122210543

09120735421

آدرس:

تهران- خیابان شریعتی- نرسیده به میدان قدس- نبش کوچه الوند- فرش الماس کویر

نمای-بیرون-فرش-فروشی-الماس-کویر
نمای-بیرون-فرش-فروشی-الماس-کویر
نمای-ساختمان-بیرونی-فرش-الماس-کویر
نمای-ساختمان-بیرونی-فرش-الماس-کویر

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت فرش الماس کویر (قالی کرمان) شریعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *