اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4516
اصناف شهر
دیاکو صنعت ایمان البرز

توضیحات آگهی

شرکت دیاکو صنعت ایمان البرز

شرکت دیاکو صنعت ایمان البرز با بیش از 3 دهه سابقه تولیدی، متنوع ترین و بهترین کیفیت انواع شیلنگ های صنعتی و آزمایشگاهی را به مشتریان خود ارائه کرده است. این شرکت با مجهزترین خطوط تولیدی و بهره مندی از  با تجربه ترین متخصصین بهترین کیفیت انواع شیلنگ ها را به مشتریان خود ارائه میکنند. با انتخاب دیاکو صنعت ایمان البرز بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ها خرید میکنید.

 

شرکت دیاکو صنعت ایمان البرز در اشتهارد

دیاکو صنعت ایمان البرز در اشتهارد از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرده و ابتدا انواع شیلنگ های تک جداره و دو جداره و لوله پروفیل های پلی اتیلن را تولید میکردند و با گذشت زمان با پیشرفته تر کردن خطوط تولیدی و بهره مندی از دانش فنی و متخصصین حرفه ای تولیدات خود را افزایش داده و در زمان حال تمامی شیلنگ های مورد نیاز صنایع و شرکت های نفتی و پلیمری و صنایع غذایی را با بهترین کیفیت تولید مینمایند.

 

لیست خدمات شرکت دیاکو صنعت ایمان البرز

در این قسمت مطلب سعی داریم لیست خدمات شرکت دیاکو صنعت ایمان البرز را به طور خلاصه و مفید به شما عزیزان معرفی نماییم تا آشنایی اولیه با محصولات تولیدی را داشته و در صورت نیاز با شماره های تماس ما ارتباط برقرار کرده و محصولات مورد نیاز خود را به صورت تلفنی سفارش دهید.

 

تولید کننده شیلنگ های صنعتی و آزمایشگاهی

شرکت دیاکو صنعت ایمان البرز برترین تولید کننده انواع شیلنگ های صنعتی و آزمایشگاهی میباشد. به علت کیفیت بالای کارهای تولیدی، به عنوان برترین تولید کننده سال در چندین سال متوالی شناخته شده ایم. کارشناسان ما به علت شناخت کافی بازار در این چند دهه فعالیت بهترین مواد اولیه با کیفیت را از تولید کننده های نمونه تهیه کرده و بهترین کیفیت محصولات را به مشتریان ارائه میکنند.

 

تولید و پخش محصولات آبنما فنردار

شیلنگ های آبنمای فنردار یکی از پرکاربرترین انواع شیلنگ ها در صنایع مختلف کشاورزی و صنایع غذایی میباشند. اگر شیلنگ پی وی سی را از داخل با لایه های مفتولی و یا فولادی مقاوم سازی کنیم که مقاومت بیشتری را در مقابل فشار داشته باشند لوله های آبنما فنردار را تولید نموده ایم که  از سختی بیشتری نیز برخوردار میباشند. از این شیلنگ های رنگ روشن برای عبور آب و مواد غذایی و داروئی استفاده میشود.

 

شیلنگ نخدار سیلیکونی

این شیلنگ ها همانطور که از نام آنها پیداست از جنس مقاوم سیلیکون ساخته شده اند. سیلیکون باعث میشود این شیلنگ ها منعطف و انعطاف پذیر و بیشترین درجه مقاومت را به دماهای بالا و پایین داشته باشند. شیلنگ های شفاف نخی سیلیکونی در صنایع پزشکی و کشاورزی و دامداری و صنایع غذایی پرکاربرد میباشند.

از آنجا که این شیلنگ ها نسبت به خواص شیمیایی موادی که از آنها عبور میکنند بی تاثیر میباشند بنبراین برای انتقال آب و شیر و مواد غذایی مناسب میباشند چون خواص مواد در حین انتقال تغییری پیدا نمیکند. بهترین کیفیت شیلنگ های نخی سیلیکونی از نظر قطر و ابعاد مورد نظرتان را از دیاکو صنعت ایمان البرز انتخاب نمایید.

 

شیلنگ پنوماتیکPU

شیلنگ های پنوماتیک، شیلنگ های رنگی شفافی هستند که در صنایع مختلفی مانند داروسازی و خودروسازی و ساختمانی برای انتقال هوا یا انرژی مورد استفاده قرار میگیرند. به علت اینکه این شیلنگ رنج های دمایی بالا و پایینی را تحمل میکنند در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارند. بسته به قطر و طول مورد نیاز خود میتوانید از میان شیلنگ های پنوماتیک ما مدل مورد نیازتان را انتخاب نمایید.

سیستم های پنوماتیک امرزوه اساس بسیاری از صنایع تولیدی و صنعتی میباشند، شیلنگ های پنوماتیک با انتقال هوای فشرده باعث عملکرد صحیح و درست این سیستم های پنوماتیک میشوند. این شیلنگ ها از مقاوم ترین و منعطف ترین شیلنگ ها میباشند و در مواردی که نیاز به پیچ و تاب زیاد میباشد این شیلنگ ها بهترین گزینه پیشنهادی میباشند.

 

انواع شیلنگ های پنوماتیک

  • شیلنگ های پلی اورتان
  • پلی اتیلن
  • پلی امید

 

شیلنگ های مواد غذایی

شیلنگ های مواد غذایی علاوه بر دارا بودن استاندارد های لازم تولیدی برای سایر شیلنگ های صنعتی، باید استانداردهای سازمان های غذا و دارو را نیز داشته باشند. به همین خاطر لایه های داخلی این شیلنگ ها باید از موادی ساخته شود که بی خطر و غیر مضر باشند و با مواد غذایی که از داخل آنها عبور میکند تداخل نداشته باشد و طعم و مزه آنها را تغییر ندهد.

در دیاکو صنعت ایمان البرز با چندین سال تجربه و استفاده از نیروهای با تجربه و متخصص بهترین کیفیت شیلنگ های مواد غذایی برای کاربرد در صنایع کشاورزی و صنایع غذایی تولید میشود.

 

شیلنگ های سیلیکونی مفتول

برای انعطاف پذیری بیشتر شیلنگ های سیلیکونی و افزایش قابلیت خم پذیری آنها در پیچ و خم ها در خطوط تولیدی صنایع غذایی، لایه های مفتولی مقاوم به شیلنگ های سیلیکونی اضافه میشود که باعث افزایش راندمان کاری و انتقال بسیاری از مواد غذایی مانند شیر و آب میوه را که در حالت معمول به سختی انجام میشود را به راحتی امکان پذیر مینماید.

 

شیلنگ های سیلیکونی اسفنج

برای انعطاف پذیری بیشتر شیلنگ های سیلیکونی نوارهای اسفنجی به روش اکستروژن و برش به آنها افزوده میشود. این نوارهای اسفنجی به مانند عایق حرارتی و دمائی و همچنین صدایی عمل کرده و باعث افزایش کارایی نقل و انتقال مواد غذایی و داروئی در خطوط تولیدی صنایع میشود.

 

انواع نوارهای پی وی سی

شرکت دیاکو صنعت ایمان البرز برترین تولید کننده انواع نوارهای پی وی سی از بهترین مواد اولیه میباشد. این نوارهای پلی وینیل کلراید از ترکیبات لاستیکی و پلاستیکی مقاوم تر و منعطف تر میباشند و در صنایع تولیدی و کشاورزی و صنایع غذایی کاربردهای متنوعی دارند. ما انواع متنوعی از این نوارهای پی وی سی را با قطر داخلی و خارجی متنوع و وزن و طول های مختلف تولید مینماییم . با استفاده از راهنمایی های تیم فروش ما میتوانید بهترین نوع نوار پی وی سی را بسته به نوع نیازتان تهیه کنید.

 

خدمات برتر دیاکو صنعت ایمان البرز

  • تجربه بالای بیش از 30 سال
  • خطوط تولید مجهز و پیشرفته
  • بهره گیری از بهترین نیروهای متخصص
  • عرضه انواع شیلنگ های سیلیکونی
  • قیمت مناسب عرضه
  • رضایت بالای مشتریان
  • تنوع بالای کارها
  • بهترین کیفیت
  • خدمات پس از فروش عالی

 

راه های ارتباطی با کارخانه دیاکو صنعت ایمان البرز :

آدرس کارخانه:

استان البرز ، اشتهارد ، شهرک صنعتی کوثر ، خیابان شهید فخری زاده ، انتهای تلاشگران2

مدیریت: جناب آقای روح اله کرمی

09125638445

تماس:

09123611292

02634036132

02634036138

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

راه های ارتباطی با فروشگاه تکنو شیلنگ کرمی

تماس:

09125638445   جناب آقای ولی اله کرمی

09120039125   جناب آقای علی پویان

02133993505

02133944206

آدرس فروشگاه :

تهران ، خیابان امیرکبیر ، ناظم الاطباء جنوبی ، جنب پاساژ سبحان ، پلاک 23

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

راه های ارتباطی با فروشگاه ایمان :

تهران ، خیابان امیرکبیر ، ناظم الاطباء جنوبی ، روبروی پاساژ سبحان ، پلاک 63

09125638445 جناب آقای ولی اله کرمی

09120039127 جناب آقای محمدرضا کرمی

تماس :

02133935115

02133938334

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیاکو صنعت ایمان البرز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *