اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5970
اصناف شهر
شرکت عماد تهویه کاران کیش

توضیحات آگهی

شرکت عماد تهویه کاران کیش

شرکت عماد تهویه کاران کیش با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه طراحی و ساخت و نصب کلیه کانال های انتقال هوا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میکند. نیروهای با تجربه و متخصص این شرکت بهترین کانال های پلی یورتان و پیش ساخته را در کیش تولید نموده و در سراسر کشور نصب میکنند.

از زمان ثبت سفارش تا نصب پروژه بهترین خدمات مشاوره ای تخصصی رایگان را دریافت خواهید نمود.در دوره های زمانی معین بهترین خدمات چکاپ های دوره ای از کلیه کانال های انتقال هوای شما انجام خواهیم داد. با انجام این خدمات در طول زمان کیفیت و کارایی کانال به بهترین صورت ممکن حفظ خواهد شد. کلیه این خدمات در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام میشود.

 

بزرگترین شرکت ساخت سیستم های تهویه در کیش

شرکت عماد تهویه کاران از ابتدا فعالیت تخصصی خود را در کیش آغاز نمود. به یاری خداوند متعال و همکاری پرسنل متخصص این مجموعه، توانسته ایم فعالیت تخصصی خود را در حوزه ساخت انواع سیستم های تهویه هوا گسترش داده، اکنون به عنوان بزرگترین شرکت تولیدی کانال های انتقال هوا در خدمت مشتریان عزیز خود در کیش و سایر نقاط کشور عزیزمان می باشیم.

کلیه خدمات تخصصی ساخت انواع کانال های مطبوع، کانل های گالوانیزه، آلومینیوم، استیل و پلی یورتان را با بهترین کیفیت انجام می دهیم. اگر به فکر طراحی بهترین هودهای صنعتی برای کارگاه تولیدی خود میباشید بهترین خدمات را از تیم حرفه ای عماد تهویه کاران دریافت خواهید نمود.

 

تولید کننده کانال های انتقال هوا

کانال های انتقال هوا برای جابجایی هوای سرد و یا گرم از منبع تولیدی مثلا کولر و یا فن به محل مورد نظر مورد استفاده قرار میگیرند. برای اینکه بهترین کیفیت انتقال هوا را داشته باشیم، بهتر است نظر متخصصین را در این زمینه جویا شده و بسته به محل و فاصله مورد نظر و بودجه مالی مان بهترین مدل کانال های انتقال هوا را انتخاب نمایید. کارشناسان عماد تهویه کاران پس از بازدید از مکان مورد نظر شما بهترین پیشنهادهای ساخت انواع کانال های انتقال را به شما میدهند و بر طبق نظر نهایی شما کار ساخت و آماده سازی را پیگیری مینمایند. بهترین خدمات نگه داری و تعمیرات را از تیم ما بخواهید، سال ها است که در این زمینه حرفه ای شده ایم و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کرده ایم.

با متخصصین حرفه ای و خطوط تولیدی مجهز، بهترین کیفیت کانال های انتقال هوا را تولید می کنیم. از انواع متنوع کانال های تولید هوای این مجموعه میتوان به مدل های چهار گوش، گرد و بیضوی اشاره کنیم. از لحاظ جنس بدنه نیز متنوع ترین کانال های انتقال هوا را تولید نموده ایم، کانال های آلومینیومی به علت سبکی در وزن بسیار پرطرفدار میباشند. کانال های گالوانیزه به علت داشتن بدنه ای از جنس زینک در مقابل خوردگی مقاوم هستند. کانال های پلی یورتان نیز از مزایا و معایب خاص خود برخوردار میباشند، از مزایای آنها میتوان به عایق بودن آنها در مقابل سرما و گرما اشاره نمود ولی به علت اینکه در مقابل ضربه حساس تر میباشند باید در هنگام نصب و حمل و نقل و نگهداری بیشتر از آنها مراقبت کنید.

 

انواع کانال های انتقال هوا

  • آلومینیومی
  • پارچه ای
  • پلی یورتان
  • فلکسیبل
  • گالوانیزه
  • پیش عایق

 

ساخت و تولید کانال های پلی یورتان

عماد تهویه کاران با کارشناسان متخصص خود و بهره مندی از مجهزترین دستگاه ها و تجهیزات به روز، بهترین مجری ساخت و تولید انواع کانال های پلی یورتان میباشد. در تمامی مراحل تولید کلیه استانداردهای جهانی را رعایت میکنیم تا بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه کنیم.

به علت رعایت تمامی کنترل کیفیت های لازم ،گواهینامه های معتبر را از مراکز نمونه کشوری و آمریکا دریافت کرده ایم. به علت تجربه بالای کاری در زمینه تولید انواع کانال های پلی یورتان، هیچ محدودیتی در سایز سفارش نداریم. خوش قولی و نصب به موقع کارها در تمامی پروژه ها را از اولین موارد کاری خود میدانیم.

با استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه، مقاوم ترین و بهترین کیفیت کار را با استحکام بالا تحویل مشتریان خود می دهیم. علاوه بر کیفیت بالا، مطمئن باشید تمامی محصولات مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت ها انتخاب خواهید کرد.

 

فروش انواع کانال های پلی یورتان در کیش 

به علت ویژگی های برتر کانال های پلی یورتان به شما پیشنهاد می دهیم که در موقع ثبت سفارش کانال های انتقال هوا، حتما انواع پلی یورتان را انتخاب نمایید. از ویژگی های عالی این کانال ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد: کانال های پلی یروتان خیلی سبک تر از ورقه های فلزی مشابه میباشند.این کانال ها ضد رطوبت و ضد قارچ و باکتری میباشند. تمامی این موارد باعث می شوند این کانال ها با کمترین هزینه های نگه داری به مدت طولانی تر در پروژه های صنعتی شما مورد استفاده قرار بگیرند.

اگربه دنبال خریدی بلند مدت با بیشترین سود اقتصادی می باشید، پیشنهاد ما به شما سفارش کانال های پلی یورتان از عماد تهویه کاران میباشد. همکاران ما با بهترین مشاوره های تخصصی در خدمت شما عزیزان میباشند، تا بهترین مدل کانال های پلی یورتان را سفارش بدهید. با یک انتخاب عالی در طول چند سال آینده از بهترین کانال ها استفاده خواهید کرد و بیشترین سود اقتصادی و رفاهی را خواهید برد.

 

نمونه پروژه های موفق عماد تهویه کاران کیش

از پروژه های موفق عماد تهویه کاران میتوان به پروژه دو برج معروف طلایی کیش اشاره کرد. سرمایه گذار این دو برج به علت اعتماد زیادی که به شرکت ما داشتند، و پس از مشاهده پرونده کاری موفق ما در پروژه های متعدد، طراحی و ساخت و نصب کلیه 8000 هزار متر کانال های تهویه این دو برج را به شرکت ما واگذار نمودند. ما از بهترین متخصصین و مواد اولیه برای انجام کار استفاده می کنیم و بهترین کیفیت کار را تحویل مشتریان خود می دهیم و رضایت صد در صدی کارفرما را جلب می نماییم.

 

راه های ارتباط با شرکت عماد تهویه کاران کیش

مدیریت: جناب آقای اکبری

تماس:

09131699679

09347694628

07644473094

07644473093

09131253307

آدرس:

نشانی: کیش، شهرک صنعتی درخت سبز، بین خیابان اول و دوم، بعد از اتو سرویس میامی، پلاک28،شرکت عماد تهویه کاران کیش

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت عماد تهویه کاران کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *