اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

سالن زیبایی سایان در بلوار فردوس غرب

سالن زیبایی سایان در بلوار فردوس غرب به مدیریت خانم بهاره بیاتی ارائه دهنده بهترین خدمات زیبایی و پوست و مو میباشد.

 

سالن-زیبایی-سایان-در-بلوار-فردوس-غرب
سالن-زیبایی-سایان-در-بلوار-فردوس-غرب

 

بهترین سالن زیبایی در بلوار فردوس غرب

اگر در منطقه فردوس غرب بدنبال بهترین سالن زیبایی میباشید و دوست دارید به زیبایی و مراقبت از پوست و موی خود اهمیت بیشتری بدهید بهترین سالن زیبایی پیشنهادی ما سالن زیبایی سایان در بلوار فردوس غرب میباشد. در سالن زیبایی سایان انواع خدمات آرایشی از قبیل میکاپ و کاشت مزه و ناخن و رنگ و مش و خدمات مراقبتی پوست مانند احیای مو و کراتین و ماساژ و آب رسانی پوست با بالاترین کیفیت انجام میشود.

بهترین-سالن-زیبایی-در-بلوار-فردوس-غرب
بهترین-سالن-زیبایی-در-بلوار-فردوس-غرب

چرا سالن زیبایی سایان؟

خدمات سالن زیبایی سایان شامل موارد زیر میباشد، تمامی این خدمات را با استفاده از بهترین مواد اولیه آرایشی زیر نظر بهترین آرایشگرهای باتجربه  دریافت میکنید

چرا-سالن-زیبایی-سایان؟
چرا-سالن-زیبایی-سایان؟

بهترین ناخن کار در بلوار فردوس

خانم بیاتی با گلچین کردن بهترین ناخن کارهای با تجربه وخوش ذوق در سالن زیبایی سایان ارائه دهنده بهترین خدمات کاشت ناخن به شما عزیزان میباشد. طراحان ناخن کار با تجربه سالن زیبایی سایان با بروزترین طرح های روز، کاشت ناخن و ژل ناخن شما را در بهترین شرایط بهداشتی و استریل انجام میدهند.

بهترین-ناخن-کار-در-بلوار-فردوس
بهترین-ناخن-کار-در-بلوار-فردوس

لاین درمانی پوست و مو

یکی از جالب ترین و کاربردی ترین لاین های سالن زیبایی سایان لاین درمانی پوست و مو میباشد. خانم بیاتی و تیم حرفه ای و متخصص ایشون با گذراندن دوره های متعدد آموزشی از تجربیات کافی برای درمان مشکلات پوست و مو برخوردار بوده و با داروهای منحصربفرد و شبیه به معجزه مشکلات پوستی بسیاری از مشتریان را با دستورهای ساده حل نموده اند و رضایت بالای مراجعین نشان از کیفیت بالای کارهای درمانی این سالن زیبایی میباشد.

 

احیای مو و کراتین مو

آیا از وز بودن موهای خود خسته شده اید؟ یا بعلت استفاده زیاد از سشوار و اتو و رنگ مو، موهایتان کیفیت و براقی و صافی سابق را ندارد؟ نگران نباشید، چاره کار در دستان هنرمند تیم حرفه ای سالن زیبایی سایان  در بلوار فردوس غرب میباشد. در این آرایشگاه از بهترین مواد کراتینی برای احیای موو کراتین شما استفاده میشود و با خدمات عالی این سالن زیبایی دوباره میتوانید لذت موهای صاف را داشته باشید.

 

کوتاهی مو در بلوار فردوس غرب

بهترین و جدیدترین مدلهای کوتاهی را از آرایشگرهای خلاق ما بخواهید، تیم کوتاهی سالن زیبایی سایان بسته به نوع چهره شما بهترین مدلهای کوتاهی را برای شما انتخاب میکند که صورت زیبایی شما زیباتر از قبل دیده شود.

 

خدمات ماساژ و آب رسانی پوست در بلوار فردوس

بهترین و تخصصی ترین خدمات ماساژ و آب رسانی پوست را از سالن زیبایی سایان در بلوار فردوس غرب  بخواهید و در این مرکز با استفاده از بهترین مواد اولیه برند و باکیفیت کلیه خدمات ماساژ و پاک سازی و آب رسانی پوست انجام میشود. تیم ارائه دهنده این خدمات کلیه دوره های آموزشی لازم را در بهترین مراکز طی کرده و با ماساژ صورت و آب رسانی پس از آن باعث کاهش چین و چروک ها و سفتی صورت شما عزیزان میشوند. شما لایق بهترین خدمات هستید و تمام سعی کادر سالن زیبایی سایان بر ارائه بهترین خدمات آرایشی و پوست ومو به تمامی مشتریان عزیز این مجموعه میباشد

 

بهترین کاشت مژه و ترمیم مژه

ایا شما دوست دارید مژه های بلند تر و پرتری داشته باشید که گیرایی چشم و ابروی شما بیشتر به چشم بیاید؟ بهترین خدمات کاشت و ترمیم مژه را از سالن زیبایی خانم بیاتی بخواهید. در این سالن زیبایی از بهترین درجه کیفیت مژه ها با ضمانت های لازم برای شما کار میشود. کیفیت کاشت مژه سالن ما بقدری بالا میباشد که همه فکر میکنند مژه های طبیعی خودتان است. با خیال راحت در سالن زیبایی سایان مژه بکارید.

 

بهترین رنگ و مش و هایلایت در بلوار فردوس

امکان ندارد آرایشگرهای سالن زیبایی ما رنگ و مش و هایلاتی را در سالن انجام بدهند و سایر مشتری هایی که برای سایر خدمات زیبایی به مرکز ما مراجعه کرده اند ازآن کار خوششان نیایند.همانطور که میدانید در آوردن رنگ مورد نظر مشتری کاری سخت میباشد ولی بیشتر مشتریان سالن زیبایی سایان از کارهای رنگ و مش ما رضایت کامل داشته و با خیال راحت موهای خود را به آرایشگرهای ما میسپارند

بهترین-رنگ-و-مش-و-هایلایت-در-بلوار-فردوس
بهترین-رنگ-و-مش-و-هایلایت-در-بلوار-فردوس

میکاپ کار عروس در بلوار فردوس

بهترین و تخصصی ترین لاین آرایشگاه سایان در بلوار فردوس غرب ، میکاپ عروس میباشد که توسط باتجربه ترین آرایشگرهای سالن ما انجام میشود. همچنین از بهترین مواد آرایشی برند برای میکاپ عروس استفاده میشود و با شناخت اصول زیبایی شناسی چهره، بهترین سبک آرایشی برای مدلهای صورت مختلف عروس خانم های نازنین استفاده میشود. بعلت حساسیت بالای میکاپ عروس پس از دادن بهترین مشاوره های تخصصی، نظرات خود عروس ها خانم ها نیز در حین میکاپ لحاظ میشود. لبخند رضایت عروس خانم های نازنین باعث خوشنودی و رضایت تیم سالن زیبایی سایان میشود.

 

معرفی سالن های زیبایی تهران

از آنجا که سالن زیبایی سایان بهترین سطح خدمات آرایشی و بهداشتی را به مشتریان خود ارائه میکند، در این قسمت مطلب قصد داریم به معرفی تعدادی از سالن های زیبایی بپردازیم که از همکاران خانم بیاتی میباشند و تعدادی از آنها از شاگردان خانم بیاتی بوده اند که پس از کسب تجربه در کنار خانم بیاتی، اکنون بصورت مستقل در حرفه آرایشگری مشغول به فعالیت میباشند. از این سالن های آرایشی میتوان به موارد زیر اشاره کنیم:

سالن زیبایی روژین

آرایشگاه لی لی

خدمات زیبایی روفیدا

 

پیچ بهترین سالن های زیبایی تهران

لازم به ذکر است که هنر آرایشگری و خلاقیت سالن زیبایی سایان در غرب تهران تک و بی نظیر میباشد. در این قسمت متن قصد داریم به معرفی پیچ بهترین سالن های زیبایی تهران بپردازیم ولی مطمعن هستیم که پس از یکبار مراجعه به سالن زیبایی سایان برای همیشه مشتری دائمی این آرایشگاه میشوید. پیچ بهترین سالن های زیبایی به قرار زیر میباشد:

Rozhinbeautysalon

Lili beauty salon

Rofida beauty salon

 

خدمات برتر سالن زیبایی سایان:

  • تجربه و تخصص بالا در کلیه زمینه های آرایشی
  • استفاده از مواد آرایشی برند
  • تجربه و تخصص بالای تیم اجرایی
  • بهترین کیفیت رنگ مو و مش و هایلایت
  • تخصصی ترین لاین ماساژ و آبرسانی
  • کاشت مژه
  • کاشت ناخن با زیباترین و بروزترین طرح ها
  • کوتاهی حرفه ای و طبق ژورنال
  • لاین خدمات درمانی پوست و مو
  • استفاده از بهترین مواد برای احیا و کراتین موهای آسیب دیده و وز
  • میکاپ عروس با بروزترین متدها
خدمات-برتر-سالن-زیبایی-سایان
خدمات-برتر-سالن-زیبایی-سایان

اطلاعات تماس با سالن زیبایی سایان در بلوار فردوس غرب:

مدیریت: سر کار خانم بهاره بیاتی

تماس: 02144124060-09128131416

آدرس: تهران، بلوار فردوس غرب، سازمان برنامه مرکزی، کوچه همافر یا 12 شرقی، پلاک 49، طبقه سوم واحد 21

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سالن زیبایی سایان در بلوار فردوس غرب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *