اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 7029
اصناف شهر

توضیحات آگهی

شرکت رهپویان دانش کولاک

شرکت رهپویان دانش کولاک با جمعی از دانش آموخته های بهترین دانشگاه های تهران، بهترین خدمات آزمایشگاهی را در آنالیز مواد غذایی خوراکی ارائه می کند. این شرکت در زمینه آموزش و پژوهش نیز سرآمد بوده و بهترین مطالب علمی و تجربی را برای ورود به بازار کار به افراد ارائه می کند. در صنعت غذایی کشور فعال هستید، با انتخاب شرکت رهپویان دانش کولاک هر آنچه که برای حرفه ای شدن نیاز دارید به شما آموزش داده می شود.

به دنبال بهترین روش های آنالیز برای تعیین تقلبات مواد غذایی هستید، کارشناسان شرکت رهپویان در کنار شما هستند تا بهترین کیفیت محصول را از تولید کننده های نمونه خرید نمایید.

 

آزمایشگاه تخصصی مواد غذایی

شرکت رهپویان دانش کولاک با مجهزترین دستگاه های پیشرفته، آنالیز کلیه مواد غذایی را برای مراجعین عزیز انجام می دهد. به جرات می توان اعلام کرد که این شرکت یکی از بزرگترین آزمایشگاه های تخصصی مواد غذایی در زمینه انسان و خوراک دام می باشد. بهترین کارشناسان خبره و بروز ترین دستگاه های پیشرفته را به خدمت گرفته ایم تا کیفیت کلیه مواد خوراکی غذایی از جمله انواع روغن ها و لبنیات را عیار سنجی نماییم. کلیه تست های فیزیکی، شیمیایی و بیوشیمیایی مواد غذایی با بهترین کیفیت انجام میشود.

 

آزمایشگاه روغن های خوراکی و لبنیات

چربی همان تری گلیسرید است. آیا می دانید کوچکترین زیر مجموعه در ساخت چربی ها چه نامی دارد؟ اسیدهای چرب با نحوه آرایش های متفاوت شکل های متنوعی از چربی را تولید می کنند. اسیدهای چرب اشباع، غیر اشباع، جامد و مایع به علت ویژگی ها و آرایش های فضایی مختلف تولید می شوند.

در مورد مصرف انواع چربی ها بحث همیشه بر سر مضر بودن و یا بی ضرر بودن آنها است. بسیاری از تولید کننده های روغن که محصولات باکیفیتی را تولید میکنند، قبل از عرضه انواع تست های کیفیت سنجی را انجام می دهند. از جمله تست های کیفی که در این شرکت برای تعیین خلوص روعن انجام میشود، شامل موارد زیر می باشد: اسیدیته و پراکسید، رطوبت، چگالی نسبی، نقطه ذوب، ضریب شکست، آزمون تیتر و ویسکوزیته روغن.

به دنبال شرکتی برای انجام تست کریسمر و عدد یونی نمونه های روغنی دانشگاهی و پژوهشی خود می باشید؟ با دقیق ترین دستگاه های آنالیزی، کیفیت سنجی نمونه های شما را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها انجام می دهیم.

شیر یکی از پرمصرف ترین مواد لبنی در کشور می باشد. به علت داشتن بیشترین حجم آب و پی اچ خنثی، امکان رشد و تکثیر انواع میکروارگانسیم ها در آن زیاد می باشد. به علت اهمیت سلامتی مشتریان و حساسیت های شرکت های تولیدی لبنی در عرضه سالم ترین کیفیت شیر به مشتری، انواع متنوعی از تست های شیمیایی و میکروبی برای تعیین کیفیت آن لازم و ضروری می باشد. از پر کاربردترین روش های آنالیز شیر می توان به آنالیز فلزات سنگین و جستجو و شمارش انواع میکروارگانیسن ها اشاره نمود.

 

آموزش روش های آنالیز دستگاهی

علم با تولید انواع دستگاه های آنالیزی، کار بشر را راحت تر نموده است. کارشناسان خبره این شرکت با تجربه کاری بالایی که در زمینه های اجرایی و  پژوهشی دارند، در سریع ترین زمان ممکن نحوه کار با کلیه دستگاه ها را به شما آموزش خواهند داد. برای اجرای پروژه های دانشگاهی و پایان نامه ای خود نیاز دارید که نحوه کار با دستگاه های آنالیز مواد غذایی را به طور کامل و دقیق بدانید؟ روی خدمات تخصصی آموزشی شرکت حساب ویژه ای باز کنید.

به تازگی بخش تحقیقاتی جدیدی به واحد تولیدی خود اضافه نموده اید؟ نیاز به خرید انواع دستگاه های آنالیزی مواد غذایی دارید؟ کارشناسان ما در زمینه خرید و نحوه کار با این دستگاه ها بهترین مشاوره های تخصصی را به شما ارائه خواهند کرد. در کمترین زمان ممکن از عمر مفید واحد تحقیقاتی تان بیشترین بازده حقیقی را ثبت خواهد کرد. با بیشترین دقت و کیفیت آنالیز مواد مورد نیاز خود را انجام خواهید داد. بعد از ورود به بازار کار متوجه خواهید شد که چه حجمی از اطلاعات مفید و لازم را به شما آموزش داده ایم.

 

آموزش روش های آنالیز مواد غذایی

بسیاری از واحدهای تولیدی صنایع غذایی تهران، آنالیز مواد غذایی خود را به شرکت ما می سپارند. بسیاری از این شرکت ها برای صرفه جویی در هزینه های روزمره خود، نیروهای خود را برای آموزش به شرکت ما می فرستند. کارشناسان ما نیز در زمانی کوتاه تمامی تست ها و آنالیزها را به آنها آموزش خواهند داد.

از جمله پرکاربردترین روش های آنالیزی، روش های شیمیایی و میکروبی مواد لبنی و روغنی است. با رعایت تمامی استانداردهای لازم و مورد تایید، کلیه روش های آنالیز مواد غذایی را به شما آموزش خواهیم داد. با انتخاب این شرکت مطمئن خواهید بود که یک شرکت با سابقه و خوش نام هر آنچه که در تمامی این چند دهه فعالیت خود به تجربه آموخته است را با ارزان ترین شهریه ها به شما آموزش خواهد داد.

 

تعیین تقلبات در مواد غذایی

با آموزش کلیه تست های کروماتوگرافی مایع، گازی، یونی با دقت بالا می توانید کلیه تقلبات و بی کیفیت بودن مواد اولیه مورد نیاز شرکت خود را تعیین نمایید. تنها با چند تست ساده می توانید بهترین نمونه ها را با عالی ترین کیفیت خرید نمایید. با علم و تجربه در انجام این تست ها می توانید درجه کیفی محصولات تولیدی خود را به طرز چشمگیری افزایش بدهید. افزایش کیفیت بدون شک مشتریان و تناژ فروش بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

بهترین آزمون ها برای تشخیص بهترین کیفیت عسل طبیعی

عسل یکی از مواد خوراکی می باشد که همیشه در مورد اثبات طبیعی و یا تقلبی بودن آن مناقشه می باشد. روش های تست آزمایشگاهی متعددی برای تعیین کیفیت عسل طبیعی وجود دارد. بهترین تکنسین های شرکت رهپویان دانش کولاک با بهره گیری از مجهزترین دستگاه های استاندارد، کیفیت عسل را به طور دقیق تشخیص می دهند و به شما خواهند گفت آیا این عسل طبیعی هست و یا تقلبی؟ تست های روتینی که برای تعیین کیفیت عسل طبیعی در این شرکت انجام میشود به قرار زیر می باشد:

  • آنالیز قندهای احیا
  • اندازه گیری ساکارز
  • تعیین میزان رطوبت عسل
  • تعیین کیفی با دستگا اچ پی ال سی

اگر کارشناسان ما به شما اعلام کردند که کیفیت عسل شما در حد عالی می باشد، به طور قطع و یقین بدانید بهترین کیفیت عسل را خریداری نموده اید. با این درجه اطمینان میتوانید بیشترین خرید عمده را از آن شرکت عرضه کننده تهیه نمایید.

 

راه های ارتباط با رهپویان دانش کولاک:


مدیریت:جناب آقای مهندس مزدا کاظم زاده
تماس:
02166805655
09126083657

آدرس:
تهران، بزرگراه فتح ، بعد از شیر پاستوریزه ، خیابان فتح 9 ،پلاک 42

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت رهپویان دانش کولاک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *