اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4727
اصناف شهر

توضیحات آگهی

 سکه آنلاین سرمایه در ستارخان

بانک های بزرگ بین المللی، خدمات مبادله ارز را در دستگاه های خودپرداز خود ارائه می دهند. صرافی ها را می توان در بین مشاغلی که این خدمات را به صورت آنلاین ارائه می دهند نیز یافت. این خدمات ممکن است توسط بانک ها، کارگزاران ارز یا سایر انواع موسسات مالی ارائه شود.

صرافی ها سود خود را با اضافه کردن مبلغی تحت عنوان کمیسیون یا دریافت کارمزد از مشتریان خود به دست می آورند.سکه آنلاین سرمایه در ستارخان یکی از این صرافی های می باشد که مبادله سکه و ارز را برای مشتریان انجام می دهد و مبلغی را بابت کمیسیون دریافت می کند.

بازار-بزرگ-طلا-و-جواهر-شبنم
بازار-بزرگ-طلا-و-جواهر-شبنم
  • بهترین سکه فروشی در ستارخان

با  ارائه خدمات نوبت دهی و سرعت عمل پرسنل کارآزموده و پرتلاش جزو بهترین سکه فروشی در ستارخان می باشیم. مشتریان غرب تهران می توانند به آن مراجعه کرده و مبادلات سکه و ارز خود را انجام دهند.

 

  • خرید و فروش انواع سکه های بانکی

سکه ها در انواع، وزن ها و عیارهای مختلف ضرب می شوند و با توجه به ویژگی هایشان قیمت گذاری می شوند، البته قیمت گذاری هر سکه عمدتا بر اساس بانک مرکزی هر کشور است که در قیمت نهایی، مالیات بر ارزش افزوده و نیز هزینه ضرب سکه نیز در نظر گرفته می شود.

سکه آنلاین سرمایه در ستارخان خرید و فروش انواع سکه های بانکی اعم از سکه بهار آزادی طرح قدیم یا جدید، نیم سکه، ربع سکه را برای مشتریان عزیز انجام می‌دهد.

 

  • سکه آنلاین سرمایه

شاید به این نتیجه رسیده باشید که برای حفظ ارزش دارایی خود باید دارایی هایی غیر از ریال بخریم تا بتوانیم ارزش سرمایه و قدرت خرید خود را در طول زمان حفظ کنیم.

به عنوان مثال، خرید طلا و سکه، سهام، املاک، ارزهای دیجیتال و متأسفانه دلار یا اتومبیل، همه چیزهایی هستند که می‌توانیم روی دارایی‌ها سرمایه‌گذاری کنیم و سود کسب کنیم.  سکه آنلاین به سرمایه گذاری مشتریان عزیز در زمینه سکه و طلا کمک می کند.

 

  • اولین سامانه خرید و فروش آنلاین سکه و طلا

تجارت سکه به دو صورت عمده فروشی و خرده فروشی انجام می شود. اکثر معاملات عمده  سکه در بازار تهران به ویژه سبزه میدان و چهارراه استانبول در بسته های تقریبی 100 عددی . منظور از داد و ستد، خرده فروشی (تک فروشی) یک شکل رایج خرید تعداد محدودی سکه از مغازه ها یا صرافی های سکه فروشی است که بیشتر به صورت هدیه، عیدی، تشویق و غیره است.

سکه آنلاین سرمایه جزو اولین سامانه خرید و فروش آنلاین سکه و طلا در غرب تهران می باشد، که این امکان را بوجود آورده است که به شکل اینترنتی و آنلاین سفارش سکه و طلای انتخابی را ثبت می کنید و با مشخص کردن زمان و مکان ارسال آن می توانید خرید خود را به شکل ایمن در درب منزل دریافت کنید.

افتخارات-سکه-سرمایه-آنلاین
افتخارات-سکه-سرمایه-آنلاین
  • فروش انواع سکه با طرح های مختلف

انواع سکه در طرح های مختلف  در سکه آنلاین در ستارخان خرید و فروش می شود که عبارتند از:

  • سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم(
  • سکه تمام بهار آزادی (طرح جدید- یا طرح تمثال امام)
  • نیم سکه بهار آزادی (طرح قدیم)
  • ربع سکه بهار آزادی (طرح قدیم(
  • یک گرمی بهار آزادی
  • طرح قدیم بهار آزادی
  • طرح جدید بهار آزادی

سکه های ضرب شده از سال 1358 تا 1370 به سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم معروف هستند. به سکه هایی که بعد از سال ۱۳۷۰ ضرب می شود، سکه طرح جدید می گویند. هیچ تفاوتی از نظر وزن یا عیار طلا بین این دو سکه وجود ندارد. سکه امامی و بهار آزادی هر دو 900 عیار (1000 قیراط) و 8.13 گرم وزن دارند. بانک های مرکزی روزانه نرخ ارزو سکه را منتشر می کنند و این نرخ ها بر اساس قیمت جهانی طلا است.

سکه پارسیان را میتوانید از سامانه معماملات آنلاین ما تهیه بفرمایید . می دانیم که دلیل ورود سکه های پارسیان به بازار، به علت تورم و افزایش قیمت در کشور و کاهش قدرت خرید مردم است. محبوبیت این سکه ها به دلیل قیمت های متفاوت آن است که با بودجه های مختلف قابل خرید است، ارزش بالای جنس طلا و ظاهر جذاب و بسته بندی مناسب برای هدیه دادن. همچنین برخلاف سکه بهار آزادی و امامی، قیمت سکه پارسیان ثابت نیست، بر اساس قیمت روز بازار تعیین می شود و حباب ندارد. بنابراین خرید آن کمترین ریسک را دارد.

ارائه-سکه-با-فاکتور-در-ستارخان
ارائه-سکه-با-فاکتور-در-ستارخان
  • بهترین خریدار و فروشنده انواع سکه و طلا 

خرید و فروش سکه و طلا نکاتی دارد که می بایست خریدار و فروشنده از آن مطلع باشد که شامل:

1- نوسانات قیمت سکه تمام نسبت به سایر سکه ها بیشتر است.

   2- حباب سکه ای که گرمی می باشد بسیار بالاتر از سایر سکه ها می باشد.

   3- سکه امامی آخرین ضرب معمولا بیشترین تقاضا را در بازار دارد.

تاریخ ضرب انواع سکه جدید باید از سال 1385 به بعد باشد، در غیر این صورت در زمان فروش طلافروشان با قیمت کمتری از شما خرید خواهند کرد. سکه آنلاین سرمایه در ستارخان بهترین خریدار و فروشنده انواع سکه و طلا در غرب تهران می باشد. رضایت مشتریان باعث افتخار این مجموعه میباشد، که ما را برای خدمات رسانی انتخاب نموده اند.

ارائه-سکه-با-فاکتور
ارائه-سکه-با-فاکتور
  • با مجوز رسمی از تجارت الکترونیک، اتاق اصناف و اتحادیه سکه و صراف

صرافی سکه سرمایه در ستارخان  با مجوز رسمی از تجارت الکترونیک، اتاق اصناف و اتحادیه سکه و صراف، مفتخر است  که در این سالها همواره با کادری توانمند و دلسوز همراه و همکاری داشته است .

ما اطمینان داریم که هر یک از همکاران ما تلاش کرده و می کوشند تا بهترین خدمات را در چارچوب قوانین و مقررات مورد نیاز به شما ارائه دهند. امیدواریم با بهره گیری از نیروی انسانی جوان، مستعد و متخصص، همواره خدمات نوین و کارآمدی را برای شما مشتریان عزیز پیشگام باشیم.

 

راه های ارتباط با سکه آنلاین در ستارخان

مدیریت: جناب آقای غلامرضا زندی

تماس:

02144263802

02144263801

آدرس:

تهران- ستارخان- بین فلکه اول و دوم صادقیه- نبش پاساژ شبنم- پلاک 1138

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سکه آنلاین سرمایه در ستارخان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *