اصناف شهر
تماس بگیرید
شماره آگهی: 5235
اصناف شهر
سالن عقد حیدر بابا پونک

توضیحات آگهی

سالن عقد حیدربابا پونک

سالن عقد حیدر بابا پونک در بهترین فضای مدرن به  همراه مجرب ترین پرسنل پذیرایی به بهترین شکل ممکن زیباترین لحظات زندگی شما را ثبت مینماید. سابقه کاری بالای این مجموعه باعث ارائه بهترین سطح خدمات به مراجعین عزیزو رضایت بالای آنها میشود. با انتخاب سالن عقد حیدربابا پونک خاص ترین مراسم زندگی تان را با شکوه برگزار خواهید کرد. اجرای موسیقی زنده و عقد آریایی در روف گاردن را با ما تجربه کنید.

 

زیباترین سالن عقد در منطقه پونک 

اگر به دنبال زیباترین سالن عقد در منطقه پونک میباشید، بهترین انتخاب سالن عقد حیدر بابا پونک میباشد. آیا دوست دارید مراسم عقد خود را در روف گاردنی زیبا و شیک برگزار کنید؟ طراحان این مجموعه شیک ترین روف گاردن را با بهترین فضاسازی مدرن برای شما عزیزان طراحی نموده اند. مدرن ترین سفره های عقد را برای شروع زیبای زندگی شما عزیزان چیده ایم و آرزوی خوشبختی و عاقبت بخیری برایتان داریم.

زیباترین دیزاین های سقف را با انواع چراغ های کریستالی و نورپردازی های عالی را برای مراسم شما تدارک دیده ایم. در صورت درخواست شما عزیزان اجرای موسیقی زنده کلاسیک و سنتی و مدرن توسط بهترین تیم های تهران انجام خواهد شد.

 

کدام سالن عقد در پونک از همه بهتر میباشد

آیا میدانید در انتخاب بهترین سالن عقد باید به چه نکاتی توجه ویژه داشته باشید؟ بهتر است در قدم اول با توجه به تعداد مهمان های خود به دنبال بهترین سالن عقد باشید. اگر تعداد مهمان های شما زیاد باشد، سالن های کوچک گنجایش مهمان های شما را نخواهند داشت. در مرحله بعدی به طراحی و دیزاین خود سالن و سفره های عقد آن توجه نمایید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. توجه به آیتم های خاصی مانند اجرای موسیقی زنده و سالن های پذیرایی و پرسنل خوش لباس وخوش رو باعث میشود مراسم شما به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

سالن عقد بزرگ در پونک

اگر قصد دارید مراسم عقد خود را به صورت مفصل و با تعداد بیشتری از دوستان و اقوام خود برگزار کنید بهترین گزینه سالن عقد حیدربابا پونک میباشد. این مجموعه عقد در سالن های پذیرایی حیدر بابا واقع شده است و در فضایی بالغ بر هزار و پانصد متر مربع با دیزاینی زیبا و شیک در خدمت شما عزیزان میباشد. این مجموعه به علت بزرگی قادر به پذیرایی از 500 نفر مهمان میباشد. بهترین تیم با تجربه و حرفه ای ما بهترین پذیرایی را از مهمان های شما عزیزان به عمل می آورند.

 

محل برگزاری مراسم عقد با پذیرایی شام

امروزه به علت کوچکی فضای آپارتمان ها و مکان زندگی، بیشتر افراد ترجیح میدهند پذیرایی از مهمان های خود را در تالارهای پذیرایی انجام بدهند. با راحتی بیشتری میتوانید به این طریق مراسم شادی خود را به انجام برسانید و بهترین خدمات را به مهمان های خود ارائه کنید. سالن عقد حیدربابا پونک با بهترین پرسنل حرفه ای و با تجربه پذیرای شما عزیزان میباشند. با متنوع ترین منوی وعده غذایی شام برگزار کننده مراسم عقد شما میباشیم. تنوع و کیفیت بالای منوهای غذایی این مجموعه باعث رضایت خاطر تمامی مهمانان شما خواهد شد.

 

سالن عقد شیک در پونک 

آیا دوست دارید مراسم خاطره انگیز عقد خود را در سالنی شیک با طراحی های زیبا و مدرن برگزار کنید. در سالن عقد حیدر بابا پونک بهترین طراحان حرفه ای کار دیزاین سالن را به بهترین نحو ممکن انجام داده اند. از زیباترین کفپوشها و دیوار نماها در طراحی استفاده نموده ایم. با استفاده از نورپردازی های شیک و امروزی به یاد انگیزترین مراسم را برای شما خواهیم گرفت.

یکی از بهترین امتیازات این سالن عقد، سالن رقص مجزا و شیک این مجموعه میباشد، که میتوانید جشن و سرور خود را در این پیست رقص به بهترین شکل ممکن برگزار نمایید. گل آرایی ها و بادکنک آرایی این مجموعه در میان تمامی سالن های عقد غرب تهران، تک و بی نظیر میباشد.

 

زیباترین فضا جهت مراسم خواستگاری عقد و عروسی در پونک

ویژگی های متعدد سالن عقد حیدربابا پونک باعث شده است تمامی مهمان هایی که به این سالن عقد دعوت شده اند، در آینده خودشان نیز این سالن را برای مراسم های شادی خود انتخاب نمایند. یکی از خاص ترین منوهای این سالن عقد چیدن سفره عقد روی آب میباشد. از قدیم نیز شنیده ایم که آب روشنی بخش هست، ما نیز آغاز زندگی مشترک شما را به نشانه شگون و خوشی روی آب برای شما برگزار میکنیم. تیم طراحی و اجرایی از زیباترین گل آرایی و شمع آرایی ها و بادکنک آرایی ها برای زیباترشدن مراسم شما استفاده خواهند کرد.

 

قیمت سالن عقد در تهران

آیتم های متنوعی در قیمت وردی سالن های عقد موثر میباشد. بهتر است در انتخاب سالن عقد به این موارد دقت کافی داشته باشید، تا مراسم خود را با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت ها برگزار نمایید.  وسعت و بزرگی سالن عقد یکی از اولین آیتم های موثر در انتخاب بهترین سالن عقد میباشد، مسلما هر چه سالن عقد بزرگ تر باشد باید قیمت های بیشتری را پرداخت نمایید.

در کنار بزرگی سالن، شیک و مدرن بودن طراحی و دیزاین سالن نیزامری مهم و کلیدی میباشد. برای داشتن آیتم های ویژه مانند شمع آرایی و گل آرایی و اجرای موسیقی زنده نیز باید هزینه های بیشتری بپردازید. در سالن عقد حیدربابا پونک برای همراهی بیشتر با جوانان برای شروع شیرین زندگی شان همکاری بیشتری دیده میشود و بهترین سطح خدمات را با مناسب ترین قیمت ها دریافت خواهید کرد.

 

خدمات برتر سالن عقد حیدربابا پونک

  • سالنی بزرگ به وسعت بیش از 1500 متر مربع
  • قابلیلت پذیرایی از بیش از 500 مهمان
  • سفره های عقد زیبا و امروزی
  • روف گاردنی شیک
  • اجرای مراسم عقد روی آب
  • پذیرایی از مهمان های شما در وعده شام
  • عاقدهای خوش رو و مهربان
  • تیم اجرایی و پذیرای با زیباترین شکل ظاهری و مهربان
  • پارکینگی بزرگ و وسیع
  • گل آرایی و شمع آرایی و بادکنک آرایی
  • زیباترین طراحی های شیک
  • دریافت مناسب ترین قیمت ها
  • اجرای مراسم در موعد مقرر و احترام به مهمان ها و وقت شما
  • نورپردازی عالی و حرفه ای

 

جهت تماس با سالن عقد حیدربابا پونک

مدیریت: جناب آقای محمد رضا کاظمی

تماس:

09126115123

09126168664

آدرس:

تهران- پونک- بلوار همیلا- میدان استاد نظر- کوچه صدف

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سالن عقد حیدر بابا پونک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *