اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

سالن زیبایی سولو در بلوار فردوس شرق

سالن زیبایی سولو در بلوار فردوس شرق بهترین خدمات زیبایی را به مشتریان عزیز خود ارائه میکند. اگر میخواهید بهترین کیفیت خدمات زیبایی را با مناسب ترین قیمت ها دریافت کنید سالن زیبایی سولو را انتخاب کنید.

 

بهترین سالن زیبایی در بلوار فردوس شرق

در بلوار فردوس سالن های زیبایی متعددی با خدمات متنوع مشغول به فعالیت هستند ولی در این مطلب ما قصد داریم بهترین سالن زیبایی در بلوار فردوس را به شما عزیزان معرفی کنیم. با معرفی ما دیگر لازم نیست بصورت تصادفی خدمات آرایشگرهای مختلف را تست کنید تا بهترین سالن را پیدا کنید، در جریان این تست های اتفاقی ممکن است آرایشگری ابروهای شما را خیلی نازک کند و یا بعلت کیفیت پایین کار و تجربه کم، ناخن های شما را خراب کنند.

با یک بار مراجعه به سالن زیبایی سولو در بلوار فردوس بعلت کیفیت بالای کارها از خدمات آنها رضایت کامل خواهید داشت و مشتری دائمی این سالن زیبایی خواهید شد.

طراحی-زیباترین-ناخن-ها
طراحی-زیباترین-ناخن-ها

آشنایی با خدمات برتر زیبایی سالن سولو

اکستنشن مژه

تیم هنرمند اکستنشن مژه آرایشگاه زیبایی سولو بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه میکنند. کیفیت کار اکستنشن سالن زیبایی سولو به حدی طبیعی میباشد که تا خود شما جایی عنوان نکنید که اکستنشن انجام داده اید، کسی از دوستان و آشنایان متوجه این موضوع نمیشود. در سالن زیبایی سولو از بهترین مژه های با کیفیت برای کار اکستنشن استفاده میشود و با کاشت عالی آرایشگرهای حرفه ای، بهترین مژه های یکدست و بلند را خواهید داشت که برای گیرایی چشم هایتان دیگر نیازی به ریمل زدن ندارید.

 

طراحی زیباترین ناخن ها

با تجربه ترین ناخن کاران بلوار فردوس در سالن زیبایی سولو مشغول به فعالیت میباشند. بعلت حرفه ای بودن تیم ناخن کار آرایشگاه سولو و استفاده از بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و مواد اولیه مورد نیاز، بهترین کیفیت کاشت ناخن را در این سالن انجام خواهید داد.

علاوه بر کیفیت بالا زیباترین و بروزترین طراحی های ناخن را در سالن زیبایی سولو خواهید دید. هر طرحی که مورد نظر شما عزیزان باشد در سالن زیبایی سولو انجام میشود. از لحاظ رعایت مسائل بهداشتی نیز کاملا خیالتان راحت و آسوده باشد، سالن زیبایی سولو در درجه اول به سلامتی شما عزیزان اهمیت زیادی میدهد.

بهترین-آرایشگاه-در-بلوار-فردوس-شرق
بهترین-آرایشگاه-در-بلوار-فردوس-شرق

کراتینه مو

بعلت استفاده زیاد از سشوار و اتو و رنگ کردن، موهای شما کیفیت سابق خود را ندارند و صاف و براق نمی باشند. جای هیچ نگرانی نیست با خدمات کراتینه سالن زیبایی سولو موهای شما دوباره کیفیت اولیه خود را بدست می آورد. در آرایشگاه سولو از بهترین مواد کراتینه برای حفظ سلامتی موهای شما استفاده میشود تا بهترین نتیجه ممکن روی موهای شما دیده شود. مواد کراتینه باعث افزایش تولید پروتئین های لازم در موها و شادابی آنها میشوند.

 

اصلاح ابرو

داشتن ابروهای زیبا و کشیده باعث خوش فرم تر شدن حالت چشم ها و زیبایی بیشتر چهره میشود. در آکادمی زیبایی سولو باتجربه ترین آرایشگرهای حرفه ای کار اصلاح ابروهای مشتریان را با دقت بالا انجام میدهند. رضایت بالای مشتریان و وجود مشتری های ثابت و وفادار نشان از ارائه خدمات تخصصی در لاین ابروی سالن زیبایی سولو به مشتریان عزیز میباشد. آرایشگرهای حرفه ای ما با اصلاح ابروی تخصصی و کار روی ابروهای خودتان، شما را از دیگر خدمات ابرو مانند میکروبلیدینگ بی نیاز میکنند.

 

فیشیال

با بهترین خدمات تخصصی فیشیال سالن زیبایی سولو، پوستی شفاف و درخشنده خواهید داشت. آلودگی های شهری و وجود گرد و غبارهای ریز در پوست و عدم رسیدگی روزانه پوست بعلت درگیرهای کاری،  باعث تیره و کدر شدن رنگم پوست میشود.

بوسیله خدمات تخصصی فیشیال پوست که توسط بهترین افراد حرفه ای و دوره دیده دریافت میکنید از شر جوش های سر سیاه و تیرگی های موقتی پوست رهایی پیدا میکنید. در فیشیال مرکز سولو از بهترین مواد طبیعی و شیمیایی و جدیدترین تکنیک ها روز برای داشتن پوستی زیبا بهره میبرید.

زیباترین-و-خاص-ترین-بافت-مو-در-سالن-زیبایی-سولو
زیباترین-و-خاص-ترین-بافت-مو-در-سالن-زیبایی-سولو

خدمات تخصصی سالن زیبایی سولو

در این قسمت مطلب میخواهیم به معرفی خدمات تخصصی سالن زیبایی سولو بپردازیم که در کمتر سالنی میتوانید این خدمات را با این کیفیت بالا دریافت کنید. روی خدمات تخصصی میکاپ و شینیون آرایشگاه سولو حساب ویژه ای باز کنید، زیباترین عروس فامیل خواهید شد. در دورهمی های دوستانه خود با بافت موهای زیبای خود جذاب و شیک میشوید.

 

برای ترمیم تاتوی ابروی قدیمی خود کدام سالن زیبایی را انتخاب کنیم

حال بد شما را بعد زدن تاتوی ابروی بد کاملا درک میکنیم، اکنون دیگر وقت ناراحتی و از دست دادن زمان نیست. پیشنهاد ما به شما این است که به  سالن زیبایی سولو در بلوار فردوس شرق مراجعه کنید و از همکاران ما بخواهید تاتوی قدیمی شما را ترمیم کنند و اگر بنا به نظر آرایشگرهای سالن زیبایی سولو ترمیم امکان پذیر نمیباشد، تاتو قدیمی شما را پاک میکنیم. کیفیت کار پاک کردن تاتوهای قدیمی سالن زیبایی سولو به حدی بالا میباشد که انگار اصلا تتو نکرده اید.

بهترین آرایشگرهای باتجربه ما بعد از پاک کردن تتوهای قدیمی از بهترین مواد موجود در بازار برای طراحی و تتوی ابروهای شما استفاده میکنند و بسته به سلیقه و نظر شما بهترین مدلهای ابرو را بسته به نوع چهره و فیس برای شما تتو میکنند. با زیباترین ابروهای تتو شده، حالت چشم های شما نیز خوش فرم تر و کشیده تر دیده میشود.

خدمات-تخصصی-سالن-زیبایی-سولو
خدمات-تخصصی-سالن-زیبایی-سولو

زیباترین و خاص ترین بافت مو در سالن زیبایی سولو

آرایشگرهای سالن زیبایی سولو بیشترین تجربه کاری را در زمینه انجام زیباترین بافت موها داشته و جدیدترین مدلهای بافت مو را در دوره های آموزشی و ورکشاپ ها فرا میگیرند. بافت موهای آرایشگاه سولو از یک هفته تا یک ماه ماندگار بوده و تراکم خود را حفظ میکنند. اگر از مدل بافت موی خاصی خوشتان آمده است تنها عکس آن مدل را به آرایشگرهای ما نشان بدهید، دقیقا همان مدل را روی موهای شما بافت میزنند. در سالن زیبایی سولو از بهترین تزئینات خارجی و اضافه کردن موها برای زیباتر شدن کار استفاده میشود.

بهترین-طراح-ناخن-در-بلوار-فردوس-شرق
بهترین-طراح-ناخن-در-بلوار-فردوس-شرق

عروس خانم های سخت پسند کدام سالن را در بلوار فردوس انتخاب میکنند

مراسم عروسی شما نزدیک هست ولی بعلت حساسیت بالا هنوز سالن زیبایی خود را انتخاب نکرده اید؟ برای این تردید به شما کاملا حق میدهیم، تعدد سالن های زیبایی و تبلیغات متعدد آنها کار را برای انتخاب بهترین سالن زیبایی در تهران سخت کرده است. پیشنهادی برای شما عروس خانم های نازنین داریم، به طور سر زده و حضوری به سالن زیبایی سولو در بلوار فردوس شرق مراجعه کرده و کیفیت کار میکاپ و شینیون عروس را ببینید وبا سایر سالن های زیبایی مقایسه کنید، مطمعن هستیم سالن زیبایی سولو را برای این شب خاص انتخاب میکنید و مانند ملکه ها میدرخشید.

 

خدمات برتر سالن زیبایی سولو

  • میکاپ شیک و زیبای عروس
  • بافت موهای امروزی و زیبا
  • ترمیم کار تتو ابروهای همکاران
  • تنوع بالای کارهای سالن زیبایی سولو
  • کیفیت بالای انجام کار
  • دقت بالای میکاپ کاران و آرایشگرهای سالن
  • توجه به سلایق مشتری
  • استفاده از بروزترین مدلهای کار
  • مناسب ترین قیمت ها
  • رضایت بالای مشتریان
  • زمان بندی دقیق و توجه به وقت مشتری
برای-ترمیم-تاتوی-ابروی-قدیمی-خود-کدام-سالن-زیبایی-را-انتخاب-کنیم
برای-ترمیم-تاتوی-ابروی-قدیمی-خود-کدام-سالن-زیبایی-را-انتخاب-کنیم

تماس با سالن زیبایی سولو در بلوار فردوس شرق

مدیریت: سرکار خانم سپیده رهبرپور

شماره تماس:

09057228977

02144066816

02144056677

آدرس:

تهران- بلوار فردوس شرق- تقاطع ستاری- جنب بانک سامان- پلاک 436

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. زهرا براتی

    سلام
    برای اکستنشن مژه سالن زیبایی سولو بهترین انتخاب میتونه باشه.کیفیت کار اکستنشن سالن زیبایی سولو به حدی طبیعی هست که هیچ کس متوجه نمیشه اکستنشن مژه انجام دادم.

    • asnafshahr

      با سلام و تشکر از محبت شما
      ما سعی کرده ایم که اکستنشن های مژه را از بهترین ها خریداری کنیم و از برندهای مرغوبی که وجود داره استفاده کنیم که هم سبک باشه و هم باعث خستگی چشم شما نگردد، از همین رو ما همیشه بر این تلاشیم تا در زمینه کاری و اکستنشن موژه جزو بهترین ها باشیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *