اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 7233
اصناف شهر

توضیحات آگهی

شرکت عرش فلز شایان نیاوران

شرکت عرش فلز شایان نیاوران عرضه کننده نمونه انواع ورق های سیاه، گالوانیزه و ورق های آلیاژی می باشد. بسیاری از تولید کننده های صنایع مختلف ورق های روغنی و اسید شویی مورد نیاز خود را از شرکت عرش فلز شایان نیاوران تهیه می کنند. شرکت عرش فلز عرضه کننده ورق ها به صورت شیت و رول در ضخامت های مورد نیاز مشتریان از 0.05 الی 5 میلی متر می باشد. با راهنمایی های تخصصی همکاران ما بهترین کیفیت ورق های آهنی را با ارزان ترین قیمت ها تهیه خواهید کرد.

قیمت ارزان ترین ورق های روغنی 

حتما آشنایی کافی با ورق های روغنی دارید. ورق های روغنی همان روق های فولادی سرد اند که با پوشش های روغنی در سطح، جلوی زنگ زدگی آن ها گرفته می شود. این ورق های روغنی در مقایسه با ورق های گرم دقت و ظرافت بیشتری دارند و در صنایع مختلفی از جمله خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرند. اگر به دنبال خرید بهترین کیفیت ورق های فولادی در صنایع مورد نیاز خود هستید پیشنهاد ما به شما خربد ورق های روغنی می باشد.

شرکت عرش فلز شایان نیاوران عرضه کننده بهترین کیفیت ورق های روغنی St12، St13، St14 و St16 در بازار تهران می باشد. با استعلام قیمت هر کدام از این ورق های روغنی از این شرکت متوجه ارزان تر بودن قیمت های ما نسبت به سایر همکاران خواهید شد.  با یک بار استفاده از این ورق های خریداری شده از کیفیت آن ها نیز مطمئن خواهید شد و مشتری همیشگی آن ها از این مجموعه تولیدی خواهید بود.

همانطور که می دانید قیمت ورق های روغنی بسته به نوع گرید و طول و ضخامت مورد نیاز متفاوت می باشد، با انتخاب ورق مورد نیاز خود از این شرکت بیشترین سود اقتصادی را خواهید داشت. با رصد بازار داخل و شناسایی بهترین شرکت های تولید ورق های روغنی همیشه بهترین کیفیت را با ارزان ترین قیمت ها برای مشتریان خود تهیه کرده ایم.

 

ارائه قیمت ارزان ترین ورق اسید

شرکت عرش فلز شایان نیاوران با ارئه بهترین تضمین های عالی کیفی عرضه کننده انواع ورق های اسیدی می باشد. ورق های اسیدی در اصل همان ورق های سیاهی اند که با فرایند نورد گرم تولید می شوند. فقط باید توجه داشته باشید که این روق های اسیدی کیفیت ظاهری بهتری دارند. در فرایند تولید ورق ها با اعمال حرارت های بالا سطح رویی ورق ها اکسیده و پوسته مانند می شود. با اسید شویی می توان این پوسته ها را حذف کرده و کیفیت بهتری از کار را به مشتری ارائه نمود.

از لحاظ قیمتی این ورق های اسید شویی شده از ورق های گرم گرانتر و ار ورق های سرد یا همان روغنی ارزان تر هستند. با راهتمایی های کارشناسان ما می توانید بهترین کیفیت ورق های فولادی را بسته به نوع نیاز صنایعتان انتخاب نمایید. در تمامی مراحل خرید در کنار شما هستیم تا بهترین ها را به شما معرفی نماییم، سود حداکثری شما باعث خوشحالی تیم فروش ما می شود. برای تامین نظر مشتریان عزیز ورق های اسیدی را به صورت رول و شیتی در ضخامت های مورد نیاز عرضه می کنیم.

 

بهترین قیمت ورق های خودرویی

ورق های فولادی و گالوانیزه از پر مصرف ترین ورق های مورد استفاده در صنایع خودروسازی می باشند. بیشتر ورق های استفاده در این صنعت از ورق های ضد سایش می باشند که بالاترین استحکام کششی را نیز دارا می باشند. شرکت عرش فلز شایان نیاوران عرضه کننده مقاوم ترین ورق های خودروی در وزن کم میباشد. این دو مزیتی در نظر بسیاری از شرکت های خودروسازی مهم و ضروری می باشد.

به علت ارائه بهترین کیفیت استاندارد بسیاری از شرکت های قطعه سازی و خودرو سازی مطرح کشور خریدهای مورد نیاز خود را به صورت عمده از این شرکت انجام می دهند. باعث افتخار است که بهترین کیفیت ورق های سرد و گرم گالوانیزه را با ارزان ترین قیمت ها در بازار عرضه می کنیم، تنها با یک بار خرید از این شرکت مشتری همیشگی آن ها خواهید شد. با شناسایی بهترین گریدها از بهترین شرکت های نمونه داخلی همواره در تلاش ایم که بهترین و جدیدترین ورق ها را عرضه کنیم.

 

ارائه ارزان ترین  قیمت انواع آهن آلات

با انتخاب شرکت عرش فلز شایان نیاوران بهترین کیفیت انواع آهن آلات را با ارزان ترین قیمت ها خرید خواهید کرد. در موقع خرید انواع آهن آلات به نوع ورق های فولادی و آهنی مورد استفاده و روش تولید و رعایت استانداردهای لازم دقت کافی داشته باشید. بهترین راه برای اطمینان از رعایت استانداردها خرید از شرکت های معتبر و قدیمی است.

شرکت های معتبر هرگز برای کمی سود بیشتر از کیفیت کار کم نمی گذارند. شرکت عرش فلز شایان نیاوران در تمام طول سال های فعالیت ثابت کرده است که بهترین کیفیت را ارائه نموده است.

 

ارائه پایین ترین قیمت ورق سیاه و ارزان 

کارشناسان فروش شرکت عرش فلز شایان نیاوران با شناسایی بهنرین برندهای داخلی همواره در تلاش هستند که ورق های استاندارد را با ارزان ترین قیمت ها عرضه نمایند. از بین شرکت های فعال داخلی بهترین کیفیت ورق های سیاه متعلق به شکل فولاد مبارکه اصفهان می باشد. ما با خرید عمده، ورق های مورد نیاز مشتریان را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها تهیه می کنیم. با خرید ورق های مورد نیاز خود در ابعاد مورد نیاز از این شرکت مطمئن خواهید بود که ورق اصل و استانداردی را برای کارهای تولیدی خود تهیه کرده اید.

شرکت عرش فلز شایان نیاوران ورق های سیاه مورد نیاز مشتریان را به صورت شیت و رولی در ضخامت ها و سایزهای متنوع عرضه می نمایند. ورق های سیاه با کیفیت کمترین مقدار کربن را در ساخنار خود دارند. همکاران ما با توجه به نوع نیاز مشتری، مدلی از ورق سیاه را معرفی می نمایند که در عین مقاومت بالا در مقابل خوردگی و زنگ زدگی، بیشترین انعطاف و خم پذیری را نیز داشته باشد.

 

راه های ارتباط با شرکت عرش فلز شایان نیاوران

مدیریت: جناب آقای مرتضی علوی
تماس:
02122209222
09121967385
آدرس: تهران- نیاوران- خیابان جماران- مجتمع تجاری جم سنتر- واحد 1011

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت عرش فلز شایان نیاوران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *