اصناف شهر
اصناف شهر
شرکت ساختمان سازی و فروش ملک بهان

توضیحات آگهی

شرکت ساختمان سازی و فروش ملک بهان

شرکت ساختمان سازی و فروش ملک بهان با سال ها تجربه در صنعت ساختمان سازی به صورت انبوه، بهترین پروژه های ساختمانی را در غرب تهران ساخته است. اگر میخواهید در آپارتمانی ساکن شوید که از بهترین مصالح و به صورت کاملا ایمن ساخته شده است همین روز قرارداد خود را با شرکت ملک بهان ببندید.

 

حوزه های فعالیتی شرکت ساختمان سازی ملک بهان

فروش املاک در منطقه 22

شرکت ساختمان سازی و فروش ملک بهان طبق آخرین استانداردهای بین المللی ساخت پروژه های ساختمانی را ه عهده دارد. کارشناسان این شرکت به علت شناخت کامل از این منطقه، در بهترین مناطق آن اقدام به ساختمان سازی نموده اند. فروش این واحدهای خوش نقشه و خوش ساخت نیز به عهده کارشناسان فروش این شرکت معتبر ساختمان سازی میباشد. اگر قصد خرید ملک و یا آپارتمان در این منطقه دارید، با کارشناسان ما تماس گرفته و تمامی اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

پیش فروش انواع واحد های مسکونی

پیش فروش واحدهای مسکونی امتیازات خاصی هم برای سازندگان و خریداران دارد. سازندگان میتوانند کمبود نقدینگی خود را در شروع پروژه تامین نمایند. خریداران نیز میتوانند با پرداخت اقساطی صاحب خانه بشوند. تیم شرکت ملک بهان با سابقه چندین دهه فعالیت در این زمینه، قابل اعتماد ترین سازنده پیش فروشی انواع واحدها و برج های آپارتمانی میباشد. با بهترین شرایط این شرکت به راحتی صاحب خانه خواهید شد.

 

نکات مهم در موقع خرید واحد پیش فروشی

  • قید شدن تمامی اطلاعات ملک از جمله متراژ و دکوراسیون در قرارداد
  • حتما تاریخ تحویل ملک به طور دقیق قید شود. بسیاری از مشکلات افراد در واحدهای پیش فروشی، عدم تحویل پروژه در موعد مقرر میباشد.
  • زمان تحویل اقساط و مقدار هر قسط دقیقا مشخص شده باشد.
  • برای پیش گیری از هر گونه مشکل احتمالی حتما قرارداد خود را در دفاتر ثبت اسناد رسمی ثبت نمایید.
حوزه-های-فعالیتی-شرکت-ساختمان-سازی-ملک-بهان
حوزه-های-فعالیتی-شرکت-ساختمان-سازی-ملک-بهان

مشارکت در ساخت و پیش فروش برج ها

یکی از اصلی ترین فیلدهای شرکت ساختمان سازی و فروش ملک بهان، ساخت برج های مسکونی میباشد. کارشناسان ما با استفاده از مجهزترین شرایط کارگاهی و کارشناسان با تجربه و حرفه ای، با بهترین کیفیت، سازنده بزرگترین پروژه های برج سازی در منطقه 22 تهران میباشند. به علت دانش کافی و تجربه های متعدد پیش فروش سازی، تمامی پروژه های قبلی در موعد مقرر با بهترین کیفیت تحویل داده شده است. گذشته درخشان ما نشانگر آینده درخشان تر ما در پروژه های ساختمان سازی میباشد.

بهترین شرایط پیش خرید را از تیم ما خواهید شنید. با پرداخت اقساطی در قسط های بلند مدت با آسان ترین روش ها خانه دار خواهید شد. در کنار شرایط آسان پرداخت، اعتماد کامل به این مجموعه باعث آرامش خیال شما عزیزان خواهد بود که دقیقا پروژه را در زمان مقرر تحویل خواهیم داد.

 

مشاوره بهترین ملک ها و سرمایه گذاری

مشاورین این مجموعه به علت تجربه بالای کاری و تخصص، ارائه دهنده بهترین مشاوره های تخصصی خرید ملک و زمین به مشتریان خود میباشند. شاید ابتدا با خود فکر کنید اگر سرمایه خرید ملک را داشته باشید، به راحتی میتوانید ملک مورد نظر خود را بخرید. با کمی جست و جو متوجه میشوید که کار خرید ملک کاری تخصصی میباشد. اگر بدون هیچ تجربه ای در این بازار برای سرمایه گذاری وارد شوید، نه تنها سود نمیکنید، شاید با خرید ملک در منطقه ای نامناسب سرمایه تان در مقایسه با تورم رشد چندانی نداشته باشد.

کارشناسان فروش ما اولا بهترین ملک های منطقه را گلچین کرده و بسته به نوع نگاه شما به سرمایه گذاری ملک، بهترین توصیه های خرید را ارائه میکنند تا بیشترین سود منطقی را در این بازار کسب نمایید.

 

بهترین مشاور خرید و فروش و ملک در منطقه 22

آیا مدت ها است قصد خرید ملکی در منطقه 22 تهران را دارید ولی ملک مورد نظر خود را پیدا نکرده اید؟ دوست دارید ملک خود را به بالاترین قیمت روز منطقه بفروشید؟ کارشناسان شرکت ساختمان سازی و فروش ملک بهان در تمامی 24 ساعت شبانه روز در خدمت شما میباشند تا بهترین خرید و فروش ملک را در این منطقه داشته باشید.

کارشناسان ما با داشتن بیشترین تعداد فایل های مناسب در این منطقه، ملک مورد نظر شما را پیدا میکنند. مشاورین ما در تمامی مراحل بازدید ملک تا خرید در کنار شما عزیزان میباشند و بهترین توصیه های کارشناسی را به شما ارائه میکنند تا بهترین انتخاب را بسته به سلیقه و توان مالی تان داشته باشید.

 

مزیت های سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران

مناطق خوب برای سرمایه گذاری روی ملک

بیشتر تهرانی ها به علت اشباع شدن و ترافیک شهر تهران، تمایل دارند در مناطقی از تهران ساکن شوند که کمتر با این معضلات شهری روبرو میباشد. منطقه 22 تهران از همان ابتدا با رعایت اصول شهرسازی ساخته شده است و شما میتوانید بهترین امکانات آموزشی و تفریحی را در همان منطقه داشته باشید. منطقه 22 یکی از بهترین مناطق تهران برای سرمایه گذاری میباشد و آینده درخشانی دارد.

 

بهترین مناطق منطقه 22 تهران

کارشناسان با تجربه ما به علت شناخت کامل منطقه 22، بهترین قسمت های این منطقه را برای خرید و سرمایه گذاری به شما معرفی مینمایند. با انتخاب شرکت ساختمان سازی و فروش ملک بهان دیگر هیچ نگرانی بابت عدم شناخت منطقه و مسائل قانونی ملکی نخواهید داشت. ما پر رشدترین و آینده ترین قسمت این منطقه را به شما معرفی مینمایم تا پر سودترین معامله زندگی خود را انجام بدهید.

 

آینده رشدی و ارزش سرمایه گذاری

برای انتخاب یک ملک یا زمین خوب باید به آینده رشدی آن منطقه توجه کافی داشته باشید. تا در آینده نسبت به رشد بقیه مناطق شما رشد بیشتری کنید. منطقه 22 به علت دسترسی عالی به اتوبان های همت و حکیم و بزرگراه آزادگان به تمامی مناطق تهران راه های ارتباطی خوبی دارد و در کمترین زمان ممکن میتوانید کارهای خود را در شهر تهران به انجام برسانید. بسیاری از واحدهای برج های این منطقه به قصد سرمایه گذاری خریده شده است، به علت رشد چشمگیری که در آینده نزدیک در این منطقه دیده خواهد شد.

 

راه های ارتباط با شرکت ساختمان سازی و فروش ملک بهان

مدیریت: سرکار خانم زارع

تماس:

09333999192

09122269987

آدرس:

تهران ، چیتگر ، بلوار کوهک ، نبش طلوع چهار ، پلاک56 ، باالی بانک مسکن ، طبقه دوم

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت ساختمان سازی و فروش ملک بهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *