اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 1930
اصناف شهر

توضیحات آگهی

شرکت ایران برودت

تو این متن می خوام شرکت ایران برودت رو معرفی کنم که یکی از شرکت های موفق در طراحی و ساخت انواع سردخانه، ساندویچ پنل سقفی و دیواری هست تعمیرات انواع سردخانه، چیلر و کمپرسور رو هم انجام می ده. شرکت ایران برودت بیشتر از پونصد پروژه ی طراحی و نصب سیستم های سرمایشی داشته که با توجه به سابقه ی بیست ساله شرکت شون، نشون می ده که تونستن تو این زمینه خیلی پرکار و موفق عمل کنن.

انواع محصولات در شرکت ایران برودت

فروش انواع سردخانه، چیلرهای صنعتی، فریزر صنعتی و محصولات دیگه از این دست مثل فروش یخچال های فروشگاهی، یخچال های صنعتی، انواع کمپرسور و لوازم و قطعات مورد نیاز برای تعمیرات این دستگاه ها هم جزو خدماتیه که در زمره کارهاشون قرار می گیره.

انواع-محصولات-در-شرکت-ایران-برودت
انواع-محصولات-در-شرکت-ایران-برودت

خدمات در ایران برودت

خدمات در ایران برودت علاوه بر فروش محصولات، شامل مواردی مثل مشاوره رایگان، نصب سردخانه، تعمیر کمپرسور، راه اندازی چیلر مرکزی و راه اندازی کول تاور هست. اینا که گفتم یعنی چی؟ یعنی اگه برای پروژه ای ندونین که چه نوع محصول و با چه توانی باید بخرین، افراد خبره ای که تو شرکت ایران برودت هستن آماده ان تا به رایگان بهتون مشاوره بدن.

ارتباط با مشاورین ایران برودت

برای این کار کافیه  شماره های تماسی رو که براتون در نظر گرفتن رو بردارین و تماس بگیرین و جواب تمام سوالاتتونو پیدا کنین و هر راهنمایی که نیاز دارین از نحوه خرید یخچال صنعتی، فریزر صنعتی، کمپرسور و باقی موارد رو در اختیارتون بذارن. هر اطلاعاتی که از نحوه اجرای نصب سردخانه ها تا تعمیرات هم بخواین می تونین بپرسین و به جواب برسین.

نصب سردخانه توسط افراد حرفه ای

نصب سردخانه ها هم یکی دیگه از خدمات تو ایران برودت هست که توسط افراد حرفه ای انجام می شه. سردخانه صنعتی در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به کاربردی که مدنظر هستش ساخته می شه که می تونه مساحتش به چند هزار متر هم برسه و معمولا کاربردشون برای نگه داشتن محصولات کشاورزی، مواد غذایی و دارویی هست.

در کنار این ها تعمیرکمپرسور هم از خدمات این شرکت به حساب میاد. اگه فروشگاه یا مغازه یا حتی تو کارخانه ای نیاز به تعمیر کمپرسورهای یخچال ها و فریزرهای صنعتی باشه می تونین با شرکت ایران برودت در تماس باشین تا کاربلد ترین تعمیرکارهاشونو براتون بفرستن. راه اندازی چیلر مرکزی و کولینگ تاور هم از آخرین خدمات مجموعه ایران برودت هست که می شه بهش اشاره کرد.

ساخت و تعمیر سردخانه

ساخت وتعمیر سردخانه که یکی از مهم ترین خدمات شرکت ایران برودت هست با مهارت و دقت بسیار بالایی انجام می شه و این مجموعه تونسته انجام پروژه های مربوط به طراحی انواع سردخانه صنعتی رو به بهترین شکل انجام بده. اینکه سردخانه با توجه به کاربرد و مساحت مکان در نظر گرفته بشه و چه ابعادی باید داشته باشه رو به دقت بررسی می کنن و با توجه به نتیجه نهایی بهترین حالت رو اجرا می کنن.

ساخت-و-تعمیر-سردخانه
ساخت-و-تعمیر-سردخانه

سردخانه صنعتی

همونجور که اسمش مشخصه سردخانه صنعتی معمولا برای نگه داری محصولات فاسد شدنی مثل مواد غذایی، مواد کشاورزی و داروها خیلی کاربرد داره. الان با توجه به اینکه کشاورزا تولید محصولات خودشو زیاد میکنن یا دامدارا تولیدات گوشت و مرغ زیادی دارن، برای نگهداری اونا هم بهترین گزینه داشتن سردخانه های بزرگ هست.

سردخانه های صنعتی باید اصولی ساخته بشن و انتقال سرما در همه نقاطش به یه اندازه باشه و به هیچ عنوان درزی برای خروج و ورود ها نداشته باشه. سردخانه صنعتی  جوری باید ساخته بشه که به راحتی به همه نقاطش دسترسی داشته باشین و جنس سازه و همه تجهیزاتش از بهترین نوع باشه تا مسائل بهداشتی پیدا نکنه، که همه اینا نیاز به کارشناسی و طراحی اصولی داره که شرکت ایران برودت در ساخت و تعمیر سردخانه تونسته بهترین باشه و یکی از حرفه ای ترین خدمات رو برای مشتری های خودش ارائه بده.

طراحی انواع مختلف سردخانه صنعتی

طراحی انواع مختلف سردخانه صنعتی از جمله خدماتی هست که مجموعه ایران برودت ارائه میده.  مدل های مختلفی از سردخانه صنعتی داریم که با توجه به کاربردش یعنی نگهداری نوع اون ماده مصرفی دماهای متفاوتی دارن. یک سری مدل سردخانه زیر صفر هستن، برخی سردخانه ها بالای صفرن و همین طور سردخانه صنعتی دو مداره هم داریم که هم می تونن دمای زیر صفر و هم بالای صفر داشته باشن.

معمولا برای نگهداری گوشت و مرغ شما سردخانه ای می خواین که زیر صفر باشه اما مواد غذایی مثل میوه و سبزی دمای بالای صفر هم کافی هست ولی برای داروها با توجه به نوع پروتکل نگهداریش ممکنه که به هر دو نوع دما نیاز بشه. یا اینکه شما سردخانه صنعتی رو نیاز دارین که بتونین توش انواع مختلف مواد غذایی منجمد و غیر منجمد رو نگه دارین که سردخانه دومداره رو می تونین از ایران برودت خریداری کنین.

بهترین جنس و کیفیت

همه کارهای مورد نیاز از طراحی و نصب سردخانه توسط خود شرکت انجام می شه و تمام مراحل با دقت زیادی زیر نظر افراد متخصص انجام می شه. همه پنل ها از بهترین جنس و عایق تشکیل شدن و کمپرسورها هم با دقت زیادی نصب می شن تا مطمئن باشین تمام نقاط سردخانه به یک اندازه پخش دما داشته باشن.

ساندویچ پانل سقفی و دیواری

طراحی و نصب انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری هم از جمله کارهایی هست که شرکت ایران برودت انجام اونو بر عهده داره. ساندویچ پانل که می تونیم بهش ساندویچ پنل هم بگیم یکی از بهترین عایق های برودت و سرما به حساب میاد که به نسبت سردخانه ها قیمت پایین تری داشته و در مدت زمان کمتری میشه اونو نصب و ازش استفاده کرد.

متریال با کیفیت ساندویچ پنل ها

راه اندازی ساندویچ پنل ها خیلی به سرعت انجام می شه و از نظر متریال به کار رفته از جنس خوبی برخوردارن و بدون نیاز به زیرسازی در برابر زلزله خیلی مقاوم هستن. نگهداری و نظافتشون هم خیلی راحته و به سرعت میشه با یه شستشو ساندویچ پنل رو تمیز و ضدعفونی کرد.

فروش محصولات مختلف

برای سفارش و ساخت انواع سردخانه و ساندویچ پنل می تونین به شرکت ایران برودت مراجعه کنین. علاوه بر این ها فروش یخچال فروشگاهی، فریزهای فروشگاهی، کمپرسور و فروش قطعات و لوازم و یدکی توسط ایران برودت انجام می شه. در کنار این ها تعمیرات انواع مختلف کمپرسور، چیلر، سردخانه های صنعتی و همه مواردی که بالا بهشون اشاره کردم هم در زمره کارهاشون قرار می گیره. برای دریافت اطلاعات بیشتر می تونین با شماره هایی که اینجا براتون گذاشتیم تماس بگیرین.

آدرس و اطلاعات شرکت ایران برودت

مدیریت : جناب اقای علی ارغند

تماس :

09122469249

02177610095

02177610094

آدرس : تهران ، خیابان سعدی شمالی خیابان قائدی ( هدایت ) پلاک 274

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت ایران برودت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *