اصناف شهر
اصناف شهر
شرکت تولیدی محصولات پلاستیکی صیادی

توضیحات آگهی

شرکت تولیدی محصولات پلاستیکی صیادی

شرکت تولیدی محصولات پلاستیکی صیادی اولین تولید کننده برتر انواع متنوع محصولات پلاستیکی در کشور میباشد. این گروه تولیدی با سابقه بیش از 50 سال فعالیت مستمر بهترین محصولات را به مشتریان خود عرضه نموده است. با استفاده از تکنولوژی های جدید و خطوط تولید جدید و پرسنل متخصص، بهترین کیفیت محصولات پلاستیکی را تولید نموده ایم. این گروه تولیدی در تمام طول این 50 سال به طور مداوم کیفیت و تنوع محصولات خود را افزایش داده و در گام آخر محصولات پلاستیکی بسته بندی جداره نازک و کریستالی را تولید نموده اند . در تمام طول سال های فعالیت بخاطر اهمیت به مشتریانمان به عنوان بهترین تولید کننده نمونه کشوری فعالیت کرده ایم.

 

گروه تولیدی پلاستیک صیادی در منطقه 22

شرکت تولیدی محصولات پلاستیکی صیادی در منطقه 22 به عنوان بهترین گرو تولیدی محصولات پلاستیکی با کیفیت شناخته شده است. بسیاری از تولید کننده گان مواد غذایی برای بسته بندی محصولات تولیدی خود از محصولات متنوع صیادی استفاده مینمایند و فروش خود را به مقدار زیادی افزایش داده اند. توجه به کیفیت و استفاده از مواد اولیه بهداشتی جزء خطوط اصلی این مجموعه میباشد تا مشتریانمان در سلامتی و ایمنی کامل باشند.

 

محصولات ارائه شده در شرکت صیادی :

تولید ظروف قنادی

گروه تولیدی صیادی برای کمک به این قشر تولید کننده، بهترین و متنوع سینی های کیک را در طرحهای مربع و مستطیل و لوزی و قلبی در سایزهای متنوع تولید نموده است. کلیه این محصولات از مواد پلیمری کاملا بهداشتی و غیر مضر برای انسان میباشند. بسیاری از تولید کننده های نمونه کیک و شیرینی استان تهران، ظروف قنادی مورد نیاز خود را به صورت عمده از گروه صیادی خرید میکنند.

با ما محصولات عالی قنادی خود را در زیباترین ظروف بسته بندی نمایید. همه ما میدانیم که امروزه صنعت بسته بندی باعث رقابت میان تولید کننده ها شده است. هر گروه تولیدی که از بسته بندی های شکیل تری استفاده نماید، شانس بیشتری در فروش محصولات خود دارد.

 

محصولات پلاستیکی خانه و آشپزخانه

این گروه تولیدی با پشتوانه داشتن دانش فنی و پرسنلی مجرب و متخصص، تولید کننده انواع محصولات پلاستیکی خانه و آشپزخانه میباشد. تمامی این محصولات پلاستیکی از پیش ماده های پلیمری با کیفیت بالا تولید میشوند. تمامی این مواد پلیمری  مانند پلی اتیلن، پلی استارین و پروپیلن کاملا  بهداشتی و بی ضرر  برای سلامتی انسان ها میباشند. حفظ سلامتی مشتریان ما برای ما خیلی مهم و کلیدی میباشد.

به علت استفاده از مواد اولیه با کیفیت، کلیه این محصولات پلاستیکی خانه و آشپزخانه دوام و ماندگاری بالایی داشته و تا سالیان متمادی با حفظ کیفیت اولیه قابل استفاده میباشند. طراحان گروه تولیدی برای احترام به سلایق مشتریان عزیز، کلیه کارها را در طرح بندی و رنگ بندی های خاص و جذاب تولید نموده اند. با استفاده از برند صیادی، خاص ترین وسایل پلاستیکی را در دکوراسیون منزل خود خواهید داشت.

 

تولید ظروف یکبار مصرف لوکس

  • بشقاب های زیبای پلاستیکی در سایزها و ابعاد متنوع، بشقاب های غذا خوری، خورشت خوری، میوه خوری و کیک خوری
  • قاشق و چنگال لوکس پلاستیکی
  • پیاله های زیبا برای آجیل و شکلات
  • دیس های سرو غذا در طرح های زیبا
  • زیباترین کاردهای پلاستیکی لوکس
  • طرح های متنوع لیوان های پلاستیکی و جام های کریستالی لوکس

تمامی این ظروف در شکلها و سایزهای متنوع تولید میشوند. امروزه سیاری از افراد تمایل دارند که در مهمانی ها و جشن های خود از ظروف پلاستیکی یک بار مصرف استفاده نمایند.بخاطر تنوع بالای محصولات این مجموعه میتوانید به راحتی و تنها از یک فروشگاه کلیه محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

 

انواع جعبه‌های بسته‌ بندی در پلاستیک صیادی

آیا در حوزه صنایع غذایی و دارویی از تولید کننده گان برتر کشوری میباشید؟ دوست دارید محصول خود را در زیباترین محصولات پلاستیکی بسته بندی کنید؟ دوست دارید بسته بندی با کیفیت و کاملا بهداشتی را به مشتریان خود عرضه نمایید؟ با انتخاب محصولات صیادی بهترین تصمیم ممکن را خواهید گرفت و به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب تمامی محصولات، مشتری دائمی و همیشگی ما خواهید شد. بسته بندی های جذاب و شکیل صیادی باعث افزایش فروش محصولات شما و افزایش قدرت رقابت با سایر رقبایتان خواهد شد. روی ما حساب ویژه ای باز کنید.

 

جعبه‌های بسته‌بندی جداره نازک (IML)

این گروه با استفاده از خطوط پیشرفته فنی و نیروهای متخصص بهترین تولید کننده این محصولات جداره نازک میباشد. این محصولات در رنگ بندی های شفاف و مقاوم در برابر سرما و گرما میباشند. به علت همین مقاومت میتوان از این ظروف در مایکروویو و فریزر استفاده نمود. این ظروف برای کابرد در صنایع مختلف در سایزها و شکل های متنوع تولید میشوند. از این ظروف متنوع میتوان به اشکال دایره ای و طرح گل و مستطیلی آنها اشاره نمود.

در صورت نیاز به دریافت مشاوره های خرید میتوانید با شماره های دفتر مرکزی ارتباط برقرار نموده و پس از دریافت بهترین توصیه ها، خرید خود را ثبت نمایید. همکاران فروش ما در تمامی مراحل خرید در خدمت شما مشتریان عزیز بوده و بهترین راهنمایی های لازم را برای داشتن بهترین خرید ارائه مینمایند.

 

جعبه‌های بسته‌بندی کریستالی

گروه تولیدی صیادی به پشتوانه تجربه کاری بالا در این زمینه، با راه اندازی خطوط تولیدی محصولات تزریقی گام مهمی در این زمینه برداشته است و با الگو گیری از نمونه های خارجی بهترین محصولات را تولید نموده است. کیفیت این محصولات کاملا با نمونه های خارجی قابل رقابت بوده است، با این امتیاز که این محصولات از قیمت کمتری در مقایسه با نمونه های خارجی عرضه میشوند. از تولیدات اصلی این جعبه های کریستالی میتوان در صنایع غذایی استفاده نمود.

خدمات برتر شرکت تولیدی محصولات پلاستیکی صیادی

  • تنوع شکلی کلیه ظروف پلاستیکی
  • استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه
  • رضایت بیشتر مشتریان
  • قیمت های مناسب نسبت به سایر همکاران
  • عرضه کلیه ظروف آشپزخانه و خانه مانند انواع لگن ها و آبکش ها و سبدهای لباس و سبدهای خرید
  • استفاده از آخرین تکنولوژی های تولیدی
  • برترین تولید کننده ظروف پلاستیکی در تهران
  • تولید کلیه ظروف قنادی و خشکبار
  • عرضه انواع ظروف پلاستیکی لوکس یک بار مصرف

 

راه های ارتباطی با پلاستیک صیادی

مدیریت :جناب آقای عزیزی

تماس :

09127365821 

02144192227

آدرس : کیلومتر15 جاده مخصوص تهران کرج ،خیابان15، نبش کوچه اول ، پلاک29 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت تولیدی محصولات پلاستیکی صیادی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *