اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 6646
اصناف شهر
شرکت اطمینان بار سپهر

توضیحات آگهی

شرکت اطمینان بار سپهر

شرکت اطمینان بار سپهر با بیش از 17 سال سابقه کاری بهترین خدمات باربری را برای مشتریان عزیز خود انجام می دهد. باعث افتخار است که در تمام طول سال های فعالیت سعی کرده ایم بیشترین و بهترین خدمات باربری را با ارزان ترین قیمت در سطح شهر تهران به مشتریان خود ارائه کنیم. با ایمن ترین روش ها بار شما را از تهران به کلیه شهرستان های کشور ارسال می کنیم. کلیه خدمات باربری در اطمینان بار سپهر با ضمانت و تضمین در ارسال به موقع و سالم بار انجام می شود.

 

بهترین خدمات باربری در بازار تهران

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که چرا باید خدمات باربری اطمینان بار سپهر را انتخاب نمایید؟ در اطمینان بار سپهر بهترین نیروهای ورزیده و باتجربه جابجایی بارهای شما را با کمال دقت و احتیاط انجام می دهند. ارزان ترین تعرفه های قیمتی را در مقابل بهترین کیفیت خدمات می پردازید. بار شما به موقع و به سرعت در نقطه مقصد تحویل داده می شود. از بهترین ماشین ها برای جابجایی سریع و ایمن بار استفاده می شود. بهترین راهنمایی ها و مشاوره ها را در مورد انتخاب نوع وسیله نقلیه و نحوه بسته بندی به مشتریان عزیز خود ارائه می کنیم.

یکی از نکات مهم در انتخاب باربری توجه به میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات رسانی می باشد. شاید برای شما سوال شده باشد که میزان رضایت مشتریان را به چه طریقی باید متوجه شد؟ میزان سفارش ها و شلوغی کاری یک باربری به طور قطع نشان دهنده ارائه بهترین کیفیت خدمات و رضایت عالی مشتریان می باشد.

با پیشرفت هایی که در عصر تکنولوژی داریم می توانیم میزان رضایت مشتریان را از طریق نظراتی که در فضای اینترنت به آن باربری داده شده است متوجه بشویم. باربری اطمینان بار سپهر اولین باربری انتخابی در میان تمامی کسبه های بازار به خصوص قدیمی های بازار می باشد که از اولین سال های فعالیت تا الان در کنار آنها بوده ایم.

معرفی تیزر شرکت اطمینان بار سپهر


شرکت های باربری در بازار تهران

شرکت های باربری متعددی در بازار تهران فعال می باشند. این منطقه از تهران به علت مراودات تجاری متعدد همیشه پر ازدحام میباشد. اگر مغازه قابل اعتمادی در بازار تهران می شناسید که سال ها است از آنها خرید می کنید، باربری اطمینان بار سپهر نیز قابل اعتمادترین باربری برای ارسال سفارش های شما به تمامی نقاط تهران و همچنین حومه تهران و کلیه شهرستان ها می باشد. تجربه و اعتمادی که پیش کسبه بازار داریم باعث شده است بسیاری از صنوف فعال در بازار پامنار ما را به مشتریان خود معرفی می نمایند.

شرکت اطمینان بار سپهر با 17 سال سابقه کار

با 17 سال سابقه بهترین خدمات باربری را به مشتریان خود ارائه کرده ایم. اگر از تجربه حرفه ای ما بخواهید بدانید، باید بگوییم که به اندازه 17 سال امین مشتریان خود بوده و با بهترین شرایط بارهای آنها را جابه جا کرده ایم. اکنون بعد از 17 سال تجربه تمامی انتظارات مشتریان خود را در ارسال و جابجایی بار برآورده می کنیم و اولین انتخاب مردم در منطقه بازار برای جابجایی بار می باشیم. با ارتقای هر روزه کیفیت خدمت رسانیمان  قدردان لطف و محبت مشتریان دائمی و همیشگی خود می باشیم.

خدمات شرکت اطمینان بارسپهر

  • ارسال بار به تمامی نقاط شهر تهران
  • بهترین کیفیت ارسال بار به حومه تهران
  • ارسال به موقع به شهرستان ها
  • ارسال با بهترین ضمانت نامه
  • خوش قولی در ارسال بار
  • جابه جایی تمامی بارها بنا به درخواست مشتری
  • کمک به جمع آوری و چیدن بار در نقطه مقصد

 

ارسال بار به تمامی نقاط تهران و شهرستان ها

بهترین قیمت های ارسال بار از بازار تهران را به تمامی مناطق تهران از اطمینان بار سپهر خواهید شنید. بسته به میزان بار شما از مناسب ترین وسایل نقلیه استفاده می کنیم، برای کاهش هزینه های مشتریان خود از موتور نیز برای جابجایی محموله های مشتریان استفاده می کنیم.

اگر حجم بار ارسالی شما کم باشد و تمایل داشته باشید در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسد بهتر است در موقع سفارش، درخواست حمل بار با موتور را انتخاب نمایید. بیشترین تعداد مزدا وانت و نیسان را برای ارسال ایمن و سریع بارهای مشتریان در خدمت داریم تا بتوانیم با ارسال سریع و به موقع نظر مثبت مشتریان خود را جلب نماییم.

 

حمل بار با ضمانت های معتبر

برای آرامش خیال مشتریان و اطمینان از ارسال بار ایمن و سریع، برای بارهای خاص و گران قیمت مشتریان خود می برگه ضمانت در ارسال را صادر می کنیم. ما به کیفیت خدمات خود ایمان داریم و به همین خاطر بنا به درخواست مشتریان عزیز حمل بار را با ضمانت نامه های کتبی معتبر انجام می دهیم. قابل ذکر است که این باربری تمامی مجوزهای قانونی اتحادیه را دریافت کرده و با پوشش کامل بیمه ای ارسال بار مشتریان را انجام می دهد.

 

ارسال باربری با وانت و موتور در خدمت مشتریان

جزو معدود باربری های شهر تهران هستیم که برای پرداخت کمتر مشتریانمان از وسایل نقیله متنوع استفاده می کنیم. بازار تهران همیشه شلوغ و پر هیاهو می باشد، اگر قصد دارید باری که از بازار سفارش داده اید را در کمترین زمان ممکن به دستتان برسد پیشنهاد ما انتخاب موتور از باربری اطمینان می باشد.

البته انتخاب موتور سیکلت برای سطح شهر تهران انتخاب عالی می باشد، برای جابجایی بار به شهرستان ها از مجهزترین وسایل نقلیه از قبیل انواع وانت مزدا و نیسان استفاده می کنیم تا با یک بار کلیه بار مشتری را جابه جا نماییم.

 

بزرگترین و ارزان ترین باربری در بازار تهران

شرکت اطمینان بار سپهر با مجهزترین ناوگان حمل و نقل و راننده های با تجربه ارسال کلیه بارهای پوشاک، مواد غذایی، وسایل الکترونیک، لوازم خانگی، جهیزیه و مبلمان و سرویس خواب را بدون کمترین آسیب جابه جا می کند. با قبول بیشترین تعداد ارسال بار در طول روز جزو بزرگترین باربری های منطقه بازار تهران به حساب می آییم. به علت بیشترین تعداد سفارش و سود اقتصادی منطقی، هوای مشتریان خود را داشته و ارسال بار را به ارزان ترین قیمت ها انجام می دهیم.

 

راه های ارتباط با شرکت اطمینان بار سپهر

مدیریت: جناب آقای مهماندوست

تماس:

برای باربری با وانت مزدا و نیسان

02133922220

02133992221

02136900001

02133903043

موتور

02133941500

02133995550

02133995755

02133930021

خطهای مدیریتی

09122093699

02133959583

02133959585

آدرس:

تهران- خیابان امیرکبیر- خیابان پامنار- روبه روی سفارت بازرگانی روسیه- پاساژ صفی یاری- پلاک 19

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت اطمینان بار سپهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *