اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 4616
اصناف شهر

توضیحات آگهی

سفال چشم انداز

سفال چشم انداز با چندین سال سابقه کاری در فعالیت های هنری سفالی و  سرامیکی بهترین خدمات هنری را به هنردوستان عزیز ارائه میکند. زیباترین طرح های سفالی دکوری و زینتی مد نظر خود را از میان مدلهای متنوع زیبا ما انتخاب خواهید کرد. شیک ترین ظروف سفالی و طرح های بیسکویتی آماده را برای طراحی از کارشناسان فروش ما خواهید خرید.

تولید-انواع-دکوریجات-و-کادویی-سفالی
تولید-انواع-دکوریجات-و-کادویی-سفالی

سفال چشم انداز در کرج

سفال چشم انداز در کرج از قدیمی ترین و مشهورترین فروشگاه های عرضه کننده انواع متنوع ظروف سفالی و سرامیکی با بهترین کیفیت میباشد. اگر به فکر خرید بهترین کیفیت ظروف سفالی خام و لعابی میباشید بهترین فروشگاه مشهور و خوش نام در کرج سفال چشم انداز میباشد. فروشگاه ما بهترین عرضه کننده انواع کادوهای دکوری شیک میباشد، که با آنها میتوانید دوستان و فامیل خود را خوشحال نمایید.

تولید-و-پخش-انواع-سفالیجات-خام-و-لعابی-در-گوهردشت
تولید-و-پخش-انواع-سفالیجات-خام-و-لعابی-در-گوهردشت

تولید و پخش انواع سفالیجات خام و لعابی در گوهردشت

سفال به طور کلی به کلیه ظروفی گفته میشود که از گل رس ساخته شده و در کوره حرارت دیده اند. ظروف سفالی خام بدون هیچ گونه لعابی عرضه میشوند، این ظروف به علت اینکه از خاک و گل بدون هیچ افزودنی ساخته شده اند در موقع استفاده  حس خوب و  آرام بخشی را به انسان میدهند و یادآور زندگی ساده و  بی آلایش و پر از آرامش قدیم میباشند.

برای تهیه ظروف سفالی لعابی از لعاب های خاصی مانند سرب و قلع بر روی سطح کار ظروف سفالی استفاده میشود تا ظروفی شفاف و ماندگارتری با زیباترین طرح ها را داشته باشیم. در سفال چشم انداز از بهترین کیفیت مواد لعابی برای ساخت زیباترین سفال های لعابی طرح دار استفاده میشود.

فروش-انواع-تزئینات-کچی
فروش-انواع-تزئینات-کچی

انواع ظروف خام و لعابی مصرفی

  • انواع سینی
  • شکلات خوری
  • پاسماوری
  • جا ادویه
  • قندان های شیک
  • لیوان ماگ
  • بشقاب
  • گلدان
  • دیزی
  • کاسه
  • قوری
  • پارچ
  • میوه خوری
فروش-انواع-کوزه-های-سفالی
فروش-انواع-کوزه-های-سفالی

پخش انواع ظروف بیسکویتی

آیا میدانید ظروف بیسکویتی به چه ظروفی گفته میشود؟ بعد از آماده شدن قالب اولیه ظروف سرامیکی، به طرح خامی که شکل گرفته ظروف بیسکویتی میگویند. حالا میتوان زیباترین طراحی ها را روی آنها انجام داد و از این ظروف خام پایه ای زیباترین طرح های هنری را ایجاد کرد.

هنرمندان روی این ظروف بیسکویتی قلم زنی و مینا کاری های زیبا را نیز انجام میدهند. سفال چشم انداز با تهیه و ساخت انواع ظروف بیسکویتی در خدمت تمامی هنرمندان عزیز میباشد که به دنبال بهترین کیفیت مواد خام برای زیباترین نقش ها و طراحی ها میباشند. کیفیت مواد پایه از ما و طراحی های زیبارنگ از شما.

 

تولید انواع دکوریجات و کادویی سفالی

اگر مدت ها است که فکرتان مشغول شده است که کادویی زیبا و خاطره انگیزی برای تولد دوستتان هدیه بدهید، بهترین پیشنهاد ما سفارش شیک ترین دکوریجات و کادویی سفالی از سفال چشم انداز میباشد. ظروف سفالی به علت اینکه از تکنولوژی های بی روح این روزگار دور هستند و حس خوب و آرام بخشی به آدمی منتقل میکنند بهترین کادو برای دوست عزیز شما میباشد. شیک ترین ماگ های سفالی و سرامیکی را با زیباترین طرح های الهام بخش را از میان مدلهای متنوع ما انتخاب خواهید کرد.

فروش-انواع--ظروف-سفالی
فروش-انواع–ظروف-سفالی

فروش انواع گلدان های پتینه

گلدان ها یپتینه به علت کارهای هنری که بدون هیچ هارمونی و  به صورت دلی و هنری بر روی ظروف ایجاد میشوند باعث خلق زیباترین کارهای هنری میشوند. طراحان ما با شرکت در دوره های آموزشی متعدد اصول هنر پتینه را به صورت پایه ای فرا گرفته وزیباترین طرح های هنری پتینه را روی گلدان های سفالی اجرا میکنند. اجرای نامنظم این تکنیک هنری باعث میشود ارزش کار قدیمی و عتیقه مانند به نظر بیایید و در نتیجه این گلدان های پتینه در  کنار دکوراسیون منزل شما جزئی شیک و زیبا به چشم می آیند.

فروش-انواع-تزئینات-کچی
فروش-انواع-تزئینات-کچی

ارائه انواع گلدان های سفالی و سرامیکی

زیباترین و شیک ترین طرح های گلدان های سفالی و سرامیکی را در اندازه های متنوع در فروشگاه سفال چشم انداز خواهید دید. آیا تفاوت گلدان های سفالی و سرامیکی را میدانید؟  گلدان های سفالی از خاک ثانویه یا همان خاک رس تشکیل شده و بعد قالب دهی با دست به شکل های دلخواه در می آیند ولی گدان های سرامیکی از خاک اولیه در قالب ها ی متنوع ساخته میشوند و نیازی به شکل دهی مواد اولیه با دست ندارند و به خاطر تنوع قالب های متنوع شکل های زیباتر و متنوع تری میتوان از گلدان های سرامیکی تهیه نمود.

گلدان های سرامیکی بعد از قالب زدن در کوره های با حرارت بیش از 600 درجه پخته شده و آماده طرح زنی و طراحی میشوند تا زیباترین طرح های برجسته رویآ کشیده شود. متنوع ترین و زیباترین گلدان های سفالی و سرامیکی رنگی و طرح دار را از ما بخواهید.

فروش-انواع-سفال-های-تزئینی-در-کرج
فروش-انواع-سفال-های-تزئینی-در-کرج

تولید کننده انواع گلدان های ژورنالی

کارشناسان تولید و طراحی  ما در سفال چشم انداز تمام تلاش خود را داشته اند تا با استفاده از جدیدترین طرح های به روز، شیک ترین و زیبانرین گلدان های ژورنالی را برای شما بسازند.  تلفیق خلاقیت و ذوق هنری ما  با بررسی مدلهای ژورنالی دنیا باعث شده است ما بهترین عرضه کننده انواع گلدان های ژورنالی برای شما عزیزان باشیم. ما در کنار عرضه شیک ترین گلدان های ژورنالی به کیفیت کار خیلی توجه داشته و بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه میکنیم. فروش ابتدای راه آشنایی ما با شما عزیزان میباشند.

 

فروش انواع جا سبزه و هفتسین مدرن

یکی از خاص ترین لحظات زندگی همگی ما لحظه تحویل سال میباشد که دوست داریم برای شروع سالی زیبا تمامی دنیای اطرافمان رنگی و زیبا باشد. یکی از قشنگ ترین رسم های ما ایرانی در لحظه تحویل سال، پهن کردن سفره هفت سین میباشد. ما با آرزوی های قشنگ برای شما عزیزان در شروع هر سال جدید، زیباترین طرح های هفت سین سرامیکی و سفالی را در طرح ها زیبا برای شما عزیزان میسازیم.

کارشناسان تولید ما در پایان هر سال با خلاقیت و ذوق هنری خود زیباترین و جدیدترین طرح های هفت سین را طراحی میکنند و با مناسب ترین قیمت ها عرضه میکنند. شیک ترین ظروف سبزه عید را از میان مدلهای متنوع و زیبای ما انتخاب خواهید کرد.

فروش-انواع-سفال-در-کرج
فروش-انواع-سفال-در-کرج
فروش-انواع-سفال-در-طرح-ها-و-نقش-های-مختلف
فروش-انواع-سفال-در-طرح-ها-و-نقش-های-مختلف

راه های ارتباطی سفال چشم انداز:

مدیریت : جناب آقای مصطفی مینایی

تماس :

09182078405 – 09185846366

آدرس :

کرج ، گوهردشت ، بلوار مطهری ، نبش ابوذر جنوبی

تهران ،مرکز خرید بزرگ ایران مال ،طبقه جی ۲، تهران قدیم( سفال لالجین)

شعبه یک : همدان ،لالجین ،بلوار آیت الله خامنه‌ای، سفال چشم انداز

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سفال چشم انداز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *