اصناف شهر
اصناف شهر

توضیحات آگهی

سالن زیبایی رویای زیبا اسلامشهر

سالن زیبایی رویای زیبا اسلامشهر برگزار کننده بهترین دوره های آموزشی آرایشگری میباشد. دوره های آموزشی گریم و کار با مواد توسط بهترین مربیان با تجربه و دوره دیده آموزش داده میشود و با شرکت در این دوره های آموزشی میتوانید بهترین نکات تخصصی آرایشگری را فرا گرفته و آرایشگری حرفه ای بشوید. مربیان سالن زیبایی در کنار برگزاری دوره ها و ورکشاپ های آموزشی به صورت حرفه ای کار گریم و آرایش عروس را به صورت تخصصی انجام میدهند. شما لایق زیباترین آرایش و میکاپ هستید و ما نیز بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه میکنیم.

تماس :

09195165909

02156490536

آرایشگاه-خوب-در-اسلامشهر
آرایشگاه-خوب-در-اسلامشهر
سالن-زیبایی-رویای-زیبا-اسلامشهر
سالن-زیبایی-رویای-زیبا-اسلامشهر

بهترین سالن زیبایی در اسلامشهر

سالن زیبایی رویای زیبا در اسلامشهر بهترین خدمات آرایشی و آموزشی را ارائه میکند. اگر در انتخاب سالن زیبایی حساسیت های خاصی دارید و هر سالنی را انتخاب نمیکنید، بهترین سالن زیبایی در اسلامشهر را میشناسید؟ سالن زیبایی رویای زیبا در اسلامشهر به خوش نامی شهره و معروف میباشد و با بیشترین تعداد آرایشگرهای حرفه ای و با تجربه بهترین خدمات را به مردم منطقه ارائه میکنند.

رویای-زیبا
رویای-زیبا

آموزش گریم با مدرک فنی حرفه ای در سالن رویای زیبا

یکی از اصلی ترین دوره های آموزشی آرایشگری، آموزش گریم و خودآرایی میباشد. از انجا که امروزه اکثر خانم ها علاقه به آرایش لایت اروپایی دارند و دیگر سبک های آرایشی غلیظ طرفدارن کمتری دارد، فراگیری تکنیک های گریم برای هر آرایشگری واجب و ضروری میباشد و تاثیر زیادی در جلب رضایت مشتریان شما و افزایش درآمد زایی شما عزیزان دارد.

در دوره های آموزشی گریم سالن زیبایی رویای زیبا ابتدا زیرسازی کار صورت و آرایشی را فرا گرفته و سپس تکنیک های کانتورینگ و زاویه سازی را فرا میگیرید که با جدیدترین روش های به روز آرایشگری بتوانید ایرادات صورت مشتریان خود را به زیباترین شکل ممکن پوشش داده و چهره ای بی عیب و نقص برای مشتریان خود طراحی کنید.

در انتهای دوره پس از گذراندن تمامی سر فصلهای آموزشی به تنهایی میتوانید کار گریم مشتریان معمولی و عروس را با بهترین کیفیت اجرا کنید. پس از فراگرفتن تمامی تکنیک های لازم عملی مدارک فنی و حرفه ای معتبر به دانش پژوهان عزیز اعطا میشود.

 

آموزش کار با مواد

یکی از پایه ای ترین آموزش ها در دنیای جذاب آرایشگری، آموزش کار با مواد میباشد. مدرسین حرفه ای ما در دوره آموزش کار با مواد، بهترین و پایه ای ترین نکات مهم برای کار با مواد رنگ و مش و دکلره و کراتین را به صورت صفر تا صد آموزش میدهند. مدرسین ما به صورت مداوم و مستمر در دوره های آموزشی و ورکشاپ ها شرکت کرده و با جدیدترین علوم جدید آموزش های لازم را به هنرجویان خود ارائه میکنند.

 

سرفصل های آموزش کار با مواد

در دوره های آموزشی کار با مواد ابتدا نکات کلی در مورد رنگ و انواع مواد آرایشی در حورزه های مختلف مانند رنگ و مش و دکلره و کراتین آموزش داده میشود. شما با شرکت در این دوره میتوانید بهترین کیفیت مواد را شناسایی کرده و با بهترین روش های استفاده، رضایت مشتریان خود را جلب کنید. از نکات مهمی که در این دوره فرا میگیرید آموزش و شناخت انواع رنگ ها و رنگ های پودری و دکلره و اکسیدان میباشد.

در ادامه دوره بهترین روش های رنگ کردن مو بدون دکلره و رنگ آمیزی ریشه مو و انواع روش های جدید مش با دکلره و روش ها و تکنیک های مش کلاهی و فویلی را فرا میگیرید.

 

چرا باید در دوره های آموزش کار با مواد شرکت کنیم

اگر جدیدا به حوزه زیبای هنر آرایشگری وارد شده اید، از ضروری ترین دوره های آموزشی لازم برای موفقیت در حرفه آرایشگری همین دوره میباشد. با شرکت در این دوره به صورت عملی و تئوری نکاتی را فرا میگیرد که شاید با چندین سال کار حرفه ای آنها را به صورت آزمون و خطا فرا میگیرید.

به علت پوشش کامل سر فصل های این دوره بسیاری از آرایشگرهایی که سالیان سال در این حوزه فعالیت دارند، پس از اتمام دوره با کمال تشکر بیان میکنند که در این دوره نکات مفیدی را فرا گرفته اند که دغدغه و مشکلات این چند ساله شان بوده است و اکنون قلق کار را به خوبی آموخته اند.

بهترین-آموزشگاه-فنی-حرفه-ای-براشینگ-مو-اسلامشهر
بهترین-آموزشگاه-فنی-حرفه-ای-براشینگ-مو-اسلامشهر

میکاپ عروس

آیا تاریخ عروسی شما نزدیک میباشید و دوست دارید بهترین سالن زیبایی را برای میکاپ عروسی انتخاب کنید؟ در سالن زیبایی رویای زیبا بهترین آرایشگرهای حرفه ای و با تجربه به زیباترین شکل ممکن چهره و موهای شما را آرایش و طراحی میکنند، به گونه ای که از لحاظ زیبایی در بین کل عروس های فامیل تک و منحصر به فرد خواهید شد. آرایشگرهای خوش ذوق و خلاق ما بسته به نوع چهره و فیس شما و  سبک آرایشی که دوست دارید زیباترین میکاپ ها را برای شما طراحی میکنند.

انواع سبک های آرایشی کلاسیک و عربی و لایت اروپایی از بیشترین سبک های مشتری پسند میباشند که آرایشگرهای ما در طراحی تمامی این سبک های آرایشی بی نظیر و منحصر به فرد میباشند. زیباترین آرایش چشم و سایه و لب و کانتور صورت و بینی را برای عروس های نازنین اجرا میکنیم . دیدن لبخند رضایت شما باعث خوشحالی و رضایت خاطر تمامی پرسنل سالن رویای زیبا میشود.

 

گریم عروس حرفه ای

آرایشگرهای حرفه ای سالن رویای زیبا با تجربه چندین ساله، به بهترین شکل ممکن کارهای گریم عروس را با ظرافت و دقت بالا انجام میدهند، به خاطر ظرافت بالای گریم، آرایش عروس به صورت طبیعی جلوه می نماید. برای گریم حرفه ای عروس ابتدا به نوع و رنگ پوست دقت شده و کارهای زیرسازی پوست با دقت کافی انجام میشود و سپس بر اساس نوع چهره مدل گریم انتخاب میشود تا صورت به صورت طبیعی برجسته تر و زیباتر شود.

در گریم حرفه ای از دو بخش تیره کردن و روشن کردن برای شفاف و صاف تر نشان دادن پوست استفاده میشود. به علت تجربه بالای کاری موفق آرایشگرهای ما با خیال راحت کار گریم عروسی خود را به ما بسپارید، مطمئن باشید در انتهای کار از گریم خود رضایت کامل خواهید داشت.

 

خدمات برتر سالن رویای زیبا

  • تجربه بالای کاری آرایشگرهای سالن
  • توجه به نوع چهره عروس
  • زیباترین میکاپ و گریم عروس
  • برگزار کننده بهترین دوره های آموزشی
  • قیمت های مناسب
  • رضایت بالای مشتریان
  • خوش خلقی و برخورد عالی با مشتریان
  • توجه به سلایق مشتریان در مورد میکاپ و گریم
  • آموزش حرفه ای گریم و میکاپ
  • اعطای بهترین مدارک فنی و حرفه ای پس از آموزش

 

بهترین-آموزشگاه-فنی-حرفه-ای-کوتاهی-مو-اسلامشهر
بهترین-آموزشگاه-فنی-حرفه-ای-کوتاهی-مو-اسلامشهر

 

راه های ارتباط با سالن زیبایی رویای زیبا اسلامشهر

مدیریت :سرکار خانم توران قمری

تماس :

09195165909

02156490536

ساعات کاری :

10 الی 13
15 الی 19

آدرس : اسلامشهر ، قائمیه ، کوچه 18 ،پلاک 8

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

  1. نرگس

    سلام
    من مشتری دائمی این سالن هستم و از خدمات اصلاح و ابرو،مش و رنگ،کوتاهی میکاپ استفاده کردم و خیلی راضی بودم.
    هم کارشون عالیه هم برخوردشون
    مرسی از سالن رویای زیبا

    • asnafshahr

      مرسی از نظر زیبا و مثبتتون. ما سعی کرده ایم در زمینه رنگ و کوتاهی بهترین سالن زیبایی در اسلامشهر باشیم

  2. محبوبه

    محیط بسیار عالی / پرسنل مجرب و خوش برخورد مخصوصا خانم نظری

    • asnafshahr

      با تشکر فراوان از نظر مثبت شما، خوشحالیم که رضایت داشتید از مجموعه ما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *